-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CB
senior tag
válasz outsiders #6700 üzenetére
Ez nagyon jó!
Pont azt mondtam a páromnak, hogy ugyan még nem hoztam ki az új kocsit a hóesésben, de tök megnyugtató, hogy egy Subaru áll a garázsban.
Erre az volt a válasz, hogy holnap délelőtt szabadok vagyunk, nincs program. Mehetünk csapatni a havat.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Csak a szánkóm lett drágább...
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Közben eszembe jutott, Proex dobjaim vannak.
Ma mi is kint voltunk szánkózni, úgy hagyományosan , tele volt az autó, a szánkó mellett elfért a kutya is.
Majd a szántóföldön szétnéztünk, néhány km után találtunk is egy nagy csapat őzikét.
Mindenhol jó, de legjobb Outback.(ó\_!_/ó)
-
CB
senior tag
Szerencsére kisvárosunkban nem sok a korlát, padka annál több. De nem is ez aggaszt, hanem hogy koszos, latyakos lesz az autó. Sajnálnám összeganyézni ezzel a sós latyakkal.
Na meg kb. 1600 km van benne, még nem szívesen zaklatnám.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
dethroner
veterán
Bnőm ismerősének a fiának van több Imprezája is (hogy ez mit jelent, ne kérdezd, én is így hallottam ), ő is Pécsen lakik mint mi, de Kecskemétre hordja az autókat. Ennyit a pécsi subaru szervizről
[ Szerkesztve ]
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Petester
senior tag
Az mennyire normális, hogy az ablakmosó víz vissza szivárog a tartályba (mióta nálam van ilyen)? Így minden egyes mosás alkalmával elől majd' 1 teljes törlés szárazon kezd. Hátul meg értelem szerűen hosszabb ideig tart neki, amíg odaér a folyadék.
Gondolom van a rendszerbe iktatva egy golyós szelep vagy mi a szösz, de hol?
A Corollában is volt ilyen gondom, de ott mivel csak elől van mosás, a motortér ajtó belső burkolat alá volt rejtve, könnyű volt hozzáférni. Kifújtam levegővel, azóta is tökéletes.(ó\_!_/ó)
-
MasterMark
titán
Üdv,
Lett egy Subarum. Még nincs nálam. 3 napja nem alvás.
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
-
Acheron
őstag
válasz Petester #6711 üzenetére
Ez engem is érdekel, elöl nekem is hasonló a helyzet, picivel előbb mozdul a lapát, mint hogy megérkezne a mosófolyadék. Hátul nem vészes,mert ott van lehetőség törlés nélküli "előáztatásra", de elöl problémás lehet a por miatt, ahogy Qru is írja.
(#6713) MasterMark: Gratula! Részleteket + képet kérünk![ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #6715 üzenetére
Na megvan! Az első ablakra nekem nincs kialakítva külön szelep, csak a fúvókákban van golyó, a hátsó ablakra van csak külön egy visszafolyást gátló szelep. Valamelyik este majd kipróbálom, megfújom levegővel, hátha csak elkoszolódott.
Vajon elég egy helyen egy kis kosz? Teszem fel az egyik első golyó ereszti el, akkor nyilván az eleje teljesen kiürül. De ez befolyással lehet a hátsókra is? Ill. fordítva, lehet, hogy a hátsó engedi el, de az elejében nincs is gond, mégis kiürül?(#6713) MasterMark:
Gratula! Mi lett? Honnan lett?[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6717 üzenetére
H6 egyeduralom van, lesz!
Gratula, sok balesetmentes kilométert hozzá! Majd jöhetnek az élménybeszámolók!
Ha javasolhatok, a váltóba ne engedj senkinek belenyúlni, amíg nem biztos a diagnózis! Nekem a Seibikoban élből a citromra nyomtak egy csomó hibát, amiből a kis remegés nem jött be, ami alacsony sebességről történő kigyorsításkor volt. Ott a féltengelyek voltak megkopva (elsőből mind a külső, mind a belső fel lett újítva), azóta már az is megszűnt.
A váltóban lévő olajat is nézd meg, mennyire öreg, 5 év vagy 60k km a csereperiódus. Ki tudja mikor cserélték neked is utoljára. Én a Motul Multi ATF olaját vettem, az tudja a gyári specifikációt. A Castrolt van aki szerint csak a 4 sebességesbe illik beletenni. Az 5 sebességesnek más az igénye.Itthon vetted? Ez az ami 2M körül volt fent? Ezüst? Most néztem, a hahuról ez tűnt el, , meg valaki megvehette a CsontiCar-os pezsgő OBK-et, mert az is lekerült. Remélem nem fürdik be vele az új tulaj. Bár nem volt rossz autó, a volt tulajával volt 1-2 levél váltás, még a klub fórumába írt a remegéssel kapcsolatban ő is, de végül hengerfejes tünetekkel hirdette a végén. Kérdés, hogy megcsináltatták e vagy így került el a Csontiék kereskedésébe.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz MasterMark #6717 üzenetére
Karaj! Jöhetnek majd a képek.
Láttam vhol mostanában egy kék H6-os Legát is eladóba.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6717 üzenetére
Az jó lesz, finom szerkezet.
Tisztelt Felhasználó! Tájékoztatjuk, hogy 2019. januártól a Jármű Szolgáltató Platform szolgáltatás keretében díjmentesen, elektronikus úton is lekérdezhető többek között az adott jármű eredetiségvizsgálati képi dokumentációja, a káreseménnyel érintettségének ténye, a jármű alapvető műszaki adatai, forgalmazási korlátozási adatai, valamint a járműnyilvántartásban szereplő kilométer-óra adatai.
Lekérdezted már? Itt a gépjármű lekérdezésre katt és meg tudod nézni ha van ügyfélkapud (ha nincs írd meg a frsz-t és lekérem neked).
Még csak tesztüzem de már elég jól működik.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Jut eszembe bal hatulrol nyoszorog valami, inkabb ilyen gumis hangja van mint femes. Johetnek a vad tippelgetesek, mit nezzek meg?
szerk.: Lesznek meg hulye kerdeseim ne aggodjatok...
[ Szerkesztve ]
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6725 üzenetére
Szilent lehet, hidegben kollégámé is nyöszörög melegben meg nem.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6727 üzenetére
Pedig jól fogja az utat de nyilván költségesebb mint egy egyszerű csatolt lengőkaros megoldás.
#nincsbennetarcsi
-
Acheron
őstag
válasz Petester #6716 üzenetére
Az enyém most megy majd vizsgázni januárban, úgy is a márkaszervizen keresztül terveztem intézni, ha már ott van, megnézetem velük. Nagyon köszönöm a tippet!
Alkalmasint megkérdezem tőlük ezt a golyó - elkoszolódás - visszafolyás témát.
(#6717) MasterMark: Az bizony remek kis gépnek ígérkezik, sok örömteli, balesetmentes kilométert kívánok vele![ Szerkesztve ]
-
Petester
senior tag
válasz MasterMark #6724 üzenetére
Van valamilyen szerviz múltja az autónak?
Seibiko talán nem mossa a váltót, ők 8 litert cserélnek, ha leveszik az alsó kartelt, a maradék marad a citromban. HaceCar tudtommal vállal mosást. 9,8 liter olaj a teljes kapacitás amúgy. Meg valamennyit felvesz a szűrő is. Ez fent van az akku mellett, a sárvédőben - van itt valahol egy külső olajhűtője is a váltónak, ezért került oda a szűrő.Szerk.: Mindkét szerviz elfogad hozott alkatrészt is, nem húzzák a szájukat érte.
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
válasz Petester #6730 üzenetére
Jam, Háriéknál is 8 liter körül volt a váltóolaj, amikor cseréltek minden folyadékot most nyáron.
(Kerestem infót, hogy B6 Passatnál mit jelent, ha a D és az I is piros, de nem találtam semmit, a mi városi csettegőnkön az utolsó betű a piros, és ez a CBBB-s motorkódú, 170 lovas kivitel. Szentem Qru többet tud ezekről a betűkről, ahogy mondtam, neki a Kormi az pont olyan, mint a mi B6-unk.)
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
Akkor az érdekes, mert a miénk CBBB-s HL 125 kW-tal a forgiban és csak az I piros és az én korábbi B6-osom 140 lovas volt CBAB motorkóddal és egyik sem volt piros. Most már utánajárok a dolognak.
Szerk. re: #6737: akkorjóvanakkor, nincs minek utánajárni
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Petester
senior tag
válasz Acheron #6729 üzenetére
Én már most könyvelem a választ, ki akarják majd cseréltetni a fúvókákat. Nekem még a Corollára mondták ezt az Emil Freynél. Én meg megköszöntem, hazamentem, 10 perc alatt megvoltam bontással és elpakolással együtt csere nélkül. Csak átfújtam levegővel.
De megértem őket is, sok esetben nem javítanak, cserélnek. A rezsi óradíjra meg ha 2x kell nekiesni, kijön a kis szelep ára. De cserébe legalább elmondták, hogy hol keressem a hibát.Qru és Jorus: Akkor nem is volt piros DI? Pedig nekem tetszett a B5.5-ön, hogy a legerősebb két piros betűs volt. De a 170-es volt a csúcs a B6-ban nem?
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
-
dethroner
veterán
válasz Petester #6711 üzenetére
Nekem a régi rönőm ilyen. Egy, de télen akár két törlési ciklus is lemegy, mire spriccel. Ajánlották, vettem egy u.n. visszacsapó szelepet, de semmit nem ért. Én indulás előtt mindig megemelgetem a lapátokat, párszor hozzácsapom a szélvédőhöz, ezzel viszonylag sok apró szirszar kijön a lapátból.
A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6742 üzenetére
Én is megszoktam emelgetni, egyszer a hátsót nem emeltem meg télen, így nem vettem észre, hogy oda van fagyva az üveghez (ha oda van nem feszegetem nyilván). Hát az első törlésnél nem ott marad a gumicsík?! Cseréltem komplett gyári lapátot 7,2k... Nem esett jól.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
gyerekek, szerintem nem kell túlzásba esni, 8 liternyi váltóolaj kicserélve (plusz a mágnesek megpucolva) untig elég.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
CB
senior tag
válasz MasterMark #6745 üzenetére
A csavarokon, ami összeszedi az olajból a Subaru forgácsokat.
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz MasterMark #6745 üzenetére
Azok szedik össze a váltóban/ból a fémkopadékokat. Érdemes megpucolni időnként, mert ahogy egyre több fémrészecske tapad rá egyre kevesebb felület marad ami megkötné a kopadékokat.
#nincsbennetarcsi
-
MasterMark
titán
Koszi.
Sracok ennek lancos vagy szijas a vezerlese?
Switch Tax
-
Qru
MODERÁTOR
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen