Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz blakey #30120 üzenetére
A Vitara decemberben lesz két éves. Kutya baja az ablakemelőnek.
(Csak tudnám minek használni az ablakemelőt egy légkondis autóban. Én az enyémhez hónapokig nem nyúlok, legfeljebb azt az egy centit használom fel-le, mikor nagyobb sebességnél nem akarom, hogy hangos legyen.)
Jó szerencsét!
-
tboldi
nagyúr
válasz blakey #30149 üzenetére
Nem, a külön felrakható fóliákhoz képest nem annyira sötét, a 2 típus gyári sötétítése szerintem egyforma.
(#30148) Kornel: És nem ég ki a retinám, ha valaki fényszóróval jön mögöttem.
(#30151) M_AND_Ms: Érdekes, nekem nem tűnt ennyire sötétnek a Suzukik gyári fóliája.
(#30152) blakey: Biztos, nincs a közelemben sem Vitara, sem S-Cross, csak a tesztvezetéskori emlékeimre támaszkodom. A Jazzen viszont nem volt semmi, úgyhogy...
[ Szerkesztve ]
-
Studi
addikt
-
Studi
addikt
válasz blakey #30222 üzenetére
Igazad van, nem vettem még külföldi kereskedőnél autót.
Ettől függetlenül tartom, hogy ha egy forgalomba helyezett autót vásárol az ember, akkor annak rendelkeznie kellene az összes kötelező tartozékkal, és ezek lespórolása, valamint áron felül kínálása inkorrekt. Akkor is, ha így csinálják az osztrákok/németek/olaszok is. -
tboldi
nagyúr
válasz blakey #30227 üzenetére
Mindkettőnknek igaza van.
szerk.: De hogy mindenki megnyugodjon, van az én autómban is, és még van hátra 3-4 év a szavatossági idejéből.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
válasz blakey #30235 üzenetére
így áll is mellé tudok állni, ha nem félteném a kocsit úgy állnék mellé, hogy be se tudjon szállni
[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
Danex
addikt
-
mirci18
addikt
válasz blakey #30280 üzenetére
Szégyen hogy már ezen is spórolnak.
Pedig ennek alapnak kéne lennie.
Egy javítószettel mit érek a semmi közepén?Nyilván ez is csak egy sima emelő de egy fokkal jobb a gyárinak hazudott csúfságtól.
Másik dolog valószínűleg az én hibámból hajlott el az emelő a kocsi súlya alatt de mivel egy úton álltam így azért az út mellett lett felemelve hogy ne lassítsam annyira a forgalmat.
Pont a falu végén levő terelőszigetnél robbantunk le egy kanyar előtt így nem akartam az úton emelni a kocsit.Mint írtam is az emelő sérült de amilyen gyenge a wagon r kasztnija az sem bírja jobban az emelés ott is hajlik közben azok a vasrészek ahol az emelő és a kocsi találkozik.
Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
Halo
senior tag
válasz blakey #30290 üzenetére
Megerősítem. 80, 100k, legalábbis itt, Csabán az egyik szépségszalonban.
Az olcsóbbra 30e km, v 3 év, a másikra 5/50e garit ad.
Pénteken lehet, megkapom az autót, de szonáta már kellene is...egyelőre csúszik az applikálás.Motorola Defy, MOTO X (1st), Honor 8, Honor 20 Pro
-
tboldi
nagyúr
válasz blakey #30309 üzenetére
Lennél szíves erről konkrétabban írni (vagy akár más, aki a közelmúltban vett új Vitarát vagy S-Crosst)? Egy link is megfelel.
Soha nem hallottam még ilyenről semmilyen gyártó esetében, hogy le lenne szabályozva egy motor az első néhány ezer kilométerén. Persze nem zárom ki egyáltalán, hogy van ilyen, de furcsállom, főleg közlekedésbiztonsági szempontból (mondjuk egy előzés közben ha "elfogy az erő", az okozhat meglepetést).
(#30312) kisza25: Köszi a kiegészítést! Gondolom, annak szántad, mert én is leírtam, hogy ne pörgesse revlimiten.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz blakey #30341 üzenetére
Lent van a kocsiban a felhasználói kézikönyv, tehát nem tudom idézni, de le van írva benne a hangszórók frekvencia tartománya, a magas fájóan hiányzik, persze én is beállítottam úgy, hogy élvezhető, de az igazi megoldás a hangszórók cseréje lenne.
Pár tízezer forintból megvan, aki hallja, hogy nem az igazi, annak megérheti.
Egy biztos, hogy a Hondaban sokkal szarabb hangszórók voltak. -
Kornel
veterán
válasz blakey #30345 üzenetére
Elvieleg van magassugárzó is, kérdés milyen minőségű.
Nem csak nekem tűnt fel, hogy hiányzik a magas hangok dinamikája, más is egyből megjegyezte.
Összességében egy közepest ér a hangrendszer a jelenlegi formájában az autóban, a Hondaban pl. 5-bol 2 pontot sem adtam volna a gyári hangra.
Nálam most nem prioritás ez, de 1 éves távlatban van realitása, hogy megcsináltatom. -
blakey
titán
válasz blakey #30347 üzenetére
Amúgy én "csak" Opel, Nissan és BMW beépített gyári hangrendszereihez tudom hasonlítani, Nissanba vacak még úgy is, hogy van magas- és mélysugárzó is, nekem ott minden olyan hiányos, nem túl jó a szigetelés, zavaró hallgatni bármit. Opelekben általában egész használható a rendszer, BMW-ben meg jó, nem is kell állítgatni ahhoz, hogy hallgatható legyen.
*** "Ne kérdezz többet, mint amennyi a hasznodra válik." - Dante *** "Csak akkor tehetsz meg mindent, ha már semmid sincs." - Harcosok klubja ***
-
Kornel
veterán
válasz blakey #30380 üzenetére
Senki se mondott ilyet.
Idézz tőlem ilyet, mielőtt ilyeneket írsz.
A választásod maximum Te próbálod állandóan alátámasztani.
Az 1.6 motort az 1.0T váltja le, ezt már többször elmondtam, így ahhoz érdemes hasonlítani, árban 100k HUF előnye van így a Vitara-nak.tboldi: ez szerintem X3, nem az igazi az összehasonlítás, X1 kék színben, na az már majdnem stimmel, valószínű onnan kölcsönözték az ötletet egyébként
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz blakey #30383 üzenetére
Gondolom próbáltad az 1.0-t is.
Mert alapjáraton kívül nem tudom mikor érezted rajta a 3 hengert.
Egyébként ajánlom a tükröt, olvasd vissza magad, az összes hozzászólásodban a saját döntésed véded, ellenben velem, aki maximum válaszra reagálva írom le a tényeket.
Egyébként kurvara nem a legjobb vétel volt, mert a suzuki elfelejtett normálisan fényezni is, normális kormány visszajelzést tervezni, de ár érték arányban még ezeket figyelembe véve is jó. Ha pénzem lett volna mást veszek, ennyi. Nem vagyok sem van, sem elfogult.Továbbiakban kerüld el a velem való kommunikációt, ne kelljen már ezért prémium tagságot vásárolnom
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
-
dnelb
veterán
válasz blakey #31248 üzenetére
Ha nem taposod akkor viszonylag tényleg pontos, de ha nyomod neki akkor egyre nagyobb mértékben lefelé fog csalni... most hogy normálisan közlekedek alig téved, egy szerpentines, autópályas csapatas után mintha csak 3 hengert mérne és 1.5l-es eltérés van...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Kompakt AIO-k Thermalright recept szerint
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ASUS routerek
- Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Disney+
- HBO Max & OD topic
- Mobilinternet
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen