Hirdetés
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 6. nap: Dredge
- 2024 - Békés, boldog karácsonyt kívánunk minden olvasónknak!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás Dark and Darker: Legendary Status
- Jövőre érkezik az új Agatha Christie: Death on the Nile játék
-
GAMEPOD.hu
Uolsó frissítés: 2018.10.10
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #32195 üzenetére
Kihagytad a ruszki "hősöket" RU/RUS tagekkel azok között is rengeteg a profi aki vagy alapból az, vagy 1-2 lelövés után megtalálja a bátorságát és nagyon kemény lesz
-
aktív tag
válasz Anonymus23 #31724 üzenetére
A vicc az, hogy előtte nem sokkal meg elkalapáltuk max_rpm-et és csapatát és csak azután húzták fel a szuperhősös mackó alsót. Azután előkerült az a Trollo nevű paraszt is aki úgy megevett 1 tárat az MP5-ömből, hogy 0 azaz nulla sebzést kapott be.
Ha lenne egy csepp esze az UBI-nak akkor komplett ruszki IP tartományt bannolná vagy azonos instance-be kényszerítené. -
aktív tag
válasz arnikusz #31690 üzenetére
Remélem alaposan megcsapkodtátok azokat a svéd parasztokat. Pár napja mi is összefutottunk velük és nagyon nagy volt a pofájuk...
Viszont a ruszkiknál valami rajzás lehet mert 3 szerveren is voltunk az este folyamán (szinte mindegyik tele ruszkikkal) de mindenhol volt legalább 1 ruszki csapat amiben volt minimum 1 superhero (az egyikben a klasszikus rpm és speedhackes akit ugyan nagy nehezen lelehetett lőni de érdekes módon a haverjainál mindig volt egy recovery link)
-
aktív tag
válasz ult1mate #31631 üzenetére
Igazából az a csoda, hogy nem volt már korábban problémád. A tiédnél 1 generációval frissebb procik (4xxx sorozat) is kevésnek bizonyulnak néha a Division alatt ráadásul RAM-mal sem vagy eleresztve ahogy nézem (8GB manapság az bare minimum kategória, nálam pl. 5GB felett fogyaszt csak a RAM-ból a játék).
@VTom: ugyan úgy 6700K-val és 980Ti-vel tolom, de nekem továbbra is HDD-n van a játék és 1x nem volt olyan gondom, hogy belassulna a játék textúra betöltés miatt, igaz nem egy ősöreg HDD-n van a játék ami mondjuk még szét is lenne töredezve mellé.
-
aktív tag
Nincs cap, ellenben van diminishing returns ami ~250k skill power felett durván érezteti a hatását azaz e határ felett lényegesen kevesebb skill powert kapsz minden egyes electronics pont után. Másrészt meg ha mindent elektronikára pörgettél akkor nagyon durván túltoltad.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Krissz1983 #31264 üzenetére
Nem az összes küldetésnek kell meglennie hanem csak a General Assembly-nek amit úgy is megcsinálhattál, hogy becsatlakoztál valakihez akinél már elérhető volt mert normál esetben az csak akkor nyílik meg amikor már minden sztori küldetéssel végeztél.
-
aktív tag
válasz ScomComputer #31205 üzenetére
Minden fő küldetés megvan vagy csak szimplán meglett a 30. szint?
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Anonymus23 #31198 üzenetére
A 34-esek és 35-ösök között nem volt nagy különbség ugyan úgy 1 max 2 lövésből leszedett a shotis ha nem figyeltél és látványosan több golyó sem kellett beléjük (ezért volt szinte mindegy, hogy CM-ot vagy Heroicot mentél UG-ban) Azért UG-ban nagyon éles volt a váltás Hard mode és Challenge mód között mivel ugye hozzászoktál, hogy CM küldetésben 32-es elitek vannak itt meg 34-es volt mind és szinte csak LMB volt amik 2x olyan kemények voltak mint bármely másik frakció.
-
aktív tag
válasz micafighter #31194 üzenetére
Igazából baromira nem mindegy. A kettőt együtt kell nézni és nem úgy, hát igen sz*r volt régen de most már minden f*sza, pacsit nekik. Az 1.4/1.5-től függetlenül a Division megérdemelten került fel a legrosszabb játékok 2016-os listájára. Ha 3-4 hónappal korábban orvosolják a problémákat akkor egyetértenék abban, hogy nem kellett volna talán a 10 legrosszabb közé kerülnie, de nem ez a helyzet (és akár e mellé veheted azt is ami a trailerekben volt és mi valósult meg, tipikus Ubisoft cím lett ez is).
Félreértés ne essék, tetszik az új irány de még mindig hosszú áll előttük a megváltásig.@vegitossj7: Hát a NMS nálam simán #1 lett volna a listán, főleg azután, hogy mennyi ideig kussolt a fejlesztő csapat (Sean Murray fejére meg simán vérdíjat tűztem volna ki, bár a Sony helyében seppukura köteleztem volna)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz TheProb #31161 üzenetére
Az a gond, hogy te nem játszottál az 1.4 előtti időkben így ezért hiszed azt, hogy felnagyítja a problémát. Több mint 7 hónapig tartott a fejlesztőknek (a játék március elején jelent meg és a messiásként várt 1.4 meg október vége felé) mire az általad felnagyítottnak vélt problémát megoldották... Próbáltál volna meg 1.4 előtt Challenge modeban UG-ot menni ahol az esetek 99,99%-ában 34-es LMB-sek vártak akiktől elég volt 1 shotis, hogy 4-5 lövésből lemészárolja a csapatot, vagy próbáltál volna meg challenge mód incurisiont menni ami premade csapat nélkül egyenlő volt az öngyilkossággal, most meg randomokkal simán lenyomod. A PVP-t már meg se említem ahol vagy mentél az aktuális "metával" vagy halott voltál most meg a PVE-re hangszerelt D3-FNC-mel simán megállom a helyem. Ezt még külön súlyosbította, hogy eszméletlen mennyiségű csalóval volt tele a DZ ahova kénytelen voltál bemenni ha normális cuccokat akartál mert az incursionök rohadt nehezek voltak és max a küldetéseknél a bossok dobhattak valamit. Ezt külön tetézte, hogy nem voltak world tierek, nem volt fix gear score-ú a loot (DZ-ben a baracket és a zóna határozta meg a tól-ig-ot) és bármelyik incursion dobhatott bármit ami nehezítette a farmolást. Nem kaptál minden 400k xp után ládát amiben fix gear scor-al rendelkező cucc volt és venni se vehettél, minden DZ sealed cache óriási lutri volt (nem csak azért, hogy a megfelelő cuccot kapd hanem, hogy a GS is stimmeljen rajta).
Javaslom, hogy vess erre egy pillantást és elmélkedj rajta, hogy vajon mi történhetett: http://steamcharts.com/app/365590 (különösen ajánlom az április-szeptember időszakot).
Angry Joe már csak ilyen, ez a trademarkja és ritkán pedig pont beletrafál abba ahogyan a játékosok legtöbbje érez.
@micafighter: A játék 10 hónapja jelent meg, ebből az első 7-ben katasztrofális volt az állapota, szóval az értékelés nem alaptalan. Egy rendes anti-cheat a mai napig hiányzik pedig az már az open beta óta hiányzik azaz lassan 1 éve, a ban wave-ek nem oldják meg a problémát azok csak tüneti kezelés.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz VincentVG #30778 üzenetére
Egyáltalán nem néz ki jobban (sőt!), csak extra FPS-t nyersz meg a CPU használat is esni fog. Mivel az nvidia saját library-jét (GameWorks) használják így néhány effektnél nem elérhető a legmagasabb beállítás ott elvileg defaultol a játék az elérhető legmagasabb működőre de pl. az ambient occlusion-nél az NVIDIA HBAO+ nálam grafikai hibát okoz (nem a driver verzióval volt a gond mint derült ki) ahelyett, hogy defaultolna az Ultra beállításra, de még van 1 vagy 2 effekt ahol nem működik a legmagasabb beállítás (és nem is fog amíg nem portolja az NV az effekteket dx12 alá).
-
aktív tag
válasz vaakuum #30757 üzenetére
Azt vedd figyelembe, hogy amikor használod a speciális lőszereket úgy nem fog minden lőszer robbanni vagy felgyújtani (ilyet csak a mobok tudnak az UG-ban amikor be van kapcsolva a special forces direktíva). A gyakoriságát befolyásolja az is, hogy milyen fegyverben használod.
Az explosive bullet elvileg a golyó alapsebzését adja maximum (nerfelték az 1.3 körül mert addig a robbanás akkorát sebzett amekkorát éppen a golyó azaz könnyű volt 1 shot buildet -playerek ellen- csinálni egy bolt action sniperrel) amennyiben triggerelődik. Az incendiary-ra nem találtam sebzés képletet/adatot, de az is nerfelve lett mert talán csak 3 mp-ig okoz sebzést plusz az 1.4 óta már nincs is státusz effekt (azaz nincs stagger és a célpont se gyullad fel. Egyébként a speciális lőszerek nem a sebzésük miatt voltak hasznosak hanem a státusz effektek miatt mivel PVE-ben csökkentetted a bejövő sebzést PVP-ben meg kiütötted az ellenfelet az effekt idejére és nem tudott harcolni. Viszont amióta 1.4-ben durván nerfelték a reclaimert azóta azóta a speciális lőszerek jelentősége még tovább zuhant hiszen azonnal global cooldown-ra kerül mindenkinél (1.4-előtt két reclaimerrel és a triage bugját/működését kihasználva gyakorlatilag folyamatosan lehetett használni a consumable cuccokat) ráadásul státusz effektet sem adnak, azóta leginkább csak a vizet használják, hogy mindenkinél gyorsabban töltődjenek a skillek. -
aktív tag
válasz BullKoxa #30653 üzenetére
Mindig online vagy mivel van egy kis MMO-s beütése a játéknak (ezért látsz mindig játékosokat a safehouse-okban és a bázison) és minden szerveroldalon van tárolva függetlenül attól, hogy milyen szintű vagy, ha offline lennél akkor még a menüig sem jutnál el. Viszont ha csak azért vetted meg a játékot, hogy egyedül játssz vele akkor alapvető hibát követtél ugyanis úgy jó pár tevékenységet ki kell hagynod (incursion-ök) illetve a DZ-be sem éri meg egyedül menni amennyiben szeretnél értelmesen farmolni esetleg PvP-zni és sokkal nehezebb dolgod lesz az end game tekintetében. Pusztán egyedül barangolni elég unalmas.
@#30656: A bejárható terület nem nőtt csak most már 3 incursion van (falcon lost, clear sky és a dragon's nest) viszont az 1.4 kiadása óta sokkal jobban dobálják az npc-k a lootot (a gs most már world tier-hez kötött így amiatt már nem kell aggódni) azaz mezei NPC is dobhat gear setet nem csak boss továbbá az 1.5-tel jött be a survival (lehet pve vagy pvp módban is tolni). A cheater kérdés érdekes, messze nem olyan durva a helyzet mint a nyár folyamán, de akadnak érdekes, lelőhetetlen de mellette brutális DPS-sel rendelkező superhero-k akik egymaguk irtanak ki komplett csapatokat (a falon-átlövő, teleportos csalók szinte eltűntek).
-
aktív tag
válasz #18193920 #30435 üzenetére
Nos, ha átnéznéd a kérdéseket akkor láthatnád, hogy az a tendencia arra mutat, hogy az új játékosok többsége egyszerűen magasról tesz az összefoglalóra amibe itt többek öltek nem kevés munkát pont azért, hogy az újoncok dolgát megkönnyítse (és nem mellesleg frissen tartsák).
+1 Akinek ment a válaszom második fele ő discordon is kérdezett tegnap, válaszoltam neki erre még annyi sem érkezett, hogy kösz b+. Végül is elintézhettem volna annyival is a kérdését, hogy hülyeséget kérdez. My bad.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz torma1981 #30429 üzenetére
A kérdésed teljesen felesleges. Bőven kapsz elég lootot a tevékenységekből (fő/mellék küldetésekből és encounter-ekből), hogy összetudj szedni magadnak felszerelést anélkül, hogy 1 területen kellene farmolnod specifikusan ráadásul az eladásból bőven lesz pénzed (amit amúgyis csak az end game-ben fogsz igazán használni addig elég kicsi a jelentősége. Másrészt a loot random ezért nem is tudsz istenigazából 1 területen farmolni (ha nem számítjuk az incursionöket és azokat a bossokat akiknél kicsit, ismétlem kicsit magasabb az esélye bizonyos itemeknek. A ládák amiről arnikusz írt meg csak 1x nyithatók és leginkább csak zöld/kék felszerelést tartalmaz ami nem mellesleg random azaz nem túl magas az esélye annak, hogy jó és használható esik belőle tehát effektíve farmolni nem lehet őket (mire felszeded az összeset már rég level 30 leszel high end/gear set felszerelésben tehát abszolút irrelevánssá válnak).
@#30417: Mert így írták meg a játékot és vannak kivételek. Tényleg ez a legkomolyabb problémád most? A mobok szintje előre meghatározott a küldetésekben és a kerületekben egészen addig amíg nem teljesülnek bizonyos feltételek azaz pl. amikor level 30 leszel mindenhol l30 vagy magasabb szintű mobok lesznek world tiertől függően mert a játék hozzád illetve a csapatban lévő legmagasabb szintű játékoshoz igazítja a mobok szintjét.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz TheProb #30403 üzenetére
Hát ha azt írja, hogy az ellenfelek szintje annyi akkor egyértelmű, hogy az ellenfelek szintje annyi és nem a küldetésé mivel bármilyen szinten mehetsz a küldetésekre max azonnal meghalsz (feltéve ha egyáltalán sikerült eljutnod oda csak mert a kerületekben is hasonló szintű ellenfelek lesznek) ha túl nagy a szintkülönbség (erősen javallott 2 max 3 szinten belül lenni a mobokhoz képest főleg az elején).
-
aktív tag
PvE-re szerintem remekül használható. Én is ezzel szórakozom már lassan 2 hete, viszont SMG-ből szerintem olyat használj ami amin van destructive és brutal meg mondjuk predatory. Savage kesztyű, reckless mellény (vagy Barret ha mázlid volt) vagy specialized backpack (mivel csak 3k körül van az electronics-om) közül ajánlott kettőt választani mellé. Arra ügyelj, hogy amire csak tudsz elite damage-et pörgess, hogy maximalizálni tudd a dps-ed.
-
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #29990 üzenetére
Már nem gyengébbek. 1.4 óta minden fegyver talent ugyan azt a bónuszt adja gear score-tól függetlenül.
-
aktív tag
válasz piko88 #29946 üzenetére
Véletlenül nem nvidiád van és esetleg w10-et használsz? Csak mert ha igen, akkor állítsd "windowed full screen-re". Sajnos egy ideje már az ismert problémák között szerepel az nv drivereknél, hogy w10 alatt crashel a division full screenben (amikor váltanál ablakosból valódi full screenbe vagy alt-tabolnál full screen üzemmódban). Nálam is előjött ez a probléma és ez megoldotta.
[ Szerkesztve ]
-
-
aktív tag
válasz #35434496 #29799 üzenetére
Na majd akkor megnézem a frissebbel, csak az utóbbi pár hónapban voltak problémák az nv driverekkel így inkább már várni szoktam pár hetet mielőtt felrakok egy újabbat, hogy kiderüljenek a hibák.
@29800: Sajnos az nem annyira VGA specifikus hiba hanem inkább általános grafikai bug (nálam is jelen van már régóta) amit még mindig nem javítottak ki.
-
aktív tag
válasz freddirty #29255 üzenetére
Neked lehet jobb, de ez közel sem garantált mivel teljesen véletlenszerű a drop -elméletileg- (bár már sokakban felmerült már a gyanú, hogy az első pár nap után visszaveszik a drop rate-et). Nekem pl. napok óta alig esik valami, többnyire lila vagy valami HE hulladék, ha gear set akkor az is többnyire tacticians/deadeye/firecrest/sentry, már ha egyáltalán esik valami. A kinyitott basic sealed cache-ekből meg tömegével hullanak a rosszabbnál rosszabb modok (volt, hogy 10 egymás után kinyitott példányból 6 mod esett).
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Hunbeast87 #29083 üzenetére
Egyáltalán nem kell félni a hunterektől. Könnyű lelőni őket mivel nincs rajtuk armor, egyszerűen csak el kell érni azt, hogy kitudd őket pár másodpercre kényszeríteni a fedezékből és egy AR-el pikk-pakk lelőhetőek. Már csak azért is érdemes lelőni őket mert survival sealed cache-t dobnak amiből ugye rögtön 4 itemet kapsz.
-
aktív tag
válasz Hunbeast87 #29066 üzenetére
#1 Én mindig csak pulse-t (ez az első amit megcsinálok, hogy lássam a mobokat) és first-aid-et csinálok a mobilitás miatt (solo-ban pve-ben nyomom mivel szerintem nincs annyi nyersanyag és egyéb cucc, hogy egy akár 2-3 fős csapatnak ne kelljen nagyobb területen szétszóródnia, hogy mindenkinek jusson).
#2 Speciális mobok, nincsen rajtuk páncél viszont skilleket használnak és sokkal intelligensebben harcolnak. Onnan tudod, hogy van minimum 1 a közeledben, hogy az UI-t elkezdi zavarni (hangeffekt is van mellé), ugyan a skilljeid tudod használni de úgy vettem észre mintha lassabban töltődnének amikor a közelemben van.
#3 Szerintem érdemes, legalábbis én mindig alaposan körülnézek (ha van rá mód akkor 1-2 aktív landmarkot is felkeresek mert azok közelében mindig sok nyersanyag szokott lenni. Már csak azért is érdemes mert a craftinghoz érdemes alapanyagot gyűjteni plusz a DZ-be úgy a legjobb menni ha már többnyire lila/kék felszerelésed van (ezeket jellemzően a DZ-hez közelebb eső menedékekben tudod craftolni ahogy a jobb védelmet biztosító ruhákat). Amit már láttam máshol javaslatot és bevált: a gyűjtögetést a DZ-hez közelebb kezd el mert ott jobb minőségű crafting alapanyagot lehet szerezni (többnyire kék és elvétve arany és egy kevés zöld) persze csak óvatosan mert arra nem ritkák az olyan mob csapatok amikben van 1 veterán vagy akár elite is. Szintén érdemes felkeresni a már elhullott játékosokat mivel könnyen tudsz crafting alapanyagot, felszerelést és egyéb dolgokat szerezni. Így mire a DZ-hez érek ott már max csak div. techet kell keresnem és készen is vagyok mert van elég alapanyagom 1-2 HE felszerelésre meg 1 HE fegyverre.
#4. Mindig annyi hunter spawnol ahány ember éppen a csapatban van amikor a kimenekítést hívjátok ezért is kell vigyázni az olyan pontokkal ahol volt már kimenekítés mert ha nem volt sikeres akkor több hunter is lehet ott. lehet úgyis taktikázni, hogy hívsz egy kimentést majd elmész egy másik pontra mert akkor nem fog új hunter spawnolni.
+1 Bolt action is king! (m44), nagyon hatékonyan lehet vele eltakarítani a mobokat hiszen 1 max 2 lövés egy normál, 2-3 lövésből megvannak a veteránok is, persze érdemes mellé egy AR vagy LMG a közeli célpontok ellen vagy ha boss is van.
+2 Kimentésnél mindig olyan helyre menj ami jól védhető. DZ3-ban a tér például remekül belátható az épületből vagy DZ-ben a sportbolt melletti amit a szemközti tetőről belátsz egész jól és jó eséllyel a huntert is kitudod lőni (nem tudnak elvileg a kötélen felmászni azaz nem tud rád rohanni). Továbbá ne spórolj a gránátokkal amikor a hunterrel harcolsz mert azokkal remekül kilehet mozdítani a fedezékéből és akkor könnyebben letudod lőni -
aktív tag
válasz Anonymus23 #27307 üzenetére
Megnéztem a srác build videóját, nem nomadot használ hanem bansheet szóval egyedül a predatory gyógyítja ami ennyi HP-nál valamivel 4k HP/s alatt van persze ez effektíve magasabb a resistek miatt de mondjuk így is furcsának (vagy inkább durvának) tűnik, hogy pusztán ennyivel tankoljon ki 3-4 játékost. Persze a pakliban benne van még, hogy a netcode ami miatt lehet a lövések egy részét be sem kapja és ezért még könnyebben tankol.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Anonymus23 #27265 üzenetére
Amúgy volt egy másik csapat is akikkel összecsaptunk korábban párszor mielőtt veletek együtt lőtt volna szét az a trió. Azokat is alig lehetett lelőni mert vagy nevetségeset sebzett rajta a fegyverem és még a vérzést sem adta be vagy egyszerűen nem sebzett semmit miközben ők meg szétlőtték a csapatot és ehhez még ultit se kellett nyomniuk... Érdekes módon akkor kezdtek el igazán halni amikor megjelent egy ruszki banda
-
aktív tag
Már hónapok óta elérhető a report funkció egyszerűen a chat-be be kell írni, hogy /report playernév. Az 1.4-el az került be, hogy most már a UI-en is van report gomb (group management képernyőn csak ki kell választani a játékost illetve talán amikor kilő egy játékos akkor azon a képernyőn is van report gomb)
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Igen, komoly, de ebben semmi meglepő nincs mivel nincs olyan multiplatform (azaz amit kiadtak konzolra/konzolokra és PC-re is) játék ahol konzolosok és PC-sek együtt játszhatnának. Gondolj csak bele jobban, mennyi esélye lenne egy kontrolleres játékosnak olyannal szemben aki egeret és billentyűzetet használ?
-
aktív tag
válasz rfjanika #25836 üzenetére
Igen, 229 a max gear score (nem azonos a szinttel). A szívósságot az életerőből és a páncél sebzés elnyeléséből számolja azaz ha van 100k HP-d és 50% sebzés elnyelésed akkor a toughness-ed 200k lesz. Azonban ez kizárólag a hagyományos azaz fegyverek által okozott sebzésre vonatkozik azaz pl. gránát, sticky, seeker mine, lángszóró, stb. ellen nem véd az armor, azokat kizárólag az exotic damage resistance csökkenti, tehát lehet mondjuk 500k toughness-ed de az exotic resitance-ed 0% és a HP-d 125k akkor ha alád vágnak egy sticky-t ami 126k-t sebez akkor eldőlsz.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz #81556480 #25443 üzenetére
Hát ha 4-en nem bírjátok megcsinálni akkor szinte mindent rosszul kell csinálnotok (pl hard-ra raktátok a küldetést amivel ilyen alacsony szinten alaposan meg kell küzdeni) tekintve, hogy a Hudson-on 7-es szintű ellenfelek vannak. Eleve ha a lángszórós öl meg akkor túl közel engeditek őket, ami alapvető hiba amit még mindig nem tanultatok meg kiküszöbölni, a nagydarab lángszórósokat meg még messzebbről kell kilőni mert azoknak sokkal messzebbre hord a lángszórója és kötelező jelleggel a gyenge pontjait kell lőni azaz a baloldalán a tankot, a jobb oldalán a táskát vagy a hátán lévő tankot ha van rálátásotok mert ezek egyenként elég komoly sebzést okoznak, sokkal többet mint amennyit ti adott idő alatt letudtok lőni róla. Rossz fegyvert használtok, mivel itt nem közelharcról van szó és tartani kell némi távolságot köztetek és a mobok között így AR (persze nem mindegy melyik mert sok használhatatlan van), LMG meg marksman (lehetőleg fejlövésre és/vagy gyenge pontokra koncentrálva), a shotgun meg az smg nem való távolsági harcra.
A másik sikeres komponense a harcnak a skillek (persze holnappal ez változik) mert ha ti turreteket dobáltok heal (nem healing station-t) meg pulse helyett azzal messzire nem juttok (mondjuk 30 alatt a sticky is egész jól használható mobok ellen).
A harmadik komponens a fedezék használata, ilyen alacsony szinten nem vagytok olyan erősek, hogy a mobok előtt rohangáljatok alsógatyában és kibírjátok a sebzést mert csak zöld cuccaitok vannak (sőt lehet egy részük csak fehér).Egyébként 30. szint alatt még véletlenül sem nehéz a játék, sőt meglehetősen szórakoztató mert nem kell több tárat beletolni a mobokba (azaz jó a time to kill) nem vagy rákényszerítve, hogy fix skilleket használj ahhoz, hogy képes legyél nehezebb küldetéseket megcsinálni.
-
aktív tag
válasz #81556480 #25359 üzenetére
Visszajutni sehogy és nem is kell. Amúgy az 1.4 érkezéséig egyedül max hard mode küldetéseket fogsz tudni tolni, a jó hír, hogy az kedden érkezik és utána már csak az incursion-ökhöz kell csapat meg persze a DZ-hez ha érvényesülni akarsz (lehet egyedül is rohangálni odabent, de sokkal nagyobb az esélye, hogy lelő egy játékos vagy a mobok).
-
aktív tag
válasz TommyS_27 #25167 üzenetére
Elfogadva. Bár azt hiszem Razor is jön egyel a +1 miatt...
Bízom benne, hogy a jövőben kicsit figyelmesebben olvassátok el mások posztjait is és nem zsigerből osztjátok ki az illetőt mert nem kedveli a játék egyes aspektusait.
p.s.: A kis karaktert pont a pvp miatt csinálom, hogy ne a fő karakter bukjon mindent és ne kelljen mindig átöltözni
-
aktív tag
válasz TommyS_27 #25162 üzenetére
@arnikusz: Én se tudtam pár héttel ezelőttig, hogy van ilyen glitch, csak aztán elkezdtem húzni kis karaktert és belefutottam a DZ-ben ilyen supermanekbe akik nem teleportáltak, nem lőttek hihetetlen tempóban egyszerűen alig sebződtek és pillanatok alatt kivégeztek és felhívták a figyelmem erre.
@TommyS: Látom viszont továbbra sem olvasod át rendesen amit írok. Itt közel sem arról van szó, hogy valaki pvp-re optimalizálja a gear-jét vagy sem tehát nem olyan hardcore PVP-sekről van szó mint ti, hanem olyanokról akik egy glitchet kihasználva "optimalizálták" a felszerelésüket ami nem kevés előnyt nyújt nekik. Majnem ugyan ez a kategória amikor alacsonyabb bracketben veszel fel olyan és annyi felszerelést amivel elvileg magasabb bracketbe kerülhetnél (ezt ugye úgy lehet(ett) elérni, hogy levetkőzöl a megfelelő brackethez és úgy nyitod a sealed cache-t) mert a rendszer nem fog átrakni addig amíg sessiont nem váltasz.
Mielőtt nagyon belelendülnétek a write only rutinba megint:
[link]
A hiba forrása az, hogy az UG-n nincs szint minimum így level 30 előtt bemehetsz és ugye a csomag tartalma mindig garantált HE vagy gear set lesz, a különbség annyi lesz, hogy a HE viszont a te szinteden lesz. Márpedig HE>lilaVagy elmagyaráznád légy szíves, hogy hogyan tudsz olyan buildet építeni aminek über tankja van mellette über dps-e, mindezt level 30 alatt?
Razor csak ne radírozzon, ellenben jössz egy bocsánatkéréssel azt hiszem.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz arnikusz #25158 üzenetére
Igazából a 30 alatti DZ-ben nem a csalók jelentik a problémát hanem a glitcherek akik az UG-ból szereznek 30 alatti HE felszerelést és azzal rohangálnak. Mondjuk rpm/aimbot/teleport hack nincs náluk, csak éppen legitim (tehát legfeljebb gs nélküli lila) felszereléssel meg sem tudod karcolni őket. Ezekből viszont rengeteg van (sokkal több mint csalóból 231+-ban), aki pvp-zik (bár nehéz pvp-nek nevezni azt amikor olyan OP felszereléssel mész, hogy tisztességes játékos meg sem tud karcolni, mert ehhez képest a 1 shot sentry build a fasorba sincs) 30 alatt azoknál szinte kizárólag ilyet használnak.
-
aktív tag
válasz Garsza #25066 üzenetére
A gond az, hogy te a dobozos árait hasonlítod (ami nem mellesleg regionális ár és ezért került csak 43 euródba) míg a digitális verziónál nincs ennyire régióra szabva az ár. A BF4 deluxe is már 80€ volt digitálisan ha jól emlékszem, a lemezes változat meg csak 11999 HUF. Szóval annyira nem meglepő, hogy még tovább drágítottak amikor manapság egy AAA cím season pass-el együtt 90€-ba kerül digitálisan vásárolva.
@players111:
A különbség a BF-es és a Division-ös csalók között viszont az, hogy BF-ben rövid úton ki lesznek rakva a szerverről és idővel minden anti-cheat-et futtató szerverről és nem tudnak hónapokig garázdálkodni szabadon mint itt.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Darabokra #24720 üzenetére
Igazából itt nincs olyan, hogy multi meg single, van a co-op (PVE) rész (itt minimum a safe house-okban látni fogsz másokat akár akarsz akár nem és ettől függetlenül folyamatosan online kell lenni, olyan mint egy csökevényes MMO) ami a DZ-n kívüli terület meg a DZ ami egy PvEvP terület mert egyrészt vannak mobok amiket farmolhatsz lootért, DZ XP-ért meg DZ creditért másrészt ott vannak a játékosok akik egy másik veszélyforrást jelenthetnek hiszen ha megölnek akkor felszedhetik a loot-ot amit eldobsz (mivel halál esetén a loot egy része public másik privát) némi DZ credittel és kulccsal együtt illetve vesztesz néhány százalék DZ XP-t.
Másrészt amíg ki nem jön az 1.4 muszáj lesz legalább randomokkal együtt játszanod mert sok olyan dolog van amit nulláról, egyedül felépített karakterrel vagy csak baromi nehezen, vagy eleve képtelen leszel megcsinálni, mint például a challenge mód küldtések, az incursion-ök bármilyen szinten (kizárólag hard, challenging és heroic létezik de lényegesen nehezebbek mint egy standard küldetés hasonló fokozaton) illetve az underground küldetéseket challenging vagy heroic módban mivel az UG nehézséget a Massive kicsit elszabta mert incursion CM/HM szintű (l34/l35 elite-ek) mobok vannak a küldetés szintűek (l32/l33) helyett, ráadásul ez az esetek 99,5%-ban LMB-t jelent amik sokkal keményebbek mint bármelyik másik frakció ugyanazon a szinten .[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Igazából a sticky maradhatna mert végül is az nem sci-fi fegyver (ha nem számoljuk, hogy magától tölt újra a semmiből ) csak meg kellene végre csinálniuk, hogy a robbanás ereje a középponttól távolodva csökkenjen, cserébe lehetne kicsit nagyobb a robbanás hatóköre "a kecske is jóllakna meg a káposzta is megmaradna" alapon. Vagy akár spéci sidearm is lehetne amihez úgy kell gyűjteni a lőszert mint a spéci lőszereket azaz nem tudod korlátlanul használni.
Amúgy a teljesen skill alapú harchoz az kellene, hogy ne legyenek se skillek, se attribútum módosítók a felszerelésen, plusz ne legyen variáció még a fegyver sebzésében sem, azaz egy rendes PVP aréna (mondjuk az sem ártana hozzá, hogy a tickrate minimum 30-60 legyen a jelenlegi 10 helyett). -
-
aktív tag
válasz n3m3r3 #24615 üzenetére
Én nem rég kezdtem el húzni a 2. karaktert de alig látok 30 alattiakat és pont ezért éri meg a DZ-ben farmolni mert nincs rosszabb amikor mennél farmolni XP-t meg creditet (meg division techet) de minden le van tarolva/ki van nyitva. Már csak azért is éri meg nem 2 perc lesz amíg értelmes szintet érsz el amivel már tudsz használható dolgokat venni a benti vendoroktól (DZ rank 50-75-től) amiknek a darabja 2-300k DZ credit is lehet (az új ilevel 33-masok meg gondolom ennél is sokkal többe fognak kerülni).
-
aktív tag
válasz n3m3r3 #24611 üzenetére
Nem kell aggódnod, 231+-ba nem fogsz tudni bekerülni addig amíg nem vagy level 30 és nincs a hátizsákodban vagy a stash-edben olyan cucc amivel összehozható lenne a szükséges gear score.
Amúgy ha farmolni akarsz DZ credit-et meg XP-t akkor azt tedd addig amíg nem vagy l30 mert ott sokkal kevesebben vannak hiszen kevés az új játékos és talán sokkal kisebb esélye, hogy cheaterrel fuss össze. -
aktív tag
Mi köze ehhez annak, hogy járok PVP-zni vagy sem már ne haragudj? Attól, hogy van egy rakás idióta aki nem elég, hogy csal vagy mellé még alázza is a többi játékost vagy csak szimplán alázza őket mert jobb nála az elfogadhatóvá teszi azt, hogy ha én is hasonlóan viselkedem?
Attól leszek különb, hogy nem alacsonyodom le a szintjükre. Na ezt kellene megérteni és nem azzal takarózni, de hát Pistike is csinálja sőt még jobban. -
aktív tag
válasz n3m3r3 #24600 üzenetére
A fegyver modokat értelemszerűen a fegyver megfelelő slotjába tudod behelyezni (amennyiben megfelelő méretű mert van large és small is) amíg skill módosítókat (firearms/stamina/electronics illetve performance) meg a ruhákon található mod helyekre amennyiben van rajtuk. Az első mod slotos ruhadarabok a specialized azaz kék felszerelés tárgyaknál fognak megjelenni persze vannak olyanok amiken egyik szinten sincs mod slot (pl holster). Az, hogy van-e mod slot a tárgyon az az ikonjának a bal alsó sarkában látszik egy sötétebb téglalapként (1 v 2) fegyvereknél meg az ikon teljes alsó része mutatja a mod slotokat.
Ha van mod slot akkor kiválasztod a felszerelési tárgyat, nyomsz egy F-et és kitudod választani a modot amit betudsz oda rakni.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Magyarázd már el légy szíves, hogy pontosan mi nevetni van a szituáción? Illetve ha a szituáción nevetsz akkor hogyan is nem a lelőtt játékosokon nevetsz? Ez a viselkedés akkor is elítélendő a szememben ha csak egy rövid videóról akár 1 órásról és akár az első alkalomról akár az ezredikről van szó. Elmagyarázom másképp egy példával: mész az utcán én jövök veled szemben, elgáncsollak és elterülsz mint a gyalogbéka és magaddal rántasz 2 embert miközben kalimpálsz esés közben. Ezután elkezdek úgy röhögni mint gplayers a videóban majd amikor mérgesen kérdőre vontok akkor azt mondom, hogy igazából nem rajtatok nevetek hanem a szituáción. Mit fogtok ti gondolni és mit fognak a környéken lévők gondolni amikor ezt látják/hallják?
Nagyjából bruttó 17 mp alatt (rohangálás/bujkálás nélkül ~10) ledaráltak 5 játékost, ami az eddigi teljesítményüket figyelembe véve nem számít különösebben különlegesnek hiszen hardcore pvp-sek OP felszereléssel.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz TommyS_27 #24588 üzenetére
Nem igazán érted ahogy látom. Az egy dolog, hogy lelőttetek néhány játékost mert az tiszta sor (ezzel nincs bajom). Azonban amit nem igazán sikerült felfognod, hogy azt tartom visszataszítónak, hogy amikor így átgázoltok valakiken és elengedsz egy "pffft" majd a másik ordenáré módon kiröhögi (ráadásul mindezt ingame voice-ot használva még jobban megalázva az ellenfelet) majd az erről készült videót még ki is rakod a netre mintha valami óriási hőstettet hajtottatok volna végre, na az gáz és ez az a viselkedés amit nem tudsz védeni.
Elmagyarázom másképp: a reakcióitok, az a "pfffft" és a röhögés azt mutatja, hogy az ellenfeleiteket (bár ez esetben az áldozat helytállóbb lenne) semmibe veszitek és megalázzátok őket ha úgy szottyan kedvetek. Ezzel pedig nagyot zuhant a megítélésetek az én szememben.Persze tudom, hogy a véleményem nem számít hiszen ki vagyok én, de ettől függetlenül jól esett leírni.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
Ja, a kezdő részeken is vannak. Kis karival (l21) mentem DZ1 középső bejárathoz. Amint közeledtem már láttam, hogy van 3 manhuntos és jó eséllyel a bejáratot campelik. Amint kiléptem repült a sticky és feküdtem (a csóka l24 volt de a DZ rangja már 72 volt ami sokat elárul). Mondom jó ilyet én is tudok játszani és beraktam én is (24k volt damage amivel úgy saccoltam ha túl is éli sok HP-ja nem maradhat). Beosontam a baloldali bejárattól de a végén lehet észrevettek mert az egyik elkezdett felém rohanni, alávágtam, robbantottam és talán jó ha 10%-át kaptam le az életének, a fegyverem meg szinte meg se karcolta, de mielőtt leszedte volna az utolsó szegmenst volna a haverja lőtt ki vagy 40 méterről a kocsin keresztül...
-
aktív tag
Ez az $5m vs $0,37m hogy jött ki? Csak mert az első héten bőven 300m felett kerestek, user számnak meg túl sok mivel az 1m felett volt, az összes platformon együtt.
Valóban konzolon kaszálták a legtöbbet, de mint írtam, a konzol mint platform nem támogatja az ilyesfajta kezdeményezéseket. -
aktív tag
Egy nagyon alapvető dologról felejtkezel el konzolosként. Mégpedig a pénzről. Hiába konzolon adták el a legtöbbet belőle egy ilyen tesztelés pont ott leginkább pénzigényesebb és leglassabb. Ugyanis sem a Sony sem a MS nem fogja neked ingyen és azonnal átnézni a cuccot (márpedig a review kötelező) míg PC-n egy ilyen szinte zéró költséggel és ugyan ennyi idő alatt megvalósítható addig konzolon ez minimum egy több napos folyamat márpedig 2 külön verziót fenntartani csak azért, hogy konzolon is lehessen bohóckodni nem éppen költséghatékony.
-
aktív tag
válasz TommyS_27 #23838 üzenetére
Hát speciel engem ennyi játék után (megnéztem még jobban, a steam és a raptr szerint nem 400 hanem 500 órám van már benne) egyre kevésbé motivál, hogy jobb legyek mert nincs igazából sikerélmény mert az rng-vel kell küzdenem az meg folyton kicseszik velem és hulladékot dob már ha dob egyáltalán valamit...
Amúgy meg örülök az 1.4-nek mert egyelőre úgy néz ki, hogy megszűnik a brutális power gap a gearek között. Viszont az, hogy a 0-ról kell újrakezdeni az erős költői túlzás mert a mostani OP set-ek továbbra is jók lesznek, csak nem lesznek nagyságrendileg jobbak mint a többi és több variáció is életképes lehet majd.
-
aktív tag
válasz RECSKA #23819 üzenetére
Az általad említett "nagy harc" addig tartana ameddig sikerül chainelnetek a survival linket utána néhány másodperc alatt elhullana mindenki mert ilyen über DPS-nél nem nagyon lenne esélyetek healelni majd megvárni mire letelik a CD rajta. Majd miután ez lecsengett jönne az, hogy mindenki smart coverből lövöldözne ahol persze nem tudnátok egymással mit kezdeni tehát állóháború lenne és valóban percekig lövöldözhetnétek egymást és max az vesztene akinek a hátába kerülne egy második csapat így 2 tűz közé kerülne.
@#23822: Egyaránt fontos mindegyik játékos mert ha nincs friss játékos (értsd: célpont) akkor jöttök ti, mint veteránok és panaszkodtok és végül ti is otthagyjátok a játékot.
@#23821: magyarul akkor kezdtél el igazán kulcsokat, xp-t és pénzt veszíteni amikor már mindened megvolt, hát úgy valóban nem ért hátrány még a main-eden sem... Szerintem már leírtuk párszor, ez nem PVP ami a Division-ben van az egy sima köcsög simulátor azaz ki tud jobban kicseszni a másikkal. Ha a PVP-ről szólna akkor lenne balance, de nincs (ezt demonstráltad a videódban is) mert a PVP akkor élvezetes ha mindkét fél élvezi, még az is aki veszít mert volt esélye, de itt nincs mert ha nem csaló nyír ki akkor egy rambó akinek több szerencséje volt az RNG-vel és nem azért mert valóban jobb játékos. Egy ilyen kiegyensúlyozatlan "PVP" meg csak árt a játéknak hosszútávon (és akkor nem is faktorálom bele a meglehetősen nagy mennyiségű csalót). Ráadásul a játék még külön beléd rúg ha solo-zol és sikerül elkerülni a rogue hordákat, minirambókat meg úgy istenigazából mindenkit és csak mennél kimenteni a nehezen megszerzett cuccaidat és lelőnek az NPC-k akkor biztos lehetsz benne, hogy az összes használható cuccod public-ként fogod eldobni és biztos lehetsz benne, hogy lesz ott egy játékos aki felszedi.
@#23832: Valóban, nem a gear céloz helyetted, csak éppen a gear teszi lehetővé, hogy 1 vagy max 2 lövésből bárkit leteríts és attól, hogy 231 gs felett van valaki a DZ-ben nem jelenti azt, hogy minden sealed cache amit kinyit automatikusan főnyeremény és minden supply drop isten személyes áldását tartalmazza. Arról feledkezel meg, hogy a hülye rendszer miatt a legmagasabb kategóriában kell játszani ahhoz, hogy hosszútávon használható lootot szerezz. A fene se vágyik 231+-ba, de ha fejlődni szeretnék akkor csak ott van valamennyi esélyem a megfelelő felszerelésre.
-
aktív tag
válasz RECSKA #23814 üzenetére
Látom nem igazán sikerült átérezni a problémát, és ahogy látom ennek az oka az, hogy a szerszám rosszabbik végére már csak akkor szoktatok kerülni ha cheaterrel futtok össze azaz akiről az overhealt se tudja lelőni egy ilyen OP build.
Értem én, hogy nagyon jó szórakozás 1-2 lövéssel leszedni a játékosokat, csak éppenséggel ez max nektek szórakozás és nem feltétlen építi a közösséget mert a hozzám hasonló szerencsétleneknek akiknek több száz óra játék (perpill most tartok közel 400-nál és az elmúlt 1 hónapban már alig játszottam) alatt sem esett egyetlen igazán jó felszerelés azoknak baromira tele van a töke azzal, hogy jön egy hozzátok hasonló rambó és 1-2 shoti lövéssel vagy sticky-vel kinyír aki pusztán azért jobb mert több szerencséje volt az rng-vel. Szóval igenis komoly probléma, hogy lehetőség van ilyen OP buildeket csinálni, és erre nem az a megoldás, hogy mindent hozzábuffolunk, bár lehet akkor lenne meglepetés amikor hirtelen ellepnék a DZ-t a hozzátok hasonló legitim játékosok (bár ugye úgy könnyebb elviselni a halálokat amikor altokkal toljátok amikkel nincs mit veszíteni). -
aktív tag
válasz RECSKA #23811 üzenetére
Azért Tommy videója remekül illusztrálja, hogy azok a setek miért szorulnak igen komoly nerfre.
p.s.: A Hunter's faith meg most lesz csak igazán használható mert csapat szintű buffot ad és legfeljebb azok a "superhero-k" tűnnek el akik hasonló OP oneshot buildekkel rohangálnak a DZ-ben, a cheaterek maradnak hacsak nem implementáltak közben titokban egy normális anti-cheat rendszert.
-
aktív tag
válasz Anonymus23 #23629 üzenetére
A gond az, hogy hozzászoktatok az OP gearekhez mivel elcseszték a seteket így volt 1-2 OP set amit mindenki használt (nekem megjelenés óta mindössze csak egy 240/268-as reclaimert, egy 214/240-es strikert sikerült összeraknom meg talán van egy 240/268-as predator's sethez elég itemem...) mert rosszul voltak megtervezve (mondjuk a sentry-nél én a 4-es bónuszt kizárólag marksman rifle-el tenném elérhetővé). Másrészt mielőtt elkezdenétek nagyon ajvékolni, hogy jaj most mindent újra kell csinálni: minden cucc world level 2 felett mindhárom tulajdonságra fog bónuszt adni azaz lesz pár 100 pontnyi extra firearms/stamina/electronics mindenkinél ami némileg ellensúlyozza az esetleges elvesztett set bónuszokat.
-
aktív tag
válasz Bennyboy #23303 üzenetére
Annyiban van értelme, hogy a DZ-ben sokkal gyorsabban tudod megvalósítani a gear-elődést mivel optimális esetben néhány percenként van esélyed normális lootra plusz óránként 1 vagy több supply dropra ahol ugye duplázódnak az esélyeid (boss+láda). Na meg persze ott a "remek" lehetőség a pvp-re (más néven "szívasd a többi játékost aki fejlődne esetleg" módra). Ugyan a gear set loot nem garantált de még mindig sokkal egyszerűbb mint incursion-öket farmolni.
-
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #23034 üzenetére
Nekem is ez a félelmem, hogy egyszerűen túl sok probléma van és a határidő meg meglehetősen szűk.
-
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #23031 üzenetére
Gyanítom, hogy a legkisebb ellenállás irányába haladtak mivel kissé MMO szerű az egész ezért bonyolultabb lett volna egy rendes anti-cheat implementálása mint egy klasszikus kliens-szerver alapúnál így szépen kihagyták, hogy spóroljanak az időn/pénzen.
-
aktív tag
válasz #35434496 #23022 üzenetére
Csak a PB-ről írtam Viszont utánanéztem a FairFightnak. Jó rendszer mivel finomhangolható, de a hátránya az, hogy pont azokat nem kapja el akik ésszel és külső programot használva cheatelnek amit ugye a PB detektálhat (mondjuk a DZ-ben nem is ezekkel van a gond hanem az otromba mód csaló supermanekkel). Gondolom nem véletlen, hogy BF-ben ezt a kettőt kombinálva használják és a FF sem feltétlen rúg ki azonnal (beállítás kérdése ahogy láttam).
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz #35434496 #23014 üzenetére
Azért a PB messze nem mindenható másrészt csak azután rakná ki a delikvenst miután már elkaptak valakit és az is sok idő (régebben panaszkodtak már a PB-re, hogy elég lassan dolgoznak azaz hetek telnek el mire az első detektálás után elkezdik érte bannolni az embereket).
Amúgy a másik nagy hátránya a PB-nek, hogy amilyen régóta létezik olyan primitív azaz a mai napig képtelen a normális auto update-re. Gondolom ismerős neked, hogy onnan szerzel tudomást a -manuális- frissítés szükségességéről, hogy kivág a PB a szerverről communication error-ral pár perccel azután, hogy beléptél. -
aktív tag
válasz #35434496 #22904 üzenetére
Hát... reggel 15 perc után az első játékos akibe belefutottam az egy csaló volt A "what the fuck"-ból nagyjából a odáig jutottam, hogy "wha" mire lelőtt, utána meg max 2 mp alatt eltakarította a cleaner csapatot, egy mk46-tal aminek szerintem csinált a kis programjával minimum 3-4000 rpm-et olyan tempóban ontotta a golyókat. Egy kicsit még várt a bejáratnál aztán vagy bekapcsolta az spm fokozatot vagy csak tovalibbent egy teleporttal
-
aktív tag
Írtam a topicjába. Gyakorlatilag ez a survey egy fabatkát nem ér mert csak azt mutatja meg, hogy mely skilleket használják az emberek és melyeket nem (vagy alig), arra viszont abszolút nem világít rá, hogy miért márpedig ezt kellene vizsgálniuk csak hát abból nehezebb lenne grafikont generálni az aktuális community/whatever managernek excelben...
-
aktív tag
válasz RECSKA #22448 üzenetére
Ez jól hangzik, de: nem volt pulse rajtam (lentről toltak még egy párat de ugye nálam meg scrambler van alapból amikor a DZ-ben vagyok és nyomogattam szorgosan), a srác meg közvetlenül odalépett mellém ahonnan ugye te nem igazán fogsz fejre lőni és nem fél mp alatt hanem tized mp alatt lőtt le (abban a pillanatban összeestem gyakorlatilag ahogy odaért mellém), meg nem 300k toughness-t hanem 400k-t (4000 felett van a staminám ha jól emlékszem) és nem, nem volt berakva nála se robbanó se gyújtó lövedék.
-
aktív tag
válasz Anonymus23 #22442 üzenetére
Mi tegnap a DZ-ben rohangáltunk egy kicsit és egyszer hihetetlen gyorsan haltak a mobok máskor meg úgy tűnt, hogy alig akarnak meghalni míg mi meg 2-3 lövéstől már majdnem meghaltunk DZ 2-3 környékén.
Aztán persze meg kimentésnél összefutottunk a helyi terminátor csapattal akiket szinte lehetetlen volt lelőni. Elkezdte az egyik vágni a kötelet és szerintem mind a négyen lőhettük mire nagy nehezen sikerült a földre küldeni (dobáltuk a gránátokat alá, hogy megszakítsuk a levágást) persze a haverjai felszedték mire leüthettük volna és utána szerintem 15-20 mp-en belül mind a 4-en halottak voltunk. Visszamentünk de azután már szinte az overhealt nem tudtuk lelőni róluk mire nyomták a healt megint szóval rövid úton kilőttek minket (szóval már kezdtek kissé gyanúsak lenni). Nekifutottunk harmadjára is, amikor feljöttek a metróból az egyik srác 1 lövésből szedett le (400k toughness 75% mitigation mellett ugye), de ez a tipikus látod, hogy valaki rád néz és fekszel. Felszedtek majd odajött a haverja aki közvetlen közelről 3 max 4 lövéssel smg-vel lelőtt full HP-ról. Na itt kezdtük el reportolni őket. -
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #22432 üzenetére
Annyira sokat nem kereshettek mert rögtön az elején haltak egyszer minimum 90 mp-es rogue-ként majd utána megint 20 vagy 90 mp-es rogue-ként majd utána szerintem az egyik srácot minimum 4-5 alkalommal lőttük még le.
Szerintem pénzben és xp-ben is jobban jöttek volna ki ha az első összetűzésünk után inkább elmennek npc-ket ölni -
aktív tag
válasz Anonymus23 #22421 üzenetére
Velünk már eljátszottak egy ilyet, mi négyen ők ketten(?). Kimentésnél támadtak ránk, lelőttük őket majd jöttek vissza és újra belénk kötöttek persze megint le lettek lőve és a végére már mi lettünk manhuntosak de újra és újra visszajöttek és ezzel elérték, hogy mi szépen lassan kifogytunk a lőszerből, medkitből, gránátokból és el is fáradtunk és végül hibáztunk ami miatt végül letudtak lőni minket. Nem tudom, hogy mennyire érte meg nekik mert rengetegszer haltak.
Meg volt egy olyan, hogy supply dropnál felszedtük a srác elől a cuccot (nem lőttünk rá) akinek ettől elgurult a gyógyszere, lelőtte az egyikünket persze mi lelőttük és után még vagy 2-3 alkalommal lelőttük a srácot mert folyamatosan jött vissza és elkezdett lőni minket, a végére már komolyan sajnáltam a srácot. -
aktív tag
válasz Anonymus23 #22368 üzenetére
Ezt meglehetett volna kevésbé nyakatekerten is fogalmazni
Példa:
A DZ bracket besorolás a valódi gear score alapján megy ami nem azonos a karakterlapon kijelzettel mert az utóbbi a karakter által viselt felszerelések gear score átlaga, míg a valódi gear score az adott helyre berakható legmagasabb gear score-u itemek plusz a legmagasabb gear score-ral rendelkező fegyver átlaga adja mindezt úgy, hogy a hátizsák és a stash teljes tartalma vizsgálva van.Na ez így mehet az összefoglalóba (az általad leírt matekkal együtt).
-
aktív tag
válasz #35434496 #22252 üzenetére
Gondolom eddig tartott amíg a cheat engine-eket fejlesztő csapatok megtudták kerülni a jelenleg alkalmazott detektálási módszereket.
Lehet a Massive/Ubi párosnak el kellene kérnie a Blizzardtól az ő anti-cheat rendszerüket. Akkor már nem lenne szimplán egy új példányt venniük. -
aktív tag
válasz Raulblanco07 #21994 üzenetére
Ez az ahol tévedsz, ugyanis nem csak neked csökkenti hanem mindenkinek (ennek volt ugye az a bugja, hogy a tiédet is csökkentette amikor beleléptél a sajátodba).
Nem véletlen szoktam a groupban kérni, hogy alkalmanként lőjenek alám a healt mert abból ki-berohangálva amíg tart jelentősen letudom csökkenteni a CD-t. Bár biztosan csak álmodtam, hogy minden alkalommal amikor belépek a hatókörébe akkor ugrik egyet a CD
Szóval kapod a CD csökkentést amennyiben a first aid-et ellövőnek van triage bent és így közvetve neki is csökken a CD.[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz LedyGyuszi #21984 üzenetére
Fölösleges electronics/skillpowerre gyúrni csak azért, hogy gyorsabban töltődjön. A legjobban csapatban tudod használni ugyanis ha be van rakva a triage akkor elég párszor ki/befutni egy baráti healbe és máris 0-ra redukáltad a cooldownt.
Most már nem tudsz egyszerre 2 vagy több consumable-t betenni, az bug volt és múlthéten (vagy mikor) javították ellenben a csapattársak viszont eltudnak nyomni maguknak egy másodikat. -
aktív tag
válasz Anonymus23 #21818 üzenetére
Szinte amióta az 1.3 kijött ezt csinálja nekem. Amióta felfigyeltem erre a bugra azóta mindig csak 1 vagy maximum 2 embernél jelez, beszéljen akárki is a csapatból.
-
aktív tag
válasz Raulblanco07 #21810 üzenetére
Ezzel az érveléssel annyi problémát látok csak, hogy aki így megy be az lesz a kezdeményező fél és megfelelő távolságból fog indítani és mire észbe kaptok addig a társaság fele fekszik és még ha a közelébe értek se kell nagyon aggódnia mert a set miatt minden lövése crit lesz azaz elég keményet fog ütni. És akkor azzal még nem is számoltam, hogy ha ott vannak a haverjai is akik fedezik.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz ori_za #21804 üzenetére
Igazából erről a bugról jutott eszembe a lottó sorsolós script amit tanfolyamon kellett írni annó és elcsesztem a counterek kezelését és emiatt a script már csak azokat a számokat húzta újra amiket még nem talált el és így átlag 20-30 körből mindig kijött az 5 szám néhány 100k próbálkozás helyett
-
aktív tag
Hát, az nem javítás lesz hanem legfeljebb tüneti kezelés mert ez is jól mutatja, hogy bugfix az náluk a "fixing a bullet wound with a bandaid" szinten zajlik mivel itt az alapvető játéklogikával van a gond ha még mindig lehet ilyet csinálni és szinte biztosra lehet venni, ha jönnek később újabb setek amik hasonló mechanikára építenek akkor megint lesz ilyen.
A headshot damage cap a hasonló bugok kihasználásának megelőzésére meg szimplán a retardált kategóriába esik azaz mutatja, hogy ötletük nincs a javításra. -
aktív tag
Ha esetleg valaki még nem hallott volna róla:
[link]
Avagy a DeadEYE durván bugos és ez a bug ugyan úgy a talent stackingre épít mint a korábbi fegyver cserélgetős (azaz úgy tűnik, hogy csak a tüntet kezelték és nem a bug valódi okát szüntették meg). A kihasználása nevetségesen egyszerű:
1. kell hozzá egy komplett DeadEYE szett + 1 (maszkkal és mellénnyel biztosan működik)
2. kell hozzá egy marksman rifle amin van brutal (a jelek szerint sokkal könnyebb kihasználni ha magas szintű fegyver mert akkor sok firearms kell)
A lényeg, hogy felvéve a teljes szetet az egyik négyes aktiválja a Brutalt a fegyveren míg az extra darabbal ne, majd elkezded cserélgetni ezt a két darabot és voilá több millió DPS-ed lesz (lásd videó ahol 3 millió DPS-ig tolja fel a srác) -
aktív tag
válasz szteve #21756 üzenetére
Szvsz az M4 egy egész használható kis fegyver bár az alapsebzése mintha kicsit az alacsonyabban végén lenne az assault rifle-ök között, de nagyon pontos, remekül kontrollálható és rendkívül magas tűzgyorsaságot lehet elérni vele (31-32-es módosítóval simán 1100 körüli vagy feletti rpm-et lehet elérni) a hátránya, hogy a magas rpm miatt viszont nagyon zabálja a lőszert.
-
aktív tag
A DZ sajnos ilyen, kihozza az állatot sokakból akik azzal szórakoznak, hogy checkpointokat campelnek vagy éppenséggel azzal szórakoznak, hogy magányos játékosokat öldösnek csapatosan, de ne aggódj magasabb DZ bracketekben még rosszabb a helyzet (az 1.3 különösen sokat rontott rajta). Szóval ha DZ-zni akarsz akkor az erősen ajánlott csapatosan mert egyrészt gyorsabb ráadásul feljebb is mehettek a DZ-ben, másrészt valamelyest biztonságosabb (amennyiben nem egy túlgearelt rogue csapatba futtok bele).
-
aktív tag
Na most már akkor tudod, hogy én hogy éreztem az 1.3 utáni első napokban amikor mentünk a DZ-ben.
Amúgy az enyém se lett sokkal jobb:
Na jó, nem igaz a maszkon van armor dmg és 4,5% crit chance és csak electronicsról kell átraknom firearmsra a g36-on meg van brutal (deadly-t sajnos nem sikerült rárakni így maradt a destructive az unforgiving helyett) és 10%-al nagyobb az alapsebzése mint az előzőnek
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
válasz Snip3r_HUN #21508 üzenetére
Ne légy ilyen negatív. Simán lehet benne Nomád is
-
aktív tag
Nem szett lett hanem több nerf együttes hatása. A final measure ugye ad 50% exotic resistence-t majd ugye ez meg van fejelve egy 75%-ra növelt armor mitigation-nel, vector/aug nerf (csökkentették a base dmg-et) az smg nerfen felül. Nerfelték a gyújtó (max 3 mp-re gyújt fel ha jól emlékszem) és robbanó lövedéket (a robbanás csak annyit sebez amennyit a golyó). Na meg ugye bejöttek a 268-as cuccok amivel még több staminát/exotic és ebéb resistance-t tudsz felpakolni magadra. Na meg ugye nerfelték a striker/sentry párost ráadásul úgy, hogy 5 darabot kell felrakni ugyan ahhoz a bónuszhoz (amit levettek a 2-3 set itemes bónuszokból az átrakták az 5 set itemes bónuszhoz)
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
TOPIKSZABÁLYZAT
TILOS a flame, flood, személyeskedés, vulgáris beszéd, szélsőséges megnyilvánulás!
A topikba a játék beállításaival, grafikai beállításokkal, gépigénnyel, beszerzései hellyel, játékmechanikával, patchekkel, kiegészítők érkezésével és tartalmával, a PTS szerverekkel, taktikákkal, Gear Set-ekkel, fegyverekkel, a játék fő és mellékküldetéseivel, PVE és PVP területen szerzett tapasztalatokkal kapcsolatos érdemi hozzászólások és kérdések kerülhetnek!
Minden egyébre ott van az OFF topik!
Kép feltöltésénél megkérek mindenkit, hogy használja az oldál által nyújtott lehetőséget!
Ha bármi okból kifolyólag személyes ellentét, vita, nézeteltérés alakul ki azt kérlek privátban intézzétek, ne itt az oldalon! Az ilyen jellegű hsz-ek egyből törlésre kerülnek! Akik a fentieket nem tartják be figyelmeztetésben, visszaesők moderátori elbírálásban, akár kitiltásban részesülhetnek!
- Akciófigyelő - Epic Store ajándékozás 7. nap: Control
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony Xperia 1 VI - egyből hat
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Asszociációs játék. :)
- Ózongenerátor a háztartásban
- Windows 10
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Honor 200 - kétszázért pont jó lenne
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest