-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
pècsimunkás
addikt
válasz MiklosSaS #3060 üzenetére
Csak ezzel a motorral van jól felszerelt autó akció . Van 1,33-as is , de azt gyengének gondolom . Annak ráadásul gyenge a felszerelése .
Erről az akciós autóról van szó . Mármint csomag ügyileg .:[link]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
-
rob210
nagyúr
válasz MiklosSaS #3137 üzenetére
Akkor én leírom, mert tapasztalatom szerint nincs olyan kenési tulajdonsága mint a többi olajnak.
Nekem a renaultban az ELF bevált, a páromnak a tozoban a Total bevált.Előtte volt benne castrol, konkrétan hangosabban járt a motor.
Amikor lecseréltem neki megkérdezte mit csináltam a kocsival, hogy ilyen csendes.
Pedig ő nő aki csak hajtja a gépet és nem szerelő.Ismerősöknek is akinek én tartom karban a kocsiját, clio, avensis, focus, 307, laguna, és még egyy két megane.
Mindenki panaszkodott a castrolra. Amióta lecseréltem nekik más olajra azóta nincs gond.
Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz MiklosSaS #3141 üzenetére
Véleményem szerint amelyikre pénzed van, de a total bizonyított nálunk, és mi extrém körülmények között nem használjuk a kocsit, így nem fizetem ki a különbözetet a két olaj között.
De ezek csak az én tapasztalataim, ettől mindenki azt tesz a kocsijába amit akar.
Renault power
-
helkis
addikt
válasz MiklosSaS #3188 üzenetére
nekem is 1AD-FTV van a toyo-ban.. csak ez T25..
ezt találtam:
C2: Közepes hamutartalmú, üzemanyag-takarékos motorolajok, részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott személygépkocsi- és könnyűhaszongépjármű- motorokhoz. Az üzemanyag-takarékosság e kategóriában is fontos követelmény, amelyek alacsony belső súrlódású, kis viszkozitású, közepes hamu-, kén-, foszfortartalmú és felülről nem korlátozott, de 2,9 mPas-nál mindenképpen nagyobb HTHS viszkozitású motorolajat igényelnek. Tipikus viszkozitásosztály SAE 5W-30, az alapolajok jellemzően API Group lll-as kategóriájúak. Az e kategóriába tartozó motorolajok megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát, és üzemanyag-megtakarítást is eredményeznek. Az ACEA 2008- as változtatásai után jelentősen szigorodott a kopásvédelem és az iszapképződés elleni védelemre vonatkozó követelmény. Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók az alacsony HTHS viszkozitás miatt. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani. Az ACEA C2 egyes Honda, Mitsubishi, Peugeot, Subaru, Suzuki, Toyota típusokban használatos.C3: Közepes hamutartalmú motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott, elsősorban nagy teljesítményű személygépkocsi- és könnyűhaszongépjár- mű-motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb, inkább a kenési biztonság, mintsem a kiemelkedő üzemanyag-takarékosság a fő szempont. Alkalmasak részecskeszűrős motorokhoz, és sok autógyár ezt a teljesítményszintet írja elő vagy építi be saját motor- ola¡-követelményei közé. A jellemző viszkozitásosztályok: SAE 5W-30 vagy 5W-40, a szokásos alapolaj API Group lll-as. Széles körben, különböző Chevrolet, Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Nissan, Opel, Renault, Subaru, Suzuki típusokhoz használatos.
+
HTHS viszkozitás
A HTHS viszkozitás az olaj dinamikus viszkozitása 150 °C-on, magas (106 s-1) nyírófeszültség mellett. Azért mérik az olaj dinamikus viszkozitását ilyen körülmények között is, mert ez jól szimulálja az olaj viselkedését nagy terhelésnek kitett tengelycsapágyak esetében. A magasabb HTHS érték alacsonyabb csapágykopást és hosszabb motortartósságot jelent, viszont rontja az üzemanyag-fogyasztást és csökkenti a leadott teljesítményt.
Az ACEA A1/B1 és A5/B5 szabványnak megfelelő olajok alacsonyabb HTHS viszkozitásúak, és üzemanyag-takarékosak. Az ilyen olajok HTHS viszkozitása rendre 2.6 mPa*s - 3.5 mPa*s valamint 2.9 - 3.5 mPa*s között van. Az ilyen olajok bizonyos motorok esetében alkalmatlanok lehetnek, ezért mindig fontos a gyártói előírás szerinti olaj használata.[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz MiklosSaS #3192 üzenetére
Biztos azért azt ajánlják, mert ezt szokták belerakni..
Talán a fogyasztás csökkentő hatása miatt, de ha ez a hths-es téma nem jó az rosszabb szvsz minta pár dl-el tóbbet eszik..Ennek kéne utánanézni, hogy ezt a mocit milyenre méretezték ebből a szempontból..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
Doki16
addikt
válasz MiklosSaS #7147 üzenetére
Kis autónak is egy Auris Hybridet vennék. Városban nem létezik jelenleg jobb ennél, kivéve a tisztán villanyos, de az most nem lényeg.
Nyugodtan veheted a RAV4 Hybridet, nagyon megbízható 2.5-ös Atkinson ciklusú benzinmotorral és egy még megbízhatóbb hibrid rendszerrel. Fogyasztása jelenleg a legjobb a SUV-ok között
Az újnak valamivel jobb a 4WD rendszere, de nem vágtam magam hasra tőle. [link] Ha nem terepezel, szerintem teljesen felesleges, főleg ha még annyival drágább is.A sima benzineshez képest viszont mindkettő hibrid gyengébben teljesít. [link]
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Doki16
addikt
válasz MiklosSaS #7150 üzenetére
A RAV4 abszolút jó választás ha SUV-ot akarsz venni. Én csak 2WD és 4WD dologra gondoltam.
Ha nem ragaszkodsz a Crossoverhez akkor a Camry még jó nagy autó. Ugyanaz a motor van benne mint a RAV4-be.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz MiklosSaS #9978 üzenetére
Én úgy tudom, hogy csak a jelenlegi szériánál ( XA50, amelyiknek ugyan olyan a központi fejegység kinézete, mint az én Corollámnak, lásd #9969 hsz. ) lehetőség ez. Az előző szériánál ( XA40, amelynek a központi fejegysége 2 DIN-es módra középre van beépítve ) a gyári fejegységgel alapból ez nem megoldható.
Annál az a megoldás, ha beépítenek egy megfelelő egységet ehhez. [Itt egy videó egy ilyen műveletről] . "Apró" hátrány, hogy szerintem ezzel ugrik a garancia... :\
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
KTTech
veterán
válasz MiklosSaS #9978 üzenetére
Közben rákerestem, gyári megoldás nem lesz, még a régebbi entune van benne. Viszont van külső megoldás, ami a gyári rendszert használja, bár nem olcsó... egy ilyen kell hozzá. Én is erősen gondolkodom rajta a Yarisomhoz, mert így megmarad minden funkciója a fejegységnek.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Drón topik
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Politika
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASZTALI GÉP / ALKATRÉSZ beárazás
- Star Citizen
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- 3D nyomtatott versenypályák
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen