-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
theuprising
tag
válasz zsinnyegtet #3850 üzenetére
Amúgy nem világrengető probléma ha sérült volt (jó nyilván lerobbantott motortér és kiszakadt féltengely után én sem venném meg ), az enyém is volt az amikor vettem, nekitolattak de jó combosan, cserélték az egész első lökhárító pakkot, a rendszámtáblán még mindig látszik, mivel nyomott az alakja.
Ha rendesen megcsinálták, nem kontármunka volt és visszahozták patika állapotba akkor nincs azzal semmi baj, tizen+éves autók ezek, bárkivel előfordul hogy csattan-koccan.
Viszont ismét egy jó alkualap, hogy a hirdetésbe azt írják, hogy nem sérült, te meg fel tudod mutatni, hogy igenis sérült. Ha rendben van, jól megy, költöttek a kötelezőkre, teljesen jó vétel lehet az, de csak egy jó kis zsíros alkuval -
pècsimunkás
addikt
válasz zsinnyegtet #3850 üzenetére
Szèp az autó , de azt írták , hogy nem volt sèrülve. Ha igaz ami a leírásban van , akkor jó vètel lehet . Csak bele kell ülni , ès menni vele .
Szerk .: #3851) theuprising : +1 ! Minden szavaddal egyet èrtek !
[ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz pècsimunkás #3852 üzenetére
Majd kiderül még, hogy mi lesz vele.
Addig is, hogy ne legyen egyszerű elkezdtem belesüppedni a 2006-2007 környéki 2.0 D4-D T25 Avensisekbe.
Elég vegyesek a vélemények. Elég rendesen rá lehet szaladni erre-arra ahogy olvasom bár legalább ennyien dicsérik is a facelift utáni modelleket.[ Szerkesztve ]
A rock and roll az nem egy tánc...
-
zsinnyegtet
aktív tag
válasz zsinnyegtet #3850 üzenetére
Megjött a válasz email a Toyota Frey-től.
Minden stimmel....még a 2 káresemény is. Volt egy utolérős kocc illetve egy bal oldali visszapillantó tükör leverés.
Na most légy okos...és hozz egy jó döntést.A rock and roll az nem egy tánc...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz zsinnyegtet #3855 üzenetére
El kell vinni megfelelő szervizbe, ha mm-re stimmelnek a karosszéria pontjai és nincs megcsavarodva a szerkezet, nagy baj nem lesz szerintem. Meg persze réteget mérni, nehogy ajtóval együtt cserélt tükör legyen T25 könyöklő fedél elkezdhet mozogni előre-hátra ráterhelve, illetve izzókat eheti (kell egy izzóőr és kész), alapvetően szvsz jók.
[ Szerkesztve ]
-
FAQtyA
tag
Prius 2-be hol és mit/miket érdemes beszereltetni, hogy ott találja a gazdája ahol hagyta?
Nagyon köszi! -
rob210
nagyúr
Köré egy beton szarkofágot.
Sajnos amit el akarnak lopni azt ellopják.
Főnököm kocsija gpses volt váltózáras, minden kutya füle.
A távfelügyeleten annyit láttak, hogy az autó jele nem mozdult, majd egyszercsak eltűnt.
Mire kiért a járőr sehol nem volt a kocsi.Renault power
-
FAQtyA
tag
Köszi az infókat! Amíg nem kerül bele valamilyen védelmi rendszer, ér valamit a kódlopós nyitás ellen, ha kikapcsolom a kulcs nélküli funkciót? Vagy csak önámítás.
-
pècsimunkás
addikt
Szeptember 16.-án nyílt nap lesz az eisenachi Toyota-nal . Ma jött meghívó . Lesz zene , kaja , (pia ? ) , tesztvezetés . Lehet kipróbálom a C-HR-t . Autócserét nem tervezek , 4-5 évig még marad az Auris (lehet 10-15 évig ) , de azért egy másik autó kipróbálása nem árthat !
Ma olvastam a vezess.hu- n az Insignia 1,5 t tesztjét .Kicsit meglepődtem rajta , hogy idézem : " Az áttételezése ésszerű, 130-nál 3000, 150-nél valamivel 3500 alatti a percenkénti fordulatszám hatodikban "
Az Aurisnál 150-nél van 3000-es fordulatszám .
A teszt alapján a Toyota start-stop rendszere jobb lehet . Eleinte -mikor vettem az autót , mindig kikapcsoltam . Most már hagyom , tegye a dolgát ![ Szerkesztve ]
Egyszer már hadat üzentünk az USA- nak, úgy látszik nem tanultak belőle!
-
Ragadozó
Ármester
Sziasztok!
Szeptember 16.-án toyota találkozó lesz a Kakucs-ringen.Részletek: itt.
[ Szerkesztve ]
Mozgó autójavító szolgálat - autóvillamosság, autószerelés
-
-
tamas.nick
aktív tag
Sziasztok!
2. generációs Yaris-om van és gyorsításkor hátulról berezonáló fémlemez hangot hallok.
Elvittem márkaszervizbe, kicserélték a kipufogó tömítést, kb. 1 hétig jó is volt, de most ismét ugyan úgy berezonál.Toyotánál azt mondták, hogy az egész kipufogót ki kéne cserélni, Nektek esetleg lenne olcsóbb ötletetek?
-
theuprising
tag
válasz tamas.nick #3866 üzenetére
Márkaszervizek... lehúzás a négyzeten... a Sakura nekem megmondta, hogy 16ezres órabérrel dolgoznak, és ez fix.
Ismerek egy Toyota szakit, saját műhelye van Pest északi agglomerációjában, az én Toyotámat is ő szervizeli, ráadásul régi ismerős, megbízható.
Ha érdekel, elküldöm az elérhetőségét, esetleg nézze meg ő is, hátha mond jobbat (tuti fog). -
tamas.nick
aktív tag
-
KMT
addikt
válasz theuprising #3867 üzenetére
Engem viszont érdekelne. Közkinccsé tehetnéd.
-
theuprising
tag
Szatmári Zoltán
Szatmári Autójavító Kft
Pomáz, Teleki József u. 5Mindenféle autót szerelnek (hárman vannak), van (ha jól tudom) 2 Toyota Certificate-je, és mielőtt megcsinálta a saját műhelyét Szentendrén volt 10+ évig Toyota szervizes (meg úgy mindenféle Japán autó szervizes).
Pont most hoztam el a kocsimat tőle -
KMT
addikt
válasz theuprising #3871 üzenetére
Köszi!
-
Doky1988
senior tag
Udv!
Ti milyen olajat hasznaltok?Adott egy Toyota Corolla 1.4 2005 E12! Ahonnan vettem, friss olajcserevel Castrol 10w40 van benne, nekem mindenki azt mondja 5w30 szigoruan mert nem tesz jot a 10w40 neki! Nektek mi a velemenyetek? Motor 4ZZFE! Erről a motorról vélemények?
[ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
-
maláj
őstag
ma csúnya élményben volt részem - 2-3 nyögvenyelős fordulat után nem indult el a technika alattam
betolva se tudtunk életet lehelni beléje
gondolom vételezhetek 1 új akkumulátort -
r0by
addikt
Mivel nem jött info és hátha másnak is segítség lehet később, ezért leírom, hogy hogyan is sikerült leszedni, kivenni.
Amiket le kell venni Avensis T25 Sedan esetén: 2 napellenző, 2 belső lámpa, hátsó tartó patent, 4 darab kapaszkodó, két B oszlop konzol, meglazítani az A és C oszlopok takaró lemezeit. Plusz ki kell venni a jobb első ülést. Ennek menete az, hogy ne legyen gyújtáson az autó, majd az ülést tartó négy csavar eltávolítása után a kábelek kioldása, hogy az ülést ki lehessen venni. Ez max. 1 óra alatt kivitelezhető, szerintem könnyen szerelhető. Kivéve a napellenző patentjai, azt sajnos nekem nem sikerült menthetőre megoldani, így rendelnem kell aliról. De sebaj, szerencsére nem egy nagy tétel.
Ha minden ki van szedve, csavarva, akkor úgy kell ügyeskedni, hogy a jobb hátsó atón lehet kiszedni a kárpitot.
Pár kép, sajna nem sikerültek a legjobban:Jelenleg ragasztó után kutakszom, hogy milyen fajta lenne jó az új szövet vagy műbőr felragasztásához. Valakinek erre esetleg ötlet, tapasztlalat?
-
razzorr
őstag
Hali mindenkinek. Egy kis infóra lenne szükségem.
Venni akarok egy kb.10éves körüli kombi Avensist, az igényeimnek tökéletesen megfelel, 2mihály alatt nézem őket,aztán majd ha pénzemnél leszek egy pár év múlva, veszek egy hibridet
Nos szóval addig ez tökéletes lenne a kis családunknak.
Mit érdemes néznem rajta? Mik a típushibák? Rohadás? Váltó? Ja és csak is benzinesben gondolkozom. 1-2 tippet szívesen elfogadok, köszi. -
theuprising
tag
válasz razzorr #3880 üzenetére
Nem jellemző rá a rohadás (az leginkább a Mazdáknál jellemző), ha 10 évest veszel (2007) akkor az már a faceliftelt verzió (leginkább a visszapillantón lévő indexről ismered meg). Ami jellemző az 1.8-as benzinesekre a facelift előttről (1ZZFE), hogy eszi az olajat, a dugattyúgyűrűzést elbénázták, és bár volt motorvisszahívás garanciában, a magyar 1.8-as toyoták kb felénél ez nem történt meg (tulaj leszarta, nem érték el stb...). Tehát a lényeg, hogy faceliftes benzinest vegyél, abban már az 1.8 nem olajevős, innentől kezdve előéleten múlik. Váltóval sincs baj, sima manuális, nem elromlós. Nem nyűgös típus, ha megkapja az olajcseréket, kopó cseréket akkor még jó sokáig el fog pörögni. Igazából erre kell odafigyelni, hogy milyen az előélete, hogyan törődtek vele az elmúlt 10 évben.
Motor szempontjából az 1.6 már elgurítja a bódét, de ha sokan ültök benne csomagokkal akkor elég trabantos lesz. 1.8 már rendben van, én azt venném, a 2.0-s nem ad sokkal többet, de legalább többet is eszik ~1-2 literrel.[ Szerkesztve ]
-
Safranek
aktív tag
válasz razzorr #3880 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólóhoz.
1.8 faceliftes mehet. Nekem 2004es ,nem faceliftes van. Teljesen vállalható. Elég jó állapotnak örvend. Rendszeresen fele annyit mondanak a korára , mint amennyi valójában.[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
theuprising
tag
válasz Safranek #3882 üzenetére
Amennyit látok ebből a képből, tényleg elég patikának tűnik, reflexből rávágtam volna hogy a generáció végéből jött valahol 2008-2009ből
razzorr
Ha ilyet találsz a megnézett faceliftesek közül, azzal nem lehet mellényúlni. Mindenhol kérdezd le, km állás, alvázszám alapján teljes előélet, és nézesd meg Toyota szakival biztos ami biztos alapon. Kb 10k-t fog elkérni a bevizsgálásért, de ha 2milliót szánsz rá, megéri. -
travis84
csendes tag
Szerintetek mennyire van túlárazva ez a 2009-es Avensis? Avensis
Gyakorlatilag itt ugyanaz az autó, szép állapotban közel 1 millióval olcsóbban: Avensis másik -
razzorr
őstag
Nagyon köszönöm mindenkinek a választ.
Majd meglátjuk,hogy mi lesz az évjárat. Talán mindegy is, de már most látom,hogy kevés a felhozatal a faceliftes darabokból. Ha jó állapotú 1.8 vagy 2.0 benyásat talalok régebbi verziót, akkor lehet rábólintok,aztán veszek kicsivel több olajat De nyugtassatok meg,hogy azért a régebbi nem faceliftes se annyira rossz. Talán lesz egy kis plusz alkupozícióm emiatt az olaj ügy miatt.
Most van egy 2006-os kisautónk 66ezerrel patika állapotban, azt el kell passzolni jó drágán aztán jöhet az avensis. Talán nem is lesz nehéz.#3882 Safranek
Szép kis darab, pont el tudnám fogadni én is[ Szerkesztve ]
-
Safranek
aktív tag
válasz razzorr #3886 üzenetére
Köszi, igyekszem karbantartani , rajtam nem múlik. Sőt még az asszony is partner benne.
Az olajfogyasztás idővel növekszik illetve mértéke változó. Volt akinél 200e felett kezdett növekedni , volt akinek 300e felett. Szóval passz.
És megnyugodhatsz , ettől még nem rossz.
Van még a családban hasonló korú francia autó , 1/3 kilométerrel mint ami ebben van. Háááttt.
Na az nem így néz ki.
"Állapotot veszünk , nem kilométeróra állást"[ Szerkesztve ]
„Attól tartok, Safranek, hogy maga gúnyolódik velem. Jöjjön közelebb!″
-
theuprising
tag
válasz razzorr #3886 üzenetére
Az olajproblémát mindenképp kezelni kell.
Ha nem eszi az olajat (mert sikeresen kapott motorcserét), akkor nincs baj, lehet vele menni. Ha viszont eszi, akkor a dugattyúgyűrűt meg a többi tömítést kell cserélni (pl hengerfej tömítése). Nekem ez a folyamat megvolt, ismerős Toyota szaki 120k-ért csinálta meg, azóta 1 csepp olajat nem eszik, és kaptam is kb +10-15% erőt. Nem rossz motor, viszont jó alkupozíció, ha a tulaj nem tudja bizonyítani az előéletét (amit mond az nem érdekes, amit bizonyít, az számít).
Ha volt motorcsere, és nem eszi az olajat akkor minden OK, fasza vétel.
Ha volt/nem volt motorcsere, és eszi az olajat, akkor rögtön motorfelújítás kell (aki 150k-nál többet kér el érte, az rablás). Ha nem csinálod meg, akkor veszélyezteted magát a hengerfejet. Láttam már olyan tulajt, akinek ette az olajat az 1.8-as Avensise, "5ezrenként 1L, nem vészes, jó az úgy" hozzáállása volt, aztán egyik hónapról a másikra nyakalta az olajat mintha benzin lenne. Szétszedték, kiderült hogy a tulaj hozzáállása és a beleszarása azt okozta, hogy megvállasodott a hengerfej, fel kellett fúrni, újra pozícióba állítani a dugattyúkat + gyűrűzés, tömítések, pikk-pakk félmilliós szerviz. -
lsc
nagyúr
válasz theuprising #3888 üzenetére
Ugyan mondd meg légy szíves a hengerfej hogyan tud megvállasodni?
Az élet kegyetlen .
-
válasz theuprising #3890 üzenetére
A henger vállasodik, nem a hengerfej.
-
razzorr
őstag
válasz theuprising #3888 üzenetére
Akkor nem is olyan vicces ez az olaj zabálás. Viszem majd magammal mindenképpen a szerelő rokont, biztos ami biztos. Remélem találok majd megfelelőt.
Köszi az infókat,hasznos volt. -
r0by
addikt
válasz theuprising #3888 üzenetére
Szegeden tud valaki ilyen szerelőt, aki ezt meg tudja csinálni?
-
lsc
nagyúr
válasz theuprising #3890 üzenetére
Amennyiben egy ilyen kérdéshez szerelő kell akkor nem biztos hogy tanácsokat kellene osztogatnod.
Mod #3893) r0by: Egy normálisan felszerelt műhelynek nem okozhat gondot.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
Land
veterán
Búcsúzok a topictól, mert tegnap TK-s lett az 1999-es Toyota Avensis 2.0 benzines Sport Edition autónk. De vehetően a következő autónk is japán lesz.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
-
-
Land
veterán
válasz Evil Snowman #3898 üzenetére
Igen a miénk volt.
Mitsubishi/Mazda vonalon keresgélek, de utóbbi felé hajlok.
Pixel 8 8/128 Gb | Sendiy M2 & KZ ED9 & QCY C13 és C17 | Citroen C5 Tourer 3.0 V6 HDI Exclusive
Új hozzászólás Aktív témák
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- OpenMediaVault
- Melyik tápegységet vegyem?
- Politika
- Milyen NAS-t vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- A Samsung hazánkban is piacra dob idén egy friss Micro LED tévét
- Óra topik
- Házimozi belépő szinten
- További aktív témák...