Új hozzászólás Aktív témák
-
PodMAN
senior tag
Helyhiány miatt újra kellett raknom a Launchert meg az egész 25gigát. Azóta nem indul. 15 percig bírtam nézni a LOADING GAME feliratot a csatázó Mustangokkal de semmit nem csinál. ALT+TABra rendesen kilép oda-vissza de nem tölti be a hangárt. Mi lehet?
-
válasz ttamashu #26050 üzenetére
Ezt akartam avatarnak (mármint a PC-s emberkét), de nem fogadták el a modik.
BTW steam-el megegyezhetnének, az szerintem jó reklámfelület. Gabe Newell-t nagy embernek tartom, de most már Chris Robertset is. Összeállhatnának...ja nem... HL3-al egybecsomagolva lenne a Star Citizen...If Gabe Newell is "God" of the gaming world then Chris Roberts is Jesus.
[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
77.PX_Drebil
aktív tag
Gratula Bálintnak(MrFire) a videóhoz szuper lett.
Remélem mindenki megnézte a végén, hogy végrehajtottuk az első kétszemélyes (multicrev) repülést még az 1.1-ben! Az emléktábla elhelyezéséről (az úttörők emlékére) később intézkedik az UEE.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
tkondor
tag
tényleg? ennyire pc-elitisták vagytok itt mind? hjaj...mindegy akkor.....az nem megalkuvás lenne, ha konzolra is kiadnák az SQ42t... kár, hogy ennyire zártak vagytok a konzolok felé, de ezt most fölösleges megvitattni, tényleg sajnálom...de legalább valami rendes technikai okot mondanátok, nem pedig a PC Master Racel jönnétek, ami fogalom mellesleg szatirikusan lett kitalálva, hogy viccet csináljon az elitista pcsekből, vagy mert nem volt még konzolotok hát fúj.....
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
mrfire
őstag
válasz tkondor #26057 üzenetére
Én szeretem a konzolt, egyik legjobb játékélményeimet nyújtotta a Last of Us, Beyond, Uncharted, Heavy Rain olyan dolgokat, amiket PC-n egyáltalán nem láttam. Nem játszom sokat rajta, de 100%-ig megérte így is az árát a szememben. Csak azt mondtam, hogy a CIG hozzáállását ismerve a dologhoz, nem lesz konzol port, és látod az emberek többsége ki is akadna miatta.
-
veterán
válasz tkondor #26057 üzenetére
rendes technikai okokat is mondhatunk. hajónként több tucat sőt száz mega nagyfelbontású textúra, több millió polygon, full 64 bites motor, olyan shaderek amik csak a csövön kiférnek és mindenféle csúcstechnika alkalmazása. Ezt egy Radeon 7770 és 7790 közötti (xbox one) vagy egy 7850 és 7870 közötti (ps4) gépen? Ne vicceljünk már, mi erőfeszítés kellene ahhoz hogy ezeken 30 fps-sel fusson nem szarrá butítva mindent. xbox one-on a ramból falatozik még a windows és a bridge os is, egy csomó olyan funkció bekerüléséről kellene vitázni ami a játék mechanikájába való belenyúlással járna (ki-be ugrálás, stb).
Ez nem pc master race dolog, a star citizent sokunk azért támogattuk, mert azt ígérték a legdurvább, legtöbb, legfejlettebb technológia lesz benne, az abszolút csúcs amit a csúcs hardverekből ki lehet hozni. A konzolok pedig már ma sem csúcs hardverek.
arról nem is beszélve hogy milyen patch és content megkötésekkel járna az egész, amiket nem a CIG hoz meg, hanem egy külső cég nekik. Onnantól jönne a belepofázás hogy ezt csináljátok ilyenre, azt csináljátok úgy, stb.
Szóval nem, ezt nem elitista énem mondatja velem. Kiadni konzolra ezt a játékot olyan, mint egy 1-2 évvel ezelőtti játékot kiadni xbox 360-ra is. Egy újabb vasmacska lenne a csúcsratörésben. Egyszerűen minden döntésükbe bele kellene kalkulálni innentől azt is, hogy feltétlen futnia kellene egy xbox one-on, 4-5 giga rammal egy 7770-es szintű vga-n. Mert aki one-ra veszi, az el is várja hogy fusson rajta, míg ha pc-re veszi, ott a user általában tudja hogy esetleg frissítenie kell egy-két komponenst. Konzol behívása esetén nem lehetne azt mondani hogy bocs, vegyél erősebb vga-t vagy több ramot. Onnantól ha a fene fenét eszik, futnia kell azokon a hardvereken is.
A konzolnak megvan a helye és feladata, számtalan játékot teljesen jól el lehet vele játszani. Itt viszont olyan játékról beszélünk, amiben rifttől voice attackon át, akár 1-200 ezer forintnyi joy van célozva. Ez nem az ülök a kanapén és unalomból lövök kettőt haverokkal játék.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #26060 üzenetére
7770-esem van és kétlem hogy HD-ben full minimumon meglenne a 30 fps... szóval felejtős.
Esetleg ha kijönne egy új konzol ami egy az egyben futtatni tudja az x64-es programokat, és olyan vassal vannak ami még a pc-seknek is durva, akkor...
-
veterán
Egyébként azt is lehet már tudni, hogy ez a játék igazán tündökölni low level apin fog... dx12, vulkan, mantle... a dx11 az kb placeholder addig, amíg azok nem jutnak arra a szintre hogy átvegyék a dx11 szerepét...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #26060 üzenetére
jó, de én nem is a Star Citizenről beszélek, hanem csak a Squadron 42ről, lowon butítva is nagyon szép a játék, és szerintem simán futna rajta, konzolnál nincsen
most az, hogy annó azt mondták, hogy csak pcn lesz az SC az nem jelenti, hogy az SQ42 is csak ott lesz, hiszen elvileg a kettő az két külön játék, nemde? ha jól tudom akkor megjelenéskor akinek még nincsen meg a játék meg kellesz majd vennie a Star Citizent és a Squadron 42t is, külön-külön....tehát amit ígértek ilyen téren azt simán meglehet tartani a Star Citizenre vonatkozóan, most egy lineáris kapmányról van szó, ami potenciálisan megnövelheti az SC játékosbázisát is....és igen, most valóban ne is foglalkozzanak ezzel, mert csak ez is elhúzná a fejlesztés időt és erőforrásba is kerülne, de majd miután kint lesz a játék? és a SQ42n dolgozó csapat felszabadul? miért ne? akár egy a pchez képest durván lebutított változatot is...CR azt mondta, hogy önmagában a campaign az bármelyik AAA játékkal feltudná venni a versenyt...akkor ha ez igaz, akkor konzolon is nagyon kelendő lenne....azt hiszed a konzolosokat érdekli, hogy milyen a grafika? csak a vérpistikéket érdekli az ilyen, egy igazi gamer tudja, hogy a grafika számít a legkevesebbet egy játéknál...basszus, ha a StarCitizen úgy nézne ki mint a minecraft én akkor is most itt lennék....
amúgy a mostani konzolok mind 64bitesek és konzolnál sokkal hatékonyabbak az APIk, éppen ezért az egy nagyon félrevezető hasonlat, hogy azt mondod, hogy Radeon 7870 van benne, és akkor pont megfelel a PCben lévő ugyanilyen kártya erejének....mellesleg az Xone is akalmazni fogja a Dx12t, illetve a ps4en is dolgoznak egy újabb saját low-level APIn, ami elvileg majd tartani tudja a versenyt vele, sőt a PS4ben jelenleg sokkal jobb az API mint a Vulcan vagy a Mantle, csak itt nem lehet multiplatformra írni, ergó, ha exkluzívan ps4re írnak akkor sokkal erőigényesebb játékokat tudnak írni, mintha multiplatformra....
Star Citizen nick: Horus
-
veterán
válasz tkondor #26063 üzenetére
wall of text:
arra is kell figyelniük hogy mit reprezentál a termékük. Biztos menne 640x480-on low textúrákkal egy 15 éves gépen is, de egyszerűen nem mutatja be a játékot méltó képpen. A star citizen és a squadron 42 pedig ugyan történetileg (és hálózatigény tekintetében) különbözik, de technológiailag egyáltalán nem. Tehát hiába "két külön játék" (ami amúgy nem, mint ahogy nem külön játék a battlefield 4 single és multi ága sem), ugyanazok a szabályok, rendszerek alkotják. Az SC játékosbázisát pedig nem kell minden áron az egekbe srófolni. Így is van róla bőven információ és hír a neten, aki gondolja megnézheti, és eldöntheti hogy be akar/tud-e szállni.
"és a SQ42n dolgozó csapat felszabadul? "
Az SQ42 csapata a chapter 1-en dolgozik. tippelj lesz-e még több" egy igazi gamer tudja, hogy a grafika számít a legkevesebbet egy játéknál...basszus, ha a StarCitizen úgy nézne ki mint a minecraft én akkor is most itt lennék...."
Tévedsz. Egyrészt a grafika elképesztően számít. Az immersion egyik fő építőköve. Ha belegebedsz, akkor sem tudod annyira beleélni magad egy minecraft szintű grafikába, mint egy csúcsba. Élvezni élvezheted, ettől még lehet baromi jó játék, de aki azt mondja hogy a grafika számít a legkevésbé, az jobb esetben téved, rosszabb esetben hazudik. Nem a legfontosabb dolog, de a fontosabbak között van. Én pl bevallom, nem lennék itt, ha a játék bűn csúnya lenne. Mert szép dolog az összetettség és a játékélmény, ha nem hozza nekem a wow faktort, akkor nem veszem meg. Pláne nem ölök bele ennyit. A Kingdom Come Deliverance az erdejével nyitotta ki az "erszényemet", Ott az volt az első pillanatbeli wow faktor, aminél nem kérdeztem többet. A Star Citizennél nálam a hangár és a hajó design-ok. A játék vizualitása, a látvány fogott meg (persze ahogy később belemerültem, több dolog is tetszeni kezdett, de megfogni a grafika fogott meg, és az hogy ebből ebből tényleg megpróbálják a legtöbbet kihozni minden téren, és azért fizettem be, hogy nosza, lássuk mire képesek ha ténylegesen nincs aki dirigáljon nekik)"éppen ezért az egy nagyon félrevezető hasonlat, hogy azt mondod, hogy Radeon 7870 van benne,"
Pedig azok. Lehet hogy jobban ki tudják használni mint pc-n dx11 alatt (sőt biztos), de ettől még az 1152 gcn mag az 1152 marad (768 xbox one esetén). Az 1,6/1,75 ghz-es 8 magos amd proci pedig ismét csak, tud amennyit tud. Az 1.3 / 1.8 tflops számítási teljesítmény pedig ennyi. Ugye ez az a mutató, ami azt mutatja, hogy fizikailag mennyit képes számolni legoptimálisabb esetben. Lehet a világ legjobb apija a kezedben, ezek a fizikai korlátok. Ez a fal. Nem végtelen a teljesítményük, hanem ennyi. És ez perpill egy csomó mai játékban is 30 fps-re elég. Nem kétlem hogy ahogy fejlődnek a technikák és a motorok, szebben fognak kinézni a játékok, esetleg pár becsúszhat megint 60 fps-re, de kétlem hogy 2-3-4 év múlva minden játék fullhd 60 fps lenne, úgy hogy szépülnek is a játékok. És jelen pillanatban a világ legjobb ps4 fejlesztő cége, a sony technikai csapata, a tudásbeli non-plus-ultra Naughty Dogs mondja hogy vért pisálnak hogy megpróbálják elérni a fullhd 60 fps-t az unchartedben. Ez azt jelenti, hogy aki nincs szinte korlátlan pénz, tudás és kontroll birtokában, ennél kevesebbre képes."mellesleg az Xone is akalmazni fogja a Dx12t,"
Igen, amire pl több fejlesztő is azt mondta, one-on hozni fog némi javulást, pc-n pedig elképesztően sokat. A one-t eddig is elég alacsony szinten programozták, és egyedül az esram az a rész, amit még nem lehetett istenigazából kihasználni. A one-ban van 8 giga 68 GB/sec sávszélességű memória és 32 megabyte esram, amiből a legoptimálisabb esetben ki lehet 200 GB-ot hozni (de ez inkább 120-130 környéke). A ps4-ben lévő gddr5 tehát a legtöbb esetben még az esramtól is gyorsabb a maga 176 gigájával, de a legfontosabb hogy nem 32 mega, hanem 256x annyi van belőle. Tehát ne legyünk naívak, a one nem sokat tud majd profitálni a dx12-ből a jelenlegi szinthez képest. Talán elérjük hogy stabilan 1080p legyen minden játék, néha belekóstolva a 60 fps-be, de leginkább 1080p@30 fps-t várnék tőle hosszú távon (a szokásos marketing körítéssel, hogy ez így filmszerűbb)
A ps4 libgnm-je pedig nem képvisel magasabb tudást mint a vulkan (a dx12-nél magasabbat, de ez ugye abból fakad hogy több eszközön kell mennie)Szóval eddig lehetett takarózni azzal hogy a konzolok sokkal többre képesek mint a pc adott hardverből, ami igaz is volt, mert pc-n a teljesítmény jó részét elvitte az api. Ez viszont már nem így lesz, és ez nem a konzolt gyorsítja majd lényegesen, hanem a pc-t.
Azt lehet tudni hogy a star citizent nem GTX760/770 szintű kártyákra tervezték (az ajánlatokban is 290X-et és 780-akat mondtak, igen akat, akár többet is, 8-16 giga rammal és ssd-vel). Ahogy fejlődik a játék, úgy ugyan lehet hogy optimalizálgatnak itt-ott, de a cryengine már alapból tartalmaz egy csomó optimalizációt. Tehát nem kell azt várni, hogy majd egy 7850-en, low level apival fullhd-ban magas részletesség mellett korrektül lehet majd játszani mondjuk egy város közepén (és ilyen intenzív jelenetek single playerben is lehetnek). Úgy van tervezve, hogy mire kijön, addigra egy csúcs kártya is szépen fogja tudni vinni mondjuk 1440-ben maxon low level api mellett, de vr-ra bőven elképzelhetőnek tartom hogy kelleni fog egy második kártya. Ahogy optimalizálnak a kódon és a modelleken, úgy nő a képernyőn lévő cuccok száma és minősége is (a felszabaduló kapacitást mindig fel tudja más komponens szívni).
Szóval mindezek ismeretében szerintem ténylegesen csak megalkuvással lehetne konzolokra lehozni a cuccot. 1-2 évvel a pc-s megjelenés után, amikor már tucatnyi új dolgot beépítettek a motorba. Mindezt miért? újabb vásárlókért? Ha a játék jó, a hír úgyis eljut hozzájuk, ha meg nem, akkor feleslegesen fáradoznak.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #26064 üzenetére
Hornet bírja a ramolást??? Legutóbb mikor közösen játszottunk áttéptek rajtam a Cutlassok És volt szerencsém részt venni egy Vanduul swarmban, amiben nekimentem a szárnyának és már csak az eltávolodó kamerát láttam, utána meg mikor visszatért láttam, hogy még él a Vanduul, aminek neki mentem.
Az tényleg nem igazán fedi a valóságot, hogy ha a konzolban van egy 7770-akkor az annyit is ér. Ha Drenadar gépén játszható az SC, akkor konzolon is csak össze lehetne hozni.
(#26066) Menthirist
A megalkuvásban biztos egyetértünk. Ha konzol exclusive lenne még ki lehetne hozni belőle szép dolgokat gondolom, de így hogy biztos nem az lenen a fő platform csak max az lenne, hogy összehánynak valamit rá. Bár azt mondtam fogalmam sincs, és nem akarok belemenni a témába, azért, ha szeretnék gondolom össze tudnák hozni. De úgysem fogják, és most már jó ideje olyan dologról beszélünk, amiről tudjuk, hogy úgysem lesz.[ Szerkesztve ]
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz tkondor #26057 üzenetére
A KONZOLOK (Pfujj-Pfujjj) AZ ÖRDÖGTŐL VALÓ GONOSZ SZERKEZETEK!!!! Mi PC elitisták nem csak lenézzük hanem meg is vetjük a konzolisták tömegeit.
Tréfát félretéve nem igazán találom értelmét konzolt beszerezni ha van PCm is mert ezen tudok mindent dolgozni filmet nézni stb stb.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz mrfire #26067 üzenetére
eléggé lebutított graffal megy... ha így kiadnák, hogy nesztek xboxosok, mit hallanánk? fúj ez ronda, gagyi, laggol...
kell ez nekünk? NEM!
(vissza kell magam fogni eléggé, hogy ne vegyek VGAt, amin már szépen menne fullhdben is.. )
(#26068) 77.PX_Drebil Konzolon én utoljára super mariót játszottam, meg volt valami lövöldözős játék is
(az is konzol nah, csak nem én nextgen)[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz 77.PX_Drebil #26068 üzenetére
Konzolt csak konzol exclusive címek miatt éri meg venni szerintem. Kicsit más konzolról játszani, de annyit nem ér, mert minden játék drágább rá. Persze vannak jó dolgok benne, hogy pl. a Mass Effect achievementjei PC-n nincsenek online eltárolva, konzolon meg igen, sz'al egy achievement huszárnak ez elég komoly szempont, aki csak azért gyűjt érdemeket, hogy mindenki lássa. Amúgy az én szememben sem ér sokat, ha csak a gépen van, aztán ha letöröltem a játékot buktam is őket... Nem mintha nagy achievement vadász lennék.
-
Volfram42
senior tag
Kicsit ritkábban vagyok ezért nem is nagyon olvastam vissza. gyorsan belenéztem a mai eseményekbe.
Egy kis friss vault.:[link]
PTU patch is van ha jól olvastam.[ Szerkesztve ]
Say NO to Vertical Videos: https://www.youtube.com/watch?v=Bt9zSfinwFA&index=8&list=FLEm9KqcrDBe77hxufpcW_EA
-
Yllgrim
őstag
válasz Volfram42 #26072 üzenetére
De gagyi hajo, majd biztos lebutitjak Meg ilyen kockas minecraftos kinezetu lesz...
Peace is a lie, there is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, I gain victory. Through victory, my chains are broken. The Force shall free me.
-
FRIZ 22
senior tag
Bele kell húznunk
Pokémon-Komplexus, 22.501$ költött eddig az SC-re:
[cikk németül]
[cikk angolul][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz FRIZ 22 #26075 üzenetére
To date, Knight's total investment is $22,501. He has no regrets. “I'm a professional, I'm married to a professional, and I have no debts, so I have resources to put into my hobby,” he says. “You could spend this much restoring a car. I know people who have $3,000 paintball markers.”
Ennyi.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Menthirist #26078 üzenetére
Hát azért 22 500$ azért nem kevés, majdnem hatmillió forint. Persze van akinek ez zsebpénz. de ha megvette had vigye. Végül is nekünk többieknek is segít ezzel.
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
veterán
válasz 77.PX_Drebil #26079 üzenetére
Persze, de erről beszél ő is. Jól keres ő is, a házastársa is, megteheti hogy ennyit költsön a hobbijára. Mások más hobbira költenek ugyanennyit, pl 3000 dolláros paintball puskákat vesznek. Én is így vagyok a gépemmel meg játékokkal. Mások más hobbira ugyanennyit vagy többet is elköltenek, nem fogom rosszul érezni magam azért ha a hobbimra költök relatíve sok pénzt (szerencsére perpill én is megengedhetem magamnak)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Drenadar
Topikgazda
válasz Menthirist #26080 üzenetére
csak eljöhetne az az idő, mikor már végre élvezhetjük is a támogatásunk gyümölcsét
Én jelenleg az ACt még mindig nem bírom több órán át nyomni és szerintem ti is így vagytok vele... (És ne jöjjetek azzal, hogy de engem nem a lövöldözés vonz, hanem a kereskedelem / felfedezés, mert ezekkel is kell majd tudnotok lövöldözni).
Illetve oké nem nagyon repültem még űrben, de nektek nincs olyan érzésetek a játékban, mintha ezek a valamik nem is repülnének? Mármint a hajók mozgása olyan furcsa...
+1: Könyörgöm aki bérelt már valami fegyvert nyilatkozzon már arról, hogy ő tudja e használni? Mert én felteszem a hajóra, kilépek a holotáblából, újra megnyitom és az a fegyó hopp már nincs is a hajón...
[ Szerkesztve ]
-
válasz TESCO-Zsömle #26077 üzenetére
Mennyire szerettem volna régebben hogy egy jót COD-ozhassak (4-ig) a konzolosokkal.
Vagy akár BF-ezni velük egy szerveren...
De War thunder is van konzolra, az is érdekes lenne egy szerveren a PC-sekkel.Na jó nem trollkodok tovább.
Én még régen sokat játszottam konzolokon, PS1, N64, Dreamcast, NES...Nem volt összehasonlítható a PC-vel semmilyen formában és ma sem az. Nem arról van szó hogy melyik a jobb hanem arról hogy teljesen más az élmény, nem rosszabbat ad egyik a másikhoz képest hanem más! Számomra értelmezhetetlen az hogy konzol vs PC.
Konzol nekem olyan hogy leülsz azt játszol könnyedén lazán akár aim segítéssel, és akár mikor felállsz mész tovább
PC elé leülök moddolgatom a játékot, állítgatom a grafikát, tuningolok, bütykölöm, netezek, játszok kicsit komolyabban.[ Szerkesztve ]
Vintage Story PH szervere újra fut!
-
Mattyokar
tag
válasz Drenadar #26081 üzenetére
(#26081) Drenadar - nekem megmaradt a bérelt fegyver. Gladiusra az Omnisky iii. AC-ban ment. Csak az AC menü mindig visszaugrik az Avengeremre, émmeg elfelejtek átkapcsolni másra.
Repülés - sokáig fura érzésem volt, amikor SC-vel kapcsolatban ezt a szót használta valaki. Űrben ugye nem kell előre haladnod ahhoz, hogy termelj elég felhajtóerőt a gravitáció legyőzéséhez.
Talán a lebegés lenne jó szó rá, de fölösleges váltani.Nekem nem fura az SC-ben a hajók repülése. Kap egy kis gázfröccsöt, azzal elindul egy irányba, majd az oldalsó/első/hátsó stb thrusterekkel manőverezik úgy, hogy természetesen az előző lendület még viszi egy darabig.
A végsebesség ami mesterséges, de hát az kell a mindenféle játékelem miatt.Ami engem zavar, az az, hogy SC-univerzumban 500 év múlva se jutnak el odáig, hogy olyan kabintetőt/sisakellenzőt készítsenek, amit nem vakítanak el a külső fények
#26078) Menthirist - "I'm a professional, I'm married to a professional ..."
ahha, professional micsoda?
Bocs, nem olvastam el a teljes interjút, de így, szövegkörnyezetéből kiragadva olyan, mintha azt mondaná: aki kevesebbet keres, az nem professional (profi? szakember?).[ Szerkesztve ]
Nincs okostelefonom, ezért nem tudok azonnal válaszolni --- The Dude abides (lelkes újonc 10+ éve)
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #26086 üzenetére
Ja először pont azt akartam írni, hogy olyan mintha kettőt is megéltek volna.
Szeretnék csinálni inkább több rövidet. Ha minden jól megy, jövőhét után tennék ki egy újat, aztán ahogy belejövök felgyorsul a dolog, és hetente. Talán az utánra már sikerül is szerezni egy külső hangkártyát kölcsönbe, és akkor nem lesz olyan rémes a minőség.
-
veterán
válasz Mattyokar #26083 üzenetére
Arra utal, hogy egy szakterület szakértőjeként dolgozik ő is és a házastársa is, ezek pedig általában jól kereső emberek. Tehát pl nem egy fejlesztő aki 100 másikkal van egy munkacsoportban, hanem egy ilyennek várhatóan a vezetője, senior vagy lead (persze infót nézve, más szakterületen máshogy nevezhetik). Nem kell rossz néven venni, simán csak így fogalmaznak odakinn.
Téma: viszont engem tényleg nem köt le a harc (akár érteni kell majd hozzá, akár nem). Én perpill az fps és social modulban látom elsőnek azt, hogy gyakrabban játékra fog invitálni mint most az AC. Mert engem tényleg a bányászat, felfedezés és szállítás része érdekel a játéknak
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #26089 üzenetére
Ellenőrizni fogom majd a felvételt, meg hogy hogyan került rá a videóra. Ezért vegyen 30k-s hangkártyát az ember Semmit nem érek vele, ha belső "gamer" hangkártya, pedig reméltem, hogy nem lesz ezzel gond. Mikrofont is vettem, igaz egy olcsót, de sima mikrofonok közül ezt ajánlották több oldalon is. TS-en pedig sz'tem rendesen működhet, majd kitalálok rá valamit, csak most nem sok időm volt elkészíteni ezt, de igen, mindenképp orvosolni kell a dolgot.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz Drenadar #26092 üzenetére
Nem. Tuti rossz a minőség, én is hallom főleg a közepén, ott meg kb érthetetlen ezért is tettem ki a linket, hogy nyugodtan ugorja át az aki nem bírja, hogy alig érti, vagy semennyire. Ezen felül olyan dolgok jönnek szóba, amik már menet közben is tudatosultak bennem, hogy egész máshogy kell beszélni ilyen alámondás alatt, mint TS-en.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Drenadar #26092 üzenetére
Szerintem hihetetlen jó ötlet videóban összefoglalni a havi eseményeket, MrFire-nek meg köszi a fordítást.
Az viszont durva, hogy CR elmesélte a Squadron 42 sztoriját. Ennek meg mi a fene értelme volt? Minden rajongót érdekel a történet, egy spoileres figyelmeztetés nem ér semmit. Hónapokkal a játék megjelenése előtt minden csavart megoszt benne. Egy szót nem kellett volna erről ejteni, nemhogy az egész sztorit.
-
vaakuum
addikt
válasz Drenadar #26092 üzenetére
Ja, azt láttam, köszi.
A VR és az EVE konteksztusra kaptam fel a fejem, azt hittem, van valami spéci videó..."Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
Drenadar
Topikgazda
válasz vaakuum #26095 üzenetére
Az pedig ez legalábbis én erre gondoltam.
(#26094) PoeDameron: Valószínűleg kikövetkeztethet hogy miről is fog szólni az SQ42, nem egy Stephen King összetettségű sztori lehet.
Rám hatott a spoiler elhelyezése, mert rányomtam hogy én ezt most akkor kihagynám.
[ Szerkesztve ]
-
mrfire
őstag
válasz PoeDameron #26094 üzenetére
Én sem akartam elolvasni azt az interjút, de bele akartam tenni a videóba, mit mond, sokan vannak akiket nem érdekel annyira a játék, hogy emiatt aggódjanak, így ők nem bánják, ha elmondja nekik. Amúgy engem sem érdekel annyira az SQ42 sztorija, inkább a PU vonz. A Mass Effect 4 sztoriját mondjuk a világért se olvasnám el előre.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz mrfire #26097 üzenetére
Tehát mindenkinek ártott, akit érdekel a játék, és senkinek, akit nem érdekel. Nem volt jó ötlet fecsegni, bár megértem hogy a heti szinten tartott tájékoztatókba bele volt kódolva, hogy nem bírja megállni.
Drenadar:
Ilyen-olyan csatornákon keresztül tudni fogod a sztoriját mire megjelenik a játék. Ha egyszer fontos nekik az egyjátékos kampány, akkor nem kell úgy tenni, mintha annyira nem lenne fontos, hogy akkor el is mesélik a történetet. Akármilyen faék egyszerű is.
[ Szerkesztve ]
-
PoeDameron
aktív tag
Egyébként mi a technológiai akadálya annak, hogy mondjuk egyszerre 500 játékos legyen egy szerveren? Hirtelen nem látom át. Az adatforgalom miatt belassulna a játék?
-
Drenadar
Topikgazda
válasz PoeDameron #26099 üzenetére
miért lenne akadálya ennek? ha a wowot nézzük ott több százezren vannak a szerveren...
szerintem te azt akartad kérdezni, hogy mi akadálya annak, hogy egy instance-ban legyenek 500an.
És technikai oka van ennek, amit meg is válaszoltál, a latency.Meg biztos van még pár
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- OTP Bank topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Fűnyíró topik
- Mini PC
- További aktív témák...