-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
petty88
csendes tag
-
helkis
addikt
P0400, P0405 - EGR probléma.. szelepet kivettem, vezérlőt levettem róla, de még mindig ki volt akadva a tüske, finom rugónyomásra is azonnal visszazárt, érdekes, hogy utána nem tudtam megint olyan állapotba hozni, hogy megakadjon, kipucoltam, hibát töröltem, pöcc-röff, mostmár hiba nélkül!
köszi mindenkinek!"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
petty88
csendes tag
Ki lett olvastatva és eltárolt hiba sincs, nem a visszajelzőre gondoltam. Javítsatok ki ha tévedek, de a felsoroltak közül majdnem mind kéne eltárolt hibaüzenetet okoznia. Ez alapján a lambdaszonda, a hőfokok és a turbónyomás rendben van, legalábbis a rákötött számítógép adatai alapján.
Olajat nem eszi, egy éve volt olajcsere, azóta rá sem kellett töltenem.
A fals levegő jó ötlet, csak nem tudom hogyan deríthetném ki.
Az üzemanyagnyomást nem tudom, ezt az értéket is ki kéne jelezni a rákötött gépnek? Amúgy a nyomás nem megfelelő felépülése nem adna szintén hibaüzenetet?
Vákuumcső hibára gondoltam még, de átnézve a szerelő nem talált hibát. -
A 4AGE sima szívó 20V ~165 ló. Ha az 5. generációs Black Top-ot vesszük alapul.
Az alábbiakba szerelték (via Wiki):
- AE101 Corolla Levin coupe 1991–1995 (Japan only)
- AE101 Sprinter Trueno coupe 1991–1995 (Japan only)
- AE101 Corolla Ceres hardtop 1992–1995 (Japan only)
- AE101 Sprinter Marino hardtop 1992–1995 (Japan only)
- AT210 Carina 1996–2001 (Japan only)
- AE101 Corolla 1991–2000 (Japan only)
- AE101 Sprinter 1991–2000 (Japan only)YT videó ha érdekel (görög srác építette:
-
diablo1984
veterán
Igen, de egy benzineshez kèpest az ára a bèka segge alatt van sokan megveszik nem költenek rá, az meg megáll. Van ez így akár toyotában is, igaz azt kifektetni nem annyira egyszerű mèg a 2,2es D4D-t sem, a mazdáèknál elèg elcseszett konstrukció, mindenre igènyes, jellemzően nèmetből is a szemètrevalók jönnek be!
Dízel motor sajátossága, hogy költeni kell rá, minősègi cuccokat bele a megfelelő időben ès akkor kevesebb a gond vele....
-
zazahoho
őstag
Ha jól emlékszema japanparts előtt Ate volt fent, az kb 110-120 ezer km-t bírt ki , 60 ezernél betét cserével.
Ugyan ez japanparts 70 eze km és 40 ezernél kopott el a betét. Ate csere előtt jól nézett ki, csak már határon volt. A mostani japanparts tele van barázdákkal, és érzésre szerintem deformálódott is.
Az első betét cseréig nem volt vele semmi.
Az ára miatt vettem annó, mert a felébe került mint az Ate.
Most kaptam kölcsönbe kártyát komoly kedvezménnyel azért vállaltam be a drágább tárcsát, és betétet
Két hét múlva felkerül a TRW, ha nem felejtem el csinálok képeket is.[ Szerkesztve ]
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
zazahoho
őstag
- szabadban
- mindennap használom( 150-200 km)
- trw tárcsa és betét
- Mentem vele már 1500 km-t ég és föld a különbség.
Nem volt nagy válla a tárcsának.Viszont lenne egy kérdésem. Mégpedig váltó bowdeneket, kuliszát szoktátok valamivel befújni, zsírozni olajozni?
Azért kérdezem, mert asszonynak 2009-es a yaris, és ott minden váltás vaj puha, könnyű. szerintem olyan mintha a gyárból most jött volna ki.
Az enyém 2008-as igaz sokat megyek vele városban is, de olyan nyögve nyelős a kapcsolgatás.[ Szerkesztve ]
Az idő nem magnószalag, amit oda-vissza lehet tekerni. (...) Az idő itt van. Használd ki.
-
DjKoxi
senior tag
Univerzális többféle is van, de azoknak a beszerelése szaktudást igényel. Gyárit kerestem én is, de Avensis T-27-hez nem találtam. Szerviz biztos tud, méregdrágán, de nekem annyit nem ér.
[link]
Ezen gondolkoztam, de az eladó azt írta, hogy nem volt jó a Corollához.Nem tudom milyen okból nem szerelik bele gyárilag egy Avensis kategóriába.
-
Ubi
tag
Köszönöm! Sokat segítettél! Nekem is volt egy ilyen érzésem, hogy leráznak. A csatolt videóval megértettm mi lehet a probléma. Nem tudom most milyen fék van az autón és most nem is tudom megnézni, de jeleztem a Toyota felé a problémám és utánanéznek.
HTC Desire - HTC Sensation - HTC One S - HTC One (M7) - HTC One (M8) - HTC One M9 - OnePlus 3 - OnePlus 5 - Huawei P10 Plus - OnePlus 6T - OnePlus 8 Pro - iPhone 13 Pro Max + Apple Watch Series 7
-
Dare2Live
nagyúr
csak mint érdekesség, sokan nem tudnak róla ahogy látom videó készítője sem. A VVTInek szokott lenni egy külön kis szürője. Ha ilyen eset áll fenn, hogy ennyire mocskos, darabos azt is érdemes lenne tisztítani vagy cserélni mert az is tömve lesz oil sluggal. [link]
@rob210 ehez nem kell autószerelőnek lenni. Sztem senki se gondolta itt, hogy kizárólagosan elektronikusan megy az állítása. Illetve nem tudom elképzelni.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
-
diablo1984
veterán
Hát ja, de itt látszik, hogy nem volt olajnyomás, lehet, hogy olaj sem volt az autóban(az olajáteresztő gyűrű lekokszolódása miatt eheti és ha eszi és nem figyelnek rá, hamar szét is kophat a motor). Angoloknál amúgy is sűrűn előfordul, hogy belekövesztik(sz@rnak az olajcserére, megy ameddig megy alapon) az olajat a motorba, na ezt a toyota nem tűri, mert utána olajzabáló szörnnyé változik.
Rob: az opel 1,6 116 lovas motorjában is ilyen a vezérlés, csak dupla okoskerekes a szívó és kipuff oldalit is variálja és szíjas. Abban hamarabb tönkre szokott menni az okoskerék, cseréje egy vagyon.
-
diablo1984
veterán
Az azért túlzás, mert szerintem ezeket amiket a videóban kibányáztak, még az életben nem szedte ki senki még sincs mocsok rajta. Inkább akkor érdemes, ha rommá használtak egy olajat és belekocsonyásodik 3-4-5 év alatt ez elő is fordul), abból a kocsonyás cuccból ezt is eltömítené, más kérdés, hogy a toyota ilyen felhasználásban hamar lekokszol az olajáteresztője és megeszi az olajat, ha meg megeszi és nem veszik észre, akkor a motor is fossá kopik, így nem tud belekocsonyásodni, mert hamarabb szétkopik a motor, vagy az olajevéstől cserélődik.
Tehát a következtetés: ebben sosem lesz koszos az a szűrő, így olajcserekor is felesleges mindig tisztítgatni...... szerintem!(#8287) BigBear: az én yaris 2-esembe is pár éves korára 100ezer km-nél került gyári új szám nélküli motor, most már abban is 110e km van és ez is eszi az olajat(ez is olajáteresztő bajos sajnos), nincs infóm az előzmény szervizeiről, mert a szervizkönyve üres, de gondolom digitálisan csak lehetett vezetve, ha új blokkot toltak bele, mikor megvettem akkor az olaj, de még a levegőszűrő is üszök fekete volt, hát az sem 10e km-rel ezelőtt lehetett cserélve, mikor a hófehér levegő(!) szűrő korom fekete.....így nem lepődök meg semmi, hacsak azon nem, hogy ez a motor még megy!
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
Ahogy írták a többiek is, a Toyota belpiacos dolgai kicsit más néven futnak, de olykor azonos alvázon, mint a globális típusok. Pl. a japán belpiacos Corolla neve Toyota Sprinter volt 2000-ig. 2000-től 2006-ig meg Toyota (Corolla) Allex.
Az E170-es Corollákat kínában Toyota Levin (vagy Rebin, átírástól függően) néven ismerik. És a többi...[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
zoltan.bagi
csendes tag
Megtörtént.
Csak épp nem éri meg kiépíteni, mert összeadva már közel a gyári plugin ára jön ki.
Prius clubban valaki pont árul egy ilyen szettet, hónapok óta.Illetve az ilyen utólagos szettnél figyelni kell a hőfokokra, mert a motorok, inverter hűtése nem erre lett tervezve.
-
No.01
őstag
Szvsz 2 problema van azzal amit irsz. (es no offense, de komolyan )
1) amit te is irsz, h nincs megemlitve szerintem sehol, h ha te nem 50-50%-ban hasznalod varos es autout vagy autopalyan akkor felezned kellene az intervallumot. (szvsz a 7500km meg tan mar egy kicsit tulsagosan suru) Amit anno en neztem manual ott konkretan tudom, h meg ez az megosztott hasznlat sem volt emlitve... bar ezt lehet lefedtek v.hol mashol egy masik reszben.
2) a 2 kulonbozo olajabol adodo problemakat illetien azert en ennel sokkal parasabb vagyok. OK, h 1 alkalom utan nem szabadna, h barmi gondja legyen, de h nem is hasznal a motornak az tuti.
Szvsz ez fuggetlen a kulso korulmenyektol vagy/es a hasznalattol. Az max olaj a tuzre
Ha a korabban emlitett konstrukciobol adodoan gyuruhibas motort vesszuk alapul akkor en igenis el tudom azt kepzelni, h azon ido alatt is kepes ugy letapadni a gyuru vagy esetleg a kis furatok v.melyike, h utanna hiaba rakja a user bele a jo olajat mar keso lesz es johet a motor megbontasa... akkor meg mar az egeszet megette a fene. Szerintem.Ennek ellenere rendszeren olvasom az olajdoki irasait is a TT-on es epp legutobb csodalkoztam el azon, h az 5W-30-as olaj helyett ajanlott 0W-30-t. Amit egyik reszbol meg tan ertek is, de, h toltenk-e olyat a sajatbomba teli korulmenyek kozott... azt azert ketlem meg akkoris, ha azzal tenyleg a kopast csokkentenem (valoszinuleg csak minimalisan, de az most lenyegtelen)
Meg egy kis OFF: par eves tortenet (max 4-5) egy Budapest (vagy ahoz kozeli ) hivatalos kereskedesben tortent ahol a szuleim regi autoja produkalta az olajfogyasztasos jeleket. Nem volt veszes, de kimutathato volt.
- Szerviz felkeres majd kozlik, h nincs itt semmi gond ez meg belefer (sajna nem tudom, h mennyi volt emlitve a kis konyvben, mint elfogadhato olajfogyasztas, de akkor meg azt a szintet nem erte el)
- A dolog tovabb romlik, az auto mar hasznalattol fuggoen eleri az 1.2-1.3l/1000km-es szintet is. Ujabb szervizlatogatas majd ujabb lerazas kovetkezett volna az elobbi idokra hivatkozva.
Erre elore felkeszitettem oket szoval mondtak, h rendben akkor raneznek.
Nyilvan raneztek de semmilyen kivetnivalot nem talaltak.
- a magas olajfogyasztas ugyanugy megmarad, ezert ido elott (8-9e km olajcsere utan) ujabb szervizlatogatas. Hibat tovabbra sem talalnak, de kessegel elmondtak, h van ra megoldas.
Az osszegre nem emlekszem, de igencsak borsos aron mert 10W-40-es olaj kerult bele. (5W-30 helyett) Mindezt egy markaszervizben! Az egeszben a szerencse vagy epp szerencsetlenseg, h az edesapam csak akkor mutatta meg a szamlat mikor mar bo 3 hettel a szerviz utan voltak. Igaz o is atnezhette volna - lehet meg is tette - csak neki eppenseggel fogalma sem volt, h a 10W-40-es olaj csak tovabb ront majd a helyzeten.Summa summarum a motort teljesen fel kellett ujitani akkor volt benne 187e km.
Slusszpoen: a felujitast kovetoen 2 honapra egy elvarazsolt ficko nem allt meg a stop tabla ellenere igy a kocsit GTK-ra vettek[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Okos Otthon / Smart Home
- Yettel topik
- Otthonfelújítási program (2024.)
- Hobby elektronika
- The Division 2 (PC, XO, PS4)
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- További aktív témák...