Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz bul07 #8142 üzenetére

    bizonyos esetekben akkor is szervizeli a samsung, ha van hozzá megfelelő - akár külföldi - számla, de csak az egy év kötelező jótállási idő alatt, a +12...stb. hónapot nem adják meg, illetve a prémium támogatást - kategória függvényében a házhoz díjmentesen kivonuló szervizes vagy futár - sem, mert azokat már a Samsung Electronics Magyar Zrt. biztosítja többlet gyanánt, de csak az általa forgalomba hozott termékekre.
    esete válogatja persze, de volt már olyan szélsőséges is - az egyik s4 témában lehet olvasni róla -, amikor az egyik ismert hazai gsm üzlet "trükközött" a jótállással, magyar nyelvű samsung jótállási jeggyel és 12 + 12 hónap samsung jótállással értékesített olyan készüléket, amit valójában nem a Samsung Electronics Magyar Zrt. hozott forgalomba, tehát nem lehetett volna adni mellé megfelelő, magyar nyelvű samsung jótállási jegyet, mert külföldről származott a termék, de a 12 hónap kötelező jótállást így is megadta rá a hazai samsung képviselet - márkavédelmi okokból -, csak a második 12 hónapot nem...stb.

Új hozzászólás Aktív témák