Új hozzászólás Aktív témák
-
rob210
nagyúr
A gyári adat 48 liter.
Ez a gépkönyvben van.
De én tankoláskor ha "csontra" kifogyasztottam akkor 50Litert tudtam beletenni.(ezt onnan tudom, hogy amikor kasznisnál voltam le kellett engedni a benzintankot, és 2X25 liter ment bele.)
De mondjuk itt közrejátszik, hogy az egész rendszer benzinmentes volt.Renault power
-
rob210
nagyúr
Hm... egész pontosan mi is kéne neked?
Mert, hogy én kaptam egy intervallum kapcsolót.
Azt ugye a biztosíték táblába feltolom a másik helyére ami eddig nem tudta az időzített kapcsolást és ennyi.
Ha az ablaktörlő pozicionálásával van gondod, azt a motoron lehet állítani.Renault power
-
rob210
nagyúr
Ahha na szóval neked magával a kapcsolóval van bajod, illetve relével.
Na azt én nem szedném szét ha nem baj,mert ezt kaptam Kari ajándéknak.
Meg ahogy nézem nem is lehet szétszedni.
Az eddigi relé helyére kell bedugni.
A biztosíték táblán a régit ki ezt be és kész.
Igaz az idejét állítani nem lehet.
Be van rajta állítva egy 8-9 mp-nként törölési ciklus és ennyi.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Hát a hűtő folyadékom nekem is kemény.
Ugyanis ma cseréltem fűtéscsapot, jó kis meló volt, nem éreztem az ujjaimat a végére.
De most jó meleg van a kocsiban és nem engedi a vizet sem sehol.
Ráadásul jó sok fagyállót tettem bele, szóval kb. -35 fokig jó a kocsi
Az aksim meg bírja annak semmi baja pöcc röff a kisöregRenault power
-
-
rob210
nagyúr
Hidegen ne nagyon járasd pont ezt akartam mondani, mert olyankor még nem megfelelő a kenése a motornak és hamar tönkremennek a dugatyúk.
Meg kéne nézni a gyujtáskábeleket, hogy mindegyik ad-e szikrát rendesen ha csak indítózol.
Nekem 2 hengeres volt a kocsi mikor megvettem.
Az más kérdés hogy a srác sík hülye volt, akitől vettem.
Kicseréltem a kábeleket meg a gyertyákat rögtön minden klappolt.
A sztoryt csak azért írtam le mert melegen nekem is ment mind a 4 henger.
Nagyobb fordulaton elindult az összes henger.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Szivatót télire?
A favorit autómata szivatós.
Szóval mit állítasz rajta?
Esetleg az alapjárati benzin levegő arányon tudsz állítani.
Az apósjelöltnek most állítottuk be a kocsiján neki is egy 94-es favója van.
De az autómata szivatón mit állítotok?
Ez egy érdekes felvetés kitárgyalhatnánk.Renault power
-
rob210
nagyúr
Sok minden nem jó.
Például az, hogy októbar 20-tól egyikünk sem hajthat be a Hungária körgyűrűn belülre.
Megint egy okos döntés.
Erről miért nem a népszavazás dönt?
Figyelnek az egészségünkre.
"Első az egészség és nem a közlekedés" ez hangzott el.
Igazuk van Egészségesen éhenhalni sokkal jobb mint károsodott tüdővel élni.
Hát ez a baj.
Renault power
-
rob210
nagyúr
Jó dolgok ezek, de itt most ez nem lehet hiba mert a kinyomó akkor zörög csörög amikor lenyomod a pedált.
Ő azt írta, hogy terhelés alatt ad ki hangot, valamint hogy mélyen van a kuplung.
ez mind a tárcsa kopottságára utal.
Ha így jár kel vele akkor a szerkezet is cserés lesz mert szétveri.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
Nem koszos a levegőszűrő.
Tegnap kicseréletm a gyertyákat NGK-ra, utána föltöltöttem az akksit, mert van benne egy Roadstar CD-658USMP rádió, amit nem jöttünk rá, hogy hogy kell kikapcsoni, most előlaplevételes módszerrel, mindeghy leszívta az akkut.
Ma pöccre indult, majd a 4. henger újra beköpte a gyertyát
Kínoztam egy kicsit, eltűnt az alapjárat, meg intenzívebb gázadásra megy csak, mindegy, most indulok vele a ROB szerelőjéhez, remélem nem kell húzni, kíváncsi leszek mit mond.