-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz etejedu #2349 üzenetére
A korai avensisekkel voltak gondok, de ki lehet fogni belőlük jót.
Egy biztos nagyobb tágasabb mint a corolla és szvsz jobban is néz ki.
Mind a kettőben ültem vezettem, nem egy kategória.
Avensisből viszont 700-alatt nincs azok ipari hulladékok, vagy az évszázad vételei.
Corollából viszont ahogy írod is 700-ért már patikát kapsz.
Azt döntsd el, melyik kategória kell neked.
Meg azt számítsd bele, hogy minden használtautó vásárlás után vannak plusz költségek, tehát a vételár felett maradjon tartalékod, különben lesz egy autód amit csak nézegetsz, mert nem megy.Renault power
-
Tele von Zsinór
őstag
válasz etejedu #2358 üzenetére
1.4 vvti klímásom van, pár nap múlva lesz egy éve, hogy az enyém, akkor 900-ért vettem. Tökre elégedett vagyok vele, igaz, nem panaszkodnék nagyobb motorra, de helyváltoztatásra használom és nem gyorsulási versenyre, erre elég az 1.4. Mostanában melóba is ezzel járok bkv helyett, napi kb. 25-30km, plusz párhetente hazajárás pályán. Átlagja 7 liter körül mozog most, télen, fűtéssel.
Szóval ne vesd el ezt teljesen. Suzukis ismerősöm ma este ment vele egy kört, vigyorgott végig, hogy milyen szépen reagál a kormányra és a gázra. Aztán megnéztük, mit tud az abs
szerk. láttam Ragadozó képeit, az enyém így néz ki a szelepfedél alatt szerette valami állat az előző tulajnál.
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
válasz etejedu #2385 üzenetére
Én csak annyit mondok ne légy naiv, de legyen szerencséd.
A külföldi hirdetések nek se igaz a fele se.Pont most szervizeltem, egy avensist, németországi magánszemélyes példány.
Szép volt, jó volt , de ahhoz képest amit a srác mesélt róla, hogy mikkel kábították, messze volt a valóságtól.
El kellett szegényt keserítsem.Egy csomó alkatrész még a gyári volt benne, amiről a tulaj számlát mutatott.
(két lehetőség, vagy átverték a szervizesek, vagy szerzett számlát)
Összességében nem járt rosszul a kocsival, de egy forinttal sem jött ki kevesebbre, mint ha itthon veszi meg.Renault power
-
addikt
válasz etejedu #2467 üzenetére
Hali,
Hát, én nem venném meg eredetvizsga nélkül, ennyire nem lehet sürgős. Írathatsz te akármit az adásvételibe, ha gáz van, akkor perelhetsz évekig, futhatsz a pénzed után, a kocsit meg nem használhatod, nem írathatod a nevedre sem. Egyébként az eredetvizsga kötelező, még az is lehet, hogy semmis eleve egy ilyen szerződés.
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
INMOTEP
őstag
válasz etejedu #2467 üzenetére
Én nem értelek benneteket,én például akárhány kocsit vettem mindet úgy vásároltam meg hogy kifizettem beültem elhoztam .Másnap harmadnap eredetvizsga átírás.Soha nem volt semmi gond ,pedig kb 20 kocsin vagyunk túl ha nem több .Én megértem azt is hogy mindenki fél ,de még az ismerős köreimben sem volt még ilyen hogy olyan feltétellel vásároltak volna autót hogy eredetvizsga nélkül megse vették volna .Főleg ha magánszemélyről van szó .Azt viszont az egyéb megjegyzésben nyugodtan bele lehet írni amit írtál
[ Szerkesztve ]
-
etejedu
őstag
válasz etejedu #2474 üzenetére
Na csak megvettem!
Azt amit nem akartak eladni, de végül mégis megegyeztünk. Elhoztam eredetvizsga nélkül. Pedig igyekeztünk nyitva tartót találni, de nem volt vagy már betelt a kvóta. Nem baj a srác cége adott helyen van, ha gigszer lenne tanúm is van az adásvételről. Szóval ha gebasz van elkapjuk zsákot húzunk a fejére és annyi...
Amúgy nagyon jó fej srác, korombeli jól elbeszélgettünk.No de az autóról:
2001. -es Toyota Corolla Liftback Linea Terra 1.6-os.
Ecséém ez húz! És akkor ennyit az élvezetekről ennél az autónál!
A feleségem alig akart beülni ő Vectrát akart, szerinte ez ronda! (oké szebb a vectra)
Mondanom sem kell szíven szúrt ezzel, de nem hagytam hogy elrontsa a jókedvem.
Mondtam, ha minden hónapban színház vagy éppen egy éttermi vacsora helyett szerelőnek akar fizetni hát csak tessék. Vagy éppen olajat töltögetni a híres ecotec motorba.Klíma rendben, ABS ...hmm rendben... hol éreztem hol nem vagy csak nem tudtam rendesen megcsúsztatni a kocsit.
Szervó: Nekem egy kicsit kemény volt a kormányzás, de simán forgattam álló helyzetben. Lehet fel kell tölteni?
Majd a szervizben ránézetek.
Kuplungnál volt egy kis érdekesség, amikor elemeltem a lában egy klattyanó hang volt azaz mintha lötyögött volna! Szóval olyan mintha a cipőd talpáról lepottyanna amikor elemeled a lábad, kb 1-2 cm. Amúgy nem éreztem, hogy gond lenne. Rozsda konvergált a 0 -hoz: A kerekek rugóinál volt egy kicsi de nem a rúgón konkrétan hanem a... nem tudom min de csak felületi.
Beltere hozza azt amit írnak róla szürkeség, unalmasság.
Remélem a szervizben vigyorogni fogok és nem sírni. +egy kérdés: márkaszerviz vagy maszekhez vigyem a kötelező olajcsere, szűrők és folyadékok cseréjét elvégeztetni? Márkaszerviz 50k toyota szervizakcióban![ Szerkesztve ]
-
etejedu
őstag
válasz etejedu #2475 üzenetére
Na megvolt az olajcsere szurők cseréje. Csak utána vettem észre hogy előzőleg azaz 206E km-nél
10w40 -et töltöttek bele (ajtó szegényre ragasztott matrica) , én meg 5w30 at rakattam bele. Igaz ez most 240E km-nél. De nem hiszem hogy változtattak volna a viszkozitáson. Amióta le lett cserélve az olaj alig hallható de tényleg füllelni kel hogy halljam ketyereg a motornál gázadásra. De ez is csak mikor már bemelegedett. Most a futómű lesz soron csak legyen végre időm. Zavar a minden buckánál megmozduló kormány. -
etejedu
őstag
-
diablo1984
veterán
válasz etejedu #2497 üzenetére
na az ilyen apróságokat külön biztire biztosan nem rakják, minden más meg ott van a panelon leírva. ettől jobban szerintem sehol sem fejtegetik, hogy a belső világítás a rádió, a szivargyújtó, a műszerfali világítás ez mind az e10-es biztihez tartozik, még a nagyja inkább, de az apraját max kimérni tudod!
-
rob210
nagyúr
válasz etejedu #2541 üzenetére
Értelek, de én megkérdeztem a tulajt, hogy ha már szét van szedve kicseréljem, elmondtam mi az előnye, mi a hátránya.
Jah és nem vagyok autószerelő.Csak hobby javító, ami azt jelenti lelkiismeretesebb és alaposabb vagyok mint a szerelők
Nekem számít, hogy elégedett legyen az akinek a kocsiját csinálom, mert vagy ismerős, vagy ismerős ajánlott.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
-
Mr.Knight
csendes tag
válasz etejedu #2589 üzenetére
A kuplungot viszonylag egyszerűen megtudod nézni. Kb. 50km/h-nál raksz egy ötödiket vagy hatodikat, nem tudom hány sebességes, felpörgered 4-5 ezerig aztán leugrasz a kuplungról.
Ha szépen visszaesik a fordulat és elkapja, akkor nem a kuplung, de ha nem esik vissza, hanem el pörög, akkor kopott a kuplungod, vagy a valami nem oké a kuplung körül.Kórrhhááázzz????
-
lsc
nagyúr
-
-
pècsimunkás
addikt
válasz etejedu #3340 üzenetére
ok , bocs , nem állt szándékomban túlreagálni !
Számomra is meglepő ez a fordulatszám- km/h arány ! Nagyon megy a kis egykettes , csendes is ...
Nagyon el van találva ! Arra kíváncsi lennék , milyen lehet az 1,4-1,5 l turbó motorokkal ez a kategória , ha az 1,2 így megyEgyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Ragadozó
Ármester
válasz etejedu #3738 üzenetére
valamelyik görgő vagy hosszbordásszíj feszítő lesz
audi100td:nincs tipus hiba, az 1,4-es jobban megéri. Nincs kettőstömegű benne.
etejedu E11-ben volt 1.6-os motor. A ráncfelvarrás előttiben 4A-FE, az faceliftben már a láncos 3zz-fe volt.
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
Ragadozó
Ármester
Új hozzászólás Aktív témák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000