Új hozzászólás Aktív témák

  • Gery D.

    Topikgazda

    Üdv!

    Egy kis beszámoló a Soup-ról, akit érdekel, milyen eddig a játék.

    Egyre kevesebb a kidobás. Egy játék alatt 1-2 véletlenszerű előfordul, ezért még érdemes gyakrabban menteni. Legtöbbször egy Mutáns legyalulása után keletkezett nekem.

    Van egy súlyos hiba az újabb kiadásokban.
    A Radaron, amikor az Agyperzselő felé vezető ösvényen haladunk, a Pripyat-i elágazásnál érdemes elmenteni a játékot és megjegyezni, melyik volt ez a mentés.
    Ugyanis, variánsok keletkeznek a terület leosztásában, miután beléptünk a területre.
    Ha szerencsénk van, a területet az X-10-es bejáratig gond nélkül végig lehet vinni.

    Viszont, ha nincs, akkor az ösvényen felfelé haladva, automatikus mentés után 50mp-enként fog kidobálni a játék. A fórumon utána olvastam, mi lehet itt a gond.
    Lehet egy fegyver, vagy egy rosszul Spawn-olt NPC is. Sajnos ezt nem tudják pontosan.

    Két megoldás létezik.
    1. Visszatöltünk a Hadiraktárakon egy mentést és újra belépünk a Radarra, mindent újrakezdve. Ez nem garancia arra, hogy megoldja a problémát.
    2. Visszatöltjük a Pripyat-i elágazás mentését és visszamegyünk a Hadiraktárakra, eladunk minden felvett cuccot és visszatérünk a Radarra. Ez a változat nekem segített, de még mindig nincs rá garancia, hogy másnak is megoldja a problémát.

    Ami a feladatok elvégzésének sorrendjét illeti, néha megkavarodhatnak.
    Legutóbb, hamarabb beszéltem Sakharov-val az X-10-es lekapcsolásáról, minthogy ott jártam volna. Arról beszélünk vele, hogy a Perzselő lekapcsolása után elindult egy Tudós csoport felfedezni az X-10-est, de megszakadt velük a kapcsolat és nekünk kell vissza lemenni kideríteni, mi történt velük. De itt még javában aktív volt a Perzselő.

    Az X-10-esnél Kostya táskáját az első teleport után nagyon nehezen, csak oldalra dőlve lehet elérni. A teleport után a ketrecben érdemes menteni egyet. Ha nem szedjük össze a táska tartalmát, akkor jön a sok össze-vissza teleportálás. Ezt a részét nem is nagyon értettem.

    A kódos ajtót az X-10-ben nem lehet kinyitni az eredeti kóddal, amit a Monolith PDA-jából tudtunk meg. Ezt megváltoztatták arra, amit nekünk kell összerakni a Kostya által adott számokból. Segítségképpen beírtam a régi kód mellé a helyes kombinációt. Az ehhez kapcsolódó párbeszédeket majd teljes egészében át fogom nézni. Ha tiszta lesz a beszélgetés, kiszedem.

    A Skat-15-ös páncél fejlesztését én megint nem tudom elkezdeni, mert az aktiváló modul nincs a Vad Területen a vagon tetején. Erről valamit írtak a fórumon, hogy a Lélek Kockát meg kell előtte szerezni, ami már nem Lélek Kocka a jogi viták miatt.

    Mole, Agroprom után eltűnt, nem megy el a Sötét Völgyre, így az elveszett PDA-ját nem tudtam neki odaadni. Előző verziókban Bes mellett ült egy tábortűznél a terület szélén, közel a Banditák bázisához.

    Petrenko, a Bár Kötelességi bázis őre elzarándokol a Sötét Völgyre a keresett Műtárgy átadása után és ott letelepedik a Szemétdombra vezető kijáratnál, majd előbb-utóbb egy csapat Bandita megöli.

    Ami a szövegeket illeti, sokat javítottam az elmúlt hónapban és még nagyon sokat kellene.
    Rengeteg beszélgetés nyert már értelmet. A javított angol helyenként teljesen rossz.

    Ez jó hosszúra sikeredett. :)

    [ Szerkesztve ]

    Fordítási munkáim: Hivatalos: Project Zomboid. Nem hivatalos: StalkerSoup & NS-CP2, Surviving-The Aftermath. Atom RPG. Nem PC fordítás: This War Of Mine Társasjáték. Infó PM-ben.

Új hozzászólás Aktív témák