-
GAMEPOD.hu
A Toyota cégcsoport napjaink vezető gépjárműgyártója. Eladásokat tekintve első helyen áll a világ autógyártó csoportjai között. Ezt a helyet a hibridautók terén elért eredményinek köszönheti.
A Toyota cégcsoport tartozó márkák és érdekeltségek: Daihatsu, Lexus, Yamaha, Scion, Subaru, Hino, Isuzu, Toyota.
Új hozzászólás Aktív témák
-
razzorr
őstag
válasz psycroptic #3150 üzenetére
Én pont ezeket a szenzoros cuccokat akarom kihagyni a történetből. Mert ismerem magam és ellustít, valamint másik autót is vezetek és akkor romlana a figyelmem.Jól meg vagyok nélküle. Nekem elég ha kényelmes az ülés, aránylag jól megy,ergonomikus a kezelőfelület,vannak tárolórekeszek és nagy a csomitartó,mert ha vinni kell éppen hosszabb,nagyobb tárgyakat,akkor megoldható legyen.
Apropó csomitartó, minden esetben megvan a tároló rész a csomi padlója alatt?Valahogy nekem nem derült ki világosan hogy ez hogy is van. Alap kék színt szeretnék,sima 16os felnivel,átlag felszereltséggel.
Ja még kérdésem lenne, a csomitartó ajtaja tud gombra vagy bárhogy automatikusan nyílni? Vagy utólag hogy rakható be? Sokszor pakolok és tele a kéz,nagyon jól jönne ha nyílna automatán. -
psycroptic
őstag
válasz razzorr #3151 üzenetére
Jó dolgok ezek csak nem szabad rájuk hagyatkozni. Az ülés nagyon kényelmes, minden kézre esik, élmény vezetni, nekem.
Arra gondolsz, hogy ha pótkerékkel kéred vagy anélkül? Nekem pótkerék nélküli van és abban ott vannak a rekeszek valamint a kialakított hely a pótkeréknek. Nekem/ünk a csomagtartót csak manuálisan lehet nyitni.( Komfort felszereltség) Nem tudom a többinél, hogyan van.
PSNID: Tomy83PS
-
razzorr
őstag
válasz psycroptic #3152 üzenetére
A csomitartóban a felhajtható tároló, pótkeréktartó a hivatalos neve talán?! De gondolom nem kötelező beletenni ha meg is veszem
Jaja valami olyan nyitóra lenne szükségem,mondjuk ha nálam van a kulcs és mondjuk valami szenzoros részhez odadugom a lábam,akkor nyílik is vagy a kulcson a gomb is megoldás,mert max foggal,orral megnyomom -
tamas.nick
aktív tag
Sziasztok!
Toyota Yaris II-re vettem 37-39 cm átmérőjű kormányvédőt aminek a belseje csúszásgátló felülettel van ellátva. Ennek ellenére életveszélyes, mert csúszkál a kormányon.
Tudtok ajánlani szivacsos/textiles védőt, ami rendesen megmarad a helyén és nem lesz tőle batári nagy a kormány?[ Szerkesztve ]
-
berek21
senior tag
Üdv mindenkinek.
Anyósnak néznék használt kocsit, és képbe került egy Auris, 1.4D-4D is. 2007-es gyártás. Valaki esetleg tud infót, motor, futómű, kasztni, alkatrész árak, stb. Köszi előre is.LG Velvet eladó!
-
psycroptic
őstag
-
razzorr
őstag
válasz psycroptic #3158 üzenetére
Örülök hogy bevált.Nekem sem egy izomgép kell,kinőttem már az a kort. Tavasszal tuti elmegyek egy tesztkörre és utána meglátjuk mennyi az annyi.
Más alternatíva amúgy sincs számomra. Pedig nem vagyok nagy igényű,csak sajna sok márkától a hideg is kiráz, a legtöbbnek meg már nincs ebben a kategóriában jól pakolható kombija. Na mindegy, ha itt az idő,csak találunk valami megoldást a csomagtartó problémára is További kellemes élményeket,majd még járok erre,szívesen olvasok továbbra is tapasztalatokat. -
Tomoty
aktív tag
válasz Tele von Zsinór #3144 üzenetére
Nekem ugyan ez a problémám. (Nagyon-)Ritkán 2* kell kuplungolni, hogy bevegye az 1-est!
Lexus 2.2 D-CAT.
Volt már váltóolaj csere, de nem oldódott meg a hiba.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
Tomoty
aktív tag
Még sehová nem raktam fel képet 1+1/2 év alatt az autómról.
Ha nem probléma, akkor most megteszem. Karc nélküli külső és belső.
Mint a mesében: 7 éves(volt akkor) 60ekm!!! Reálszisztémás szervizkönyv, női multicég-vezető tulajdonossal. Igaz, rendesen meg is kérték az árát.[ Szerkesztve ]
Postázás mostanában elég nehézkes, van egy extra aktív 3 éves fiam (aki a 2 nap ovi - majd 1 hét megfázva otthon periódusát éli). Szóval elnézést, ha csúszik az alkatrészek postázása. Sajnos amíg nem hívsz fel, addig nincs módomban jegelni a vásárolandó alkatrészt. Előre köszönöm a megértésedet.
-
-
Pőze
aktív tag
Sziasztok! Kellene nekem egy kis segítség. Most vettem egy bőr kormányt gombokkal együtt a junkyardrol be is szereltem de a gombok nem csinálnak semmit. A régi kormányon nem voltak gombok a rádiohoz. Bedugtam a csatlakozoba a ahol a réginek a duda csatlakozója van. De semmi. A duda működik ugyan úgy. A kérdés az, hogy kell még külön vezetekeles ennek vagy a kormányon rosszak a gombok. Az alany egy 2002-es e12 corolla. Valakinek van ezzel valami tapasztalata?
[ Szerkesztve ]
-
deedee
őstag
Üdv!
Tudom, hogy ez Toyota topik és itt mindenki "él-hal" értük!
De lenne egy kérdésem.
Autóvásárlás előtt állok és a Toyota Versó és a Kis Sportage áll versenyben. A Kia jobb felszereltséggel és 7 év garival, valamint kb 250 k árelőnnyel indul.Szóval a kérdésem: tényleg annyira jók a mai Toyoták, hogy válasszam a kisebb felszereltségű, drágább autót, mert az "Toyota"? Fontos a megbízhatóság, induljon el és ne hagyjon az út szélén. Napi rendszeres használatra lenne, évi kb 15 ezer km-t tennénk bele.
Köszönöm előre is a tapasztalatokon, ismereteken alapuló válaszokat!
-
rob210
nagyúr
Versonk van igaz 2007 es 1.8 benzin, sok gond nincs vele, egy két típus hiba és a kopó alkatrészek.
Extrém gond nem volt vele.A cégnél van sok KIA, szerintem az utóbbi időben komoly fejlődésen mentek keresztül.
Megmondom őszintén én is bajban lennék, de lehet elhúznék a 7 év gari felé.
Az alatt vagy után úgy is le fogod cserélni szerintem.Renault power
-
deedee
őstag
válasz molnarpeter #3174 üzenetére
Üdv!
benzinesek
kia 1,6-os
toyota 1,6 vagy 1,8
autópálya+országút+város közel egyforma arányban -
L4mie
veterán
Sziasztok, elektrónikai hiba, mielőtt elviszem szervízbe érdekelne a vélményetek.
Hátsó világítás egyik napról a másikra off, féklámpák égnek, egyet kivéve az ötből égőket megnéztem, látszólag hibamentesek, biztosítékok szintén. mi lehet a hiba? esetleg relé? O.oDolgok amiket utálok: 1. fórumaláírások, 2. irónia, 3. listák
-
helkis
addikt
válasz MiklosSaS #3188 üzenetére
nekem is 1AD-FTV van a toyo-ban.. csak ez T25..
ezt találtam:
C2: Közepes hamutartalmú, üzemanyag-takarékos motorolajok, részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott személygépkocsi- és könnyűhaszongépjármű- motorokhoz. Az üzemanyag-takarékosság e kategóriában is fontos követelmény, amelyek alacsony belső súrlódású, kis viszkozitású, közepes hamu-, kén-, foszfortartalmú és felülről nem korlátozott, de 2,9 mPas-nál mindenképpen nagyobb HTHS viszkozitású motorolajat igényelnek. Tipikus viszkozitásosztály SAE 5W-30, az alapolajok jellemzően API Group lll-as kategóriájúak. Az e kategóriába tartozó motorolajok megnövelik a részecskeszűrő és a katalizátor élettartamát, és üzemanyag-megtakarítást is eredményeznek. Az ACEA 2008- as változtatásai után jelentősen szigorodott a kopásvédelem és az iszapképződés elleni védelemre vonatkozó követelmény. Figyelmeztetés: ezek az olajok bizonyos motorokban nem alkalmazhatók az alacsony HTHS viszkozitás miatt. Ilyen esetben a gépkönyvi és gyártói előírásokat be kell tartani. Az ACEA C2 egyes Honda, Mitsubishi, Peugeot, Subaru, Suzuki, Toyota típusokban használatos.C3: Közepes hamutartalmú motorolajok részecskeszűrővel és hármas funkciójú katalizátorral ellátott, elsősorban nagy teljesítményű személygépkocsi- és könnyűhaszongépjár- mű-motorokhoz. Az e kategóriába tartozó termékek HTHS viszkozitása 3,5 mPas-nál nagyobb, inkább a kenési biztonság, mintsem a kiemelkedő üzemanyag-takarékosság a fő szempont. Alkalmasak részecskeszűrős motorokhoz, és sok autógyár ezt a teljesítményszintet írja elő vagy építi be saját motor- ola¡-követelményei közé. A jellemző viszkozitásosztályok: SAE 5W-30 vagy 5W-40, a szokásos alapolaj API Group lll-as. Széles körben, különböző Chevrolet, Honda, Hyundai, Kia, Mitsubishi, Nissan, Opel, Renault, Subaru, Suzuki típusokhoz használatos.
+
HTHS viszkozitás
A HTHS viszkozitás az olaj dinamikus viszkozitása 150 °C-on, magas (106 s-1) nyírófeszültség mellett. Azért mérik az olaj dinamikus viszkozitását ilyen körülmények között is, mert ez jól szimulálja az olaj viselkedését nagy terhelésnek kitett tengelycsapágyak esetében. A magasabb HTHS érték alacsonyabb csapágykopást és hosszabb motortartósságot jelent, viszont rontja az üzemanyag-fogyasztást és csökkenti a leadott teljesítményt.
Az ACEA A1/B1 és A5/B5 szabványnak megfelelő olajok alacsonyabb HTHS viszkozitásúak, és üzemanyag-takarékosak. Az ilyen olajok HTHS viszkozitása rendre 2.6 mPa*s - 3.5 mPa*s valamint 2.9 - 3.5 mPa*s között van. Az ilyen olajok bizonyos motorok esetében alkalmatlanok lehetnek, ezért mindig fontos a gyártói előírás szerinti olaj használata.[ Szerkesztve ]
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
helkis
addikt
válasz MiklosSaS #3192 üzenetére
Biztos azért azt ajánlják, mert ezt szokták belerakni..
Talán a fogyasztás csökkentő hatása miatt, de ha ez a hths-es téma nem jó az rosszabb szvsz minta pár dl-el tóbbet eszik..Ennek kéne utánanézni, hogy ezt a mocit milyenre méretezték ebből a szempontból..
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
-
r0by
addikt
Ma reggel óta nem nyílik az avensis sedan csomagtér ajtóm. Ha jól emlékszem, akkor még a hét elején jó volt. Ha megnyomom a mikrokapcsolót, akkor hallatszik, hogy nyílna. Próbáltam kicsit lefelé nyomni, aztán erőteljesen felfelé húzni. Többször is, de sajna nem sikerült kinyitni. Van valakinek ötlete?
-
diablo1984
veterán
Most én vagyok a hülye, de 2001-es 5 ajtós yarisnak a bal hátsó javító íve aranyárban van, ha egyáltalán van? Az unix árlistában 6600ft, de kétoldali(wtf?), ott valami sántít, másfelé ha akad, akkor 35ezer..... mi a franc, én vagyok ennyire szerencsétlen, hogy nem találok?(asszony yarisát anno meghúzták és tákolták, én meg rendbe akarom tenni és cseréltetném az ívet)
-
válasz LordAxwell #3199 üzenetére
Háhh egy TS tesó. Üdv a klubban. Mióta hajtod?