Új hozzászólás Aktív témák
-
tkondor
tag
http://starcitizen.gamepedia.com/Release_schedule
itt az ütemterv, hamarabb meglesz mint 2 év, 2015 eleje van írva, de szerintem csúszni fognak vagy 6-8 hónapot, és attól, hogy TD vagy gondolom még nem vettél részt egy ekkora projectben, ennyi emberrel, hogy reális betekintésed legyen, és mielőtt ezzel visszaütnél elmondom, hogy én nem látok a színfalak mögé, de nem is kritizálom a készítőket...
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Smithy1986 #13434 üzenetére
ez az eredeti terv, de ahogy láthatod van egy kis csúszás, ezért is mondtam a 6-8 hónap eltérést de ez lehet akár egy egész év is, ám fogadni mernék rá, hogy nem lesz az 2 év, 2 év az elfogadhatatlan egy mostani alpha verzióra....persze ez csak egy vélemény
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
vettem egy Aurora LN csomagot Arena Commanderrel, várom a co-opot nagyon a v0.9ben amúgy ha van itt valami Organization amihez lehet csatlakozni, akkor szívesen tenném azt
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Drenadar #13557 üzenetére
na, bejelntkeztem
én is Hornetet akartam venni, csak azután úgy gondoltam, hogy jövőhéten valamikor beakarom szerezni az Elite: Dangeroust is, az meg bétástól 60eu....de amúgy szétnéztem a gépek között a Legionnaire is elég ütős kis hajócska, csak marha rondácska meg lassú, bár a gamescomon CR azt mondta, hogy minden hajó kb. 2x sebességet fog kapni, ugyanakkor arányok így sem változnak
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Drenadar #13559 üzenetére
mondjuk az is ott van, hogy majd a teljes játékban játékon belül is megvehetem majd ha úgy lesz...
amúgy azt tudni, hogy a variációkkal hogy lesz? mármint ha megvan az alap tegyük fel a egy freelancerből, akkor azt kedvünk szerint customizálhatjuk? mondjuk egyszer nagyobb cargo spacel, másodszor meg több fegyverrel, vagy ez csak a típustól függ és külön hajót kellesz majd tartani kereskedelemre, utazásra és harcra is?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
ebben az AMDs akcióban csak az a szar, hogy nem mindegy kitől veszed a kártyát, itt szlovákián 2 üzlet van megnevezve, az R9 270x OC kártyámat 170euért vettem míg a megemlített üzletekben akciósan 200 euró....szemétség tetőfoka....ez most OFF de manapság nem szoktak jobb kártyákhoz ingyen játékot is adni?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
amúgy szerintetek az nem szemétség, hogy a különböző modulokért még pénzt kérnek?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
hmmm...asszem igazatok van, ami a modulok fizetését illeti
van egy rossz hírem, vagyis én csak most tudtam meg, meg nem is olyan rossz hír, mert érthető a dolog, csak nem így képzeltem el szóval az egyik "10 For the Chairman" youtube videóban azt mondja CR, hogy több instance is lesz, vagyis nem lesz olyan, hogy egyszerre több ezer ember egy helyen akár az EVE Onlineban, ezt azzal magyarázta, hogy annyi minden van szimulálva hogy a jelenlegi legerősebb gépek sem tudnák tartani az iramot, de ígérte hogy állandóan upgradelik majd a rendszert és kitudja mennyivel tudják majd növelni a számot, ami jelenleg ha jól emlékszem 3-400 ember egy instanceban....
amúgy ma kipróbáltam az ACt az X360 kontrollerrel és asszem sokkal élvezetesebb, mint az egér+billentyűzet kombináció.....ti mit használtok? esetleg joystickek közül mi az ami megfizethető áron van és jó tapasztalataitok van róla?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Smithy1986 #13676 üzenetére
megvan nekem az SG2, szerintem eléggé buta egy játék, mármint persze szabadon csinálsz amit akarsz és ez működik is eddig, azonban a harc az valami érthetetlen a számomra. Egyszerűen nem tudok lőni az összes fegyveremmel, csak lézert lő, be kell állítanom auto-fire módra ami az is aminek hangzik, vagyis csak a célpont közelében kell lennem és magától lelövi azt
a fejlődés rendszer is eléggé primitív, olyan casual az egész, messze van a szimulátor jelzőtől
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
azt tudni lehet, hogy mi van akkor ha meghalsz, csak mert a Vaandul Swarmban volt már, hogy a második hullám tönkretette a hűtésemet, vagy a navigálásomat, szóval eléggé gyengék az ilyen különböző elemek és szerintem így elég gyakoriak is lesznek a halálok, gondolom itt nem klónozva vagy, mint az EVEben....
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
azért arra számítottam, hogy egy egész hetet mégsem fognak csúszni de sebaj, addig megcsinálom a szakdogát
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #13821 üzenetére
mit mondjátok, hogy az Aurora nem jó? ma mentem egy pvpt és 4db hornet-et 2db 300i-t és 3db aurorát szedtem el, szóval csak tudni kell Persze én is meghaltam kb. 5-6szor de ebből 3 votl a hornet műve....a pilótától függ a legnagyobb arányban eddigi tapasztalataim szerint
Igaz az LN Bulldog fegyvereivel....az alap Laser nagyon gyenge...
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #13821 üzenetére
mit mondjátok, hogy az Aurora nem jó? ma mentem egy pvpt és 4db hornet-et 2db 300i-t és 3db aurorát szedtem el, szóval csak tudni kell Persze én is meghaltam kb. 5-6szor de ebből 3 votl a hornet műve....a pilótától függ a legnagyobb arányban eddigi tapasztalataim szerint
Igaz az LN Bulldog fegyvereivel....az alap Laser nagyon gyenge...
amúgy a túlmelegedés ellen nem lehet valamit csinálni?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
na franc, véletlenül, 2x kommentelem szerkesztés helyett, lehet törölni valahogy a kommentet?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
néztem videókat és mondjuk az tetszik, hogy a 300inél szinte teljesen belátni a teret....
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
azt a Hornetet nemcsak azért kapják, mert a Constellationnel nem nagyon lehet ACzni, vagyis a végső verzióban nem lesz meg a Hormet?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
Aurorával a Vaandulban eljutottam Wave 14-ig Komolyan mondom, örülhet az Organization, hogy lesz egy ilyen pilótátok
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
-
tkondor
tag
Oculus Riftnél azért ne felejtsd, hogy olyan vas kell alá ami 2x rendereli le a játékot 1080p 70fps-el (nem 60)....szóval elég komoly kis masinéria kell alá, szerintem minimum egy SLI vagy Crossfires build kell hozzá, és persze i7 kategóriájú proci...
amúgy akit érdekel az kipróbálhatja még a Stellar Impact-et is, ez egyPvP taktikai űrcsatás játék, különböző stílusokat ölel fel, mint a MOBA (League of Legends, DOTA, stb.), űrhajókkal, cseppet bonyolultabb is, mivel sokat számít, hogy oldalról lőnek e, elölről vagy hátulról + manőverezgetni is kell vele, mert bele ütközhetsz dolgokba, annyi hogy ezt meg kell venni 7euért...
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13880 üzenetére
de-de, olvass csak utána, én most akartam is venni egy DK2t, 350 dolcsiért, csak előtte utána néztem a dolgoknak és inkább nem veszek
azért kell 2x renderelni mert a másik szemednek egy kicsit más szögből kell látnia a dolgokat, nem pedig 2x lemásolva ugyanazt, akárcsak a szemeid, azok sem 100%osan ugyanazt látják, elég ha csak a kezedet felváltva a szemeid elé teszed és látod, hogy teljesen más a periféria látásod....
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13883 üzenetére
hát bameg, olvass utána az Oculus fórumán, meg olyanoktól akik kipróbálták, ennek semmi köze a játékfejlesztéshez, nemcsak játékokra lehet ezt használni, sima biológia, a két szemed nem ugyanazt látja, ezért kell külön renderelni
ebben a videóban is a srác 2:50-nél mondja, hogy "...but you need hardware, that can essentially run a PAIR of 1080p screens at a locked 70 frames per second..."
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13885 üzenetére
ez nem vallás, hogy hinni kell benne, ez egy tény....és szerintem a józan paraszt logika is azt mondja, hogy a 2 szemgolyód nem ugyanazt látja, a 2 külön képet az agyad "rendereli" (jobb kifejezés híján költői túlzás) egy képpé, és emiatt egy VR eszköz sem képes ezt máshogyan csinálni....
de amúgy elképesztő vagy, te magad mondtad, hogy: "olyantól, akinek konkrétan van cucca. Ők lemérték, nem csak elmélkednek róla." - erre mutatok neked egy videót ami engem támaszt alá és te továbbra is a sajátodat mondod, ergó, a saját elfogadási rendszereden belül adtam neked bizonyítékot, de hirtelen most ez sem jó neked
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Jack@l #13887 üzenetére
tessék, az Oculus hivatalos blogjáról:
"An attractive direction for stereoscopic rendering is to have each GPU on a dual GPU system render one eye, which would deliver maximum performance and minimum latency, at the expense of requiring the application to maintain buffers across two independent rendering contexts."
az fps mérések értékével semmit sem érsz el, mivel mindkettő 70fpsel megy, most akkor nem fog 140et mutatni, vagy hogy gondolod?
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz TESCO-Zsömle #13890 üzenetére
igen, a 2 gpu minimalzálja latencyt, de szerinted van értelme magas késleltetés mellett játszani egy gyors reflexeket követelő űrszimet?
és igaz, jelenleg 960x1080 szemenként a felbontás, de a fogyasztói változatra ez elvileg változni fog...
"Developer kit: 1280×800 (640×800 per eye), Developer kit 2: 1920×1080 (960×1080 per eye), Consumer version: ≥1920×1080"
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #13892 üzenetére
jó részletes, köszi szépen a még több infót
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #13896 üzenetére
de részletesebb az enyémnél és a többinél is szerintem teljesen fölösleges lenne most bele menni a részletes adatokba, akit azok érdekelnek, akkor az szerintem mindent meglel az Oculus oldalán...
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
most olvasom, hogy a Mustang az kb. olyan árban lesz, mint az Aurora, vagyis ezek szerint elég olcsón meg lehet majd úszni a Cross-Chassis upgradet, eddig gondolkodtam egy 300i upgradere és onnan egy 325A-ra, de előbb megvárnám, hogy ezzel mi lesz
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Malibutomi #13953 üzenetére
gondolod, hogy ezt ingyen is elérhetővé teszik? gondolom ha centre pontosan ugyanabban az árban lesz akkor elvileg igen, de lehet, hogy a különböző variánsok között lesz 1-4eu különbség....(mondjuk nem nagy cucc az árkülönbség )
Star Citizen nick: Horus
-
-
tkondor
tag
válasz TESCO-Zsömle #14007 üzenetére
az Ubi az fejlesztő és saját maga kiadója is, kb. a játékaik 80-90% amit maga fejleszt, az EAnek is vannak saját fejlesztésű címei, mint a FIFA, Sims, Battlefield, de ő inkább kiadó, mivel rengeteg más fejlesztővel dolgoznak együtt....asszem
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz TESCO-Zsömle #14009 üzenetére
igen, de mivel ők birtokolják őket, így ez nem saját fejlesztés? azáltal hogy felvásárolnak egy céget, akkor annak terméke nem saját fejlesztés lesz? nem egy külső fejlesztő termékét adják ki, mint pl. a Crytek-ét...hanem pl. a DICE-ét és a Bioware-ét, ami az EA égisze alatt tevékenykedik...
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
én rendeltem egy ilyet: Thrustmaster T1600M, ahogy olvasgattam, budget kategóriában, 50eu alatt ez a legjobb, ami van, állítólag nagyon precíz az árához képest, és az RSI fórumán is bíztatókat írtak róla jövő héten elvileg itt kell lennie
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz TESCO-Zsömle #14043 üzenetére
ezt a HOTAS-Xet én is néztem, de azt olvastam, hogyha valakinek hotas kell, akkor inkább drágábbat vegyen, maga a hotas gyenge műanyagból van és a joy sem valami pontos, persze csak állítólag....
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz TESCO-Zsömle #14049 üzenetére
igen, sajnos, de személy szerint én inkább a precizitást választom....
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz Menthirist #14093 üzenetére
lehet az a baja, hogy a másiknak fasírt szaga van
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
-
tkondor
tag
-
tkondor
tag
válasz Malibutomi #14111 üzenetére
jah, reméljük, azért kellemetlen lenne egy Diopapa-effekt
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
az Around the Verse-nek van IMDb linkje?
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
na, upgradeltem egy 300i-re, és talán majd később egy 325A is sorra kerül, még meg kell szokni az irányítást, megyek pár vaandul swarmot, aztán jöhet a cucc co-opban is
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
hát én nem tudom, gondoltam végre van egy kis időm kipróbálni a 300it a vaandul swarmba, csakhogy szokjam a gépet...és azt tapasztaltam, hogy abszolút fölöslegesen átdolgozták ezek az irányítást, annyira érzékeny, hogy egyszerűen nem tudom eltalálni az ellenfélt...12 perrc alatt a wave 2ben vége lett a játéknak, de nem azért mert lelőttek, hanem mert állandóan kisodródtam pályáról és eltalálni sem tudtam a vaandulokat...azelőtt meg simán megvolt a 13-14 wave is....
amúgy a hajtóműveket is átdolgozták? eddig elég volt folyamatosan, kanyar után is letartanom a gázt a gamepadon, de most meg tovább sodródok, a verseny bármelyik pályája szinte lehetetlen a számomra, mert nem tudom venni az éles kanyarokat....nagyon remélem, hogyha megjön a joy akkor azzal miniden rendben lesz, mert eddig ez így játszhatatlan a számomra....tudom, hogy alfa, dehát miért kellettr az eddig teljesen elfogadható irányítást felcserélni egy ilyenre?
amúgy meg lol
[ Szerkesztve ]
Star Citizen nick: Horus
-
tkondor
tag
válasz GypsFulvus2 #14386 üzenetére
az a baj, hogy túl érzékeny lett, és az x360 kontroller érzékenyéségén nem tudok állítani, majd jövő héten megjön a joy, azzal újra neki futok, addig meg majd elite-zek....
Star Citizen nick: Horus