-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Satan_Claus
senior tag
13 éves Corolla 1,3 benzinesről tudok nyilatkozni 187.500 km-rel.
Sajnos most viszem futóműveshez, mert nem bírta tovább a magyar utakat.
Hihetetlen jó a műszerfal, nagyon bejön. Mai autókat is megszégyenítő puha burkolata van, és a vezető (felém) van fordítva a középkonzol
Átlagfogyasztása 6,8-8,4 között, utóbbi egy téli városi üzemmód volt, persze a klíma mindig megy
Minden elektromos kütyü működik, 2 hibája van:
- A generátornak túl nagy a töltése, most derült csak ki, meg is evett egy akksit.
- Emiatt kiégett a 3-ból 2 lámpa a műszerfalban
Az első ablakemelők hangosak már, főleg a baloldali, gondolom érthető az életkor miatt.
A bal hátsó sárvédő elkezdett rozsdásodni, javítva volt, így vettem.
Ennyi a negatívum.
A pozitívumokat hagyjuk, nagyon faxa gép
Szüleimnek van egy 96-os Carina 1,6 GLi (Mo.-on nem volt ilyen). Hát az még jobb
Kb. 220.000 km van benne, eddig az önindító hangoskodott kicsit.
Ha ilyen gépet szeretnél, a túlzott alulkormányozottság megoldható egy számmal nagyobb kerekekkel. (185/65 R 14 vagy 195/55 R 15 helyett most 195/60 R 15 van)Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Na, megjöttem a futóművestől, a bal első gumi szálszakadásos volt, azért rázott a kormány
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Satan_Claus #2 üzenetére
Tévedtem, a Carinában már 250.000 van, de tip-top
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Párszor vezettem 2001-es sedant, de nekem nem nagyon jött be
Puha a gáz, a fék, a kuplung, még a szervokormány is, a burkolat meg olyan, hogy besüpped egy kétforintos alatt is. A motorja mondjuk isteni (1,4 VVTi), de én inkább kipróbálnék egy Avensist ugyanennyiért.Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Hát jó kérdés...
ÉN a békát választanám 2 okból:
1. Nekem mindig melegem van 16 fok felett, klíma alap.
2. Nekem nem jött be az újabb műszerfal.Amúgy meg corolla 3 első tulajtól
Vagy olcsóbban corolla 4 kicsit rizikósabb
Bár ezek '99-esek, nem 2000-esek. Amúgy az 1,6-os annyival nem fogyaszt többet, max. 6-7 deci.
Ja, az általad linkelt kocsik nem biztos, hogy 70.000 körül futottak
Szóval én lealkudnám a Corolla 3-at 1,1-re, vagy a Corolla 1-et 1,2-re egy "Mennyi lett visszatekerve?" kérdés utáni fejcsóválással
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Lejárt az időm, ezt a www.trader.hu-n találtam, szerintem ezt kerested
2001. III. TOYOTA COROLLA 1.4 VVT-I
158.000 km, 2 légzsák, klíma, ABS, r. magnó, fűthető tükör, el. ablak, kp.-i zár,
fed. komputer, riasztó, hitelre 20%-tól, 1.390.000 Ft, 06-24-455-444
06-1-248-3001, 06-1-248-3024
FQZSM
EzüstmetálSajnos traderről nem lehet linkelni, de keress rá 2001-es Corollákra
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
6 éves autónál elég esélytelen.
Igen, itt legalább nem hazudnak (talán, mert sajnos előfordul évi 40-50 ezer km-t futott céges autó is. Szerencsére ritka a cégeknél a Corolla).
A 70-80 ezret futott autókat az ismerősök/szomszédok veszik meg azonnal.
Ez még simán el fog menni 150.000 km-t anélkül, hogy hozzá kéne nyúlni. Mondjuk az 1,3-as, eggyel régebbi generáció sem semmi. Láttam már 385.000 km-rel is (ez speciel céges volt és 6 éves később, 420.000-nél elektromos hibái jöttek elő), de a csúcs egy taxi volt (békaszemű) 571.000-rel
Szóval 158.000 km nem a világ vége
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Nézd meg, mennyire kopottak a pedálok, valamint a bal első ülés. Ha van üléshuzat, szedd le. Ha negyon kopottak a pedálok, vagy szét van ülve a szék, az a 108.000 308.000 Mondjuk az ára baráti. Mindenképpen nézd meg vele az autót festékvastagság mérővel, különös tekintettel a motorháztetőre. Mert ha az is fújva volt a lökhárítóval meg a sárvédővel, nem biztos, hogy kis sérülés volt. Árulkodnak a pici, de drága alkatrészek is: Motorháztető kitámasztó pl. Ha sérült, akkor meg volt csukva. Mindenképpen keress a próbaúton rossz utakat, menj bele a gödrökbe, hallasz-e furcsa hangot. Gumikat is nézd meg, mikori gyártásúak. A márkájukból lehet következtetni, mennyire viselték gondját. Ha gyári még, akkor azért jó, mert akkor valós lehet a 108.000 km. Hirtelen ennyi.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Itt olvasgass, elvileg létezik gyári beépítő keret, 10-30 rongy között.
[ Szerkesztve ]
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Csak fejcsere lenne, vagy komolyabb cucc is kerül bele? Szerintem meg kell kérdezni a szakit, hogy később (eladáskor) vissza lehet-e csinálni. Ha igen, akkor én cserélnék (főleg, ha nem kell keret meg semmi, hanem a sima csere működik; és nincs cd-player, csak magnó).
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Sógoromnak volt ilyen. Kicsit eszi az olajat (VVTi), meg amikor eladta, rá 2 hétre ellopták.
Ja, meg 140 felett a jobb oldali tükörnél sípolt a levegőVédd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Geller72 #194 üzenetére
13 vagy 14 colos? 2 féle gyári méret van: 5Jx13", 4x100x54 ET45, illetve 5,5Jx14" 5x100x54 ET36
Amúgy én itt szoktam nézelődni, de Carina 1-2 nem nagyon van, máshol meg 16-20 rongy között van darabja
Fenti méreteket keress, azok a jók
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Boxer001 #235 üzenetére
Amikor Castrol RS-t raktam bele, egy év múlva olajcserekor ugyanannyi jött ki belőle, max szinten volt. Akkor nem lehetett kapni, Castrol GTX Magnatec lett belőle, 9 hónap múlva minimumszint alatt
Most pénz híján sima Castrol ásványi lett, még semmi nem fogyott belőle.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Új fejlemény, elcseréltem a Corollám szüleim Carinájára, mert nem használták
Nagyon fasza autó, de majdnem megszivatott: nem indult reggel. Lumbágós derekammal tologattam vagy negyed órát (tudom, nem szabad, de 10-re mindenképp be kellett érnem, céges megbeszélés), akkor se indult. Épp indultam a buszra, amikor rájöttem, hogy a telóm a kocsiban maradt. Utoljára megpróbáltam, és elindult
Rohadjon meg. Amúgy szeretem.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Kicsit unatkozok, összehasonlítom a 2 gépet, hátha érdekel valakit '96 Carina E GLi 1,6 vs '94 Corolla XLi 1,3
Carinának sokkal puhább a futóműve, bár sokan túl keménynek mondják . Fékezéskor bólogat is rendesen, de úthiba nem sok érződik. Szervokormánya kicsit érzéketlen, a Corollát sokkal jobb volt vezetni.
A 3. fokozat kicsit karcosan kapcsolható, és úgy egészében nehezebb a váltás a Corolla egyujjas váltójához képest, ott nagyon picit az egyes volt nehéz. A sebváltó áttétele teljesen ugyanolyan, 3000-nél 105 km/h 5.-ben. Alacsonyabb fordulaton érdekes módon a Corolla nyomatékosabb volt, a súlykülönbség 125 kg.
A műszerfal a Corollában vezető felé fordítva jobb volt, a Carinában a szellőzés gombjai jobban meg vannak oldva, nem a tologatós régi kapcsolók vannak benne.Felszereltség: Corolla: 4x elektromos ablak, riasztó, távirányítós kp. zár, klíma. Carina: ezeken felül ABS, 2 légzsák, állítható magasságú kormány és ülés, bőrkormány, bőrváltó, plüss, hifi. A hifi miatt mentem bele a cserébe
Hibák: Carinának nagyon hangos az önindítója, szerintem haldoklik, lehet, ezért nem indult reggel.
Corolla: kiégett műszerfalvilágítás, halott akksi (generátor túltöltés), első futómű nem bírta az utakat, szabilizátor csere.Carina fogyasztásáról még nem tudok beszámolni.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Elvittem a kocsit a Toyota Super-hez (IV. Váci út)
Itt azt mondták, hogy az angol gyártású 1,6-os Carinákon szokott előfordulni ez a nem indulás. A hiba oka pedig a főtengely-jeladó. Még nem bizti, fél ötkor mondanak biztosat. 30-40 rongyra taksálták, de 50-re számítok
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Na hazaértem
Persze a szervízben semmi hibajelenséget nem produkált, számítógépből se tudtak kiolvasni semmit. Azt mondták vagy megcsináltatom 50 rongyért, és közben más miatt nem indul, vagy várjam meg, amíg totál beszarik. Megadta a non-stop trélerük számát Ebben maradtunk. Szerintetek inkább csináltassam meg? Nem nagyon van pénzem rá most
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
Na, ma tankoltam a Carinába. 54 lityi ment az 50 literes tankba
634 km-t mentem vele, így 8,5 a fogyasztás.Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
1,6 moci fogyasztás update: 8,6 L
Harmada 150-nel autópályán, kétharmada Pest és környéke.
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
-
Satan_Claus
senior tag
Rég jártam erre
Védd az állatokat! Egyél embert.
-
Satan_Claus
senior tag
válasz Papa-Georgo #284 üzenetére
Az enyém 12 éves és 240e km
Eddig kormányművet kellett benne cserélni, más elvileg nem nagyon romlik el rajta. Szerintem csak a kopó alkatrészeket kell megnézni meg a szokásos dolgokat (fék, lengéscsillapító, olajcsere, olajszűrő. légszűrő, vezérműszíj, szimeringek stb.) Ha néha makrancoskodik indtáskor, az még a főtengely jeladó lehet. Semmi többet nem tudok mondani...
Védd az állatokat! Egyél embert.
Új hozzászólás Aktív témák
- Foxpost
- Ukrajnai háború
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Vicces képek
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Processzorra való vizesblokk az ASUS ROG-os portfóliójában
- Gyúrósok ide!
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- További aktív témák...