Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz Sza_Sa #34873 üzenetére
Nem tudom egyébként megéri-e ez ahogy te(én is) csinálod. Ugyanúgy kiírtam minden hibát mint te, mi mikor volt cserélve, alvázszám, rendszám, még a km lekérdezés eredményét is becsatoltam képként.. És alig volt hívás, másfél hónap alatt 3-4 talán, végül a 4. jött, megnézte és vitte is. Pedig tényleg full full volt az autó, és drágán sem adtam.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz Sza_Sa #34924 üzenetére
Így van.
De ugyanúgy leáll 8 fok alatt is, ha a mutató már megmozdult, de közel sem üzemmeleg a motor, 50-60 fokos víz hőfoktól már le is lövi.
0 fok körül akár 1 km-en belül is...
Egyébként nem lett volna nehéz egy jól megírt, használható Start stop rendszert csinálni, elég lett volna a felhasználók véleményét figyelembe venni.Biker: olvass vissza.
[ Szerkesztve ]
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Sza_Sa #35100 üzenetére
Egy valaki értetlenkedett, nem kéne az egész csoportot ezzel jellemezni (pláne egy másik közösségben).
Mindenhol vannak tudatlanak, akik bizonyos dolgokkal még nem találkoztak. Az ilyeneket fel kell homályosítani, el kell nekik magyarázni. Ezért vagyunk.Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
M_AND_Ms
addikt
válasz Sza_Sa #35106 üzenetére
A Facebookon nem kell furcsálni, hogy sok laikus is csoporttag, ezért az ottani csoportot nem lehet szakmainak nevezni, így elvárni se a szakmaiságot. Ebből adódóan nem ildomos szóvá tenni se annak hiányát. (szerintem a Facebookok nincs igazi szakmai közösség semmilyen témában sem, inkább rajangói klubokról van szó)
Aki tejszínhabot szeretne, az inkább verje ki a fejéből!
-
Harkovz
aktív tag
válasz Sza_Sa #35106 üzenetére
Ha Te olyan okos vagy és semmi újat nem tudsz meg csak szenvedsz ott és ide írkálsz,hogy te mennyivel külömb vagy mért nem lépsz ki?Ez a megoldás.Én is benne vagyok,keveset írok be inkább olvasok.Volt már vitám is de nem beszélem ki máshol,hogy ki milyen stb.Nem érthet mindenki az autóhoz,sőt az emberek nagy része nem ért ezért hülyeségeket ír és kérdez.Pont erre van a csoport,hogy aki érthozzá az normálisan elmondja,persze bizonygatni nem kell semmit.Én simán ráhagyom mindenkire ha nem hisz nekem vagy mást gondol és tudom,hogy hülyeség.Tudni kell használni a fórumokat.Most is csak azért írok mert ez idegesítő és suttyó tróger dolog,hogy bevetetted magad a csoportba és nem tetszik de nem kilépsz hanem kibeszéled máshol.Szerintem ennyi.
-
mirci18
addikt
válasz Sza_Sa #35123 üzenetére
Olvasgatva a hozzászólásaitokat egy kicsit azért elrémiszt hogy ha ez ember most akar vagy pár éven belül egy relatíve fiatal autót venni felkötheti a gatyáját.
Alapvetően én egy családi autóban gondolkozom a közeljövőben ami két évet jelent.
Kevés tapasztalattal lsd egy autó eddig saját használatban meg nyilván más emberek elbeszélése amiből az ember infókat gyűjthet és tapasztalatot.A sedanokat elvetettem mivel számomra fontos a tér és a csomagtartó helykihasználtsága.
A kombik egy része tetszik de nem a tipikus alacsony kombi passat vagy éppen opel stb.
Az alacsonyabb hasmagasság és beszállás miatt.
Lévén mivel most egy wagonr-ben ülök imádom hogy nem kell a "földön" ülnöm.
Egy jó ideig s talán még később is célpontban voltak az egyterűek.
Hiszen ott eleve magasabb az autó hasmagassága nagyobb a tér belül.
Csak ahogy olvasom a legtöbb helyen pl egyterű fórum nagyon sokan panaszkodnak a drága szervíz költségekre. Kettős tömegű lendkerék,kályhaproblémák,plussz ugye a nagyobb kategória és sokszor az egy fokozattal magasabb minőségérzetű autómárkák jóval magasabb alkatrészárai miatt.Mostanában a Dacia Logan MCV-vel szemezek vagy épp a Lada Kalinával vagy hogy maradjunk a fórum keretein belül egy Suzuki Liana. Szóval a felsorolt listából látszik nem a legszebb kocsik de számomra nem is volt lényeg. Hanem inkább ami fontos az ár a fenntarthatóság és a faék egyszerű felépítettség hogy minnél kevesebb probléma legyen az autóval.
Éppen ezért olvasok egyre többet az újjabb turbós kissebb három hengeres autókról amikről egyre többször azt olvasom tesztekben hogy kis helyigényű takarékos motorok ha nem nyomja az ember de ha tartósan 120-130 km-el megy a fogyasztás drasztikusan megnő.
Arról nem is beszélve hogy mennyire figyelni kell egy turbó motorra hogy ne nyírjuk ki.
Van olyan szaklap ahol használt turbós autót nem is annyira ajánlanak megvenni.Bőre zárt gondolataim végére.
Kérdésként felteszem nektek hogy szerintetek mibe érdemes fektetni pénzt?
Érdemes e pár év múlva a ma turbós kis motoros autóiból venni vagy inkább keresni kell egy régebbi benzinest?Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH
-
nagyúr
válasz Sza_Sa #35387 üzenetére
A H astra nem a zsánerem nekem se, annak ellenére sem, hogy a barátnőm C corsáját már egészen megszoktam. Haverom vett 1.1-ért osztrákból behozott 6-os mazdát, de az sem annyiban állt meg, kellett rajta ezt-azt cserélni. A rozsda meg egyre jobban eszi...
Milyen kivitelt keresel? Kombi/5 ajtós?
[ Szerkesztve ]
-
KubanitoS
veterán
válasz Sza_Sa #35645 üzenetére
Ha valóban nincs teljes bőrkárpitozás, akkor vettél egy tolatóradart, +1 hangszórót és egy radaros vészfékasszisztenst laza fél millióért. Tiszta szívemből kívánom, hogy valóban fizesse neked ezt ki a kocsi eladásakor.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
dnelb
veterán
válasz Sza_Sa #36002 üzenetére
nem azzal van a baj.. hanem csak úgy lehet írni ha leveszed a chipet a nyakrol, módosítottat visszarakod, megnezed mit sikerült.. semmi live állítási lehetőség. Vagy piggyback ecu, de ott meg teljesítményt csak rosszabbul tudják megcsinalni, hülyén fog viselkedni az autó. vagy raksz bele más ecut, ahol ezek mennek, de akkor meg az extrák nagy része pl klíma, elektromos zár, ulesfutes stb kuka...
ezért is nincs normális chip rá, mert a gyári ecu módosítása egy kínszenvedés..#ezeket a swift szeria felé denso ecura írtam, a vitara nem tudom mit használ
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Sza_Sa #36084 üzenetére
Én is kb. ezerszer végiggondoltam ezt. Azért ha nem vagyunk fanatikusak azért az scross és a vitara sem tökéletes (zörgésmentesség, hangszigetelés, hifi hangminőség enyhén szólva nem tökéletes).
De. Kellene asszonynak autó a 10 éves i30 helyett. Automata. 5 milla alatt mi jobb van sok városi használatra mint a vitara 1.6? Jazz cvt, yaris hybrid cvt és még drágább, baleno cvt is vérzik pár sebből (bár éppen a kuplung ), mazda 2 meg rozsdásodik... És a fiam majd 1,8 méter, swift azért kicsi lesz (meg a yaris is talán).
-
-
őstag
válasz Sza_Sa #36105 üzenetére
Kicsit zavar a 2 suzuki, de inkább olyan szinten hogy ha van valami konstrukciós hiba akkor duplán szívok. A realista része meg az hogy nyáron lenne ideális a vétel. Addigra már nem nagyon lesz 1.6 vitara automata.
Néztem a corsát is, de szerintem kicsi lesz. Meg az 1.4-es motorral szerintem rosszabb a menetteljesítménye jelentősen mint a jazz cvt-nek (és valószínűleg vagy 2 literrel többet is eszik, de nem ez a lényeg).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Sza_Sa #36110 üzenetére
Egyébként újra felmerült bennem a baleno gl 1.2 cvt. Csak az indiai gyártástól félek (főleg passzív biztonságban, mert az európai és az indiai piac autói között ebben a tekintetben van óriási különbség). De az hátsó lábtérben szerintem nagyobb mint a vitara. És 1 millióval olcsóbb a jazz-nél ha nem lesz már 1.6 vitara... Zabálni biztos nem fog, és évi 10 ezernél többet biztos nem megy.
-
Dvix
senior tag
válasz Sza_Sa #38143 üzenetére
távol keleten már lehet kapni a kisebb motorizált verzióit, nálunk 1.5 ös benzinessel fog megjelenni és YouTube-on is csak körüljárják az autót nem voltak még angolul tesztek. Európában 2019-re tervezik a megjelenését. Szerintem pofás lett, bár én nem tudnám kihasználni.