Új hozzászólás Aktív témák
-
Sanyo91
csendes tag
Természetesen, hogy a polirozas elotti alapotahoz kepest(nem mas munkajahoz hasonlitottam,ne essen felreertes).Atuska75-nek szebb lett mint az enyem de en csak 3 orat jatszottam vele de nekem az is eleg volt az igaz hogy a teto es motorteto eleg csikos maradt,de olyan csuszos hogy a legy lecsuszik rajta
-
boken
senior tag
Sziasztok,ismét amatörizmus kérdés,a motor tetejénél,ahol az olajbetöltő van,megy egy pipa formájú vastag cső a légszürő alá,az nekünk egyszer leesett,szerelő megcsinálta
ma megint láttam hogy le van esve,és most láttam hogy konkrétan a javítás egy 20cm zöld sárga szigetelő szallag volt.ez milyen cső?gyanítom hogy jó ideje nincs rákötve amire kellene.Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
boken
senior tag
válasz Retro DJ #6915 üzenetére
Köszönöm,igen lóg,de megragasztom egyenlőre,még egy kérdésem lenne,hétvégén kisorosziban a Duna parton lekoppant a kocsi alja,a kipufogó beömlőjénél van egy plusz lemez,amit már párszor hegesztett a lakatos,most megint lóg és berezonál,2 hét múlva tudom vinni lakatoshoz,addig leszedhetem vagy jobb ha azért ott van?
Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
Darkmind
csendes tag
válasz Retro DJ #6891 üzenetére
Egy picit visszatèrve: teljesen egyetèrtek veled. A Favorit kiváló àr-èrtèk arányú autó. Èn nagyon szeretem (mondom ezt úgy h van egy 100e km-t futott Honda Accordom, ami règi, de patika), szuper kènyelmes, normálisan megy, persze tudni kell, h. mire való. Szerintem a városban a Favó verhetetlen, èn is szívesebben poroszkálok vele m a másikkal. Nevetsègesnek tartom amikor valaki a tuningjáról beszèl, m. ez nem erre való, csak elrontani lehet. Szerintem nagyon eltalált konstrukció, szerintem szèp is.
Az autómârkák összehasonlítása pedig annyira szubjektív, h kár bárkit győzködni, mindenre van èrv-ellenèrv. -
gs20
tag
válasz Darkmind #6921 üzenetére
Engem már akkor a röhögőgörcs, és a hányinger furcsa keveréke kerülget, mikor meghallom a tuning szót valami boyracer szájából. Az, hogy leesztergálok egy kilót a lendkerékből, vagy leszedetek fél millimétert a hengerfejből, az nem tuning. Könyörgöm, elég tisztességes mérnökcsapat tervezte meg a motort, tán ki tudták számolni, hogy mekkora lendkerék kell annak a motornak, nem? (egyenlőtlenségi fok, stb) Vagy persze, cseréljünk vezérműtengelyt, persze akkor már nagyon kihegyezett vezérléssel, hadd forogjon, nem baj ha alul halott lesz.
A tuning valaminek a finomítását, jobbá tételét jelentené. Az, hogy nő a teljesítmény 20%-ot, a fogyasztás meg 50%-ot, és közben használhatatlan motorkarakterisztikát kapunk, az NEM tuning. Persze ez csak az én véleményem.E=MZ²
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez egy katalizátor hőcserélő, ill. védő eleme. Miből lett ez rávarrva, mert ez nem skodás kat. szvsz. Eleve rossz helyen van, nem kell rá az a lemez, hanem vagy 40 centivel előrébb kell tolni, akkor nem fog mindig leérni, mert fejjeb i lehet húzni vagy 10 centivel. Ehhez cserélni kell az első darabot. Neked most a favi kipufogóra lett ráberhelve az injektorosnak a katalizátora. Útban van a váltórudazatnak is.
[ Szerkesztve ]
-
boken
senior tag
Nagyon szépen köszönöm,alakítás passz,anyósomé volt 0 km óta(22 éve)
mi már így kaptuk 3 éve(22 éves kb 30.000km)vagy még annyi sem,mert hétvégente használta a telek és lakás között kb 30 km össz.plusz pár kisebb út,mi használjuk intenzíven,ezért most jönnek elő ezek a dolgok.Tanulj, tinó, ökör lesz belőled!
-
gs20
tag
Valóban volt ilyen akció a '90-es évek elején (93 körül), hogy szabályozatlan katalizátort lehetett rakatni a Favoritba, és akkor csak 2 évente kellett volna zöldkártyára vinni. Nekünk is jött levél róla, szerintem minden Favorit tulajdonos kapott ilyen ajánlatot.
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
Már nagyon vártam a képet, mert gőzöm se volt róla, miről beszélhetsz, ahogy az már említve lett, ez nem gyári alkatrész, ráadásul, valóban visszafogja a teljesítményedet és a fogyasztásodat is rontja. Mondjuk így képről nekem úgy tűnik amúgy sem ártana egy kipuffogó csere
Egy biztos én nem csak a lemezt de az egész katalizátort kidobnám a francba belőlle, jobb besorolást így se kapsz.
Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
Bocs hogy így közbevégok én is, de mivel nekem is favoritom van és elég sokat láttam is már ez biztos hogy nem gyári katalizátor. Nekem egy 94-es favoritom van, amin szint volt katalizátor, de levettem, mert többet is evett miatta és rosszabbul is ment. A kipufogógáz Co2 aránya pedig semmit nem változott szinte. Mivel szabályzatlan katalizátorrol van szó.
Helyedben lehet hogy inkább az egész katalizátort levenném a fenébe, kitudja milyé kié az ott épp és mit művel neked a kocsi alatt. Kisebb autóról halászták le pl. ,akkor lehet hogy sok folytást ad a motornak ami megint csak nem jó stb...."nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Atuska75
tag
válasz KisCobiii #6931 üzenetére
Ez a kat. nem használtan lett feltéve hanem újként és ehhez a motorhoz (is) jó (igazából semmihez se jó). Annak idején nekem a Trabira is ugyan ezt a típust rakták fel, UNIVERZÁLIS. Talán 2 évig ha jó volt a Trabanton, mivel teleköpködte olajjal, le is vágtam róla és nem is került rá soha többet.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
KisCobiii
aktív tag
-
KisCobiii
aktív tag
Valakinek nincs véletlen kép vagy valami link-je az újabb 94-es skoda favoritokba a műszerfal közepében lévő kis műszerről? Olyat szeretnék most szerezni.
Ide kellene a műszer.:Anyit tudok, hogy akkumulátor feszültség mérő, átfolyás mér (ecotronyc, ha jól írom) és még valami volt beleintegrálva.
Ha bárki tud valamit erről nagyon hálás lennék érte...
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
-
Mágus2
Közösségépítő
Na, emberek, megvolt a minitali. Végre vezethettem RetroDj kolléga gépsárkányát. :-D
-
gs20
tag
válasz KisCobiii #6935 üzenetére
Szerintem bontóban érdeklődj, máshol nem nagyon fogsz találni.
A Favid egyébként karburátoros, vagy injektoros?
Egyébként kis képzavar van nálad.
Az Ecotronic az egy elektronikusan vezérelt karburátor volt, lamda szondás szabályzást is tudott. A Pierburg próbálkozása volt, a 2E karburátor alapjain volt építve, de nem igazán terjedt el (bonyolult volt, a befecskendézekhez képest a bonyolultság miatt meghibásodásra hajlamos, és még drágább is volt) Tudtom szerint Favoritba csak pár nyugati export példányba került ilyen (angol balkormányosról láttam ilyen képet)
Ami nálunk volt az gyakorlatilag a Jikov karbis, és a Mono-Motronic befecskendezős.E=MZ²
-
rob210
nagyúr
képzavar nálad is van "angol bal kormányos" na olyan nincs jobb esetleg
a másik pedig, hogy hazánkba is került a 94`es szabályozott katalizátoros verzióból.
nem sok de került, azóta, pedig még több jött be, mert Ausztriában ezeket levetették, mi még mint olcsó és fenntartható autó vettük mint a cukrot. főleg 2000elején.
az elektromos karburátor és a központi injektor pedig ugyan az.
a hengerenkénti injektor és a központi között van eltérés jelentős eltérés.egyszóval az én 97`es meganomban is ugyan azon felépítésű központi injektor van mint ami a 91`es golfomban volt csak ez Bosch az még Pierburg volt.
Renault power
-
KisCobiii
aktív tag
Tisztában vagyok azzal, hogy mi az az elektromos karburátor és mi az injector.
Faviból volt ugynevezett Pierburg 2Ee karbis green line ecotronic verzió ami egy mezei Pierburg 2E3-as karbi volt csak elektromos folytószeleppel, de mechanikus úszóházas, tűszelepes befecskendezéssel. A Bosch monotronic injector és az mpi fogalmával is tisztában vagy, szabályzott keverésü pedig valóban csak a központi injectorosnál volt már a lambda szonda miatt. Nem is ez a dolog érdekelne.Amit írtam előző kommentemben középső kis műszer. Egyszer láttam egy képet, ha jól emlékszem, akkor egy francia favoritba volt benne és nagyon megtetszet. Természetesen hazai bontókba jártam már egy párba, köztük a leghíresebbekbe (bonci,beck's,haramat utca), de mit sem tudtak róla.
Valamint ezen kívül még ez a műszer, küllemét tekntve (főképp hogy PAL) gyárinak mondható extrának néz ki. Meglátásom szerint szívósori vákum hatására teszi a dolgát, mert átfolyáshoz túl gyors lenne a műkődése. Ha ilyen műszere is lenne valakinek, szívesen üzletelnék vele.
[ Szerkesztve ]
"nincs olyan hogy lehetetlen, csak tehetetlen.."
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest