Új hozzászólás Aktív témák
-
Davidof92
senior tag
nem értem ezt a 10 literre rátankoltál dolgot Órát mindig nullázzuk. Addig volt töltve, hogy ha belenéztél a tanknyílásba, állt benne a benzin meg azelőtt is addig lett tankolva, mindig nyakig van töltve. Elmentünk 666km-et, és belement 28 liter, nem tudom mennyi volt a tankba még, olyan 5 liter körül lehetett, azt hiszem 34 literes a tankja.
-
BigBlackDog
veterán
-
tomsics
senior tag
200-ból én már olyan zenét rakok neked bele ami nyomja a szélvédőket kifele
Anulu79:Hát igen az olcsóbb,de a minőség/márka ott is drága.
A kijelzős 2 Din-eseket még nem is láttad Teljes érintő kijelző az egész.Lehet rá kötni (ha nem tudja alapból) tv,gps,tolató kamera stb.Nagyon jó cuccok csak marha drágák
[link][ Szerkesztve ]
░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
tomsics
senior tag
Abba a keretbe már olyan komoly mély nyomó is belefér ami akkora nyomást bír csinálni,hogy nyomja ki a szélvédőt.
80ezer?! Hányas 10-es?
Amugy én nem vennék cd tárat.Inkább azt a pénzt egy komoly usb-s fejre költöttem volna és így akár 16-32gb-ot is magaddal vihetsz.De tovább megyek,van egy magyar gyártmányú fejegység ami hdd-t tud kezelni░▒▓█ MITSUBISHI-GALANT-DIESEL █▓▒░ / G Laci /
-
McKane
senior tag
elölről jön,ameddig tudtam követni,addig követtem, de eltűnik a jobb oldalon a küszöb alatt,ott megy -gondolom- előre....hogy miaz nemtudom..
előző tulaj nő volt, 50 akárhány éves, én vagyok a második tulajdonosa a kocsinak.. nem gondolom hogy a nő erősítőt rakatott volna a kocsiba..
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
Ez nekem is aktuális kérdés... következő olajcserénél 5w40-es full szintetikus eneos olajat akarok bele rakni. 1.0 GL 2003-as, 115k km, jelenleg LPG-vel hajtva Mehet szerintetek bele?
A másik kérdés... pesten, vagy a közelben tud valaki olyan megbízható, és nem lehúzni akaró szerelőt, vagy szakit, aki rá tud nézni az autómra? Szerintem motortartó bakot kellene cserélni, emellett a tűzkarika is csere érett már, ha jól gondolom, de megnézetném valakivel, aki meg is tudná csinálni, ha tényleg meg kell. Előre is köszi
-
xmad
őstag
igen..valoszinuleg a japanok disznek irtak oda a 40 ezer km-enkenti olajcseret..
Sajnos sok hasznalt suzukiban ezert szar a valto, meg panaszkodnak h villanymotor hangja van meg szinkronos mert 1-2 igen okos ember azt mondja hogy a valtoban nem kell olajat cserelni ezert nem is cserel egyszer se..
A motorba is csereljetek 100ezrenkent olajat -
Kornel
veterán
lehet külön is kapni, 17. kerület valami kis suzuki bolt, kifelé maglód felé azt hiszem.
másik: kiszeded, leméred, bemész egy ilyen szakboltba, és adnak neked oda való O gyűrűt, kemény 10 Ft?
De két helyről szivároghat az olaj, majd keresek képeket a pontos alkatrészekről. -
Kornel
veterán
kitöröltem a linkeket a könyvjelzőből sajnos, de a lényeg, hogy maga az egész gyújtáselosztó egyben levehetó a blokkról, és ott van egy O gyűrű, ami tényleg vicces összeg, szakboltba megkapod, tökéletes.
A másik variáció, amikor magából az elosztóból folyik kifelé, itt a rotor alatt van egy kis gumi tömítés, ez suzuki specifikus, van után gyártott, de azt mondta az alkatrész boltos, hogy az nem tart fél évig se, érdemes gyárit venni, de az 2-3 ezer Ft, már nem emlékszem. Viszont ennek a cseréje is nehezebb, ennek nem álltam neki otthon, úgyis ment vizsgázni a kocsi, szerelő megcsinálta. -
karakpecze21
senior tag
Értem, köszönöm, hogy ezt megosztottad.
Hát nem tudom az biztos, hogy a hátsó dob, a középső dob és van előrébb egy nagyon pici dob talán az a katalizáror ( nem értek hozzá ) teljesen egyformán fényes és makulátlan.Maga a csőrendszer is fényes, de ami megy a motor felé cső az elvan szineződve ilyen sárgás-barnás színűre.Gondolom a nagy hő miatt.Végül is már annak nagyon megörültem, hogy olyan a kipufogó mint egy új kocsin.
A rozsdamentes acélt gondolom fogja a mágnes csak a savállót nem ugye? -
Kornel
veterán
figyelj, az aksi biztos nem csinál ilyet, meg akkor éreznéd, hogy nem indul a kocsi, stb. a generátor ennyire nem foghatja vissza, ha egyébként minden ok.
mondom, én 4 szíjat dobtam ki feleslegesen, a szerelőm már hülyének nézett, mert először csak ritkán csinálta, azt is hidegen, aztán később egyre gyakrabban... már olyan szorosra feszítette a végén az ékszíjat, hogy gitározni lehetett volna vele... mivel itt még az ékszíj hajtja a vízpumpát, mondtam neki, hogy lehet amiatt van, azt mondta, hogy biztos hogy nem. a végén 40 ezer km múlva csak nekem lett igazam, amikor lecseréltettem vele, és utána nem csinálta. a vízpumpa egyébként működött, csak egy kicsit mozgott a tengelye, ezáltal mindig megnyújtotta az ékszíjat, és minél jobban mozgott, annál jobban nyúlt nyilván... de ne nagy kotyogásra gondolj itt, a végén is alig látszott szemmel, de mér érezhető volt.
ennyit a szerelőkről, pedig nem egy hülyegyerekhez hordtam a kocsit. -
Kornel
veterán
1.0 swift volt.
én nem cserélnék rögtön vízpumpát emiatt, de ezt se zárhatod ki, ahogy a szerelőm tette egyből.
annyit megér, hogy kiszedni, és ránézni, hogy hogy jár a tengelye, de lehet bent is le lehet csekkolni, ha leszeded az ékszíjat, nincs most előttem.
az a lényeg, hogy valami olyan ember nézzen rá, aki ért is hozzá, és meg is akarja csinálni, de ilyenből nem sok van...
amúgy én gyárit vettem, kb. 1 éve, 15k körül volt. -
Kornel
veterán
mondom, próbálj valami korrekt fazont keresni, aki lelkiismeretesen ránéz.
a splash-t most vagy márka szervizbe, vagy valami olcsóbb márkafüggetlen szervizbe fogom vinni, mert nincs kedvem az előbb ecsetelt köröket eljátszani. mondjuk olaj fékbetét+tárcsa+fékolaj csere márkaszervizben se egy vészes összeg, másra remélhetőleg nem lesz szükségem a közeljövőben, kivéve egy torony szilent cserét, de azt biztos nem márkaszervizben fogom csináltatni, csak a munkadíj 20k. -
Kornel
veterán
nem tudom mondtam-e már, de szerintem igen...
én is így jártam anno az ezres swifttemmel. 4 db ékszíjat használtam el cirka 30 ezer km alatt...
már az elején mondtam a szerelőmnek, hogy nézzen rá a vízpumpára, hátha van egy kis holtjátéka a tengelyének, és amiatt "kitágul" a szíj. Persze szerinte minden oké volt.
Már hülyének nézett, amikor visszamentem hozzá, hogy megint csúszik a szíj... de nem mindig, csak párás időbe, indításkor, és hasonló esetekben. Végül én kérésemre kicserélte a vízpumpát, és láss csodát, utána probléma megszűnt.Ha nem volt sose cserélve a vízpumpa, ránézetnék, hogy nincs-e ilyen gond.
A tengelye kotyog egy kicsit, de szemmel alig látni, de ez pont elég a fent leírt dologhoz. -
-
Kornel
veterán
ha egy mk7-es swiftről lenne szó, akkor talán azt mondanám, hogy oké, 5 csillag azért 5 csillag
A második legjobb a supermini kategóriában -
nagyúr
A szakértök azt mondják, hogy 90-100 km/h felett már nem sokat érnek a biztonsági rendszerek, inkább a szerencsében kell bízni.
64 km/h felett még most sem csinálnak teszteket
Baj van a töréstesztekkel?"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
xmad
őstag
nekem más is hallja az a cink
de eszrevettem ha hirtelen engedem ra a kuplungot indulasnal szinten hallok egy ugyanolyan koppanast, meg neha alapjarat kozeli fordulattartomanyban is amikor egyhelyben allok. és a jobb kerék felől.. az a kerék alá tették be azt a nyúzópadot is vagy mit ami mozgatja a kereket.. de lógni lötyögni a szerelő szerint semmi nem lötyögött vagy lógótt volna
Új hozzászólás Aktív témák
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Renpho talpmasszírozó
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!