Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #846 üzenetére
Na hol is kezdjem.
A hütővíz fogyása jelzi biztosan a hengerfejességet.
Ha fogy a víz a kocsiból és úgy fúj fehér füstöt akkor tuti hogy hengerfejes.
Az olajat nézd meg milyen van benne. Ha tejeskávé színű akkor hengerfejes.
Ha a vízben van olaj kiegyenlítő tartályt nyisd ki akkor hengerfejes.Ha ezek nem állnak fenn akkor inkább rég volt az autó használva és azért fújt fehér füstöt.
Nekem van hogy 300kilóméter után is fehér füstöt fúj a golf.
Hideg párás időben ezek az autók ezt produkálják.Következő
Na akkor a generátornak semmi baja! ezt szögezzük le akkor ugyanis 2000-es fordulaton sem lenne világitásod rendesen.
Az ékszíjat nézd meg az valószínüleg alapjáraton csúszik és ezért nem ad le elég feszt a generátor, vagy alacsonyra van beállítva az alapjáratod.
Üresben gáz nélkül 800-900között kell hogy legyen egy normálisan beállított favorit fordulatszáma amin a generátor megfelelő feszt termel. (itt kicsit mosolyogtam is 5000-es fordulatot ezzel az autóval sose fogsz elérni ott már kinéz a dugatyú a hengerfej tetején )
Szóval a ford mérőd nem biztos, hogy jól mér.Következő
A szélvédő mosó fújókáit egy egyszerű varrótűvel be lehet állítani beleszúrod a nyilásba és addig mozgatod amig jó helyre nem fúj.
A tartályban nézd meg mennyi folyadék van az nagyban meggyorsitja a reakció időt ha nem egy deci van a tartály alján akkor nehezbben kapja már fel.köv:
Intervalum kapcsoló beszerelése autósbolt 980.- intervalum relé. a biztosíték táblába be kell nyomni oda ahol a hajlított lemez köti össze a lábakat egy ilyen van a bizt táblán onnantól az alsó állása a bajusz kapcsolónak a szakaszos törlés lesz.
A végálás már macerásabb azt javaslom nyáron csináld meg mert szét kell szedni a motort ahol a csuszkákat szarul tették vissza.köv.:
Szét van kopva a kuplungtárcsád gyalázatosan és valószinűleg már fém a fémmel érintkezik.
Tárcsacsere azonnal.
Illetve tesztelése a következő képpen:
Kuplung kinyom kézifék behúz 2-esbe teszed a kocsit nagyon óvatos lassú kuplungcsúsztatással engeded fel a pedált közben 1500felett tartod a fordulatszámotde 2000alatt ebben a tartományban gázpedállal tartod az értéket.
Ha elindul az autó akkor a kuplung jó ha lefullad akkor tárcsa csere.A hang azért van mert csúszik a kuplung tehát beállítani minden képpen be kell.
Azt hiszem mindenre írtam választ.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #888 üzenetére
Az értékrk megfelelőek a sebességhez, de hogy mitől megy neked 5000Környékére azt nem tudom, lehet hogy maga a fordulatszámmérő hibás.
Én 4600ig tudtam kihuzatni a vecsési elkerülőnél ott ment a kocsi végsebességet 157Km/h át.De életveszélyes hangja volt már úgy pörgött mint a barom.
Az autód sajnos hengerfejes azon nincs is mit nézegetni.
Ha ilyen távon ennyi hűtőfolyadék elmegy akkor ott csúnyán át van égve a hengerfej tömítés.
Vidd csak vissza ha beválalta csináltassa meg, mert az is 15.000.- / 3500.- sikolnak 2240.- a tőmítés, plusz a vezérműtengely tömítés a szelepfedél tömítés 10.000.- a munkadíj.
Akkor még kicsivel több is mint 15.000.-Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #887 üzenetére
A szivatónak örülj, hogy ki van vezetékelve, bovdenezve
Csináld meg úgyhogy ízléses legyen és használd egészséggel.
Skoda betegség a bimetál szétégése ami iszonyat fogyasztást tud eredményezni.
Így meg te szabájzod.
Bemelegszik 2 perc alatt a motor és vissza lehet tolni isten ugyse én télen is 6.7 literrel jártam, ami nagyon jó fogyasztás.
Most a golfom 8.5l fogyaszt igaz ez 1.6-os de akkor is.
Szóval jó az a kigányolt szivató, csak csinosítsd ki.Renault power
-
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #902 üzenetére
Az ablaktörlő javítása 20 perc.
Motor kiszerel felvisz/bevisz a meleg lakásba.
Utána szétszerel a vágálás füleket beállít visszaszerel a kocsiba üröm boldogság használatHa valóban a motor lenne gyenge az nagyon egszerűen kideríthető.
Húzd le a csövet indísd be ha pofánfröcsköl(csak vicc) akkor jó ha ott is csak pisikél akkor motorcsere. bontóban 2.500.- a kétmotoros tartály kompletten.
Ha cserélsz két motorosra cserélj, az kitöri a szélvédőt úgy dolgozikRenault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #923 üzenetére
Amenyiért az autót vetted sejthető volt hogy tele lesz hibával.
A favoritok jó állapotban 200000.- mennek.
Azokat csak használni kell.HA tegnap még ment ma meg már nem megy akkor a gyujtásfedelet rosszul tetted fel, este megszívta magát párával esetleg a rotoron is állítottál, ha nincs rendesen rögzítve a gyujtáselosztó esetleg az egész gyujtást elállíthattad.
Szóval ezt így most nem fogjuk tudni megmondani neked.Le kell menni a kocsihoz, megmozgatni a gyujtáselosztót, ha elmozdul akár egy kicsit is akkor azt be kell állíttatni, jobb helyeken 500.- ért beállítják neked.
De lámpa kell hozzá szóval otthon nem tudod.Ha más a baja akkor meg kérdéses hogy mi.
De szerintem ez lesz, mert a 3 henger meg az utánna nem indulok az tipikusan gyujtás probléma amit saját magadnak csináltál sajnos ezt kell mondanom.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #925 üzenetére
Kicsivel nézz visszább.
Még képet is linkeltem, drága ugyan de nagyon jó, komolyan még teljesítményben is érezni a különbséget.Viszont ha kormos a gyertya akkor sok benzint kap a kocsi.
Szikrát néztél gyertyánként?
Ellenállást mértél a gyujtás kábeleken?
Rotor elosztó fedél nincs megrepedve?
így hirtelen ezek jutottak eszembe.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #929 üzenetére
Ha érdekel a dolog tudok ajánlani egy nagyon jól pontosan gyorsan dolgozó szerelőt.
Illetve igen a diadal utcát javaslom mindenkinek a kishölgy nagyon rendes és nő létére mindenkit meghazuttolóan ért a skodákhoz- 105 től fölfelé ő a skoda doktornőHa kell akkor írj egy privit és telefonszámokat mellékelek.
Ár szemléltetésre egy most ezekre emlékszem pontosan.
Favorit hátso kipuffogódob 5400.-
Bal első kerékjárati burkolat 6200.-
A többi dolog most nem jut eszembe, de nagyon jó árakon vannak a dolgok.
Szerelő árai:
Váltócsere 10.000.- 4 óra alatt kész volt.
Gyujtás beállítás 500.- kért és 2 órát szarakodott vele. (még a vezérlés is el volt állítva )
AC pumpa csere 2000.-
Torony csapágy csere (jobb-bal) plusz jobb külső féltengely csukló csere 14.000.-
6 óra alatt megcsinálta.
Hát ennyi.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #951 üzenetére
Jah a rádió arra van ötletem.
Úgy a tápcsatlakozó környékén kéne kikapcsolni.
Aztán kivenni a keretből.
Ellépni a kocsitól 2-3 méternyire.
Jobbkézben erősen megszorítani, fordulni vele kettőt-hármat és nagy lendülettel kb. 46-47° szögben elhajítani a b.dös p.csába.
Nem érdemes ilyenekkel szarakodni.
Nem kerül sokba egy kulturáltan szóló Mp3-as cd.
Én 10.000.- vettem az LG-t ami a golfban van, de semmi bajom vele.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #954 üzenetére
Nekem és két ismerősömnek is bevált, de ott is meg kell válogatni a korai szériák valóban szarok.
Ha ennyire nincs most lóvé akkor a következőt tudod csinálni.
A táp kábelre teszel egy kis kapcsolót amit addig lelógatsz a kesztyűtartóba vagy a közép konzolba.
Mivelhogy ronda de legalább az aksidat nem teszi tönkre.
Ugyanis egy aksi 10.000.- töl kezdődik.
1-2 hónap kapcsolgatást meg kibír az ember, ha nincs más megoldás.Renault power
-
Tibcee
tag
válasz Ysthvaan #960 üzenetére
Nekem egy kazettás Sony Xplod CA-630X van benne, 4k-ért vettem szinte új állapotban,dobozában. Autóhifis haver ajánlotta ezeket az utolsó szériás kazettás Sony-kat, mert a kommersz kategóriában ezeknek a legjobb a hangzása, ezután már a Sony-nál is sokat esett a színvonal, amúgy meg Favoritba nem is tennék mp3-at.
1 hónapig állt a kocsi államvizsgára való készülésből fakadó időhiány miatt, ma járattam meg december közepe óta először a gépet, akku ki volt véve, így azzal nem volt gond, a karbi kicsit rakoncátlankodott, na de azért nem sokáig, AC megtette a hatását, így kb. 2 perc alatt indult is az autó, utána meg már nem volt gond, jobb mint volt és a nagy hideg elmúltával a fogyasztás is csökkent.
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #964 üzenetére
A gyertya bírja, de Nem szerencsés.
A szerelő a keresztúri úti bontóból venné a karbit, amit te is megtehetsz.
Szerintem érdemes felhívni őket és megkérdezni mennyibe kerül egy bontott favorit karburátor.
Aztán felhívod a szerelőt, hogy mennyiért tudna egy karbit szerezni.
A két árból már látni fogod melyik a jobb.
Annyit még esetleg tudok segíteni, bár ez nem segítség, hogy ha tényleg műszaki zseni vagy
Kicseréljük a karbit Budapestiek révén.
Egy tömítésgarnitúra kell hozzá, egy benzinszűrő, csavarhúzó aba bilincsek. Benzincsövek.
Ez nem kerül sokba 1-2 ezer forint.
De a szerelő ha mást is kell állítani szerencsésebb megoldás.Renault power
-
Lzc
csendes tag
válasz Ysthvaan #960 üzenetére
Az autórádióval küzdőknek: az én autórádiómnak két tápbemenete van, egyiknek elvileg mindig tápon kell lennie (mini áramfelvétel memória + óra fenntartására), a másiknak meg elvileg csak gyújtáskor (ez a főtáp, nagy áramfelvétellel, még standy módban is - egy zöld gomb is világit a magnón, ha táp alatt van). A szerelő viszont úgy szerelte be a rádiót, hogy a két tápbemenet közösítve van és folyamatosan aksin van! Gondolom nincs külön tápvezeték arrafele a gyújtáskapcsolótól. Igy természetes, hogy leszívja az akksit 3-4 nap után a rádió. Beszeltem egy kis fekete kapcsolót a főtápra, a kistáp meg folyamatosan tápon marad - azóta nincs gond a lemerüléssel.
-
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Akkora kulcsot ne is vegyél.
Inkább egy olajszűrő leszedőt.
HA van akkor gumisat.
A láncos könnyen elforog.Olajszűrőnél elég sűrűn előfordul,, ha rossz minőségű olcsó sz.rt vesz az ember hogy ellövi a gumit.
Maga az olaj megeszi a gumi tömítést.
Ebből érdemes a drágábbat megvenni mert az is csak 1500.- maximum de akkor nem lesz ilyen hiba az tuti.
Mert egy olaj utántöltéssel és egy esetleges henger főtengely beállással többet veszít az ember mint az a pár száz forint amit megsporol.Renault power
-
Jansz
csendes tag
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Helló, ha nem bírod letekerni az olajszűrőt akkor egy egyszerű megoldással lejön,átütöd az egészet egy vas darabbal vagy egy csavarhúzóval és letekered,úgy is venned kell másikat. Sztem a gumígyűrű elhasználódása az olajban lévő nagy mennyiségű benzintől lehet,elképzelhető,h feloldotta a benzin a gumigyűrűt.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
gaben200
csendes tag
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Inkább drágábbat olcsóval megszívod nem olyan jó a kenése.
Én jártam úgy h kevés volt benne az olaj mert vami 1500 v 1600Ft-osat tetem bele.
Nem megfelelő kenés miatt meghajtottam besült gyűrűkkel és vissza nyomta nívó pálca mellett az olajat.Öntöttem bele 3 litert abból a gyengébb minőségüből kb 10 másodperc alatt kinyomta az összeset.Skoda és a Castrol össze fórrtak az idők folyamán.
Csakis Castrolt semmi mást mióta z van nekem nincs olaj fogyasztás,vagyis nem drasztikus.Rob válaszát én is osztom ne sporolj azon a pár ezren,mert amúgy ez 40 000 es probléma lehet. -
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #1215 üzenetére
Én nekem GLOBAL olajjal ment a 15W40 az jó bele.
A gyári membránt azért nem javaslom, mert 1 le kell szedni így is úgy is az AC-t tehát szerelésben nem spórolsz.
Az új AC pedig csak új AC.
Abban új a bütyküs tengely ami hajtja az egész készülék új.
Hiszen ha belegondolsz csak egy 20 év körüli alkatrész.Renault power
-
gaben200
csendes tag
válasz Ysthvaan #1215 üzenetére
Csak 15W40 télen nyáron ezek öreg motorok.
Egyébként minden olaj mehet bele kivéve Tescos,meg Vip car....ezeket kerüld.
Nekem peugeotban a vége felé már Mol botond volt 20W50,de annak azért ki volt a motorja.
Utolsó útján 205-öt még ment szép vég passzolt a tipusszámhoz.[ Szerkesztve ]
-
gaben200
csendes tag
válasz Ysthvaan #1244 üzenetére
BKR6E eddig meg Bosch volt benne,lehet a hő értéke miatt volt csak 1 évig használható.Vagy azért mert vietnam meg tayvan és törökök gyártják.
Am rob előfordulhat az h nem lehet levenni a fedőkupakot mert nekem sehogy sem jön le??
Akkor viszont másik pipa kell.Ez a roppantó gyürü ez érdekel h mit takar,nézzétek el nekem h ilyen tudatlan vok de még sohasem hallottam róla -
Joci77
csendes tag
válasz Ysthvaan #1279 üzenetére
az ablak...végállás: szedd le a karokat és kapcsold be meg ki ahol megáll akkor rakd vissza tetszés szerin variálható
engem az a vacak int.relé dudliztatott be mert hol volt végállás hol nem és ott állt meg ahol ő akart. végül mérgemben a kapcsoló kar is a kezemben maradt....én holnap a kerekeket tervezem kicserélni felnin van a nyári is..
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ysthvaan #6281 üzenetére
Helló,
Hűha, elég tetemes lajstrom. Semmi spéci szerszám nem jut eszembe, Mindegyik rutin műtétnek tűnik, kivéve a nyeles tengely csapágyát, ahhoz sajnos kell egy pár spéci fogó. Sajnos emiatt szinte majdnem teljesen szét kell szedni a váltót, ami nem kis munka. Ajánlom inkább egy másik darab beszerzését, de csak olyat vegyél amit ki lehet próbálni, nehogy ugyan az a baja legyen mint a tiédnek. Passzol a felicia váltója is, azokból hamarabb akad épkézláb darab. Kuplungcseréhez van egy-két trükköm amivel sok szívástól menekülhetsz meg, ha majd esedékes lesz a csere, kérdezz rá, és megosztom veled és a többiekkel. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz Ysthvaan #6309 üzenetére
A gyujtáselosztót vissza lehet tenni sok féle képpen, de ha nem húzod ki a fogaskerekes részt, akkor csak egyféle módon lehet berakni. A vezérlánc cseréhe viszont ki kell szedni. Megkeresem neked a pontos leírást, hogyan kell cserélni. Az elosztó a középső részénél is szétjön, ott asszimetrikus váágaték van rajta, azért gondolta, az eladó, h nem lehet másképp rátenni.
Nem kell kivenni a motort vezérlés cserénél, és mindig bennhagyom, csak leengedem, el kell kötni a vízpumpa szilelntjét.
Igen, a rángatás az elosztó miatt van, ha nagyon lóg a bele, akkor ilyeneket csinál.
-
Ysthvaan
csendes tag
válasz Ysthvaan #13068 üzenetére
Van még, szép lassan összejönnek ilyenkor
A szélvétő alatti lemez, a tűzfal teteje kirohadt, ezért ,új' lett behegesztve. Akkor cseréltem szélvédőt, a régi a rohadás miatti feszültségtől elpattant. Az új egy feldájé volt, nem jó bele, nagyobb, be sem akart menni, hazaúton végig is repedt. Majd megtaláltam a zöld tetejű bontottamat, ez becsusszant, de egy év múlva autó beázik. Nem gáz, anno vettem egy új kédert, nem pöcsölök a kiszedéssel, elvágtam a régit én hülye. Az új annyival kisebb, hogy befér mind a 4 sarkánál az ujjam másnap irány Hortobágy, kicsit befúj a szél nem gáz igen ám, de este jött a felhőszakadás. A csomagtartóban csak csapágyzsír volt, BKV egyik tétele (vizsgán); miszerint nem csak ken, tömít is. Ez volt 1,5 éve nem ázott be egyszer sem, de keresnék újat, vagy jó bontottat, nincs vkinek ötlete, h hol lehet gyárit nem 25 ezerért venni.
A gyújtáselosztóm is igen kopott, abból is keresnék jót, de a Vikát nem adják el nekem, mondván én úgyis visszaviszem, van még a cseheknél elfekvőben pár gyári, annak 20 lenne az ára, annyiért nem kell, komplett motort kapok érte.
És utolsó kérdés:másodszorra is elválni készül a taposótól az első futómű (tipusbeteg), van olyan aki JÓL meg tudja csinálni, kókány nagyarcú Dzsókat ismerek, tapasztalat.
És egy SOS kérés, jelölve voltak a gyújtókábeleim, de motormosást követően (szétszedtem 2 napra kiszáradni, ekkor láttam, hogy szar a fedél, lehúztam a kábeleket ), eltűnt minden jel valaki leskiccelné vagy írná, hogy jobb fölső az elosztón jobbról hányadik henger, és tovább tudom gáz. Nagyon köszönöm előre is a válaszokat![ Szerkesztve ]
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Ysthvaan #13069 üzenetére
Kitekered a gyertyát ujjadat a menetbe dugod a gyertyánál az látni a hengerek számát addig tekered kézzel a motort míg az 1 es hengernél sűrít a dugattyú az elosztó fedelet leveszed és ahol a rotor áll azt a kábelt hásználod a mért hengerhez. A többit így tovább. Mindig addig tekerd a motort míg a rotor az elosztó szélén levő kis lemezhez ér, akkor van sűrítési felső dugattyu állás
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Ysthvaan #13072 üzenetére
Nem megy a négy henger valszeg. A blokk oldalán megkeresed az 1 es jelzést a gyertya menetet befogod és a főtengelyt addig tekered míg a levegő jön ki a kezednél és a főtengely szíjtárcsa tetején a rovátka a jelölés 5 fokig elmozdul. Ekkor az elosztón a csillagnak a négy hasonló pozíció közül az egyiken kell állni, nem biztos hogy ott ahol a fénykép mutatja lehet hogy negyed vagy fél fordulattal arébb. Befogod a következő menetet és ott is a felső holtpontot hasonlóan megkeresed és így tovább. Mindig azt a szegmensét használod az elosztónak a gyertya kábel csatlakozásnak ahova a rotor mutat és a gy ért a bal ahol a kompressziót mérted.
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Ysthvaan #13087 üzenetére
Az AC melletti csavar ami mindenkinek berohad azért kell ha lehet szabadá tenni mert mikor a hengerfejet leveszik a Viz egy része a szelepemelő poharakra folyik és olaj cserre alkalmával is ott marad ergo az új olajat elb@ssza. A farosnál ki lehetet pucolni a likat a favoritnál elég kicsi a hely. Az hogy megy rendesen a motor aztán dadog a gyújtás hát mit mondjak megfogtál hirtelen nincs ötlet sajnos
[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
bringasisti
Topikgazda
válasz Ysthvaan #13136 üzenetére
Azt írod hogy megfordítottad a gyújtáselosztót. Remélem az alumínium házhoz nem nyúltál hozzá csak a megbeszéltek szerint a kábeleket tetted a helyére. Ugyanis ami fényképen mutattam hogy hol kell állni a rotornak az egy provizórikus beállítás, nem fok pontos arra jó hogy a kábeleket sorba lehessen rakni. Ha eltekered a fém házat akkor utána vagy stroboszkóp segítségével vagy aki érti az fülre a gyújtás pontos fokát be kell állítani. Mondtad hogy egy darabig a hengerfejet kezdted bontani de elakadtál. Azokat a csavarokat ami a képen sorszámozva voltak és a gyertyáknál a nyolcas anyát megbontottad mielőtt abbahagytad a szerelést? Ugyanis ha 100 méter alatt felforr a Viz úgy hogy cserélve volt a termosztát az azért van mert a kipufogó gáz a hengerfejből kifújja a vizet a pakolás hibája miatt és nincs hűtés. De mielőtt bármit csinálnál kösd le az ékszíjat és a generátornak úgy kell forognia ha megpörgeted hogy szép lassan csökken a fordulat mikor elengeded. A vízpumpa értelemszerűen más tészta. Az is könnyen forog de a viz és a tömítés a csapágynál nem engedi hogy pörgesd mint a bugocsigát
BENEFON DELTA--------N8
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Windows 10
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Napelem
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...