Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rob210
nagyúr
Ahhoz hogy a toronycsapágyat ki tudd szedni ki kell venni a lengéscsillapítót.
Ahhoz hogy a lengéscsillapítót kivedd, kell egy rugó összehúzó és ki kapod az egész tagot.
Ha kiveszed a lengéscsillapítót, úgy hogy nem állítódik el semmi akkor valóban nem kell futóműveshez vinni.
De ez nekem még soha nem sikerült.
(igaz én csak 2x cseréltem eddig toronycsapágyat)Renault power
-
Mágus2
Közösségépítő
-
rob210
nagyúr
Hm
Én a Golfon cseréltem és egy Toyotán.
Ott mind a kettőn után kellett állítani.
Mindig tanul az ember.
Azt hiszem előkeresem a favoritkönyvem, mert ez nekem bazi fura.
A hátsó híd az fix mert merev hidas, azon nem sok mindent lehet állítani illetve semmit.
De az elejében sem lenne állítási lehetőség???Renault power
-
rob210
nagyúr
Hm nekem 3 csavar van 2 tartja a szilenteket a kasznihoz egy pedig a csapágyfeszítésre szolgál.
Hát őszinte leszek néha jobb volt a favorit.
Kényelmi szempontokból ég és föld a kettő, meg azért ez a kényelem sokkal szerethetőbb.De pont tegnap olyat szoptam a haver ugyan olyan megane jának az olajteknő leszedésével, hogy elképzelni nem tudod.
Renault power
-
-
Retro DJ
aktív tag
De az utolsó előtti nem záródik teljesen, kb 2-3 mm van nyitva.
Hol és hogyan tudom beállítani a dúsításkor mennyi a fordulatszám? Az a baj, hogy picit melegedik, és nagyon rövid idő alatt teljesen kikapcsol a dúsításos üzem. Ugye, ha beröffentem akkor a második állásban nem tud annyira felpörögni, hogy töltsön a kocsi, ha adok egy kis gázt, akkor szinte biztos, hogy kikapcsol a szívató.
Holnap próbálok kisfilmet csinálni róla.
Retro
-
manlions
tag
Sziaztok azt szeretném kérdezni hogy az ablaktörlö motor javithato ha az alap állásnál égett szét a vezeték vagy ez csak egyben cserélhetö?egy Formanról van szó 94es de gondolom a motor megegyezik a többi évjáratuval?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Retro DJ #6616 üzenetére
Most a melegben hamar kinyit, télen meg az lesz a probléma, h nagyon későn nyit ki. Szerintem ez a meleg is betesz neki. Reggel próbálkozz vele, amíg még nincs annyira meleg, ha akkor jó, én a helyedben nem babrálnám. A túl szegény keverék szokott hasonló tüneteket okozni nekem, de mióta jó dús, 550-es alapjáraton sem fullad le.
-
Marczi80
tag
Vótam tegnap szervizben. Vákuumcsőnek semmi baja, viszont keresem az új fékrásegítőt...
In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Marczi80
tag
Az új gagyi... Nálunk felvidéken meg van sok bontott. Tudom, hogy lutri. Meg lehet azt valahogy állapítani, jó-e vagy nem?
Állástól tönkremehet? Mert ha nem valószínű. akkor otthon biztos van egy
Csak az 300km...In a world without fences and walls - who needs windows and gates ?
-
Mágus2
Közösségépítő
Öregszik benne a gumi miembrán rendesen, most kezdenek ezekben a 18-20 éves gépekben elszállni ezek az alkatrészek. Én 2 éve cseréltem, jobb lett a fék, mint a 8évvel fiatalabb felicián. Érdemes ilyenkor a főfékhengert is cserélni, akkor biztosan nem kell egy darabig a fékhez nyúlni. Összesen kb. 100 eurós beruházás a jövőbe, a biztonság érdekében. 30 a fékhenger, 70 körül van az eredeti fékszervó.
-
Atyus77
csendes tag
Üdv.
Na én is úgy gondoltam hogy elöl nem lehet semmit állítani ,csak kerékösszetartást .Ahogy a könyvbe nézem hátul lehet állítani egy minimálisat a csavarok fellazítása után...
Igazából egy kis gyakorlati segítségre gondoltam ...,tehát hogy lehet a legkönnyebben hozzájutni a csapágyhoz ,,mire kell figyelni ,stb...
Ezen a csapágyon lehet húzni ?..hézagot állítani ?
SKODA FORMAN
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Atyus77 #6634 üzenetére
Gyakorlatilag nem egy agyműtét. 2 emelőre lesz szükséged, egyik jó ha hidraulikus.
Felemeled a kocsi elejét, lekapot a kereket, picit aláemelsz az alsó villa alá, és megengeded a csavart ami felül van a lengéscsillapító tetején. Leveszed a tányért. Ha ez kint van alul elkötöd a másik csavart ami az alsó gömbfejet fogja a kerékagyba. Kihúzod a talpas gömbfejet az agyból (lefelé kell nyomnn a villát). Ezután annyira leesik a felfüggesztés, h simán kiveszed a csapágyat felül. Kicseréled a csapágyat és jól megkened gépzsírral a kis tányérkét ami a csapágyra van borítva. Visszatenni neccesebb. Én a szállítmányozásban használatos szalagot szoktam a rugóra kötni, és csavarhúzót áthurkolva addig forgatom, míg össze, nem húzza a rugót. 2 ilyen kötés egymással szemben tökéletesen elég. Ha nem húzod össze a rugót, akkor nem lehet visszatalálni a lengéscsillapító tengelyével a csapágyba. Összehúzott rugóval gyerekjáték, csak rápakolod a tengelyre a dolgoat és mehet is vissza a felső tányér az anyával, Alul a talpas csavarja is vissza és készen is vagy. Amikor el lesz kötve az alsó talpas, óvatosan mozgasd a kerékagyat nehogy kihúzd a féltengely csuklóját(a külsőre és a belsőre is ügyelj).
[ Szerkesztve ]
-
Retro DJ
aktív tag
Ma reggel egesz jol indult. Hat nem tudom, egyelore marad, csak hidegben nem szeretnek szivni vele, mert nincs garazsom ahol szerelhetnek.
Mas!
Ma ket extraval megint gyarapotott a szeretett kis Favink! Az egyik egy hasznos noi elharito rendszer: Ha nyitva az ajto es fel van kapcsolva a pilacs, akkor visit, mint a kismalac.Ma megepitettem a lambdamonitort is, bevezetekeltem a muszerfalra. Amint bekerul a szonda latni fogom hogy dolgozik a kicsike.
Holnap kora reggel megyek a kipufoshoz, es behegeszti a szonda anyajat.
Innentol jon a vegtelen csavargatasok folyamata... mar elore erzem...
[ Szerkesztve ]
Retro
-
Retro DJ
aktív tag
Elobb azert meg kalibralni kell a monitort, mert itthon nincs labortapegysegem, amivel hajszal pontos 1v-ot tudok csinalni.
A dolgot pedig kenyszerbol teszem, mert a leheto legkisebb (de hosszu tavon sem karos) fogyasztast szeretnek elerni.
Sajnos havi 2000 km felett nem babra megy a jatek...
Retro
-
gs20
tag
Sziasztok!
Érdeklődnék, rakott-e fel valaki Favoritra Felica toronymerevítőt?
A kasztnihoz passzolna, de terheléskor beleér a légszűrőház, ahogy billen a blokk.
Megoldás? Felicia légszűrőház berakható?Amúgy közben fejlődtem, tegnap felkerült a vonóhorog, ma pedig levizsgázott a kicsike
E=MZ²
-
gs20
tag
Gondoltam rá én is. Pár millimétert lehetne vele nyerni. Kicsit a lészűrőházon is lehet faragni... A motortartóbakon nem szívesen állítanék, pedig ha előrébb billen a blokk akkor valószínűleg nem érne bele... (csak hát a kasztnira átvitt rezgések mértékét alapvetően befolyásolja a motortartóbakok előfeszítettsége, szóval inkább ezt kihagynám)
Majd meg kell néznem mégis mennyit tud tekeredni a blokk a kasztniban, aztán az alapján kezdek faragni...
E=MZ²
-
rob210
nagyúr
Urak kinek is van MAC Mp 16.2-ese?
Érdekelne mekkorát szól?
Valós-e a 65Watt terhelhetőség?
Kaptam most két ilyet.
Lehet ezeket még berakom a Hertz-ek mellé és akkor kész a kocsiban a zene.
Az unlimitedeket meg az LG-ket meg vagy átrakom havernak, vagy eladom.Renault power
-
gs20
tag
Fősulin volt szerencsém látni vizsgálatot arról, hogy a direktszűrő mennyire "szűr". Annak alapján mindenképp maradna a papírszűrős megoldás.
A légszűrőház burkolatának hátsó feléből kellene kb 1cm-nyit levágni. Nyitottan viszont nem akarom hagyni. kiderül majd még... Megnézem mennyit is tekeredik a blokk, az az alap...E=MZ²
-
rob210
nagyúr
Én a blokkot nem tekergetném, az szerintem nem egészséges a rendszer többi alkotó elemére nézve.
A direktszűrő ha nem ezeket a tuning huligánoknak készült bóvli zajkeltőt veszed ugyan olyan hatásfokkal szűr. (rendes és rendszeres kezelés mellett, ennek ellenére én se szeretem)
Lenne még egy megoldás a sportszűr beépítése.
Akkor a szűrőházból le lehetne faragni, mert a sportszűrőből van olyan aminek a falvastagsága kisebb, de hogy mennyit nyernél vele és mennyi munka lenne meg ne kérdezd.Magát a merevítőt nem tudod feljebb húzni, kis közdarabbal megemelni?
Ha elfér a motorháztető alatt, akkor én inkább ebbe az irányba mennék el a helyedben.Renault power
-
gs20
tag
Én sem nagyon akarom mozgatni a blokktartót, de anno mikor fater Favoritján cseréltem először vízpumpát, nem is tudtam, hogy meg kéne jelölni a motortartó nyúlványon, hogy hova volt állítva. Azon a kocsin alapból nem oda lett visszaállítva. Egyébként kb 1cm amit mozgatni lehet, szóval olyan nagyon nem változik a blokk helyzete, hogy bármiben is zavarna.
Felfelé sajnos nem tudom vinni a merevítőt, ott a motorháztető, így is csak milliméterekre van tőle a merevítő. Sajnos nagyon ki van ez számolva :S
Ahogy néztem délelőtt, kb 12-15mm amit tudok nyerni a légszűrőnél. 2-3mm van a merevítőben is, ha elreszelem oldalra a furatokat. Kérdés ez elég-e, mennyit csavarodik a blokk
E=MZ²
-
Retro DJ
aktív tag
Na, első fejlemények:
- a lamdaszondát elég szarul hegesztette be a kipufogós, ezt már akkor láttam mikor védőgázas hegesztővel esett neki Csúnya és szerintem nincs is elég mélyen.Mivel a fűtését nem kötöttem be, ezért nagyon érzékeny a visszahűlésre, mert az ikercső végén kapott helyet.
Ilyen időben jó negyed óra után kezd el működni. Egyből azt tapasztaltam, hogy nagyon szegény a keverék, ha 80-90 között haladok. De nagyon nagyon!
Állítottam a mennyiség szabályozón (gázszett!) és nagyon hamar átlendültem a ló túloldalára.
Azt vettem észre, hogy jó kis késéssel adja vissza a lezajló eseményeket.
A lényeg, hogy elég kevés állítással sikerült úgy beállítani, hogy általában lambda 1-1.02 között van, illetve ha jobban firtatom, akkor néha belecsúszik lambda 1.02-1.06-ba. Elméletileg itt a legkisebb a fogyasztás.
A további fejlesztési irány, hogy veszek egy másik ikercsövet, és az ikercső elejébe költözik be a szonda.
Retro
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD off topik: VGA, CPU, APU és minden, ami AMD
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Stellar Blade
- Így építsd a billentyűzeted!
- Linux felhasználók OFF topikja
- Bemutatkozott a Moto G32 4G
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Konzol Screenshot
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest