Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Marczi80
tag
Mint ahogy azt már párszor leírtam, ennyire nem akarok/ennyire sem merek a motorhoz nyúlni. Arra gondoltam, hogy még kb 100 km-t lemegyek vele, aztán szerviz...
Tudom, hogy a szilent csere aprópénz, csak megint jönnek anyósék, megint szükség van az autóra, és megint pont ilyenkor kopog minden... Inkább szólok nekik, hogy többet ne jöjjenek
[ Szerkesztve ]
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Retro DJ
aktív tag
Talán valami ilyesmi... Egyébként én is gondolkodok egy manuális szívatón, mert az az érzésem, hogy sokáig és feleslegesen van rajta
Retro
-
-
Retro DJ
aktív tag
Na akkor mesélj!
Szerintem az nem normális, hogy 25-27 fokon legalább 8 perc elteltével (közben ezerrel nyomatom a forgalmat) is még 1000-1200 között a pörög, majd ha a hőmérséklet jelző (ahogy már régebben is írtuk) beáll üzemire, akkor áll be a 650-700 körüli fordulat.
Retro
-
flora11
csendes tag
Sziasztok
Segítségeteket szeretném kérni, van egy skoda favoritom, s javítás után,-hajtókar csapágyak, gyűrűk cseréje, karbi tisztítás után,- az alapjáratot, nem lehet 2000 alá állítani.Segitsetek, mi lehet a probléma? Előre is köszönöm.Gazdik László
-
flora11
csendes tag
Szia
2000 fordulat alatt, le áll a motor.
A szerelő már nem tudja mi lehet a gond.
Ha karburátort kell venni, s van a bontóban, megveszem, de ez a probléma nem volt a motor felujitása előtt. Akkor ingadozott az alapjárat, volt, hogy 3000-ig is felment. Most nem ingadozik, de magas.Gazdik László
-
flora11
csendes tag
Az állitó csavarokra szinte sehogy sem reagál.
Gazdik László
-
flora11
csendes tag
A szerelő szerint, valahonnan több üzemanyagot kap a motor, de a karburátor szétszerelése után sem talált semmi hibát rajta.
Gazdik László
-
rob210
nagyúr
válasz flora11 #6116 üzenetére
Ha nem reagál a csavarokra, akkor hogy tudod lejjebb vinni a fordulatot?
Egyébként ami gáz lehet az a mágnesszelep.
Ami az alapjáratért felel.
Illetve egy kérdés rögtön a szerelő mindent visszarakott a karbiba és a karbira?
Mert ha az elektromos részét szarul köti vissza akkor csak úgy van alapjárat ha ömlik bele a benzin.
Ezek szerint most folyamatos az alapjáratod, azaz állandó 2000, nem ingadozik csak rohadt magas ugye?Renault power
-
Atuska75
tag
és hogy ne legyen minden csak öröm, eltört a bal első ajtómban az a lemez amire a nyitáshatároló van felszerelve. Szerencsére pótoltuk, de ez valószínűleg nem lesz tartós így ideje új ajtó után néznem.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
Retro DJ
aktív tag
válasz flora11 #6120 üzenetére
Van a karburatoron egy alapjarati szelep nevu josagos alkatresz. Ez ugy mukszik, hogy bizonyos fordulat alatt zart (csokkenti az uzemanyag fogyit), bizonyos fordulat alatt pedig nyit, igy tudja felvenni a motor az alapjaratot. Ahogy a kollega irta ha nincs bekotve, vagy nem megfelelo a bekotes, akkor nem lesz normalis alapjarat.
Irnal bovebb infot a kocsirol (evjarat, tipus) es akkor konkretabban probalnank segiteni. Olyan nincs, hogy javitas elott jo volt, utana meg nem.
Ellenorizni kellene meg a karburator talpat, nem repedt-e meg es falsot sziv?
Retro
-
Atuska75
tag
válasz Retro DJ #6121 üzenetére
(Örültek neki ) semmit mert vizsgára vissza volt téve a Favié és ahogy végeztem egy utcával arrébb megálltam és csere. De rákérdeztem és azt mondták ha nem légzsákos lenne akkor semmi akadálya nem lenne, de így nem lehet mert engedély nélküli átalakításnak minősül mivel, Favoritba nem volt légzsák.
Az órát megnéztük jobban és kiderült hogy, a belső oldalán vannak jelzések amit egy autóvillamossági ismerős megfejtett. Amúgy nem teljesen gyári a bekötés mert 1 szálat a világításra kellett volna kötni, de akkor kialudt az egész. Kiderült azért mert az autó számítógépe vezérelné melyik szálon legyen áram és mivel ebben olyan nincs így egyszerre kapott áramot mind a két láb és nem elhalványult hanem kikapcsolt.
Számolj le a negatív hozzá állással mint: Nem fog sikerülni, légy pozitív: Úgyis el fogom rontani :D Ford a márka, Ford vezet, Fordnál jobb csak Ford lehet!
-
flora11
csendes tag
Sziasztok
Leírom miket cseréltünk a motoron eddig:Hajtókar csapágyak, dugattyú gyűrűk, persze uj tömítésekkel .komplett új elosztó. a karburátoron 2db membrán.
Ma megint vettem felújító készletet 20000-ért már a vákum kapcsolók is kivannak cserélve. Most 1500 a fordulat, de gondol egyet, s le áll.új csöveket vettem a vákum kapcsolókra.Gazdik László
-
flora11
csendes tag
vettem volna uj karbit, de mikor megmondták mennyibe kerül, az intenziven kötöttem ki majdnem. 135000.
Gazdik László
-
flora11
csendes tag
Ez egy 1993gyártású.skoda forman 1.3 1752067781135 motorszámú autó
Gazdik László
-
flora11
csendes tag
vettem volna, de most nem volt nekik
Gazdik László
-
flora11
csendes tag
A karbi alatti gumi tömitést nem vettük le a szivócsonkról
Gazdik László
-
flora11
csendes tag
Új mágnes szelepet is vettem ma rá, nem változott semmi.
Ha lehuzom a vezetéket róla, azonnal le állGazdik László
-
rob210
nagyúr
Ha leveszed a légszűrő házat és belenézel a torokba hogy áll benne az a kis lapka?
Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
Helló. Tudod hol van a keverék állító csavar a karbin. Be kell tekerni teljesen, és közben megszámolni hány fordulatra volt kihajtva. Majd 2 teljes fordulatra kihajtani, beállítani meleg motornál az alapjáratot 850-re és elfelejteni, h egyáltalán van karbi a kocsiban.
Ha mégsem segítene, akkor visszaállitod az eredeti állapotot, ezért kell számolni az elején.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Jövő héten Mezőkövesden leszek 4 nap, ha valaki a közelből van, esetleg összefuthatnánk egy minitalálkozóra.
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Naaa....
Felgyorsultak az esemenyek!06.12-en gazbeszereles, 06.13-an muszaki vizsga...
Penteken fekcsovek csereje, fekfolyadek csere, utan fekhatas es lengescsillapito meres.
Kicsit suru lesz a nap...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
flora11
csendes tag
Sziasztok
Megcsinálták a karbit.Vissza kellett tenni a régi vákuum "szabályzót" amire a két gumicső megy,- repedt volt- az új úszót, gyárilag benne volt a repedés, és meg csináltak rajta mindent, amit irtatok.
Már csak egy gond van, egyenletes sebességnél úgy viselkedik az autó, mintha nem jó - magasabb - fokozatban volna. Ezt csinálja nagyobb sebességnél is. Mi lehet a probléma?
Az eddigi segítséget nagyon szépen köszönöm mindenkinekGazdik László
-
Retro DJ
aktív tag
válasz flora11 #6146 üzenetére
"...egyenletes sebességnél úgy viselkedik az autó, mintha nem jó - magasabb - fokozatban volna. Ezt csinálja nagyobb sebességnél is. Mi lehet a probléma?"
Ezt leírnád kicsit pontosabban? Tehát, pl. kettes fokozatban 25 km/h-val mész, de hangra olyan mintha 40-nel kipörögne?
Tehát magasnak tűnik a motor fordulatszáma kis sebességnél is?
Retro
-
flora11
csendes tag
Új hozzászólás Aktív témák
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- Futás, futópályák
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Politika
- Samsung Galaxy Note20 Ultra - a tollnak nincs ellenfele
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Formula-1
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen