-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Silentfrog
veterán
válasz dellfanboy #3350 üzenetére
Ezres Yaris.:
Város nyár 5.2 liter/ 100 1400-1600 fordulaton elváltva.
Város tél 6 liter/ 100 1500-1700 fordulaton elváltva.
Város nyár 7.5 tempósan vezetve 2700-3500 fordulaton elváltva.
Országút 90 km/ óra nyáron 4.8 liter/ 100, télen 5.2 liter / 100km
Autópályán durva szembe széllel 8.5 litert is képes bepuszilni 130 nál, pont így jártunk most húsvétkor.
Normál esetbe 130-as tempónál 6 liter.Klima használata esetén minden esetbe plusz 1-1.3 liter jön a leírt fogyasztásra.
Pár éve én is 1.5 sportot kerestem nem nagyon találtam olyat ami nem volt törve, pedig megnéztem sokat. Városba ismerős bevallása szerint elmegy 7 literből normál használat mellett.
Nekem nagyon kemény a futóműve az 1 illetve az 1.3 hoz képest.
Pörgetve elég mozgékony..
[ Szerkesztve ]
-
válasz dellfanboy #3350 üzenetére
Az 1.0-ás elnyűhetetlen, ha 10.000 km-ként megadták neki ami jár. Anyám '99-ben vette az övét full fapad a kötelezőkön és egy vezérműlánc szetten kívül más nem volt benne cserélve.
HaHu-n lévő TS-ek. Nos megnéztem őket az 599.000 Ft-ost azt én élből elvetném, boy racer autónak tűnik tuti kapott az élettől. Esetenként feltűnik egy fehért TS is, na azt nagy ívben kerüld el. A kasztnija 2 darab 1.0-ból lett összetákolva, utólag rakták bele az 1.5-ös motort és váltót, valamint azóta már 2x rommá lett törve. Plusz TS-t soha nem gyártottak fehérben, csak szürke, fekete, piros és kékben.
Emellett a TS motorja, ha nem vigyáztak rá, akkor hajlamos 150.000 km felett elkezdeni enni az olajat. Rozsdásodásra nem hajlamosak. Fogyasztás az én TS-em esetén 6,5 liter / 100km vegyesen (Budapest + M0).
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
köszi mindenkinek a korrekt válaszokat!
igen a boyracer verda másodszorra tényleg nem lenne jó vétel, a fehérre vigyázni fogok. igazság szerint maradok a realitásnál és megpróbálok vadászni egy jó állapotú 1.0 v 1.3-ast
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
rob210
nagyúr
-
flegga92
senior tag
Sziasztok!
Van köztetek Celica T23 tulaj? Úgy néz ki lenne egy elég alkalmi vételem. Jelenleg az autó üzemképtelen, lerohadás előtt az olajnyomás visszajelző gyullad fel 2x is. Szerelőm látatlanban főtengelyt + csapágy cserét mond de persze majd ránézetek. Ha a vezérlés nem ugrott át akkor szerintetek mennyi lenne a javítása?
Elméletileg 1ZZ-FE motorkódú ez ugyan az mint a hasonló korú 1.8-as Avensisekben? Még komplett blokk cserével is megérheti.
Még mielőtt lerohadt mentem vele jópár km-ert mert a srácnak nem volt jogsija se, nagyon egyben van, hibátlan kasztni.
Esetleg egy specialistát tudtok ajánlani aki tudna segíteni?Köszi előre is!
-
diablo1984
veterán
válasz dellfanboy #3353 üzenetére
Nekem is az 1.0ásról van tapasztalatom(asszony hajtja meg én is néha), lomha de cserébe keveset eszik. Igaz a feleségem télen városban 7,5 litert is megetetett vele, de ugyanazon autóval én 2 literrel kevesebbel eljárok, ő ha épp nem nyomja a gázt, akkor a féket eteti, ha azt nem, akkor meg a gázt, kigurítani nem tud semmit, ezért eszik nála többet, de kímélve nem gyorsulási versenyeket megidézve városban is 5,5-6 literből vígan eljár, autópályán pályás tempóban hangos, de 4000 fölött forog már 130nál így nem csoda! a miénkben 276ezer km fölött jár már a km, de így sem eszik egy csepp olajat sem cserétől-cseréig, ilyen autóm még nem volt sosem(nem is hittem, hogy létezik).Bár a miénk egy kissé elhanyagoldt céges autó volt ez előtt, most összegyűltek a csinálni valók, így idén kap egy kis kozmetikát, egy alváz üregvédelmet egy vízpumpás és hosszúbordást(2 éve van meg, ezzel akartam kezdeni), a generátor csapágyas, zúg, az önindító bendixének a rugója ellágyult és télen kissé késve húz vissza, így az is cserés.... De ezek már megvétel óta hibái, csak mostmár időt szakítok rá végre, megéri a kisautó!
-
etejedu
őstag
Jól emlékszem vagy nem jól emlékszem, hogy valaki ajánlott itt anno egy 4. kerületi szervízt?
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
üdv mindenkinek.
Itt is olvasgatós leszek mostantól.
Boldog tulaja lettem ( egy citroen BX után ) egy béka 4efe kombinak nagyon szép állapotban megmaradva bár elég fapad kiszerelésben de nagyon nagyon tetszik.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Silentfrog
veterán
Megnézem a Yarison a nyári gumi gyártási dátumát és rájöttem , hogy akkor lett felrakva a kocsira mikor megvették az autót újonnan.
Tehát 15 éves az Goodyear Eagle F1 a kocsin. Legalább 130 ezer van benne és még mindig 50%-os csak a kopottság. Gondolom beton kemény ezért nem is kopik már sehova, de még mindig nagyon jó vezetni vele a kocsit, szélesebb is mint a gyári .
Sajnálom, de csak lecserélem, félek vele hosszabb távra elindulni ezekkel az öreg cipőkkel.2 napja csak teszteket olvasok ,de nem könnyű eligazodni, így megkérdezem tőletek is hátha tapasztalatból tudtok tanácsot adni.
A gyárból tudok szerezni Barum brillantis 2 gumikat. Szerintetek ezzel jól járok? Van még Semperit és Uniroyal is hasonló áron de a tesztek szerint a Barum jobb. Létezhet ez? -
Tomoty
aktív tag
válasz Ragadozó #3358 üzenetére
Szép. TS?
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
helkis
addikt
válasz Silentfrog #3361 üzenetére
Hangos a barum.. személyes favoritom a dunlop, igaz drágább, de ha nem tudok egy szituban megállni, akkor az még drágább.. Csendes és jól fog esőben is.. a kopása kicsit gyorsabb mint a tesztelsőké, de ha 5-6év után úgy is cserés, akkor legalább kopjon is el..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
válasz Silentfrog #3361 üzenetére
Mekkora méretben kéne?
Barum nem rossz, másik kettő nekem mehhh kategória, de te tudod mennyit akarsz rászánni.
-
rob210
nagyúr
-
Silentfrog
veterán
válasz Evil Snowman #3365 üzenetére
185/60R 14 volt fent , de ez vastagabb mint a gyári méret, így 175/65/R 14-et vennék, ez a gyári méret. 9300ft/ darab áron tudnám beszerezni a Barumot.
A gyártótól dolgozói kedvezménnyel csak Uniroyal, Barum, Continental, és General Tire van.helkis .: Fura mert halknak írják. Bár mindegyik 69-70 dB-es, még a Riken is.
Most már nem csak ruhát utálok venni hanem kocsigumit is.
[ Szerkesztve ]
-
pècsimunkás
addikt
válasz Silentfrog #3367 üzenetére
Ebben a mèretben a Continental sem drága . Èn azt vennèm ezek közül . Pontosabban vettem is az előző autómra 3 ève . Nem bántam meg !
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
fattyu
veterán
Próbáltam keresni itt is m,eg máshol is de nem találtam.
Megbízható szerelőt tudunk Pesten környékén? Elsőre átnézetném állapotfelmérés ilyesmi.
Köszönöm előre.
üdva hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
Ragadozó kolléga már felajánlotta és ha nem tévedek el végzetesen megyek is hozzá ma délután.
99 corolla wagon. Konkrét egész apróságok vannak alapvetően teljesen rendben van. szerintem de én nem értek a lovakhoz. Át szertném nézetni hogy van e valami nyűgje meg az apróságokra van-e megoldás
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
fattyu
veterán
-
Tomoty
aktív tag
válasz Silentfrog #3367 üzenetére
Én nagyobb méretben (17 és 18") kb 10 fajta gumit használtam.
Kifejezetten jók voltak: Michelin, Kleber, Continental.
Pirelli nálam erős közepes (gyorsan kopik).
Egyszer rábeszéltek a kínai LingLongra. Életem legrosszabb gumi döntése volt. Soha többet kínai
De a lényeg, a legjobb a Dunlop volt (és van is). Nem kopik gyorsan, bármely útviszony közepette tapad rendesen. Barátomnak is ezt ajánlottam, és a 2.2 D-CAT közel 500Nm-re felhúzott Lexusa alatt meg se nyikkan és nem kenődik padlógáz 1-nél se. Csak teszi a dolgát.
Szóval én Dunlop fan vagyok, de a felsoroltak közül én is a Continentált választanám.Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
diablo1984
veterán
Nem szervós yarisba szervót rakni nagy feladat? mennyire kell belenyúlni a dolgokba érte? angol autóé vajon jó bele?
-
Silentfrog
veterán
Elég sok tesztet végigböngésztem, bár nem tudom, hogy mennyire hihető illetve mennyire elfogultak egy egy márka iránt. A Kleber dynaxer hp3 nedves úton irtózatosan gyengén szerepelt a felsorolt 15 hasonló kategóriájú gumi között az volt a legrosszabb azért nem is gondolkoztam rajta.
Tudtam volna még venni olcsóbban Continental ecocontact 5 abroncsokat de az 50%-al drágább lett volna így maradt a Barum, tesztek szerint mindenben hozza a közepesnél jobb szintet úgy mint a Semperit.
Szerintem 9400-at megér. Aztán majd meglátom mennyire jó a városi forgalomba.diablo1984 .: Van olyan 1999-2005 között gyártott Yaris amiben nincs szervo gyárilag? Ezt nem is tudtam.
[ Szerkesztve ]
-
Ear001
addikt
válasz Silentfrog #3376 üzenetére
Milyen teszteket néztél?
-
diablo1984
veterán
válasz Silentfrog #3376 üzenetére
Van, sőt abs sincs benne!
-
lsc
nagyúr
Pár tapasztalat az Avensis II 1.8-hoz: Kellemes, tágas, minden könnyen és természetesen működik benne. Az 1.8-as úgy néz ki az olajat nem eszi, nem egy sportkocsi ezzel a motorral de egy granturismonak elmegy még klímával is. Azt érezni hogy a motor tudna többet is /ugye az újakban 147 lovas/ az euro 4 viszont nagyon fogja. Gyári gumimérettel hajtom /205/55x16/, kapott egy garnitúra good year Efficientgrip Performance gumit, jó párosítás, de érdekes hogy egy kicsit hangosnak találom a gumit, pedig elméletileg a csendesebbek közé tartozik. Jövő héten megy festőhöz harci sérülések eltüntetése miatt, utána gyertya váltóolaj- és fagyálló csere, majd még télre kell 16-os acél vagy alufelni és rendben van egy darabig.
Ami kimaradt a fogyasztás 40-60% országút várossal 6,2 a számítógép szerint, majd ezt később meglátom, a tankolásokat rögzítem egy appban.Ja, ugye a rádió cd-t és kazettát játszik /a hangzása viszont gyári létére pazar/, kaptam egy dension bt modult, nemsokára az is bele kerül.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
audi100td
nagyúr
Sziasztok,
2005/07 előtti Avensis T25-öt mennyire kockázatos vásárolni? Valóban gyakori a túlzott olajfogyasztás? 1.8-as motorról lenne szó.
-
BigBear
senior tag
válasz audi100td #3380 üzenetére
Szia,
sajnos a 2005 előtti 1.8 VVT-i motoroknál tényleg előfordulhat olajfogyasztás. Bele nem látsz, nálam (bár nekem T22-m van) pl. lábtól és olajtól függően 1500-2500 km-re fogyott egy liter olaj. Mindenféle látható jel nélkül. Nem füstölt, kipufogó sem volt olajos.
De szerintem ettől függetlenül megijedni nem kell tőle. Egyrészt nem biztos, hogy mindenkinél előjön, másrészt nem horror áron javítható a dolog. -
BigBear
senior tag
válasz audi100td #3382 üzenetére
T22-nél ugyanez a helyzet.
Nem modell, hanem motorfüggő a dolog, az 1zz / 1.8, 3zz / 1.6 & 4zz / 1.4 motorokat mind érintette a probléma sajnos. A 2.0 tudtommal nem érintett, de azokat nem ismerem, nincs-e más nyűg.
A javítás gyűrűzést jelent, illetve a hornyok alapos kipucolását (esetleg plusz furatot a dugattyúra, maga a Toyota is módosította a furatokat, illetve 3 helyett 4 van a módosítottakon). Plusz persze tömítések cseréje. -
BigBear
senior tag
Gondolom komplett felújítás annyiért.
Azaz nem csak gyűrűzés, tömítések, hanem minden új abban a motorban.
Bár nem tudom, mit csinálhatnak ennyiért. 1ZZ motort nem fúrunk.
Egy normál gyűrűzés, tömítések, olaj, stb. némi síkolással 100-200-ból illene, hogy megálljon.[ Szerkesztve ]
-
lsc
nagyúr
Ugyan nem 1 zz, de 1.3 efe motornál 100-ból megállt, cserélve csapágysor, szimmeringek /szelepszár is/, új tömítések.Gyűrűk maradtak, semmi bajuk nem volt, csak az olajlehúzók ragadtak le. Ki lett pucolva minden, azóta egy gramm olajat nem eszik, már belement kb 40e. Nagy a gyanúm hogy itt is elég lenne egy új hengerfejtömítés, gyűrűhornyok pucolása és ennyi.
Az élet kegyetlen .
-
Pőze
aktív tag
Sziasztok. Van egy érdekes problémám a kocsimmal. Hátha van valami szakértő itt aki megtudná mondani ez normális vagy sem. Az első reggeli indításkor érdekes csattogó csörgő hangok jönnek a motor felől ami egy két perc után teljesen megszűnik. Csináltam egy videót is kb 1 percnél jön elő a hang.[link]
Szerintetek mi lehet ez?
-
rob210
nagyúr
válasz Ragadozó #3389 üzenetére
Ez nekem szelephangnak tűnik.
Nem lehet megtapadó hidrotőke?Teszem fel ezt úgy, hogy a toyota motorokhoz nem értek.
De nem rég volt ilyen tünettel nálam egy golf.
Ahol egy adalékolás és egy olajcsere utána megoldódni látszik a dolog.
Ott egyértelműen a hidrotőkékkel volt a baj.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
@ Pőze: Egy pontos motorkódot nem ártana tudni. Ha azt nem tudod, akkor típus, évjárat, köbcenti. Láncnak nekem is van hangja hidegen, de az egy percnél hallható zörgés nincs hála Istennek.
Első tippem nekem is hydrotőke lett volna, de pont az én YTS-emnél estem pofára, amikor mondta szerelő, hogy az 1NZFE-be nincs is hydro.
[ Szerkesztve ]
-
Pőze
aktív tag
válasz Evil Snowman #3391 üzenetére
3zz-fe a motorkód 2002 -es corolla 290 ezer km-rel. Olaj kb 8000km-el ezelőtt volt cserélve mannoil 5w-30-ra. Olajat amúgy nem eszi és semmi más tünet nincs csak reggel első indításkor csattog. Hamarosan viszem olajcserére és megnézem változik-e valamit. Olyan talán mintha a lánc nem kapna elég olajat az elején??!!
[ Szerkesztve ]
-
fattyu
veterán
Sziasztok,
e11 kombihoz létezett rács ami elválasztotta az utasteret a puttonytól? istennek sem találok az utángyártott kutyás oldalakon levő univerzális dolgoktól meg fázok.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Pőze
aktív tag
válasz diablo1984 #3394 üzenetére
Most vettem 2 ilyen olajat [link] kicserelem és megnézem változik-e. Most ugyan ilyen van benne csak vw/audi változat. Lehet ez a baj.
-
-
Pőze
aktív tag
válasz Evil Snowman #3398 üzenetére
De miért mi a baj vele? Nem olvastam róla rosszakat.
[ Szerkesztve ]
-
diablo1984
veterán
válasz diablo1984 #3375 üzenetére
erre senki semmit?
(#3399) Pőze: én sem olvastam rosszakat róla, most nekem is az van a yarisba a toyota specifikusból, az octaviába is az megy a vw specifikus változata.....
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Windows 10
- Milyen alaplapot vegyek?
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Politika
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- E-roller topik
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Tőzsde és gazdaság
- Teszteltük az LG új, OLED paneles gamer monitorát
- Milyen okostelefont vegyek?
- További aktív témák...