Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Menthirist

    veterán

    válasz tkondor #26063 üzenetére

    wall of text:

    arra is kell figyelniük hogy mit reprezentál a termékük. Biztos menne 640x480-on low textúrákkal egy 15 éves gépen is, de egyszerűen nem mutatja be a játékot méltó képpen. A star citizen és a squadron 42 pedig ugyan történetileg (és hálózatigény tekintetében) különbözik, de technológiailag egyáltalán nem. Tehát hiába "két külön játék" (ami amúgy nem, mint ahogy nem külön játék a battlefield 4 single és multi ága sem), ugyanazok a szabályok, rendszerek alkotják. Az SC játékosbázisát pedig nem kell minden áron az egekbe srófolni. Így is van róla bőven információ és hír a neten, aki gondolja megnézheti, és eldöntheti hogy be akar/tud-e szállni.

    "és a SQ42n dolgozó csapat felszabadul? "
    Az SQ42 csapata a chapter 1-en dolgozik. tippelj lesz-e még több :)

    " egy igazi gamer tudja, hogy a grafika számít a legkevesebbet egy játéknál...basszus, ha a StarCitizen úgy nézne ki mint a minecraft én akkor is most itt lennék...."
    Tévedsz. Egyrészt a grafika elképesztően számít. Az immersion egyik fő építőköve. Ha belegebedsz, akkor sem tudod annyira beleélni magad egy minecraft szintű grafikába, mint egy csúcsba. Élvezni élvezheted, ettől még lehet baromi jó játék, de aki azt mondja hogy a grafika számít a legkevésbé, az jobb esetben téved, rosszabb esetben hazudik. Nem a legfontosabb dolog, de a fontosabbak között van. Én pl bevallom, nem lennék itt, ha a játék bűn csúnya lenne. Mert szép dolog az összetettség és a játékélmény, ha nem hozza nekem a wow faktort, akkor nem veszem meg. Pláne nem ölök bele ennyit. A Kingdom Come Deliverance az erdejével nyitotta ki az "erszényemet", Ott az volt az első pillanatbeli wow faktor, aminél nem kérdeztem többet. A Star Citizennél nálam a hangár és a hajó design-ok. A játék vizualitása, a látvány fogott meg (persze ahogy később belemerültem, több dolog is tetszeni kezdett, de megfogni a grafika fogott meg, és az hogy ebből ebből tényleg megpróbálják a legtöbbet kihozni minden téren, és azért fizettem be, hogy nosza, lássuk mire képesek ha ténylegesen nincs aki dirigáljon nekik)

    "éppen ezért az egy nagyon félrevezető hasonlat, hogy azt mondod, hogy Radeon 7870 van benne,"
    Pedig azok. Lehet hogy jobban ki tudják használni mint pc-n dx11 alatt (sőt biztos), de ettől még az 1152 gcn mag az 1152 marad (768 xbox one esetén). Az 1,6/1,75 ghz-es 8 magos amd proci pedig ismét csak, tud amennyit tud. Az 1.3 / 1.8 tflops számítási teljesítmény pedig ennyi. Ugye ez az a mutató, ami azt mutatja, hogy fizikailag mennyit képes számolni legoptimálisabb esetben. Lehet a világ legjobb apija a kezedben, ezek a fizikai korlátok. Ez a fal. Nem végtelen a teljesítményük, hanem ennyi. És ez perpill egy csomó mai játékban is 30 fps-re elég. Nem kétlem hogy ahogy fejlődnek a technikák és a motorok, szebben fognak kinézni a játékok, esetleg pár becsúszhat megint 60 fps-re, de kétlem hogy 2-3-4 év múlva minden játék fullhd 60 fps lenne, úgy hogy szépülnek is a játékok. És jelen pillanatban a világ legjobb ps4 fejlesztő cége, a sony technikai csapata, a tudásbeli non-plus-ultra Naughty Dogs mondja hogy vért pisálnak hogy megpróbálják elérni a fullhd 60 fps-t az unchartedben. Ez azt jelenti, hogy aki nincs szinte korlátlan pénz, tudás és kontroll birtokában, ennél kevesebbre képes.

    "mellesleg az Xone is akalmazni fogja a Dx12t,"
    Igen, amire pl több fejlesztő is azt mondta, one-on hozni fog némi javulást, pc-n pedig elképesztően sokat. A one-t eddig is elég alacsony szinten programozták, és egyedül az esram az a rész, amit még nem lehetett istenigazából kihasználni. A one-ban van 8 giga 68 GB/sec sávszélességű memória és 32 megabyte esram, amiből a legoptimálisabb esetben ki lehet 200 GB-ot hozni (de ez inkább 120-130 környéke). A ps4-ben lévő gddr5 tehát a legtöbb esetben még az esramtól is gyorsabb a maga 176 gigájával, de a legfontosabb hogy nem 32 mega, hanem 256x annyi van belőle. Tehát ne legyünk naívak, a one nem sokat tud majd profitálni a dx12-ből a jelenlegi szinthez képest. Talán elérjük hogy stabilan 1080p legyen minden játék, néha belekóstolva a 60 fps-be, de leginkább 1080p@30 fps-t várnék tőle hosszú távon (a szokásos marketing körítéssel, hogy ez így filmszerűbb)
    A ps4 libgnm-je pedig nem képvisel magasabb tudást mint a vulkan (a dx12-nél magasabbat, de ez ugye abból fakad hogy több eszközön kell mennie)

    Szóval eddig lehetett takarózni azzal hogy a konzolok sokkal többre képesek mint a pc adott hardverből, ami igaz is volt, mert pc-n a teljesítmény jó részét elvitte az api. Ez viszont már nem így lesz, és ez nem a konzolt gyorsítja majd lényegesen, hanem a pc-t.

    Azt lehet tudni hogy a star citizent nem GTX760/770 szintű kártyákra tervezték (az ajánlatokban is 290X-et és 780-akat mondtak, igen akat, akár többet is, 8-16 giga rammal és ssd-vel). Ahogy fejlődik a játék, úgy ugyan lehet hogy optimalizálgatnak itt-ott, de a cryengine már alapból tartalmaz egy csomó optimalizációt. Tehát nem kell azt várni, hogy majd egy 7850-en, low level apival fullhd-ban magas részletesség mellett korrektül lehet majd játszani mondjuk egy város közepén (és ilyen intenzív jelenetek single playerben is lehetnek). Úgy van tervezve, hogy mire kijön, addigra egy csúcs kártya is szépen fogja tudni vinni mondjuk 1440-ben maxon low level api mellett, de vr-ra bőven elképzelhetőnek tartom hogy kelleni fog egy második kártya. Ahogy optimalizálnak a kódon és a modelleken, úgy nő a képernyőn lévő cuccok száma és minősége is (a felszabaduló kapacitást mindig fel tudja más komponens szívni).

    Szóval mindezek ismeretében szerintem ténylegesen csak megalkuvással lehetne konzolokra lehozni a cuccot. 1-2 évvel a pc-s megjelenés után, amikor már tucatnyi új dolgot beépítettek a motorba. Mindezt miért? újabb vásárlókért? Ha a játék jó, a hír úgyis eljut hozzájuk, ha meg nem, akkor feleslegesen fáradoznak.

    Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)

  • Diopapa

    addikt

    válasz tkondor #26063 üzenetére

    A PC-sek dobták össze a lóvét, szóval legyen PC-s. Kb ilyen egyszerű.

    Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"

Új hozzászólás Aktív témák