- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Hobby elektronika
- Azonnali fotós kérdések órája
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Philips LCD és LED TV-k
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14987 üzenetére
Az szerencsére nem nyiszog (még).
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14982 üzenetére
Megkentem szilikon olajjal (Lidl W5), azota csendben van.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
czanga #14984 üzenetére
Hammerite az nalam is bevetesre kerul mar.
Lassan nalam is olajcsere meg a nyikorgo kuplunggal kell vmit kezdenem. De sajnos mar a kinyomocspagy is szol hidegen szoval lassan megint rakoltos lesz a tema.
Klimat toltettem mert mar erzesre nem hutott ekeg erosen. Kb fele gaz vt benne... -
czanga
őstag
Nálam is sok minden történt a GF8-on. Szokásos olaj csere, de most difiben is cseréltem, így kapott Motul Gear 300-at. Ezen felül ha már alatta voltunk mivel volt némi felületi rozsda az olajteknőn meg a hátsó difi házon a kövektől, ezért kezembe fogtam a drótkefét, lepucoltam utána, és kapott mindkettő 2-2 réteg fekete Hammerite festéket. Megcsináltam a rendszámtábla világítást, vettem a ködlámpákba is új xenon look H3-as izzókat, illetve a hangrendszert kibővítettem. Kapott egy Pioneer ülés alá helyezhető mélynyomót, és nagyon szépen elvezettem minden vezetéket (tápot közvetlen akkuról kapott, ahova 300 fokig hőálló szilikonos vezetéket húztam be). Azt hittem nem lesz nagy munka, de több mint 1 nap rá ment.
Az ülés konzolok végei picit rozsdásodtak a sok év párája és nedvessége miatt amit cipővel behord az ember így azok is fel lettek csiszolva, és Hammerite festést kaptak a végek. Alatta a kaszni kiemelt pontjánál is volt pici, azt is kezeltem. Plusz mivel mindkét ülés ki lett csavarozva és hátra döntve, ezért nem csak jobb elől kaptam szét a kárpitozást, hanem a vezető oldalon is, és porszívóztam pucoltam ott ki mindent... volt vagy fél kiló kavics ott, nem is értem.
Ezeken felül pedig még sok mindent meg fogok csinálni rajta most szabim alatt, pl szereztem jó sok rozsdamentes saválló (A2-70)-es csavart. Amúgy minden csavar ami ki jött az réz sprayvel ment vissza, hogy máskor is ki lehessen tutira szedni. Már a radiátor cserekor így csináltuk, pedig oda is A2-70-es hatlapfejesek mentek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14982 üzenetére
Koszi! Ranezek.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14965 üzenetére
Termeszetesen hidraulikus, neked vt igazad. A Jazz-el kevertem.
Vajon mi nyikorog akkor? Motorterbol jon es csak kinyomaskor. Munkahenger?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #14979 üzenetére
Sokat költöttél rá, ne herdáld el az tuti. Ha más nem, kezdő autónak jó lesz a srácoknak. Esetleg néha szívesen kikormolom ha nincs rá időd.
Amúgy tetőcsomagtartót néztem én is és meglepődve láttam, hogy koppra ugyanaz (a tetőkialakítás) az enyém meg az mk1 XV/Crosstrek...
-
Petester
senior tag
OBK-n ott vonóhorog, meg a szürke rendszám, van tetőcsomagtartó, így ha az új verdán nem lesz ilyen, nem baj. Meg miután kipróbáltam az XC90-et, akkor döbbentem rá, mit jelent a nagy tömeg. Egyenesen előre jó vele menni, de az a féktáv, meg a kanyar sebesség...
Na meg eléggé megszerettük, gyerekek is mondták, hogy maradnia kell.De nyilván ez hosszabb távon derül ki, ha csak állni fog a garázsban, az neki sem jó. Meglátjuk.
-
Petester
senior tag
Na, ha már itt vagyok panaszkodok is. Senki nem akar 3,6-os 7 személyes Tribecát eladni.
Viszont a hely már nagyon kellene, így elkezdtem túrni a hahut, de a legyen 7 személyes és legalább 6 hengeres szűrésre- Merci, Bömbi, Audi kizárva - nincs túl nagy választék. Néztem egy V8-as XC90-et, de szörnyen nézett ki. Oké, 2008-as, de a két hátsó ajtóról mállott a festék, volt ahol 900 mikron fölött mértünk, a belseje borzasztóan zörgött. Az OBK süket szoba volt hozzá képest. Le volt lakva szerencsétlen, pedig fotón jól nézett ki. Most hétvégén egy 2015-ös Mazda CX-9-est nézek meg. Kíváncsi leszek, méretben ez is a legnagyobb a kínálatban, a Volvo amúgy szűknek tűnt.
PDF marad egyelőre, kell a megbízható, biztos pont a garázsba. -
Petester
senior tag
Nyírővel fenntartással, néha az sem igaz amit kérdez...
Nekem többször volt már, hogy kummantott valamit, csak hogy megnyugtasson, pedig meg se nézték. Hosszú listával nem szabad menni hozzájuk, mert akkor tuti lemarad valami. Ha csak egy-két konkrét hibával mentem akkor képben volt.Szerk.: Amúgy vannak jó dolgaik, amiket más nem csinál. Pl. Hace cseréltetni akart velem féltengely csuklót. Nincs csak gyári. Seibiko felújíttatta, azóta is jó. Mentem vele lassan 100k km-t. Kormánymű felújítás szintén jól sikerült. Automata váltóhoz is jól értenek. De nem minden áron mennék hozzájuk, párszor pórul jártam már ott.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14969 üzenetére
Írok pü-t.
-
NoLF
veterán
őszintén sajnos nagyon mellément a projekt mert úgy volt hogy megyek ausztriába a hegyekbe dolgozni, de visszamondták... 5 napom volt szerezni valamit amiben megbízok, ezt sikerült (tudom tudom, sosevegyél ilyet dízel, ez van).
azóta a verdára semmi szükségem, de persze megszerettem. köszi a tippeket, megnézem. (seibiko legalább megszilentezte a lengőkarokat, nem úgy mint az első sarki szerviz, aki azonnal cserélni akartatta az egészet, de beszerezni nem tudták volna)
azt hiszem a sperr kicsit okafogyott ennél a verdánálde a bontó érdekel, mert a jobb oldali tükrömet leverték.
-
NoLF
veterán
Sziasztok, 2009-es outback van a tulajdonomban (igen, diesel, igen, motorcsere megvolt, igen, tudom hogy szar de ez van, ugyhogy ezeket a koroket kerlek hagyjuk
)
hatramenetben kitekert kormanynal kis sebesseggel, valamint eloremenetben is utest erzek a hatso hajtasnal.
seibiko-nal voltam szervizeltetni nemreg (dpf kiiktatas mert persze beszart, meg altalanos revizio stb) azt mondtak, hogy nem veszes, es a diffiolaj csere keresemre is azt mondtak higy ha meg nem volt megbontva, ne szarakodjak vele.ez igy rendben van szerintetek? Mi baja lehet? Van egy olyan erzesem hogy a seibikonal nem igazan neztek erre ra, mert eleg szepen kalapal a hatso hajtas…
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14965 üzenetére
Az enyémben nem, már egyszer kenve volt úgy 3-4 éve de megint kéri, mert nyiszog ahogy mozgatom a kuplungpedált.
Közben kigúgliztam, hogy szilikonolajjal kenjem meg. Sajnos amikor a szerelő megkente anno nem kérdeztem meg mivel fújta be.
-
Qru
MODERÁTOR
Elkezdett nyiszogni a kuplungbovden. Azt mivel kéne megkennem?
Megvan. Szilikon olaj lesz a befutó.
-
Qru
MODERÁTOR
A kuplungfolyadék az sima DOT4-es fékfolyadék. Arra mi a javasolt csereintervallum?
3-4 év mint a féknél?A szervóban ATF olaj van, annál mi a javasolt periódus?
Ezekről a manual egy mukkot sem ír.
-
czanga
őstag
Szevasztok csillagosok.
Karosszéria lakatos kérdésben tud valaki olyat aki ma még korrekt áron normális munkát csinál, nem pedig pl túlárazott f*st?
Nem cél a restauráció, csak a tartós, korrekt munka. A végén nem néz ki szarul, az pedig plusz pont. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14142 üzenetére
Jah ezt nem tudom írtam-e de jó ha megvan: az akksi csere után azonnal megszűnt az ékszíj/hosszbordás csúszása hidegen. Ezek szerint már tényleg nagyon gatya volt a régi akksi.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #14953 üzenetére
Szerintem nem fognak elzavarni.
Qru: miért kell neked ehhez lakatos? Fényezni se biztos, hogy megéri, de ha mégis, azt a kis rozsdát lerendezi a fényező is. -
MasterMark
titán
Lehet felhívom őket, hogy mit szólnának a hengerfejezéshez.
-
Petester
senior tag
válasz
MasterMark #14945 üzenetére
Lehet a pad nem kompenzál annyit a hajtásból eredő veszteséggel. Látszik a görbén is, hogy meddig tart a slip és hol zárnak össze a turbinák.
Boxer Crew, de már nem azon a címen vannak ( lehet a név is változni fog majd), mint amit Qru linkelt, de a telefon nem változott. A battai állomás melletti telepen bérelnek most egy csarnokot. Van amúgy saját gépműhelyük, mikor mentem a verdáért, akkor néztem végig egy MX5 blokk síkolását.
#14944 - Qru
"A mérés/írás hol lenne?" Még nem tudom, a technikus srác, aki tavaly előtt rendbe tette az ECU forrasztást, tudott volna segíteni, de pont a mi ECU verziónkhoz nem tudott segíteni a módosításban. Úgyhogy nyitott még a kérdés. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14945 üzenetére
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #14943 üzenetére
Ez a Boxer Crew ugye?!
Seibiko.... Ott is erősen hullámzik a minőség azt már több helyről hallottam/olvastam.Az az enyémben is volt olyan pár éve. Igaz csak 5k km-ig mert aztán rájöttem, hogy nem belevaló. Az csak API SL nekem meg legalább SM kell.
Vörösvárra járok Viktorhoz a nagyobb dolgokkal (pl vezérléscsere), a kicsikkel meg van egy nagyon precíz autószerelő fórumtársunk aki Érden rendel. Most pl lengőkarokat meg a féket is ő cserélte. A fékkel mondjuk szívott szegény, mert nagyon rá volt gyógyulva a tárcsa. Még a gyári volt fent... Pedig nem azért cseréltettem mert elkopott, hanem mert hullámosra fékeztem és már nagyon zavart. Autópályán ha fékeztél, rendesen érezted, hogy szitál a kormány.
Egy chipszen én is gondolkozom, lehet szülinapra meglepem magam vele.
A mérés/írás hol lenne? Csepel? Eddig az LA-t néztem Oroszlányban...
-
Petester
senior tag
Battára járok már minden nyűgömmel.
A Seibikos szerelők is csuklottak ám, mert a fedél csavarjainak több mint a fele el volt nyalva (21 csavar), alig tudták lebontani. Most új, imbusz fejű csavarokkal lett összerakva, rendesen nyomatékra lehúzva és bejelölve, hogy lássuk lazulnak e.
Olajból Motul 8100 Eco-Nergy 5w30 került bele.Program lesz, utána megint megy padra, szeretném látni, hogy mennyit számít és hol nyerünk vele.
Csak azért lett most lemérve, mert kíváncsi voltam egy előtte állapotra is, hogyha kehes valami, azt így még időben észre vesszük.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Petester #14940 üzenetére
Hol voltál vele szervizben? Milyen olajat kapott?
Háriék engem jól megszívattak. Váltóolajcserekor bepasztázták a csavart. Alig tudtuk most leszedni mikor megint csere volt. Hátul muszáj volt lerobbantani de a váltón már nem szarakodtunk, a nívón keresztül lett cserélve az olaj.
Ó azt hittem, kapott egy kis szíverősítést is. Engem vitt chippelés után, nagyon baba lett csak bátorítani tudlak, hogy meglépd te is.
-
Petester
senior tag
Jorus, Neked a mérésről van papírod? Megvan a kiindulási, gyári állapot? Megtaláltam a bejegyzésed a módosításról, de csak az eredményt írtad le. A 272 Le mennyiről változott?
-
Petester
senior tag
Egy kis update tőlem, úgyis régen írtam. Múlt héten volt reviziós szerviz, gyertyát is kellett cserélni, a következő nagyobb lélegzet vétel majd a váltó olajcsere lesz. Viszont hogy ne unatkozzanak Domonkosék, leszedettem velük a vezérlés fedelét
, mert Nyírőék anno úgy rakták össze, hogy szivárgott az olaj a bal oldalon, ami miatt már fellágyult az olajtól a vízcső is alul. Kapott új csöveket is, a fémet is, mert már lehámlott róla a festék az elmúlt 19 évben, nem nézett ki túl jól az sem.
Amúgy nem nézett ki rosszul belül, nekem guszta látvány volt, de elpucoltak a srácok mindent:
És ha már lúd, legyen kövér, még a szerviz előtt Domonkosék elvitték egy mérésre, kíváncsi voltam 280k km közelében milyen egészségben van a motor, de köszöni szépen, minden rendben.Csak a hajtásban vesznek el a lovak, Dynosok több H6-ot mértek már, egyiken se tudtak gyári teljesítményt mérni, 220 Le körül tudnak szerintük.
Lambda érték is állítólag rendben, pedig még gyári az összes szonda és a katalizátor is.
-
Qru
MODERÁTOR
Brutális összegért kelhet el a legkeményebb Subaru Impreza
Azért a 2,8 sec-es 0-100 még egy villanyautótól is szép lenne...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14933 üzenetére
Az igen, gyertek haza itt hawaii van ehhez kepest.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14930 üzenetére
Itt 10 ev alatt esett ennyi ho kb.
Kivancsi lennek manualissal mennyire lenne kuplungszag.
Be kene rakni az uj stabpalcakat, de sztwm megvarom vele az olajcseret.
-
stickermajom
addikt
Ilyenkor azért jól jön a Subaru féle összkerékhajtás, nagyon tudom szeretni az autót.
Elugrottam boltba gyorsan ha már ilyen szép idő van. Hókotró még nem járt a ház mögött, így helyenként a maszkig ért ahogy összefújta a szél. Jó móka vele autózni a hóban, de sokat azért nem akartam erőltetni, így is volt egy kis kuplung szaga mikor leraktam.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14928 üzenetére
Remek!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
stickermajom #14926 üzenetére
Bim-bammol is jó hangosan legalább mellé?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14924 üzenetére
Huh azt így fejből passzolom... Valószínűleg igen de ha más nem lehúzod a csatlakozóját akkor tuti nem nyílik.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14922 üzenetére
A FL belseje az nekem is nagyon bejön, abban már a Levorg féle belső van. Az 1,6-os nagyon gyenge, azt ne sajnáld.
-
Downsampling
senior tag
Hmm, és ugye a Volvo alapból több mint 1800 kg. Nyáron úgy mentem vele két oda-visszát Budapest és Skócia között, hogy fullra volt pakolva a csomagtartó lehajtott ülésekkel, mindig bőven 2 tonna felett lehettem... Szóval le a kalappal előttük (igaz a két turbó miatt -- egy kicsi és egy nagy - néha azért parázok, nyáron emiatt állt az autó majd' egy hónapig, mert elment belőle az erő, minden diagnosztika a kis turbóra mutatott leginkább, aztán szerencsére mégsem az volt. Ezért jött egy új motorvezérlő (mert ami behalt benne, azt kidobattam a szerelőmmel).
Az XV meg még nagyon új nekünk, még nekem is, pedig több Subarum volt. Egy piszok jól sikerült közepes SUV, ami inkább egy emelt kombi. Kár, hogy amikor vettük, nem volt faceliftes (ott már nincs ekkora káosz a két évtizeddel ezelőtti és a 10 évvel ezelőtti belsőépíteszet kavarása miatt), azóta akadt egy-kettő, igaz az 1.6-os benzinmotorral. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14920 üzenetére
0-60 az nálam 8.2 sec, nem világverő de itthonra elég ez is.
Nálam a gázpedál érzékenység csak a folytószelep pucolás után jött elő. Igaz még sztem soha nem volt pucolva (ehhez képest nem is volt annyira retkes).
A kormányzás is direkt mint nálad, jó vezetni összeségében. Sok céges német lom után öröm beülni és menni vele. -
Downsampling
senior tag
"Euro 6-on belül több lépcső van azért."
Ez így van. De hivatalosan az EU6 az EU6.
Vagy jön a még ezen belüli CO2 méregetés is (ami itt, Skóciában is van). De amíg nincs EU7 (sajnos mégiscsak lesz), addig az EU6 a legmagasabb besorolás.
Nálam a Volvo V70 D5 215 lóerős, 440 Nm-el (nyáron kapott egy új motorvezérlő szoftvert, így valszeg mégtöbb, mert ezt jól lehet érezni rajta). Az XV 150 lóerő, és nem egészen 200 Nm. 30-40 km/h-ig mégis az XV a nyerő, a Volvo még az automata váltóval is inkább meg-meg prögeti az első kerekeket, de nem gyorsul jó, aztán a tapadás után már meglódul. Elvileg a 0-60 mph 8 másodperc körül van, az XV-nél ugyanez 10,4. Ha lámpánál indulok el az XV-vel, mindig kell hagynom, hogy az előttem lévő már egy kicsit távolodjon, mert egyrészt piszok érzékeny a gázpedál, s onnantól kezdve, hogy lenyomom (akár csak félig), szinte ugrik az autó, de jó erősen. Egyszer bele kellett fékeznem, hogy ne koccoljam le a komótosan előttem induló skótot, de az még akkor volt, amikor hoztam haza a kereskedésből az autót.
Nekem volt már sok évvel ezelőtt is CVT-s autóm, szintén összkerékkel (Honda), azt is nagyon szerettem, de pl. tesztautóként a Nissan X-Trail 2.0 benzines egy katasztrófa volt CVT-vel. Nagyon örülök, hogy ez a Subaru ilyen.
Imádnám valszeg a Levorgban is, de biztos hogy ott lenne bennem egy kicsit az is, hogy "bezzeg a Volvo hagyományos automatája" annak minden előnyével és hátrányával.
Nálunk most nappal is mínuszok vannak, itt ismeretlen az utak tisztítása (inkább lezárják őket, még főutakat is - ezet mondjuk nem értem), de ezerszer biztosabban érzem magam az XV-ben, nem csak az AWD miatt, hanem mert minden mozdulatát azonnal érzem az autónak, a kormányon, a pedálokon, stb. A Volvo mindent elnyom. Ez utóbbbi az év nagy részében sokkal kényelmesebb, élvezetesebb a számomra, de ilynekor jól jön a Subaru tudománya. -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14916 üzenetére
Euro 6-on belül több lépcső van azért.
Passat-al játszottuk el az Euro4 és Euro5 között semmi különbség nincs. De az amelyiket az szabvány életbelépése előtt gyártottak az a régi besorolást kapta. Nekem kellett volna bizonyítani, hogy tudja az EU5-öt is, így annyiban hagytam a dolgot.
Igen alacsony tempónál jól gyorsul z enyém is, az awd miatt még az enyémnél erősebb fronthajtásos autóakt is simán lenyomom. Főleg, hogy manuális. Fordulatot 4400-re belövöm álló helyzetben (ott van nyomatékcsúcson) aztán csak leugrasz a kuplungról és go. Havernak volt egy 1.8 turbós Golfja ami még meg is volt írva aztán mégsem bírt el velem.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14917 üzenetére
Akkor sima ügy.
-
Downsampling
senior tag
"Ha lehetne legozni akkor egy Levorgot kernek egy WRX-es technikaval."
Pontosan!
Amúgy a 2.0 motor az XV-ben is EU5-ként indult, aztán lett EU6 (a miénkben már ez van). 2016-tól a Levorgot is EU6 1.6T-vel kezdték gyártani. Itt ez a legmagasabb besorolás (és tudtommal még az EU-ban is), persze a hibrideket és elektromosokat kivéve.
Itt kint ez azért nagy kérdés, mert ez alapján szabják meg egyrészt a road tax-ot (ez az egyetlen adó van a kocsikra, amiben benne van az éves útdíj is), és nagyon nem mindegy (CO2 alapú). A másik, hogy míg az EU6-os dízellel is csak engedéllyel lehet bemenni az alacsony emissziós zónába (EU5 dízellel sehogy sem - itt jön be a Volvo V70 D5 egyik hátránya), EU4 benzinestől már mindenhova lehet menni. Amúgy ez is kicsit nonszensz itt kint (mind sok minden egyéb): a CO2 alapján az EU5 D5 motor és az EU6 F20 motor szinte grammra megegyezik, ezért mindkettő ugyanabba a road tax kategóriába tartozik.
Amúgy én csípem az XV CVT váltóját, piszkosul közvetlen és gyors, nincs slipje, szerintem 30-40 km/h-ig kegyetlen jól gyorsul (nyilván az összkerék miatt is). Utána már kicsit más tészta, de én kedvelem. Az már az én furaságom, hogy a Volvo hagyományos 6 fokozatú automata váltóját még inkább kedvelem, az igen nagy slipjével (pedig nyáron volt váltó átmosáson és olajcserén), de az 440 Nm elég brutál, hogy így is elforgassa a kerekeket egy padlógáznál... -
Qru
MODERÁTOR
válasz
MasterMark #14912 üzenetére
A tiéden van gyárilag nem? Az enyémen sincs csak a WRX-ek kaptak gyárilag szép véget.
-
Acheron
őstag
válasz
MasterMark #14912 üzenetére
Nincs, a gyári is pont ilyen, egy - egy lefelé konyuló cső, semmi cifrázás.
-
Acheron
őstag
válasz
MasterMark #14857 üzenetére
A kipufugós szakit karácsony előtt már nem tudtam utolérni, az ünnepek alatt pedig elég sűrű volt a program, így nemrég bontottam ki a csomagot (egy hét alatt ideért egyébiránt)
Full service: A két dob tömítésekkel, gumi felfüggesztésekkel, csavarokkal együtt jött.
Ha a régi csavarokat ki tudom venni, és a középső dobtől jövő csonkok nincsenek nagyon korrodálva, így talán még magamnak is ki tudom cserélni, minden megvan hozzá, ami kell.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14908 üzenetére
Igen. Rozsdara az feigyelj. Ha nem volt torve a lengokarok akkor is hajlamosak a rohadasra.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14906 üzenetére
Levorg nekem is tetszik! Itthon sajnos azok is dragak (inkabb csak szarul keresunk). Nincs infom az 1.6T-rol nem sokiag futott gyartasban es csak itt az EU-ban arultak (tengerentulon nem). Azert eroben az se tepi fel a flasztert, nem annyira kihegyezett es a Levorg eleg nehez. 170 lora van egy 1600+ kg-os boded egy cvt-vel ami amugy is elkeni az erot. De kellemesen megy azert.
A 2.0i az a FL-el jott mert az 1.6T-vel nem tudtak tartani a szigorubb Euro normakat. Olcsobb is gyartani es hiaba a divatos downsized motor nem fogyott jol a kocsi.
Ha lehetne legozni akkor egy Levorgot kernek egy WRX-es technikaval.
-
Downsampling
senior tag
Én meg el kezdtem nézegetni a Levorgokat...
Idekint alig van belőlük, cserébe keveset futottak, jól felszereltek (mint szinte minden autó, ezek is itt jóval olcsóbbak, mint Magyarországon), és bár Volvo V70 méreteivel nem ér fel, elég jól illene az XV mellé (megvettük). Ráadásul a Levorg 2016 utáni, aminek a belseje sem olyan felemás mint az XV mk1-nek. Egyedül az 1.6T motor aggaszt egy picit, erősen downsizeing... (igaz, láttam egyet 2.0 150 lovas motorral, az valami import lehet - de annak az ereje már az XV-ben sem annyira hűha...)
(Aztán lehet, hogy nézegetem tovább az Outback-eket és a Legacy-kat - mondjuk most még semmi sem késztet a V70 cseréjére) -
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14904 üzenetére
Nem volt nehéz dolgom, mert az a sajátja.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz
Downsampling #14902 üzenetére
Az egy Outback.
-
Downsampling
senior tag
válasz
stickermajom #14898 üzenetére
Szia!
Bocsi a kérdésért: a képen leghátul az melyik Subaru? csak nem egy Levorg? Kicsit torz a kép, eléggé lapít, így nehéz kitalálni (vagy én vagyok béna...)
Köszi -
Qru
MODERÁTOR
válasz
BLUE TORNADO #14900 üzenetére
Itt egy jo osszefoglalo a tipusrol:
Az alkatresz eleg draga tud lenni (hatso felfuggesztes pl), bontottan van hozza eleg sokminden ha kasznielem kell mondjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
- droidic: Videó letöltés yt-dlp-vel (profi módszer)!!!
- Linux kezdőknek
- NVIDIA GeForce RTX 5070 / 5070 Ti (GB205 / 203)
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- PlayStation 5
- TCL LCD és LED TV-k
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Ismerkedés a Zyxel NSA325 v2-vel
- További aktív témák...
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- ROLLEREK: ÚJ, Újszerű, Használt 30+ db listát tudok küldeni
- Új Cosori Premium Air Fryer / forrólevegős sütő, 5.5L (CP158-AF-RXB)
- Artemisz ART-230L-EL "A" Minősített Laptopszéf
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i5 12400F 16/32/64GB RAM RTX 3060 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- DELL, HP gyári töltők, sok db. 7,4x5mm - 4,5x3mm + USB-C/Type-C 65W
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 5600X 16/32/64GB RAM RTX 4060 8GB GAMER PC termékbeszámítással
- Samsung Galaxy A32 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest