Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Jah és a cryengine hivatalosan támogatja a linuxot. tehát akár linuxra is jöhet az sc (pláne vulkan-ra)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
SkyS1gn
félisten
válasz Menthirist #26953 üzenetére
Sokminden benne van már a Social Modulból.
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
veterán
-
vagabor
aktív tag
Sziasztok derék SC fanok!
Sajnos különböző okok miatt meg kell válnom az accomtól, amit nagyon sajnálok mivel mint itt mindannyian, én is nagyon várom a játékot!
Szóval lenne az acc ami egy Connie Aquilát tartalmaz, ez játékcsomag is alpha béta hozzáféréssel, deluxe dobozzal stb együtt. Plusz van még egy Super hornet is, ez csak a hajó maga. Mellékelek képeket hogy pontosabb képet kapjanak az esetleges érdeklődők.
moneyspent
aquila
acc
Mint látjátok 510USD-t toltam eddig bele, az árról beszélhetünk, de azért ésszerű keretek között persze
Biztos fogok játszani a játékkal, de ekkora csomagot most nem tudok megtartani.ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Tnil
tag
Sziasztok!
Régebben követtem a játékkal kapcsolatos híreket, mostanában már csak nagyjából tekintgetek felé. Azt szeretném kérdezni, hogy áll-e még az az opció, hogy megjelenés után, csak magát a játékot veszem meg haj ó nélkül (így természetesen olcsóbban), majd a játékban pénzt szerezve később vásárolok ladikot magamnak? Ha jól emlékszem régen volt ilyen lehetőség is.
-
vagabor
aktív tag
Az accal való kereskedés nem feltétlenül igaz, viszont azt hogy rossz helyre raktam ki elismerem. Elnézést
ASUS TUF GAMING B650-PLUS, AMD Ryzen 7 7800X3D, DeepCool AK620 Zero Dark, CORSAIR VENGEANCE DDR5 RAM 32GB (2x16GB) 6000MHz, ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti, Cooler Master MWE 750, Fractal Design Core 3000, LG UltraGear 27GR75Q 27" IPS QHD 165Hz
-
Nathan Boggs
senior tag
Már régóta foglalkoztat, de ez a post még inkább elgondolkodtatott, miért PH fórum a fórum? Ha van tárhely, kb. fél óra alatt össze lehet dobni egy teljesen jó fórumot, ahol nincsenek a játék szempontjából hülye megkötések. Hangsúlyozom, a játék szempontjából azok
Persze nem kötekedésből kérdezem, csak érdekel a dolog.
Szerk.: Hozzáteszem, hogy ameddig itt vagyok, természetesen próbálom a lehető legtökéletesebben betartani a szabályokat.
És hogy a játékhoz is szóljak, az 1.1.2-ben bevezetett tolóerőcsökkentés a leszállóhely közelében szerintem nagyon jó lett, soha nem tettem még le ilyen finoman a hajót
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz Nathan Boggs #26961 üzenetére
A fórum értéke mindig az, hogy tömegeket vonz, pl a hozzátartozó oldal miatt. Van egy hír, alatta gyűlnek a hsz-ek. Bárki csinálhatna fórumot, de azt elérni hogy egy random kíváncsi ember is megtalálja, nem csak azok akik tudnak a létezéséről, na az már más. Szóval itt is azért alakult ki közösség, mert a prohardver látogatottsága (ebből fakadó google találati helyezése) és cikkei ide vonzottak embereket, akik így megtalálták ezt a topicot. Van még ilyen az SG-n is pl. Lehetne a starcitizen.hu-n is, de onnan is ide vannak irányítva az emberek.
illetve nem olyan nehéz betartani a szabályokat
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
a jövőben jön majd egy olyan cuccuk (legalábbis dolgoznak rajta), amire várhatóan vevő leszek: star citizenes utazó kávés bögre
és a squadron 42-ben nem lehet majd testreszabni a karakterünket mint a star citizenben, de lehet majd nemet meg főbb kinézetet választani (gondolom pár női meg férfi verzióból)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
viszont volt a reverse the verse-ben egy érdekesség. Az volt a kérdés, hogy miért nem koncentrálnak inkább a meglévő hajókra, mint hogy variánsokat gyártanak. Erre mondta Lisa, hogy igen, logikus kérdés, a probléma ott van, hogy ők is a meglévő, rendelkezésre álló erőforrást kell hogy beosszák, nem minden grafikusuk alkalmas pl bármilyen munkára. Van aki csak variánsokról tud concept artokat csinálni, teljesen új dolgok kitalálásában nem annyira jó, így az olyan emberek esetében mint ezek, az a kérdés hogy dolgozzanak-e variánsokon vagy ne dolgozzanak semmin. Tehát nem minden ember tud bármilyen területre beugrani, nem cserélgethetőek az emberek a munkákon csak úgy.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #26963 üzenetére
Fórumos cuccot akkor értem (nem a szabályok betartásának nehézségére gondoltam - parancsuralmi rendszerben dolgozom, hozzászoktam a szabályokhoz - hanem arra, hogy bizonyos PH szabályok akadályai lehetnek az SC által megengedett lehetőségeknek. De hogy tiszta legyen, szerintem a jelenlegi közösségnek valószínűleg még nagy lenne egy saját fórum, szóval igaziból csak érdekelt a dolog, hogy miért így van.)
"és a squadron 42-ben nem lehet majd testreszabni a karakterünket mint a star citizenben, de lehet majd nemet meg főbb kinézetet választani (gondolom pár női meg férfi verzióból)"
Ezt hol írták? Nekem az FPS cikkből az jött le, hogy a kinézeténél csak a ruházatot, meg egyéb kiegészítőket nem tudjuk majd változtatni - mivel épp a seregben leszünk - de amúgy a nemet, meg a kinézetet igen. "While Squadron 42 will not allow customization of characters in the same way, the characters available have provided the research we need and has given us valuable insight (pilots in Squadron 42 will still pick their gender and look, but won’t customize outfits, gear, etc. during their military assignment.)"
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz Nathan Boggs #26965 üzenetére
Tehát nem lehet majd úgy dekorálni és ruhákat változtatni, de nemet és bizonyos kinézetet (én ide azért nem egy dragon age inquisition szintű testreszabást gondolnék első körben) lehet. Az SC-re pedig majd ez jobban kiteljesedik. Szóval amire utalni akartam, hogy az sq42-ben limitáltabbak lesznek a testreszabási lehetőségeink még mint majd az sc-ben.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #26966 üzenetére
Áhh, ezzel a nyilatkozattal még nem találkoztam
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #26966 üzenetére
Nathan-nek van igaza!
(pilots in Squadron 42 will still pick their gender and look, but won’t customize outfits, gear, etc. during their military assignment.)
A Squadron 42 pilótái kiválaszthatják a karakter nemét és kinézetét, de nem szabhatják testre a ruházatot, felszerelést, stb a katonai szolgálat alatt.
I wanted to clarify this - Squadron 42 won't let you customize your character in the change-their-clothes/decorate-their-lives sense, but the plan is still to have you choose your gender and physical look at the start..
Szeretném tisztázni - A Squadron 42 nem engedi egyedire szabni a karaktert a válts-ruhát/díszítsd-fel-az-életét értelemben, de a terv még mindig az, hogy magad választhasd meg a nemet és a fizikai kinézetet kezdéskor.
De javítson ki bárki, aki nálam jobban ért angolul.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
SkyS1gn
félisten
válasz TESCO-Zsömle #26968 üzenetére
Mit kell ezt firtatni? Teljesen érthető... nem futkozhatnak ott kopasz nagymellű tranzitok űrruhába... (valaki biztos csinálna)
(#26970) TESCO-Zsömle Singleplayerre gondolok, azaz SQ42... eléggé illúzióromboló lenne.
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz SkyS1gn #26969 üzenetére
A leírtak alapján márpedig a karaktert ruhátlan valójában tesljes egészében testre lehet majd szabni. Amit nem befolyásolhatsz, az minden más, mert ami nem veled született, azt a hadsereg katonai szabályzata írja elő. Ruházat, felszerelés, kiegészítők. Ezek felett nem lesz kontroll.
Hogy testileg mit lehet majd beállítani és mit nem, arról nem esik szó, de itt pont azt írják, hogy nem előre beállított modellek közül lehet választani, hanem a karakter fizikai valója egyedileg alakítható. Hogy milyen keretek közt, arra majd a karakter-szerkesztő fog választ adni, ha elkészül. De ha tényleg változatosságot akarnak, akkor bizony simán fognak rohangálni 100 kilós törpék is a galaxisban, mert életszerű.
Miért lenne? Nem látod ki milyen karaktert csinál magának, a lehetőségekkel pedig nem kötelező élni. Nyilván lehetne húzni piros vonallal határokat, amit SQ42-ben nem engedne átlépni, mert akkor katonai szolgálatra alkalmatlanná válna, de nézz meg egy-két háborús fényképet. Vannak iszonyú ronda emberek is a seregben. A golyó nem válogat szépségideák szerint...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
ConantheBarb
csendes tag
válasz Menthirist #26962 üzenetére
Nem értek egyet. Én annyit tudtam, még tizenéves koromból hogy van olyan hogy prohadrver. A Star Citizen hozott ide. És ha máshol lenne, akkor ott lennék. Úgyhogy én részemről támogatom a külön SC fórum ötletét, és remek helye lenne a starcitizen.hu-n.
(#26964) Menthirist
Ez meg rossz duma. 80 millió dolláros költségvetésből dolgoznak. Nehogymár ne tudjanak felvenni még pár embert, amikor sorra nyitogatják a stúdiókat...
-
veterán
válasz TESCO-Zsömle #26970 üzenetére
én nem gondolnám hogy teljesen testre lehet majd szabni az sq42-ben, mint az inquisitionban. ha én tévedek, mindenki örülhet. Ha te, akkor én nem csalódok
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
TESCO-Zsömle
félisten
válasz Menthirist #26972 üzenetére
Ahogy én látom, single-ben azért nincs sok értelme korlátozni a fizikai kinézetet, mert azt úgyis csak ő látja, multiban meg ugye még több minden elfér. Amit beleszerkesztettem. Engedheti az editor a 100 kilós törpéket, de mondjuk 160 centi alatt és X testtömegindex fölött szolgálatra alkalmatlannak nyilvánítja a játék és nem engedi katonai pályára. Ha viccesre akarják fogni, még csinálnak is egy ilyen alkalmassági űrlapot, és ha valaki csinál és mente egy ilyen torz karaktert, akkor egyszerűen ráb*sz egy nagy, piros D E N I E D plecsnit alatta az indoklásokkal és csá. Lehet menni másik karaktert csinálni, azt meg el lehet menteni örökösnek/dokkmunkásnak, akármi.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #26966 üzenetére
Nem látom értelmét, hogy korlátozva legyen a karakteralkotás az SQ42 alatt. Köztudott, hogy az SQ42-ben játszott karakterünk kerül át a PU-ba, és onnan viszi át a kezdésre azt, amit az SQ42-ben alakított. Elég idiótaság lenne, hogy van egy karakterem, ami így néz ki, aztán a PU elején meg már máshogy, mert csak akkorra adták át a teljes karaktergenerálást.
Az SQ42 nem egy alfa játék lesz, hanem egy epizódonként kiadott teljes AAA cím, nem lehet ilyet csinálni, hogy félkész tartalmakat adnak át benne, mint egy fejlesztés alatti játékban. Ami belekerül annak kész kell lennie. A karakteralkotáson már most is dolgoznak, így esélyes, hogy év végére kész legyenek vele.
(Bár lehet én is félreértem, mert a fórumon a válaszok közt is olyanokat írnak, hogy talán úgy megsérül a karakter a küldetés végén, hogy plasztikai műtéttel állíthatják vissza a kinézetét, akkor meg már bárhogy kinézhet, és így kerülünk bele a PU karaktergenerálásába.)
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz ConantheBarb #26971 üzenetére
ki beszél itt költségvetésről meg hogy meg tudják-e csinálni. Arról van szó, hogy van rá egy fél évük, és nagyon nem valószínű hogy ez lenne priorban. Nem azt mondtam hogy nem lesz ilyen benne. Azt mondtam hogy a Squadron 42 megjelenésére nem hinném hogy be tudják tenni. Ezt pedig csak arra a hangyányi csúszás-orgiára alapozom, ami amúgy is jellemzi a játékot
Amúgy meg nem minden feladatra a több ember a megoldás. Nagyon nem mindegy hogy kiket vesznek fel, mennyiért, és mire képesek. Meg hát ugye amit a prodmanoknak is szoktunk mondani: attól hogy egy nő 9 hónap alatt tud kihordani egy gyereket, még 9 nő nem fogja tudni 1 hónap alatt. Szóval vannak párhuzamosítható feladatok, és vannak azok, amik nem azok. Egy olyan rendszerben ahol még az emberek multilayer kidolgozását és támogatását csinálják, ahol még gyártják az animációk döntő részét hogy egyáltalán játszható legyenek a dolgok, nem hinném hogy év végéig még beférne egy olyan szerteágazó és részletes karakterkészítő mint a DAI esetében. Később igen, de most még nem gondolnám.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
Szerintem SQ42-re el fognak készülni vele, ha jól emlékszem, akkor arról is volt szó, hogy Star Marine-ba nem kerül be első körben a karaktergenerálás, viszont később be akarják hozni már oda.
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
ConantheBarb
csendes tag
válasz Menthirist #26975 üzenetére
Én csak önkényesen kiragadtam Lisa "rossz dumájából" azt a részt hogy hát most nincs több olyan emberük aki újakat tud csinálni mert bla bla, de azért van olyan aki viszont tud variánsokat és ez milyen jó.
És erre pont hogy akkor az új emberek felvétele a megoldás akik viszont képesek újakat is kitalálni.
Amúgy meg legyen már kész a játék, már holnap adják ki! És már az is késő!
-
veterán
válasz ConantheBarb #26977 üzenetére
Így is hatalmas ütemben veszik fel az embereket, gyakorlatilag megtriplázva a méretüket az elmúlt egy-másfél évben. Ugyanakkor te sem gondolhatod komolyan hogy bármilyen jött-mentnek állást ajánlanak, mert az majd segít nekik. Felvenni egy embert azért ott is macerás, egyrészt kell kellő mennyiségű ráérő jelentkező, megfelelő minőségű referenciamunka, ajánlás és/vagy próbamunka, elbeszélgetés, stb. És ugye azért a fizetendő összeg sem mindegy. Ezért dolgoznak ők is egy csomó outsourcing forrással, de azokat is egyben tartani és határidőt betartatni velük, minden csak nem egyszerű. Egyszerűen van az a projektméret és minőség ahol nem lehet egyrészt csak úgy leakasztani 50 újabb embert, másrészt a meglévő folyamatokba sem könnyű beilleszteni őket.
Új hajókat olyan concept artistok készítenek, mint Ryan Church vagy George Hull. Ilyen emberekből nem lehet csak úgy leakasztani annyit amennyit az ember akar, pláne hogy ezek az emberek igencsak tele vannak munkákkal is (ezek az emberek a Jupiter Ascendingtől a Star Warsokig millió helyen dolgoznak). Emellett van pár főállású concept artistjuk is, de a lényeg hogy más szintű tudás kell egy új hajó kitalálásához mint variánsokhoz, és NEM lehet csak úgy tucatjával felvenni és szerződést kötni olyan emberekkel akik önállóan is képesek jó hajókat csinálni. Sok az a 80 millió, de nem végtelen. Pláne hogy azért nem a star citizen kiadásáig kell beosztani.
Érdekesség: mi a cégnél pl most azonnal vennénk fel 50 fejlesztőt. Nincs. Ami van, azért vetélkedünk 5 másik miskolci céggel, de itt-ott beesik egy ember, egy része elmegy mondjuk pestre többért (persze a megélhetés is többe kerül pesten). Mint minden itteni cég, már egyetemen kampányolunk hogy jöjjenek hozzánk... de vagy 0 tudással jönnek, vagy azt hiszik hogy egyből félmilliós fizetést lehet kérni. Attól hogy multi cég vagyunk, még nem így megy.
és nem hinném hogy külföldön ez máshogy van.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
vaakuum
addikt
válasz TESCO-Zsömle #26973 üzenetére
Ez egy tök szimpatikus ötlet
"Asszony kell a házba!" - Kőműves Kelemen - Szerintem is, csak nem pont úgy, waze! -----------------------------------------Az ideális nő függvénye: x=3ylog(y)-{(1/36)exp[-(36y-36/e)^4]}
-
PodMAN
senior tag
Van valami hír mostanában a SC HOTAS-ról? Érdemes megvárni?
Utoljára 250 dolláros tervezett árról szólt Sandi a "gyári" HOTAS-ra, ami áfával megtoldva már bőven 80k fölé jönne ki. Főleg ha belevesszük hogy ezen az áron már keresni akar a gyártó is és Robertsék is, nem valószínű hogy egy X55nél sokkal igényesebb valamit dobnának ki. Néztem a Saitek X55 gombkiosztást és nagyon szimpatikus volna. Kézre áll minden.
-
veterán
válasz PodMAN #26980 üzenetére
Még nincs döntve hogy mi lesz az alapja. Viszont minőségit akarnak, tehát olcsó nem lesz. Az x55 jó ha épp nem egy szart fogsz ki, amióta felvásárolta a saitek-et a mad catz, azóta elég csúnyákat is lehet róluk hallani, legalábbis hogy visszaesett a minőség.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nathan Boggs
senior tag
Hahh, gondoltam, hogy a jó kis 1 fős orgomnak csinálok egy blogot - mert mi másra lenne szüksége - amire a starcitizen.blog.hu cím tökéletes lett volna, de itt valami nagyon elégedetlenkedő önjelölt prófétába botlottam. Lehet, hogy már ismeritek, mert viszonylag régi, de én nagyon jókat nevettem egy-két hülyeségén
[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF
-
veterán
válasz Nathan Boggs #26982 üzenetére
Igen, itt közismert ki írta azt a leírást... Volt alatta egy vita a hsz-ekben, de törölte őket, mondván elnyomjuk a szabad vélemény nyílvánításban Ugyanez az illető más néven több helyen is (ipon, sg) újra és újra előadja ezt, és tesz az állításai ellen felhozott tényekre
Amúgy ahogy nézem inkább átszokott (vagy átszoktatták, átrugdosták, passz ) az sg topicjába
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz vagabor #26956 üzenetére
Érzékeltetek amúgy holtpontot idáig a játék fejlesztése közben? Ez egy iszonyú maraton, minden héten kiállnak a fejlesztők és mesélnek valamit, ebbe a végtelen haknizásba szerintem bele lehet csömörleni. Pláne ha éppen szar hetet zártak, valami nem sikerült, és akkor is ki kell állni és mutatni hogy minden halad rendben.
-
veterán
válasz PoeDameron #26984 üzenetére
Ha holtpontot nem is, de mindig vannak persze nehezebb és jobb hetek, illetve nem mindig igazán látványos a haladás. Van amikor gyorsan történik valami látványos, máskor apróságokon szöszmötölhetnek napestig. Azért ha az ember szétnéz, nézi az imgurt, a redditet vagy Sandi facebook oldalát, akkor azért lehet látni hogy posztolgatnak, haladgatnak ezzel-azzal. De biztosan van olyan is, amikor conceptelnek, csak azon a héten nem igazán megy át sok dolog a rostán. Vagy simán leragadnak valamiben és csúsznak.
Megcsömörleni szerintem inkább a sok hirtelen haragú negatív kommenttől lehet, én legalábbis biztosan a szívemre venném. De hát játékfejlesztéshez vastag bőr kell, pláne a nyílthoz, mivel mindenki el fogja mondani hogy tetszik-e vagy sem. És nem mindenki szép stílusban.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Monday, May 4th
- 10 for the Designers
- Starfarer Q&A Post #1Tuesday, May 5th
- Meet the Devs: Pete MackayWednesday, May 6th
- Vault Update
- Starfarer Q&A Post #2Thursday, May 7th
- Around the Verse: Episode 44Friday, May 8th
- Reverse the Verse
- Starfarer Q&A Post #3
- Free Fly Week Begins: Starter Ships (All Auroras and All Mustangs)Saturday, May 9th
- Reverse the Verse Archive PostSunday, May 10th
- Weekly RoundupStar Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
77.PX_Drebil
aktív tag
válasz Menthirist #26978 üzenetére
Hát igen amiért sok zsozsót lehet szakítani? Jó érzékkel kell felismerni a szakmát ami kurrens , aztán jól meg kell tanulni, végül ki kell seggelni amíg gyakorlatot szerzel aprópénzért. Aztán lehet szakítani vele nagy léket. Sokan nem ismerik mostanában a helyes sorrendet.
Na az FPS modulról már szó sincs egész héten
[ Szerkesztve ]
"A természet míndíg a rejtett hibák pártján áll!" folyomány: Természet ősanyánk egy ócska KxxxA! (Murphy)
-
veterán
válasz 77.PX_Drebil #26987 üzenetére
úgysem jelentenék így be előre. Előtte úgyis ptu lesz szerintem.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
PoeDameron
aktív tag
válasz Menthirist #26985 üzenetére
Amúgy példamutató ahogy fejlesztik a játékot, hétköznapi ember meríthet belőle. Például ahogy modulokra osztják, felaprózzák a feladatot, időrendet készítenek, meghatározzák a prioritásokat, odafigyelnek a visszajelzésekre. Ezt a módszert szinte mindenre lehet alkalmazni szerintem. Egy csődben lévő emberélet az elkezdheti projectként nézni az életét, összegyűjti a problémáit, feladatait, céljait, részekre bontja, prioritást rak hozzá, és aztán gőzerővel csinálja.
-
veterán
válasz PoeDameron #26989 üzenetére
Jó, ez igazából így megy minden fejlesztésben. Sőt sok szempontból pont nem példamutató ahogy csinálják, de ez nem is szokványos fejlesztés, mármint más méret, más nyíltság. Nekik is tanulni kell hogy hogy kellene ezt nyíltan és ennyi feedback alapján fejleszteni.
Szóval vannak dolgok amiket jól csinálnak, másokat rosszul, de maga a fő feladatfelosztás amúgy kb így zajlik fejlesztések során Nálunk is van egy bug report vagy feature-igény, bejelentik, mi azt felvesszük backlogra, a legközelebbi groomingon körbejárjuk, megköpködjük, bepriorizáljuk, megnézzük mennyi idő lenne kb megcsinálni, aztán ezek függvényében beosztjuk majd valamelyik sprintbe valakihez. De a bejelentéstől addig hogy valaki elkezd vele foglalkozni, igazából napoktól hónapokig bármi eltelhet attól függően mennyire sürgős és súlyos a hiba vagy az igény.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Eniral
tag
válasz Menthirist #26988 üzenetére
igaz , 5x már nem olyan ponén !
-
mrfire
őstag
Múltheti 10 for The Producers - 6. rész
-
PoeDameron
aktív tag
Először is köszi szépen MrFire-nek a fordítást.
Nagyon tetszik hogy a testpáncél az olyasmi megoldással lesz gyártva, mint az űrhajók páncélja, elakadhatnak benne a lövedékek. Nem is értem hogy más, kifejezetten FPS-re specializált játékoknál hogy nem vették a fáradtságot hogy ezt kitalálják. Illetve a teljes rendszert a könnyű-nehéz testpáncélig. Stalkerban volt még valami ilyesmi, aztán többről nem tudok.
Szőrszálhasogatásnak tűnik, de a katonai mozgást túl profinak érzem FPS-ben, szerintem lehetne legitim egy olyan igény, hogy kiképzéstől függően többféle mozgáskultúrával rendelkezzenek a pilóták. Tehát egy szimpla pilóta az ne úgy kommandózzon, mint egy erre kiképzett pilóta, el tudok képzelni egy kiképzetlen pilótánál szerényebb repertoárt, pl. nagyobb célpontot nyújt, nem görnyed be, nem olyan gyors, nem olyan gyorsan guggol le, pontatlanabbul lő, ezer féle dolgot ki lehet találni.
-
PoeDameron
aktív tag
válasz PoeDameron #26995 üzenetére
Illetve az még eszembe jutott, hogy igényelném, hogy megkülönböztessék a harcban történő fegyveres mozgást a nem harci helyzetben történő fegyveres mozgástól. Tehát hogy ne az legyen, hogy bárki aki elővesz egy fegyvert, azonnal görnyedt tengerészgyalogos kommandós stílusban kezd mozogni, mer iszonyat illúzióromboló, pláne ha egy űrállomás közepén tapasztalom ezt. Elég lesz megbirkóznom azzal a látvánnyal, amit az ide-oda pattogó rohangáló játékostársak nyújtanak majd, miközben ugrabugrálnak a szociális részlegben. Feltétlenül le akartam jegyezni ezt, köszönöm hogy elolvastátok.
-
mrfire
őstag
válasz PoeDameron #26996 üzenetére
Lakott helyen nincs értelme elővenni a fegyvert, ott nincs harc és ott általában nem is lehet majd elővenni, mert már azért megbüntetnek. Persze lehet, hogy egy kalózbázison vagy zűrös negyedben más lesz a helyzet, oda valóban kéne egy olyan fegyvert lóbáló verzió.
A katonai mozgással az a baj, hogy bár jó ötlet lenne így megkülönböztetni azokat akik mondjuk végigvitték az SQ42-őt, ergo megkapták a katonai kiképzést, és azokat, akik nem kampányoltak, ergo nem voltak katonák és nem is lettek polgárok, a játék alapelve az, hogy nem lesz skillje a karakternek, tehát minden csak a játékos ügyességén múlik majd, így nem fér bele, hogy emiatt hátrányban legyenek a képzetlenek.
Az jó lenne, ha a mozgásukon látszana, hogy nem profik (anélkül, hogy lassabban mozognak, tehát ne legyenek hátrányban), egy kalózbanda ne mozogjon úgy mint egy tengerészgyalogos osztag, de ez olyan dolog, ami sz'tem nem élvez akkora prioritást, hogy foglalkozzanak vele. Örülnek, ha a beígért játékelemeket megvalósítják időre. -
veterán
válasz PoeDameron #26996 üzenetére
le volt írva az fps állás és légzés posztban, hogy többféle állapot (stance) van. Attól függően mennyire vagy harci helyzetben.
https://robertsspaceindustries.com/comm-link/engineering/14653-FPS-Stances-Breathingaz állások: lowered, ready, ads (aim down sights).
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
mrfire
őstag
válasz Menthirist #26998 üzenetére
Én is ezt néztem meg újra először, de a lowered sem ugyanaz, mintha csak nálad van a fegyver. El tudnék képzelni én is ennél egy sokkal lazábbat. De mint mondtam, úgysem érnek rá ilyenekkel foglalkozni.
-
Nathan Boggs
senior tag
válasz Menthirist #26998 üzenetére
Az a baj, hogy a lowered, ready, ads valószínűleg mind éles, harci helyzetben alkalmazott mozgással párosul, csupán annyi, hogy a lowerednél gyorsabb a mozgás, amikor nincs közvetlen kontakt, a ready meg az ads az meg akkor, ha már komolyan számítani lehet ellenségre. De ahogy mondtam, ezek mind éles helyzetben alkalmazott mozgások, a szokásos rogyasztott testtartás, stb. Legalábbis én úgy képzelem el az ARMA2-3 alapján, és azt hiszem, hogy hivatkozott is az ARMÁra CR valamikor.
De ha a lowered, ready, ads alatt nem az állapotot értetted, akkor sry
Amúgy ARMA-ban ez nagyon jól meg van csinálva szerintem, pl ott lehetett olyat, hogy a fegyvert az egyik kezeddel fogod, de amúgy csak simán lóg, te meg sétálsz, mint egy normális ember Nem igazán sikerül körbeírnom
Nah, ezen a képen jól látszik:
http://arma3.com/assets/img/post/images/thumbs/marksmen_premium_content_header.jpg1. figura ads
5. figura ready
6. figura lowered
3. és 4. figura meg a pihenős/safe helyzetben[ Szerkesztve ]
1._Magyar_Kereskedelmi_és_Iparos_Szövetség robertsspaceindustries.com/orgs/HUNS Hel_Taktikai_Támogató_Flotta_CTF robertsspaceindustries.com/orgs/CTF