-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
CB
senior tag
Tegnapi, tankolást követő, 220 km-es, hosszútávú utunk fogyasztási eredménye.
Most kifogyasztok egy tank benzint teljesen, és kiszámolom a valós fogyasztást.
Nagyon kényelmes a kocsi. A motor nagyon jól húz, szép a motorhang.
Lassan elkezdek írni egy blogot a tapasztalatokról a PH-ra, meg népítéletet a totalcarra.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
dethroner
veterán
A népitélet azért még nagyon korai szerintem, most még a nagy rózsaszín felhőben vagy, két hét édeskevés egy vélemény kialakításra. Szerintem
Végre gurul a mi forink is, kezdődik a " Nem érdekel egy Subaru? " játékunkA hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
CB
senior tag
válasz dethroner #6453 üzenetére
Tényleg el vagyok varázsolva, ettől függetlenül nem olyan népítéletet szeretnék írni, hogy 2 mondatos, és leírom, hogy hú de szar, vagy hú de jó.
Ezt a Hondámról írtam.
Mindig megpróbáltam a valóságot leírni, hogy ha valaki elolvassa, tényleg el tudja dönteni, hogy az autó kell neki, vagy nem. Általában úgy is azok olvassák, akik vétel előtt állnak, és szeretnék eldönteni, hogy a kiszemelt kocsi vehető-e.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Qru
MODERÁTOR
Hajónapló. De tetszik!
A fogyid nagyon jó (még akkor is ha a BC csal), látszik, hogy sokkal korszerűbb mint az enyém, azért jóval jobb fogyikat produkálsz. Pedig a tiéd nehezebb, nagyobb a légellenállása és még a papucsok is nagyobbak rajta.
Nekem most a nagy átlagom (elmúlt 19k km) 8,41 liter / 100 km (mért adat, nem BC!) de ugye ebben minimális városi közlekedés van és az is inkább elővárosi mint sem dugóban ácsorgás.#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
szerintem nem sokat érnek ezek a vásárlás utáni népítéletek. tényleg. ezt nem fikkantásból mondom, csak egyszerűen úgy látom, hogy újonnan még a fósvágen dízel is jó. leírják, hogy milyen halk, nyomatékos, alig fogyaszt, minden fasza. aztán, van bármi relevanciája? annak, aki 3 évente új autót vesz, igen. mindenki másnak pont nullát ér.
a lényeg, hogy szerintem is ráérsz. vagy inkább úgy mondom, hogy a típus igazi megmérettetése majd tíz éves korában lesz.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
nagyúr
Mink januárban leszünk 2 évesek, akkor írok majd TC-re ítéletet. Persze vásárlás előtt átolvastam róla ott, amit lehetett, és az volt a legszimpatikusabb, hogy szinte alig írtak hibákról a típus kapcsán. És még bár nincs meg a 2 év, de kopó alkatrészek cseréjén kívül tényleg nem kellett hozzányúlni. Az időszakos szervizeken kívül volt két kerékcsapágy csere és egy fékcsere, de mindkettő időszerű volt. Jövőre kap vezérlést és új lengéscsillapítókat és akkor aztán jól van.
Teljesen komoly arccal mondom, hogy hiába sasolom néhanap a hirdetéseket, nem találok semmi olyat, ami miatt akár csak egy kacér gondolat erejéig el tudnék csábulni. Ha van ötletetek, persze jöhet, de elb*szott egy kritériumlistám van.
Szal az autó legyen:
- ne porse, ne béemvé mert csak
- benzines
- teljesítményre 240-250 ló felett, hogy turbó vagy szívó az mindegy
- olyan, amivel lehet gyorsulni és kanyarodni is
- emelt hasmagasságú kombi
- összkerekes, de ne suzuki-szutyok, vagy ratyi-volvo
- automata váltós
- évjárat: mindegy, de mondjuk 2008 utáni a preferált
- max 5 misi (10-ért én is tudok )Touaregből a V6-os 3.5-ös hibridek 2 év múlva akár még szóbajövősek is lehetnek. Oké, hogy hibrid meg ilyesmi, meg a tömeg/lóerő arány a 387 lóval is l*fasz az OBK-hoz képest, de az idő telik ugye...
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
CB
senior tag
Jó. Lehet, hogy igazatok van.
Akkor módosítok.
A népítéletet inkább azok olvassák, vagy inkább azok keresik, akik eldöntötték milyen autót vesznek, és egyfajta megerősítést keresnek, hogy jó döntést hoztak, és itt most magamból indultam ki.
Egyébként korábban bővebb volt a linkelt népítéletem, de nagyon sok volt benne a minőséggel kapcsolatos kritika, és mivel nem akartam, hogy a Honda szalonok bezárjanak, így ezeket töröltem.
Nem tehetek róla, én szeretek ilyennel foglalkozni, hogy okuljanak mások is.
Szerintem kényelmi, összeszerelési, használati észrevételek már az elején is megfogalmazódnak az emberben. A népítélet nem csak arról kell hogy szóljon, hogy milyen kaki a váltó, a motor, meg a kettőstömegű öt év múlva.Jorus: leírtad a 3.6 Outback jellemzőit 👍
[ Szerkesztve ]
40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
Grizzlu
tag
Sziasztok!
Használt autót szeretnék venni. A keret nagyon szűkös, mindössze 500, plusz átírás és szerviz. Nagyon szimpatikusak a Subaruk. Kevés az évi kilométer, max. heti 150-et megyek. Benzinesben gondolkodom. Érdemes ebben az ársávban Subarut nézni? Ha igen, milyenben gondolkodnátok?
Köszi!
MSI MAG Z590 Tomahawk WIFI, i5-11400F, Intel ARC380, 2x8 GB DDR4 Kingston HyperX Fury 3000 Mhz, BeQuiet PurePower 12M 650W
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Grizzlu #6460 üzenetére
Ennyiből nem nagyon kapni épkézláb Imprezát. Ha nem létszükség a jó összkerék rendszer én vmi olcsóbban fenntartható autót néznék ennyiből. Nem elromlós de elég drága hozzá az alkatrész még az idősebb Subaruknál is. Már pedig egy idősebb autónál óhatatlanul is elő jön ez-az a természetszerű öregedésből-kopásból.
mod:
CB: Népítélet jó, a Hondámról én is írtam anno, erről nem fogok mert a kutya sem olvasná el akkor meg minek
tépjem a számatkoptassam a billentyűzetet.[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
- emelt hasmagasságú kombi
itt akkor ugye a lista szinte üres marad: volvo xc70, subaru outback, audi allroad
- összkerekes, de ne suzuki-szutyok, vagy ratyi-volvo
itt meg a volvo is kiesik a fentiekből. marad a másik kettő, ódit meg jó ízlésű ember nem vesz, így kész is.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Grizzlu #6463 üzenetére
Hát ez esetleg még életképesnek tűnik: [link]
De ez nagyon gyenge lesz, az állandó 4wd és az ósdi 4 sebességes automata nagyon sokat elvesz az amúgy sem sok motorerőből és a fogyija is magas lesz.
Vagy esetleg ez a Forester: [link] vagy ha nem gond hogy a "rossz oldalon kell ülnöd": [link]
De ezek nagyon a kínálat alja, itt azért számolni kell rozsdával, egy-egy kilyukadó hűtővel (ami ennyi idősen...nos a korral jár), stb.
mod:
Nem szarok a Subaruk de ez tényleg nagyon a kínálat alja, ahol nem szabad csodát várni. Nem lebeszélni akarlak csak nem akarom, hogy csalódás legyen a vége.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Fúú, dög, ezt én is sasolom egy ideje, a színe is jó, nem az a standard ezüst, van benne egy kis jég kékes beütés. Meg az óracsoportot néztem, hogy fura, hogy a km/h van a külső körön és a mph a belső, eddig ennek inverzét láttam mindenhol. Bár sok 5. generációs OBK-et nem láttam még.
Van ám Passat is a kritériumaidnak majdnem megfelelve: [link] És akkor teljes lenne a családi Passat flotta.
Amúgy egy akkora malac, mint az új OBK, mennyire kanyarodik jól? Az már nem az emelt hasmagasságú kombi, hanem a nagy belmagasságú kalapos úriemberes SUV.
Mi van a műanyag dobbetéteddel? Találtál?
(#6463) Grizzlu
Ha nem sürgős a vétel, akkor érdemes a FB csoportokat is figyelni, vannak olyan vasak, amik fel sem kerülnek a hahu-ra első körben és elkelnek a tagok között, ha jó vétel.
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6465 üzenetére
Jó az a Passat de komolyabb terepre nem való. Kezdve azzal. hogy nincs benne sperr az OBK-ban meg széria... Van benne elektronikus fékezgetős megoldás de ha nem szeretnél minden negyedik terepezés után fékbetétet cserélni akkor bizony rendes mechanikus megoldás kell.
#nincsbennetarcsi
-
Grizzlu
tag
Koszonom. Nagyjabol erre szamitottam, de egy kerdest megert a dolog. Az osszkerek a lenyeg, az ero es a fogyasztas nagyjabol nem erdekelne, de a magas riziko miatt inkabb kivarok meg.
MSI MAG Z590 Tomahawk WIFI, i5-11400F, Intel ARC380, 2x8 GB DDR4 Kingston HyperX Fury 3000 Mhz, BeQuiet PurePower 12M 650W
-
dethroner
veterán
Lehet nem reménytelen a dízel forester eladás? Pedig meggyőződésem volt hogy nem kell a kutyának sem. Bnőm egyik ismerőse tegnap adta el ezt
1750000-ért vitték el, kb 1 hónapig hirdette. Az övében még semmi baja nem volt a főtengelynek.
A miénk két évvel fiatalabb és túl van pár igen drága szervizen, cserén. Talán ez előnyös lehet?A hét vezért feltámasztják majd ha legközelebb is győznek. DNS-üket lombikban őrzik, és Tóth Gabi szüli meg őket!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6470 üzenetére
2M-ért hirdesd meg, leírással mik lettek benne cserélve. Hátha ráharap vki.
Amúgy a hirdetésben elés sok elírás van, nem 2.0 X mert az benzines, ez 2.0 D. Nem 1994 hanem 1998 ccm-es és nem 158 lovas csak 147 és nem 5 gangos, hanem 6 gangos a váltó benne. Tovább nem is olvastam a hirdetést, de mindegy is.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz dethroner #6472 üzenetére
Érdemes lenne Fb-on is meghirdetni Subarus csoportokban, vagy akár jófogáson is (azt elég sokan nézik).
Jaja csak nekem mindig is fura volt hogy valaki nem tudja igazából, hogy mit is árul. Bár ha nincs kötődése/érdeklődése akkor érthető. Sok embernek az autó csak egy "közlekedőedény".
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Én sem számoltam a szombati munkarenddel, de nekem 2-kor vége a munkaidőnek, így ezután mobilis vagyok, bár a család is vár majd otthon. Az esti fürdetésre legkésőbb haza kellene érnem, 6-kor legkésőbb haza kell majd indulnom.
Nekem jövő hét vége Zemplén, így ha holnap nem, akkor leghamarabb 2 hét múlva lenne jó.(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
nekem nem jó holnap, a gyereknek lesz az oviban kézműves családi nap, és amióta kistesó is van, még azt sem mondhatom, hogy vigye anya, mert ő is kényszerpályán mozog.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
CB
senior tag
Nekem sem jó a következő 3 nap, keddtől viszont (elméletileg) szabin vagyok, így vasárnapig bármire kapható vagyok.
Az utána következő héten (10-16) ügyeletes vagyok, utána januárig szabadság.40 éves DIMPLE whisky eladó! Érdeklődni privátban.
-
nagyúr
-
nagyúr
"Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
Petester
senior tag
Nekem szombaton csak egy Bubbles külső, belső mosoda fért bele, a héten nem nagyon használom, így a most hétvégi zempléni támadásra tiszta szekérrel indulunk. Maximum Anya megy majd vele, de szigorúan száraz úton használhatja.
Mikor tolódik akkor a topik tali?
(#6489) Qru
Nofene, mégis képbe került az OBK? Mond egy jó árat a PDF-re, én meg bealkudok egy vastagot ebbe. Bár amilyen árat mondanék rá, kiröhögne. Mondjuk szerintem a 4 millió fölötti ár vicc ezekért, nade mindegy. Pláne úgy, hogy ennek az eleje fújva volt, ami annyire nem biztos hogy baj, de fos a maszkolás, így a fekete és fehér rész találkozása gyászos...Amúgy van egy FL-es 3. gen OBK, gázos, fotó alapján egész jó kiállású: [link]
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
Petester
senior tag
Ha nagyobbat szeretnél hozni, tudok adni tetőcsomagtartót. Én a tavalyi fánkat úgy tudtam elhozni, hogy a vége kilógott, így az ajtót nem tudtam rázárni teljesen, de rövid út volt, így nem tette tönkre a fát sem, meg az ajtót sem. Mondjuk kipárnáztam, amikor rácsuktam.
Apropó, Neked a hidegben nem lett rosszabb a csomi ajtó gáz rugója? Én meglepődtem, mert alig akart kinyújtózni, mikor kinyitottam. Megtartani megtartotta, de már nincs meg benne az az akarat, mint ősszel...
[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #6490 üzenetére
hát figyu, ebből 1m ft-ot is kevés alkudni, alsó hangon másfelet kell. teljesen el van tájolva.
a gázos outback pedig... gázos
ez viszont árban eddig a legjobb ilyen. persze, gyenge, de városi kommandósnak, amivel szükség esetén simán lehet havazni, telkezni, síelni menni (nagy tetőboxszal, ha elbírja az egyhatossal ) jó.
inkább ezt kell elgázosítani, aztán agglomerációba elfogadható, előzni úgy sem bírsz, mert a totyogó füstokádék előtt ott egy (két-há) totyogó füstokádék.
tényleg, ugye megfigyeltétek, hogy a 10+ éves audi tdi mindig okádja a feketét? nincs kivétel. egy prius mögé, ha odajutok, hálát mormolok, és akárhánnyal megy, ott maradok.
[ Szerkesztve ]
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #6491 üzenetére
Csomitartót a gázrugók hidegben nem tartják úgy, csökken a nyomás benne. Nekem alapból elég gyászosan tartja, mivel az egész csomagtartó ajtó ki van szigetelve bitumenlappal, dobott a tömegén szépet.....
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Ezért írtam, hogy kiröhögne azért az árért, ami elhagyná a számat, sőt még lehet, hogy duzzogva rámvágná az ajtót is.
A baráti körömben van pár ilyen TDI, mind meghúzva (van amelyik mechanikus adagolóval vissza "butítva"), mert úgy jó, hogy nem csak kattog, kerreg, hanem füstöl is...
Amúgy egyszer egy Bora TDI picsázott el az M6 érdi emelkedőjénél. Beálltam mögé, hogy haladnék, mire úgy elrúgta, hogy nem láttam semmit... El is vettem a gázt, nem próbálkoztam sokat. Ami nem megy, nem kell erőltetni... Smoke and Charm...(#6493) outsiders
Akkor csak fárad, de még messze a vég.
Amúgy nekem sok helyem nem lenne szigetelni. Egyszer bontottam meg kicsit, mikor a rendszám keretet cseréltem, amikor is eltört a benti anya, így szépen elforgott. Annyi helyem volt csak matatni, hogy a kezem alig fért be.
Ha fogom is egyszer szigetelni, szerintem csak az első 4 ajtót, meg a csomgatér egyes részeit fogom, de ez nem most lesz. Elég volt a garázsban 70 m2 kátrány tekercset leragasztanom. Az aknával különösen sokat szenvedtem... Egy évre előre biztos letudtam a kátrány simogatási kedvemet.[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
válasz Petester #6494 üzenetére
Vidd el PiciPeti fórumtárshoz, olcsón melózik és nagyon tapasztalt. Enyémben is nőgyógyászkodni kellett rendesen csomagtérajtónál is, de megéri. Teljesen máshogy cseng az ajtó, ha odacsapod Első ajtók gumikéderjein is működik a lifehack gumicsíkom, szélzaj onnan nem is jön már. Menetzaj van már csak, arra valahogy a kerékjárati íveket kéne szigetelnem egyszer, de értelmes megoldást nem láttam még rá.
Topik Talira most vasárnap kora délután?
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
nagyúr
válasz Petester #6491 üzenetére
Már megvan. Kicsit (190 centi környékit) szoktunk venni, mert tavasszal elültetjük a kertben, az meg a földlabdájával is simán elfér hátul kicsit keresztbe fordítva. Lassan fenyőerdőt alapítunk. Bár ő még csak a 4. lesz, mert 4 éve lakunk itt.
Nekem sosem volt acélos a csomagtérajtó rugója, de mivel rég volt megkenve is, ezért ez kiegyenlíti egymást, és ott áll meg, ahol megállítom.
A nagyobb hidegben (-10 környéki éjjelek után) nálam, amik elő szoktak jönni:
- nem nagyon akar záródni a motorháztető (kiugrik a zárból lecsukás után)
- a kézifék néha kioldja magát, amikor beszálláskor beleütközik kicsit a lábam
Ezeket nyilván némi kopás/deformáció okozza, ami a hidegben "térfogatcsökkent" fém alkatrészek hoznak elő. De bepöccintem a motort, és amíg letakarítom a havat/jeget, addigra kellően nagyon meleg lesz mindenhol, és minden rendesen működik a továbbiakban.Doblemezt még nem szereztem, még az általad adott kontaktot se hívtam fel, nem nagyon volt mostanában időm.
Az a fehér Tribeca nagyon szép, de szentem nem ér 4.8-at sehogy sem. Akkor már 2011-es A4 Allroad 4.4-ért vagy egy 2012-es 2 literes literes XV szintén 4.4-ért.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
HÁZIGAZDA
kifejezetten agglomerációs gyerekszállítónak nézd. a 2 literessel lenne arányos, ez tény. de ez is elég arra, hogy 50-nel totyogj az előtted totyogó mögött. képen nem egy nagy szám, de élőben egész mokány cucc ez az xv.
első autónak nekem pici lenne azért, motortól függetlenül.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- 3D nyomtatott versenypályák
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest