Új hozzászólás Aktív témák
-
Jansz
csendes tag
Sziasztok! Végre találtam egy nekem való fórumot.Nekem egy 1991-es évjáratú 135l típ. favoritom van.Előtte 120l skodám volt szerettem azt is! A favoritot másfél éve vásároltam,mikor megvettem voltak hibák rendesen (fékek,kormány,karosszéria,futómű), a motor az patent.Mikor először beleültem,meglepődtem,mert nagyon ment. A történet lényege,h mikor az autót vettem még suliba jártam, ezért pénzem nem nagyon volt javítgatni,úgy jártam vele amilyen állapotban megvettem.Hála 1,5 év alatt ezidáig annyi hiba jelentkezett nálam,h AC membrán átszakadt.Megvagyok elégedve nagyon vele.De mivel már dolgozom és van keresetem eljött a nagy javítások ideje!! Már nagyon vártam ugyanis mára már sajna a hibák amikkel vettem sullyosbodtak,olyan szinten,h már a kanyarodás is nehézkes volt, a fékek elöl fogtak folyamatosan,tárcsa teljesen vékony lett, első két lengéscsillapító 0-ás stb.Így hát egy hete megvettem minden alkatrészt mely cserére szorult(csillapítók,féktárcsa ,fékpofa, kormánymű,féltengelycsuklók,gömbtámasz,szilentek, toronycsapágy meg ilyen apróságok. Nem olcsó móka, de szerencsém volt mert a munkámból adódóan az autósboltban 35% kedvezményt kaptam! Kész lett ma a gépsárkány,leírhatatlan!Teljesen más vezetni mint eddig,van úttartás!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Hello, én az a lkatrészeket a Un.x-nál vásároltam,nem akarom reklámozni sztem tudod miről van szó,de hangsullyozom azért volt csak 35% kedvezmény mert rendőr vagyok és nekünk ennyit adnak.Most már csak a kasztni és a motor van hátra.Tavasszal karosszériához első hátsó sárvédők + 2 küszöb +festés. A motort már most akarom elkezdeni csak nem tudom,h megfúrassam-e?Ugyanis eszi az olajat,de nem füstöl,tehát szerintem nem a gyűrűkkel lehet baj.Olajnyomás jelzőm meleg motornál alapjáraton villog,alapjáratom ingadozik olyan 1000 és 700-közt,de az autó meg nagyon megy még mindig.Olaj nem habos ,nem tejeskávészínű.Lehet.h talán az olaj a szar ami benne van mert legutóbb még akkor cseréltem olajat mikor még suliba jártamés nem volt keretem rá ,ezért elég rossz minőségű te.co-s olaj van benne ,melynek már új korában sem nagyon volt viszkozitása.Most le akarom cserélni mert félek,h megöli az én kicsikémet.Vezérműláncot,fogaskereket akarok cserélni.Szelephézegot akarok állítani,ezzel csak az a baj,h még nem csináltam ilyet.Te hogy szoktad?
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Igen,az deknin van egy kissebb horbadás előfordulhat,h ez a hiba oka.Biblia megvan elméletben tudom ,is ,h kell csinálni csak félek,h elbaszom.De majd holnap megpróbálom. Ma éppen a sebbességmérőt próbáltam megjavítani mert amikor megvettem mondták,h szar mert 20-tól kezd el mérni .Szétszedtem de én hülye kézzel megmozgattam a mutatót+ körbe tekertem .azóta nem jó szétment aza rugó ami a mutató alatt van csak nem tudom ,hogyan tudnék hozzáférni.Majd holnap kitalálok vmit.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Köszi! Majd megpróbálom.Felújító szett-el nem foglalkozom,ha nagyon gatya akkor veszek másik műszeregységet bontóban.újabbat,94 utánit ,az jobban is néz ki ,amilyen a tiédben volt,úgy emlékszem előrébb írtad a fórumban,h csak egy kábel az eltérő.(3. láb helyett a 4.-be) vagy ilyesmi,majd elolvasom.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Szia!Azt szeretném kérdezni,h ezt a módosítást (kábel a trafótól),ezt most azért írtad mert ugye a gyári 135l-ben nincsen fordulatszámmérő,vagy attól függetlenül?Mert az enyémben Ls-nek a műszeregysége van, tehát van fordulatszámmérőm.Akkor is kell a kábel?
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Hello, csak egy kérdés,szeretnék a favimra sportkipufogót rakni,na én ezt úgy gondoltam,h gyári cső,középdob kivág és csak a végén lesz egy hangolható dob.Na most annyit szeretnék kérdezni,h középdob nélkül ez eredményez -e teljesítméní csökkenést,ha igen akkor az jelentős-e?Kérem aki tud vagy van tapasztalata ilyen téren válaszoljon!csőváz
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Kellemes ünnepeket fórumozók!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Hello rob,annyit akarok kérdezni,h fenntebb írtad,h kicserélted a kárpitot is,a plüss kárpitra?Ha igen akkor kell vmit átalakítani pl.: az ajtók borításánál mert ugye más a kilincs is? Mert én már a komplett műszeregységet kicseréltem,pechemre a bontóban egy 94-es glx-ből vetettem ki ,én meg sem néztem csak otthon szembesültem azzal a ténnyel,h nem passzolnak a csatlakozók,de megoldottam mert kicseréltem a hátsó panelt a nyomtatott áramkört,fordulatszámmérőt átforrasztottam,de a benzinszint és a vízhőfokmérőt nem bírtam kicserélni az maradt a régi.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
válasz semetka #1039 üzenetére
Sziasztok! Olvasom itt a hozzászólásokat ,nekem a favorittal semmi hasonló gondom nincs.Lehet ,h kicsit nagyképűen hangzik meg minden,de büszke vagyok az én kis autómra,bármikor, reggel ha minusz 1, ha minusz 10 akkor is két gázfröccs,kulcs elfordít és pöccre indul nem köszörül semmi ,annyi ,h az olajnyomásvisszajelzőm világít kb 10-15 mp-ig.Sztem nagyon meg van dermedve az olaj ,mondjuk elég sűrű is 10W 40 -es castrol.De ettől eltekintv én szerencsés vagyok , a szívatóm is jó megnyomom a gázpedált és visszaáll a fordulat.Annyi ilyenkor ,nagy hidegben a legnagyobb bosszúság vele,h akárhogy csukom be az ajtókat belülről is lejegesednek az ablakok mert nincs garázsom
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Hello,olyan gondom van,h amikor kereszteződésben balra kanyarodok, utána egyenesben balra húz az autó,következő kereszteződés jobbra kanyarodok, utána jobbra húz az autó,nagyon felidegesít ,sztem vagy a toronycsapágyak nem fordulnak vissza rendesen vagy a kormányművem szar, a vicc az egészben,h pár hónapja lett kicserélve mindkettő teljesen újra meg a gumik is újak.Vmi tanácsa esetleg vkinek ,h ez miért lehet? Előre is köszönöm.
[ Szerkesztve ]
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
-
Jansz
csendes tag
válasz Ysthvaan #1206 üzenetére
Helló, ha nem bírod letekerni az olajszűrőt akkor egy egyszerű megoldással lejön,átütöd az egészet egy vas darabbal vagy egy csavarhúzóval és letekered,úgy is venned kell másikat. Sztem a gumígyűrű elhasználódása az olajban lévő nagy mennyiségű benzintől lehet,elképzelhető,h feloldotta a benzin a gumigyűrűt.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Helló!Nagy problémám van,akinek van ötlete írjon legyenszives! Mostanában a favoritom kipufogója leállítás után durran egyet,mintha utógyújtás lenne,de az autóval semmi baj,pöccre indul ,nem rángat semmi észrevehető,a mai napig,amikor is észrevettem,h alacsony fordulaton gyorsításnál rángat.Melegen leállítottam majd kb 3 perc múlva beindítottam és nem megy az összes hengerem alapjáraton,a fordulat indításkor a szokásos 900 ,de elkezd esni a mutató,az alapjárat ingadozik elég rendesen.Gázadásra megy az összes henger.Kivettem a gyertyákat ,ki van mind égve normálisan.Én fars levegőre tippelek,már a fékrásegítőnél ellenőriztem is ,ott nem szív farsot.Valami ötlet??
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Hello! Sajna a szerelő még nem ér rá,majd talán hétvégén,én már nem tudok rájönni erre,megnéztem már mindent.:S Egyre rosszabb a helyzet,ma már olyanokat produkálta gép,h a visszadurrogott a karburátornál,a levegőszűrő teteje majd lerepült,meg úgy rángat,h nem lehet vele normálisan menni sem.Vmi ötlet?
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Hello,megjavult a gépem!Ma egész nap azzal voltam elofglalva,h rájöjjek a hiba okára. Először az elektronikus gyújtást vezérlőre gondoltam,a doblemezen baloldalt felfogatva kis doboz 4 vezetékkel.Kicseréltem egy másikra,de a hiba oka nem szünt meg,nézegettem az elosztófedelet,a tengelyt nem lötyög-e,de semmi.Amikor is ,eszembe jutott,h a 120 -as skodrinál régen jártam úgy,hogy azért nem ment mert a tengely tetjén lévő ellenállás a gyújtáselosztó alatt szar volt.Kicseréltem egy másikra és láss csodát,a favoritom működik,nem rángat nem zakatól. Mindenre gondoltam de erre nem,h egy ilyen kis műanyag vacak szívat így meg!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Üdv. mindenkinek! Szeretnék kérni tőletek egy kis segítséget! Aki tud olyan helyet, telefonszámot,linket ahol lehet skoda favorithoz tuning cuccokat kapni, elsődlegesen optikai tuning érdekelne, pl.: ami most aktuális lenne egy első tuning lökös, mert készül a kis favoritom már a karosszéria munkákon lassan túl vagyunk ,hamarosan festés is! ) Szóval ha vki közületek tud ilyesmit az kérem rakja fel a topic-ba.Előre is köszönöm márkatársak! Szép napot.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Sziasztok! Nagy problémám van, gyújtáskapcsolót cseréltem és nem jegyeztem meg melyik vezeték melyik lábra megy vissza.addig addig dugdostam,h néha beindult az autó járt egy kicsit majd leállt.Utána meg már nem is bírtam beindítani lemerült az akksi. Van egy sárga , egy fekete, egy dupla piros együtt és egy piros fekete együtt vezeték. Melyiket hanyadik lábra rakjam? Segítsen légyszi aki tud. Köszi
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Szia Rob! Annak idején leírtad nekem,h mi kell ahhoz,h kicseréljem az ajtókárpitokat a 94-es favoritéra.Megvannak a kárpitok.Leírnád nekem pontosan lépésről lépésre azt ,hogy hogyan kell ezt kivitelezni.Priviben is jöhet. Előre is köszi.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Hello Mágus 2! Én csak tartóbakot cseréltem,nem vettem egy egész vízpumpát.Én úgy csináltam,h megemeltem az autót és a motort is. A motort addig amíg normális szintbe nem került,utána a tartó amiben benne van a bak,azt 3 hosszú csavar fogja a karosszériához,azokat kicsavartam,nem könnyű, aláfeküdni, krova millió hosszabbítóval de sikerült.amikor ezeket a csavarokat kivetted utána kiveszed az átmenő csavart ami a bakban(szilentben) van benne ezek után meg is szabadulsz ettől a tartótól. Már csak a vízpumpa maradt.Azt pedig úgy tudod kivenni ha még feljebb emeled a motort ,mert másképp nem fér ki a kasztnitól.De ezt csak óvatosan,féltengelyekre odafigyelni,csak addig emeld míg nincs akkora hely,h a vízpumpát kivedd.ha kivetted akkor két lehetőség van, vagy annyira szar a szilent,h kiesik a körülötte lévő keretből (jobbik eset),ha nem akkor a szilent gumiját kiégeted a keretből.Utána,ha már nincs benne a gumi akkor a keretet vasfűrészlappal két helyen elvágod,úgy,hogy 1cm legyen a két vágás között,ha ezt az 1 centis darabot kivágtad akkor ki bírod szedni a keretet.ha ez megvan jöhet az új szilent.Figyelj oda mert van a szilenten egy nyíl , a vízpumpán pedig egy jelölés ezeknek egy vonalban kell lenniük,mert nem mindegy hogyan rakod be.Berakni úgy tudod az új gumibakot mint például egy lengőkar szilentet jól bezsírozod a külső részét körbe majd satupadon óvatosan belenyomod a vízpumpaházba és kész is. visszaszerelés ugyanígy. Még annyi,h én sehol nem kaptam külön vízpumpatömítést mert azt mondták,h az csak vízpumpával együtt van,ezért vettem az Unix-ban egy ilyen piros színű tömítőanyagot ami tömítések felújítására is tökéletes azzal bekentem vastagon és úgy raktam fel.Azóta tökéletes nem folyik a víz sehol sem.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Üdv. nektek márkatársak! Segítségre lenne szükségem,kérem aki tud az írjon vmi okosat! Van egy 135-ös Favoritom Jikov karbival, a helyzet,h mostanában egyszer csak fogja magát és rohadtul elkezd rángatni,ha folyamatosan gyorsítok akkor nem de ha már fordulaton tartom , pl.: ha egy 90es tempóra beállok akkor már csinálja,mintha vmiért nem kapna rendesen benzint,aztán egy idő után (van amikor 50 km) akkor abbahagyja és megint minden jó.Ha állóhelyzetben nézem akkor sincs baj még folyamatosan nyomom be a pedált,de ha pl.: 2000-en tartom akkor elkezd ingadozni a mutató és megy le a fordulat,ha felengedem a pedált akkor az alapjárat visszaáll,azzal nincs baj ,nem ingadozik. Van benzinszűrő fenn, elosztófedélt 1 hete cseréltem , a gyertyák sem régiek.Kérem aki tud adjon vmi jó tanácsot,h tudnám ezt a problémát kiküszöbölni.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Sziasztok! Szeretnék segítséget kérni tőletek,mert már a falra mászok!!! XD Van egy 135L Skoda favoritom,sokat fogyasztott a gép az utóbbi időben,ezért 2 hete kifogyasztottam a tankot fullra,öntöttem bele 5 liter benzint,majd üzemmeleg motornál állítottam a benzin-levegő csavaron,betekertem teljesen majd 2 egész fordulatot ki,beállítottam hozzá az alapjáratot is. Így mentem vele 70 kilómétert 80-90-es tempóban,az autó közben párszor le volt állítva de nem sokáig,nem hűlt le a motor,a szivató sem kapcsolt be. Kifogyott az 5 liter,utána megint üres tankba 5 liter de ez már csak 48 kilóméterre volt elég pedig ugyanolyan tempóban hajtottam az autót.Megint 5 liter,de ez már csak 32kilóméterre volt elég,ugyanolyan tempó mellett.Az első 70 kilóméter és a másik kettő érték között annyi volt a különbség,h a 70 -et azt üzemmeleg motorral a másik kettőt meg 1-2 nap állás és egy pár reggeli indítás és kb 22 km-es távok megtételével fogysztotta el. Nem hiszem,h a hidegindítás és a szívató működése ennyi benzint elfogyasztana.Mi lehet a hiba oka? 1 tippem van,h folyik a benzin az olajba bele. Esetleg vkinek más ötlete? Előre is köszi
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Kérdezősködtem egy kicsit, a hiba oka vszínűleg a keverék dúsító szelep membránjának átszakadása. Jövőhéten megjön az új szelep és majd kiderül.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
2 hete kifogyasztottam a tankot fullra,öntöttem bele 5 liter benzint,majd üzemmeleg motornál állítottam a benzin-levegő csavaron,betekertem teljesen majd 2 egész fordulatot ki,beállítottam hozzá az alapjáratot is. Így mentem vele 70 kilómétert 80-90-es tempóban,az autó közben párszor le volt állítva de nem sokáig,nem hűlt le a motor,a szivató sem kapcsolt be. Kifogyott az 5 liter,utána megint üres tankba 5 liter de ez már csak 48 kilóméterre volt elég pedig ugyanolyan tempóban hajtottam az autót.Megint 5 liter,de ez már csak 32kilóméterre volt elég! Tehát az első alkalommal a fogyasztás olyan 7 liter 100km-en, a többit már nem is számoltam mert irreális! Víz melegszik rendesen,már a hűtő felét is kitakartam,h jobb legyen.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Tisztelet, márkatársak! Segítségre, ötletekre lenne szükségem! Favorit 135l, régi biztosíték táblával (nem késes biztosítékos), az utóbbi időben néha elment a bal oldali tompítottam,majd pár kilóméter múlva visszajött,majd mostanában már nem is világított, plussz szépen sorban eltűntek a műszerfalról a visszajelzők,először a távolsági fény,majd a parklámpa, majd végül a tompított visszajelzőé is, néha - néha valamelyik visszajelző ismét működött, majd megint nem. Az próbáltam izzót cserélni a bal oldali lámpában de az új izzóval sem világított. Az elmúlt hetekben olyanokat produkált,h indítás után bal oldalon nem volt még park sem majd pár másodperc múlva világítani kezdett de csak a park lámpa. 3 hete új akkumulátort vettem az autóba, más okokból. Pár napja az autó napközben használva volt,majd este beindítottam gond nélkül, előrébb álltam pár métert, másnap reggelre az új akksi lemeült. Akksi feltölt, indult egyből, lámpát bekapcsoltam és a műszerfalon halványan világított a hátsóablakfűtés és a hátsó ködlámpa visszajelzője, ha ezeket gombbal bekapcsoltam akkor mindkettő erősebben világított. Észre vettem,h az akksi minuszos sarujának vezetéke ami testre van csatlakoztatva a kasztnira, félig le van szakadva a saruról, ma sarut cseréltem,megjavítottam test van rendesen. A lámpa és a visszajelzők csak nem működtek. Kivettem a működő jobb lámpából az izzót,rádugtam a bal oldalira ahol csak park lámpa volt, nem működött. Visszadugtam az égőt a jobb oldalra,ahol előtte működött, ezuttal már ott sem volt tompított fényem, csak távolságim,parklámpa mindkét oldalon jó, hátsólámpák tökéletesen működnek, mentem most pár kilómétert és láss csodát, a jobb oldali tompított fény megjavult. Én ezt már nem értem,lápakapcsolót megnéztem működik, biztosíték táblára gyanakszom, reléket megnéztem a világítás reléjét is kicseréltem mégsem jó! Várom az ötleteket, előre is köszönöm!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Szia Rob! Úgy emlékszem te írtad annó, hogy a 90-es favidba újfajta biztosíték táblát raktál, egy az egybe belemegy átalakítás nélkül? Csatlakozók passzolnak?
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
" Nekem 90.10.havi volt de mindent 94.esre cseréltem benne
Relék, biztosítéktábla, lengéscsillapítók, silentek, belső kárpit, műszerfal, szóval mindent.
Jah és én központizárat raktam a kis sárkányba.
Meg beépítettem a hátsó ablak törlőt is." 880-as hozzászólás, én ez alapján kérdeztem.A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
válasz Marczi80 #4368 üzenetére
Szia, kézifékkel úgy jártam,h van egy fémdarab a karosszérián amibe a retrodj kolléga által linkelt rajzon lévő 11-es számú alkatrész ( amin a fogak vannak ) fogai akadnak be, ez által marad a kézifék bármilyen állásban, ez a fémdarab letört.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Mágus! Ez a felicia önindító érdekelne, kell vmit átalakítani? Előre is köszi!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
válasz Marczi80 #4390 üzenetére
Nálunk jelenleg olyan 40 centi körüli a hó, már napok óta, most meg hófúvás van....
A kéziféket esetleg meg kell próbálni meghegeszteni. Vissza heggeszteni a kis pöcköt, egy ideig hátha húzza.[ Szerkesztve ]
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Szia! Hidd el nem olyan tiszta a motor belseje mint ahogyan képzeled, én a nyáron darabokra szedtem az enyémet mert felújítottam az egészet és mivel csak tiszta alkatrészekkel dolgozom ,így 3 napig mostam a motor belsejét, belső részeit gázolajban illetve brigeciol-al, pedig hidd el nem volt annyira lepukkant a motor és mindig jó olajjal használtam!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99000005.KOH
Akit érdekel bővebben, olvassa el,ebben benne van.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Sziasztok! Van egy Favorit 135L -em, írtam már régebben,h belefolyt a benzin az olajba de az ac membrán sértetlen volt, ezért a karburátorra gyanakodtam, mert olyan dolgokat produkált indításkor mintha túlfolyna, lekötöttem a szívatót róla, azután semmi baj nem volt, az olajba nem került benzin. 3 hete visszakötöttem a szívatót és újra benzines az olaj, indításnál érezhető,h az autó sokat kap mert egy kis ideig torpan, magas a co és hallani,hogy fuldokolnak a benzinben a gyertyák, kijárja magából utána jó.
Kérdésem lenne, hogy ha ez a szívató miatt van, akkor mi lehet a hiba oka? Ha a tűszelep nem zárna rendesen akkor sztem úgy telefolyna,h be sem indulna. Előre is köszönöm a tanácsot!A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Szia Mágus! Szeretném én is meglesni a videót de azt írja, hogy ez egy privát videó és nem lehet megtekinteni, mellesleg, most látom,h te ezt a videót már májusban elküldted nekem privibe, csak nem vettem észre, megnyitottam de arra is ugyan ezt írja, ha tudsz küldj légyszives olyan linket amit meg lehet nyitni, mert kíváncsi vagyok a videóra én is! Előre is köszi!
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Sziasztok márkatársak! Lenne egy kérdésem,mert már kezdem feladni, Skoda Favorit,hátsó tengelyen cseréltem kétoldalt kerékcsapágyat, fékbetéteket, jobb oldalon munkahengert és fékdobokat mind két oldalon, sajnos a fékdobokból csak vika gyártmány volt . A problémám a következő: jobb hátsó dob felrak, minden szuper a dob könnyedén forog, a bal oldalon viszont két kézzel is alig bírtam forgatni, szorult. A betéteket már jobban nem bírom összenyomni a munkahengerben a dugattyúk visszamennek rendesen, már mindenhogy próbálkoztam mégsem lett jó, hirtelen felindulásból felcseréltem a jobb és a bal oldali fékdobot, eredmény: már a bal oldal könnyen forgott, de most a jobb oldal szorult kicsit de még tűrhető volt. Ám, amikor a baloldali dobot rögzítettem a két csavarral már megint szorult elég rendesen. Mi lehet a baj??? A féket jól raktam össze,megnéztem többször is, minden a helyén van. Előre is köszönöm az ötleteket.
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!
-
Jansz
csendes tag
Köszönöm a segítséget srácok, próbáltam a kalapálást is, a kézifékkel minden rendben de csak nincs változás, felraktam a kerekeket, mentem egy kört fékezgettem óvatosan, hátha összerázódik és jó lesz, kocsit megemeltem kerék forgat de változatlan.. Szerintem ez a Vika-s dob a szar, vagy csak nem passzol a a vika dob a ferrodo betétekkel. Még a dob átmérőt megmérem, kérdésem,h lehet-e a dobból esztergálni,hátha akkor elforog rendesen?
A jó kislányok a menyországba jutnak,a rossz kislányok elérik amit akarnak!