Új hozzászólás Aktív témák
-
Atuska75
tag
Sok okosságra: Felicia ülés, hűtődíszrács, (ez már meg van) meg amin megakad a szemem és be lehet tenni a Faviba. Az óránál még nem sikerült megtalálni a hibát mert nincs műszerem meg ha tudnám is hogy, mennyit eszik akkor se tudnám mit tegyek vele hogy ne egyen sokat.
Más.: Veszprém rallyra nem jön senki?
[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Marczi80 #6552 üzenetére
Ha nem jár a motor, nincs rásegítés, ez rendben van, így kell lennie. Ha fékezénél elkezd majd fulladni a motor, akkor kezdhetsz aggódni. (alapjáraton üresben gurulva fékezésre leáll)
Nekem amikor átszakadt a rásegítőben a membrán, fékezéskor a rásegítő nyomta visszafelé a fékpedált(még jó , h én voltam az erősebb). Azt a 100km-t nem kívánom senkinek, amit ezzel a hibával tettem meg.
-
Marczi80
tag
Nem tudom, milyen lehet, amikor ezt fékezés közben a rásegítő nyomja vissza a pedált, valamit érzek én is, de nem olyan számottevő, hogy ezt valami hibának tudjam be.
A motornak nincs alapjárata, ezért nincs fékrásegítés, az apapjárattal meg már volt gondom, de általában csak koszos karburátor volt az oka.
Azért írtam, mert nem emlélkszem rá, hogy ilyen hamar elment volna a fékrásegítő ledöglés után.
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #6554 üzenetére
a te esetedben megnézném a dob és vákumcső illesztését.
beindítod a motort és járó motor mellett megmozgatod a pipát amire a vákumcső rá van szorítva.
ha hallasz sziszegést akkor be kell rendesen a helyére illeszteni ha nincs sziszegés akkor az alapjáratot csináld még, mert nem a fékkel van a baj.Renault power
-
Atuska75
tag
Valószínűleg így marad, majd egyszer az egész fényezve lesz meggy-bordó metálra.
Csak előbb még szerzek rá 4 '93 utáni ajtót is[ Szerkesztve ]
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Atuska75
tag
Baromi nagy gáz van kivettem az órát és levettem az aksi sarukat hogy, fel hozzam tölteni. Amikor levettem a negatívot szikrázott egyet tehát valami még mindig szívja az aksit, pedig mint írtam az órát már előtte kikötöttem.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atuska75 #6560 üzenetére
Rádiód van? Húzd ki a biztosítékát, és tedd vissza a sarut, ha nem fog szikrázni bingó. Nekem egy hasonlóan halálozott el, hibátlanul működik most is a garázsban. Fél ampert fogyasztott nyugalmi helyzetben kikapcsolt állapotban. Egy hét állás után már nem forgatott az indító. Ha mégsem ez lenne, akkor a generátor is okozhat hasonló gubancot, utána ezt kösd le, ismét sarus, szikra próba.
[ Szerkesztve ]
-
Marczi80
tag
Hazaértem és megnéztem. Alapjáraton sziszegést nem hallottam.
Viszont adhatnátok tippet az alapjáratra. Pozsonyban ma esett, és azután ment el az alapjárat, hogy rendesebben elkezdett esni.
Egész nap - szóval 8 órát állt az autó, semmi változás. Nagy nehezen kiértem a pozsonyi gödrös-pocsolyás utakról, majd a második faluban hirtelen visszaállt az alapgáz. Valamim beázhatott? Egyszer már mondta Mágus, hogy a kisebbik slusszpléh hiányzik, lehet megint az volt a baja?In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #6562 üzenetére
nem hiszem, hogy ázástól nem lenne alapjáratod, de akár még elő is fordulhat.
Ázástól inkább rendszertelenül szokott járni a motor meg rángat.
Abban az esetben tudom elképzelni ezt, ha befolyik a víz az alpjárati mágnesszelepedhez háta a karbi mögé és amíg az ki nem szárad nincs alapjáratod, de ilyennel még nem találkoztam skodánál.Ha szép egyenletesen jár a motor tartott gázzal azaz felpörgeted mondjuk 1500ra és ott megtartod a pedált.
Ha akkor rángat, ingadozik akkor ázás illetve szabálytalan gyújtás.
Ha tartott gázpedál mellett egyenletesen jár a motor, akkor inkább alapjárati fúvóka mágnesszelep és egyéb dolgokra tudok gondolni.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
gs20
tag
válasz Atuska75 #6557 üzenetére
Én is terveztem 93 utáni hűtőmaszk felrakását, de aztán rájöttem, hogy az eredeti szebb. (nekem)
Szóval ha valakit érdekel, nekem van zsír új (autón még nem volt) középemblémás hűtőmaszkom, potom pénzért vihető.Más: megvan a középkonzol, holnap bekerül, ma kerékcsapágyakat cserélek
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
válasz Marczi80 #6568 üzenetére
Az alapjáratra gondolsz ugye?
Ezzel az alapgázozással mindig megzavarszSzóval az alapjárat a favoritnál szinte mindentől elmehet.
Ha belegondolok olyan favorit tulajdonossal én még nem is találkoztam akinek legalább egyszer ne lett volna a gondja az alapjárattalRenault power
-
Retro DJ
aktív tag
Mester!
Padloig rugott gaznal megsem pisszent a kis nyelvecske a torokban (30 fok korul). Aztan kezzel megjarattam a rugos szerkezetet, akkor kiszabadult, es majdnem teljesen becsukta, ezek utan olyan lett az alapjarat mint regen - hidegen.
Aztan adtam neki egy jo adag WD-40-et, megjarattam az egesz szerkezetet, holnap majd kiderul.
Valami rugo gyengulhetett el? Vagy valahol kenni kellene a szerkezetet?
Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6575 üzenetére
Akad a cucc, én szoktam rendszeresen kenni. az jót tesz neki.
Más:
Ma elég kellemetlen élményben volt részem. Apum favija. 1.3 BMM special line(központi injektoros). bedöglött az út közekén kb. 40 kmre otthonról, a tajga kellős közepén. Szerencsére nem voltam messze. Minden kísérlet ellenére halott maradt. Benzin volt, nyomott az AC, csak épp egy szikrát sem adott. Egy óra pucolgatás és keresgélés után feladtam a harcot. Az octim hazahúzta.Otthon kimértem mindent, és a gyujtó trafó hirtelen halála okozta a leállást. Estére vettem egy bontottat, és az első pöccre feléledt. Ami eléggé zavaró, h amikor vettük, ez előző tulaj figyelmeztetett, h új benne a trafó, mert megállt az autó alatta. Egy évet bírt az újHa van valami ötletetek, mi nyírhatja ennyire a trafót, kérlek ne tartsátok magatokban.
[ Szerkesztve ]
-
-
Ysthvaan
csendes tag
Marczi80: A fölkeményedő fékre annyit írnék, hogy én is szívtam vele. Az a szövetszigetelésű gumicső (vákuumcső) a szövet alatt simán szétmállik. És viszi az alapjáratot is, ahogy gázt adsz elmozdul egy picit a motor, megjelenik egy kis repedés. Amíg a cső morzsalék rajta van (ránézésre tök ép lehet), nem adott hangot. Érdemes cserélni, de én nem utángyártottra, hanem gumi vákuumcsőre, és egy egyenirányító szelepre cseréltem, a szelep lényege (benne van gyárilag is), hogy ha lefulladsz sem megy el a rásegítés, csak a sokadik nyomkodásra és viszonylag puha marad a pedál. Pár ezer forint de megéri kicserélni. 60 cm cső (azt hiszem 10-es), és a szelep külön.
Boken: A kontakt spré előtt nem árt egyesével minden foglalat belsejét átmozgatni, nekem el volt törve 1-2 láb, ill. elengedte a forrasztás.
A mostanra tervezett lánccsere egy picit tolódik ugyanis eltört az első kerékcsapágyam, (legalábbis ez a tipp). Minden ismerősöm azt mondta, hogy ez az a hiba, amit ne akarjak házilag megoldani, ezt csináltatni kell. A jelenség az volt, hogy kényelmes 100-as tempónál elkezdett vmi. csikorogni ütemesen (fél percenként) jobb elölről, gázadásra intenzívebbé vált. Gurulni jól gurul, fék jó, nem húz félre, kanyarba nem kattog, nem ad hangot. kb. 1 km-t mentem amire le tudtam jönni az elkerülő útról. addigra fölmelegedett, kerék le, féknek nincs szaga (első tipp ez volt), rugók a helyükön, zsír nem égett meg. Megrángattam, a csapágy lóg egy picit, más nincs leszakadva. Körbeforgatva két helyen kattan de csak picit. Lett volna még 100 km-e, de nem vállaltam, inkább jöjjön haza lábon (lassan), mint álljon be valahol 4 emberrel. Hazaúton az első 15 km-t melegedés nélkül tette meg, majd a második 15 alatt melegedett föl ismét meg is jött a hangja, de most csak kanyarba nyikorgott (lassú kanyarba).
A gáz az, hogy hétvégén összesen kb. 350 km volt rászervezve és beletankolva, így a javítási költség is benne hintázik benzin formájában ezért picit csúszik minden szerelés
Ötleteket várok, hátha más a hiba, ill. tényleg ne is álljak neki, vagy ne túrjak szerszámot hozzá vhol a neten? Szívesen elbíbelődnék ezzel is itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Ennyire nyitott ki ma ~25 fokban: kép
Ennek ellenére magától nem pörgött, gázpedállal kellett életben tartani. Aztán eltelt 2 perc és magától tartotta az 1000-1100-as fordulatot, és a melegedés függvényében csökkent.
Az a baj, hogy a benzines rész sem akar működni rendesen.
Azt is gázzal tartom életben, és ahogy valamennyit melegedik, akkor elkezd emelkedni. Mivel a keverő miatt szűkítve lett, kaphat dúsításkor sokat?Retro
-
Mágus2
Közösségépítő
Bocsi a dupláért. Telóról vagyok és lefagyott.
-
Atyus77
csendes tag
Üdv. urak.
Kérdésem van.
Az első lengéscsillapítók felül eléggé kotyognak . Anno valamikor már szedtem szét a csapágy megzsírozása céljából ,de most már eléggé "zörgősek" ez miatt a futók.
A kérdés az ,hogy hogyan lehet a legkevesebb macerával szétszedni és mit kell majd cserélnem ? Tehát a munka menetére vagyok kíváncsi röviden.Előre-is köszönöm !
SKODA FORMAN
-
-
Retro DJ
aktív tag
-
Marczi80
tag
válasz Retro DJ #6596 üzenetére
Szia. Szerintem ezt csináltam én is. Lécci írd le óvodás szinten, mint csináljak. esetleg fényképezd le.
Amit én csináltam: Lekapcsolt gyújtásnál gombáról lehúztam a kábelt, piros tű a gombára, fekete a lehúzott kábelhez, Ohm mérő 2000 Ohm határon.Kb. 5 perccel hazaérkezés után, motorhőmérséklet így nézett ki.
93asban esetleg nincs másféle gomba? Eléggé bütykölt műszerfalam van.
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
Új hozzászólás Aktív témák
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 3***(X) "Zen 2" (AM4)
- iPhone topik
- Sorozatok
- Diablo 3
- Villanyszerelés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- További aktív témák...
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest