Új hozzászólás Aktív témák

  • UFO1

    senior tag

    válasz tixem #7812 üzenetére

    Egyáltalán nem mindegy mivel mész drag-on az sem mindegy milyen alkatrészek vannak benne! Elárulom a gyorsulás a menő nem a speed és főként nem a fék. Itt egy teszt a drag-ról.
    Különben a 4 perfect sem szentírás nekem jobb időm van néha ha 3.-ban bad-id huzatom annyi a hátránya, hogy 2 kerékre áll és elkezd kacsázni. Nem szoktam kuplung bugozni, de elsőre CTR-el kb. 500. helyet megyek, ha kicsit jobban ráérek akkor kicsit előbbre is sikerül végeznem. :U

    Az ingyenesség egyik hátránya, hogy jön vele a szemét a sok kis vérpistike (és esetleg tolja a csalást is), mert a fizetőst nem tudta volna megfizetni. :K

    Írtam már: szerintem a Charger a legjobb drift-re, ha hosszú nyújtott kanyarok vannak, ha szűk a pálya RX7, vagy BMW M5 esetleg Focus. ;)

    (#7823) tixem
    Hill climb-en meg a monster Hummer-t használom a legstabilabb nem pattog kicsit nehezen fordul, de szokható. Néha a motorok a jók, ha nagyon meredek a lejtő és sima a terep.

    + A drift-nél nem mindig számít hányas szinten van az leginkább akkor fontos, ha emelkedőn megy a pálya, mert akkor oda már kevés a 800 lvl.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák