-
GAMEPOD.hu
Subaru topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz filatis1 #6100 üzenetére
Sejtettem, hogy szarka... nálunk is ramazúriznak. Mondjuk nálunk a környékbeli macskák rendet tartanak. Kár, hogy a nyestek ellen kevesek.
mod:
Senki sem meri megbontani/bevállalni mert ha beázik valahol utána... Nagy rizikó. A víz nagyon könnyen utat talál magának és nem is kérhet érte sokat mert kis meló.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
HÁZIGAZDA
válasz Petester #6095 üzenetére
amúgy 0-60 mph nem egyenlő 0-100 km/h. oké, hogy pár tized a különbség csak végül, de van.
a tribecánál nem hiszem, hogy többet eszik az rx. illetve ilyen 150+ km/óránál talán igen, végülis nehezebb 250 kilóval. de ez mindegy, egy kocsi elég keveset fut az életéből ilyen tempóval, a többi város, autóút stb.
dicranum scoparium + genista pilosa = :)
-
Petester
senior tag
Egy PVA rendszámú ezüst RX jött ma velem szemben. Milyen rendszámot kaptál?
Nincs ismeretem a Tribecával, ezért kérdeztem. Eddig ezek a nagy krumplik kiestek az érdeklődési körömből, bár az utóbbi időben eljátszottam a gondolattal, hogy jó lenne... De inkább vennék valami több személyest, ha még csak szükség megoldás is, a gyerekeknek megfelelő lenne, így a kis barátokat együtt lehetne teleportálni. De erre majd csak évekkel később lenne szükség, addig marad a PDF.
(ó\_!_/ó)
-
nagyúr
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
nagyúr
válasz Petester #6108 üzenetére
Szerda reggel óta nem hívott. Ahogy nézem, ma sem fog. Szal akkor az jövő hét szerda alsó hangon. Mondjuk van itthon még két autó, de azért mondhatna vmit. Mondjuk szerdán mondta, hogy egész héten egyedül lesz, mert mindenki elmegy valahova, szal lehet el van kicsit havazva.
Mi épp házat keresgélünk, ott is van sok cifra hirdetés, akinek valami hobbija vagy küldetése lehet a hirdetés. Mert eladni annyiért nem nagyon fogja.
[ Szerkesztve ]
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
Acheron
őstag
Kész az autó, holnap megyek felvenni. Az olaj és szűrőcseréken túl az első fékbetéteket kellett cserélni.
A műszerfal mögötti ketyegésre azt a visszajelzést kaptam, hogy a navi hűtőventilátora adja ki. Végül is mindegy, hogy az, vagy a klíma szenzor, a műszerfalat egyelőre nem akarom lebontatni emiatt.
Végül is alkatrészekkel, olajjal, munkadíjjal és tréfával együtt megállt 116 -ból.
(#6096) Qru: Alkalomadtán megnézhetem[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Háháá, tudom ám, mi van alatta
Holnap megnézem a számlán (ha rajta lesz), hogy milyen betét került bele, elvileg ez volt 44k a teljes árból.
Az olaj az általad ajánlott Motul Eco-nergy lett, 2x4 litert vettem, így elvileg még maradt ~1,5 utántöltésre - kvázi ennek az ára még nem is került bele (a múltkor az 1 liternyi X-Clean pótlást 5k+ áron szereztem a Unix -tól, de az ugye gyorsan kellett). -
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #6114 üzenetére
Ugyanezt használom csak nekem elég 5 liter és még úgyis van bő fél liter utántöléshez. Ez A5-ös vagyis LongLife olaj, mehet vele a 15k km-es periódus simán. Ha nincs meg 1 év alatt ez a táv az sem para, 2-3 évig is jók ezek az olajok. TC-n volt róla cikk: Mivé változott a 3 éves 16 ezret futott Motul olaj
mod:
Viszont pollen és levegőszűrőből az éves cserét azt ne hagyd el.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Szegény olyan koszos volt már, hogy az se számít Mocorogni fogok vele sokat napközben, én már annak is örülök, ha egy fél napot tiszta. Augusztusban például amint leszárazoltam elkezdett dörögni és felhőszakadás 5 percen belül
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
Pénteken voltam én is olajat venni, megvettem a váltóba való Multi ATF-et az 1. kerületi márkaboltból olcsóbban, mint ahogy a zsu adja.
"Ez A5-ös vagyis LongLife olaj, mehet vele a 15k km-es periódus simán."
Ja és rákérdeztem a motorolajra is, annyiért tudnám megvenni az 5w30-as 300V-t, mint amennyiért Nyírőék kicserélik szűrővel együtt... Hordós olaj előnye. Az 5w40 lenne olcsóbb.
És mondta a srác, hogy a 300V-t legkésőbb 8000 km után le kell cserélni! Még jó, hogy felhívta rá a figyelmem, mert nem gondoltam volna. Továbbá az előző tulaj se cserélte túl sűrűn (szerviz könyv szerint az utóbbi 5 évben átlag 11-12k km-t ment, ha lehet hinni a motortérben hagyott cetlinek, arra 300V került bele utoljára (és vélelmezem, hogy előtte is) és kb 3500 km volt az olajban, mikor megvettem (még majdnem tiszta volt), én meg rányomtam még egy 10-est...(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6124 üzenetére
300V jó olaj de 20%-al kevesebb öregedésgátló adalék van benne mint egy A5-ös olajban. Szóval a 8k km szvsz erősen alábecsült érték polgári használat esetén. Egy 10k-t lazán elgurulhatsz vele.
mod:
Amúgy a 8k-t azért írják mert az a szigorú ciklus.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Petester
senior tag
Fene se tudja, mindenesetre fogyasztotta az olajat. Bár mióta a hengerfej felújításon átesett, azóta megszűnt, de a szimeringek kopását nem hiszem, hogy a 300V "túlhajtása" okozhatta.
Apropó, most hétvégén már másodjára lettem figyelmes arra, hogy kis kékes füst hagyja el a kipufogót hideg indításkor. Anya ment el otthonról és így láttam megint. Nem nagy mennyiségben, így ha magam indítok, nem is vehetem észre. Egy kis tüsszentés formájában. Olaj nem fogy, rendszeresen ellenőrzöm és már 4k km-t mentem az utolsó csere óta. HF felújítás előtt ilyenkor már 0,5 l olajat rá kellett töltenem. Hol maradhat, hova szivároghat olaj, ami indításkor, 1-2 nap állás után - de nem rendszeresen - távozik? Lehet nem is olaj, hanem csak pára? És belemagyarázom hogy kékes a színe? Ha olaj lenne, az rendszeresen kéne, hogy jelentkezzen, nem?
(ó\_!_/ó)
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Petester #6126 üzenetére
Tartanám a helyedben A3-al a 10k-t A5-el a 15k-t. A 300V meg maradjon meg a boyracereknek meg a Hringre járóknak. Hétköznapi használatra szvsz totál felesleges 300V-t tenni bele. Azért ez nem egy STi amit üvegelve kergetsz fel a Mátrába nap mint nap.
Most már a hideg miatt simán lehet csak pára de ezt látatlanban nem lehet megmondani. Ha nem fogy az olaj akkor nincs gond.
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
Jó kép egy WRX-ről: [link]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
Végül hálistennek nem az én kocsimmal mentünk körútra Azóta volt egy út vissza Pestre (elég vaddisznó üzemmódban), hétvégén meg majd kimegyünk a szigetközbe. Utána nézek egy fogyit, hálistennek tovább csökkent a benya ára Kocsi nem is lett vészesen koszos, kerékjáratoknál letöröltem amit felvert és ennyi, ponyva alatt pihenget kedd óta. Masszív a ponyva, meg se mozgatta az utóbbi 2 nap hülye szeles ideje sem.
Jövő héten megejtem életem első waxolását, meglátjuk mire megyek vele Utána fater S-Crossát is letoljuk szerintem.
Topiktali kapcsán valami fejlemény? Remélem nem várjuk meg az első havat azért[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Vagy ez, vagy a ganéj áll rajta állandóan. Ezt nem mozgatja a szél, hidd el, elég vastag és nehéz anyagból van. Inkább kicsit mikrokarcos legyen és políroztatom majd, mint hogy a fáról hulló kosz tovább gyilkolja a fényezést, így is keletkeztek olyan szennyeződések a tetőn és a motorháztetőn, amit kipolírozni sem lehet rendesen. Tavasszal és ősszel ponyvázok csak, akkor muszáj jelenleg ott, ahol meg tudok állni vele.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Petester
senior tag
válasz outsiders #6133 üzenetére
Ha lehet hinni ezeknek a kerámia bevonatos reklámoknak, akkor az ezzel kezelt felületek sokkal ellenállóbbak, így akár jobban elviselhetik a ponyva okozta roncsolást, így nem kell állandóan vékonyítani a lakk réteget a polírozásokkal. Egy szezon után úgy is kiderül, hogy mennyire karcolja a fényezést a ponyva.
Jövő héten itthon leszek, ha lesz időm, akkor nekiállok egy kis autó ápolásnak én is. Én a Sonaxnak néztem ki egy waxolós, polírozós készítményét (talán ezt), szivacs korongos géppel szépen el is tudnám dolgozni.
Ti mit használnátok? A fenti cumóban nekem az a szimpi, hogy simán fel tudom vinni, nem kell takargatni a fekete műanyag részeket. A Homasitában néztem még valamikor a nyáron, de végül nem vettem meg. Volt még sima viaszom, ami nyár közepén fogyott el, mikor elhoztam a Seibikoból. A lökösök eléggé elütöttem a kicsit mattabb régi fényezés mellett...[ Szerkesztve ]
(ó\_!_/ó)
-
outsiders
aktív tag
Ez legyen a legnagyobb baj. Inkább kicsit mikrokarcos, mint hogy tele legyen a fényezés olyan szennyeződésekkel, amit semmi nem hoz le Vettem Koch-Chemie - Fleckenwasser cuccot is, ezzel mosás után végigtakarítom az egész fényezést, majd jöhet a gyurmázás és a wax, Soft99 Pearl&Metallic Soft. Először ilyen egyszerűbben felvihetőt vettem, tanulni ez is jó lesz bőven. Asszony így is hisztis lesz, hogy miért vagyok már megint kint és nem a gyereket abajgatom
Petester: következő az lesz, de elsőre bőven elég nekem egy sima wax is. Kerámia amúgy is elég drága alapanyag, ahhoz nem árt, ha tudod is mit csinálsz
[ Szerkesztve ]
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
outsiders
aktív tag
Ismerős. Nálunk nyárfákkal van tele az egész parkoló, virágzás alatt egy ragadós valami potyog róluk, ami 1-2 nap alatt ráég ha még nap is éri, többet le se jön, semmivel. Jah Szolnokon meg anyáméknál fenyőfák a beállónál...... Inkább hagyom az utcán már egy ideje.
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
-
Qru
MODERÁTOR
Megtudná mondani vki, mennyi a gyári nyomaték kerékcsavar meghúzáshoz?
#nincsbennetarcsi
-
Qru
MODERÁTOR
válasz outsiders #6142 üzenetére
De-de lassan rászánom magam. Ma megvettem hozzá az Aldis nyomatékkulcsot.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
outsiders
aktív tag
-
outsiders
aktív tag
Az interneten vitatkozni olyan, mint a paralimpia: ha nyersz is, retardált maradsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen