- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- GoodSpeed: ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16600 üzenetére
Igen. De legalább a ventilátor lapátok felöli oldalon tehettek volna bele golyóscsapágyat. Ott van a nagyobb terhelés.
Pont ez a gondom a gyújtáselosztó tengelyével is. Itt is bronzperselyben forog a szára. A bajom az vele, hogy nincs megoldva ennek a tengelynek az olajozása,csak részben, mivel a körmös csatlakozásánál ketté van osztva a tengelyhossz. Az alsó szár kap szóróolajozást a kartellből, az rendben is van. A felső viszont, ha időnként nem kap olajat, akkor berágódik. E célból van az a vízszintes átmenő furat a bronzcsapágyba. Ide én kéthavonta vékony csőrü műszerolajzóval cseppentek párat. A röpsúlyok alatt,a ház alján van egy furat, amin ki tud folyni a felesleges olaj. Végül is,jó ötlet volt, hogy csak bronzperselyt kapott, mert ez hosszban fixen tartja a különálló felső tengelyt. Viszont oda kell figyelni, hogy rendszeresen megkapja a kézi olajozást. Márpedig, ha kikopik a persely, akkor fennt a csillagtárcsa kóvályog és a gyújtásértékek szóródnak.[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16602 üzenetére
Igen, eldugott helyen van. A hernyócsavar nagyjából a hengerfej felé néz és ott szűk a hely.
Amúgy nem árt a rotortartó hüvelyébe is cseppenteni olajat,mert az a tengely is még külön elfordúl, mikor a vákuum, vagy a röpsúly elhúzza. Ennek az aljában is bronz, vagy rézkarika van.[ Szerkesztve ]
-
mapet1969
újonc
Aki a skodáját szereti, rossz ember nem lehet!!!
Így van skacok?
(Ezt csak azé, hogy felébredjünk!)
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
Itt Miskolcon van egy skodás pali, Kiss Csaba, sok cucca van polcon favihoz, felihez, 120...stb, még be is szerez sok mindent, postázva bla,bla,bla, itt a száma: 06204623037, hátha jól jön néhányatoknak! Én nála veszek mindent.
a csoda csak a skoda
-
zorci1
újonc
Sziasztok,üdvözletem mindenkinek!
Aránylag friss Favorit tulajdonosként keresnék egy olyan szerelőt,aki a típus minden csínjátbínját ismeri és vihetném hozzá a vasat ha valami gondom akadna vele.Budapesti szerelőt ha tudnátok hálás lennék!Előre is köszönöm! -
andras966
csendes újonc
válasz bringasisti #16611 üzenetére
Hogy érted azt ,hogy semmi értelme? Valami értelme csak van ha más nem is az ,hogy jól néz ki.
-
bringasisti
Topikgazda
válasz andras966 #16612 üzenetére
Nyilván más szándék vezérel mindenkit. Én azt mondom meg kell venni a legjobb állapotban lévő 25 - 30 éves kocsit otthon javítani , nem költeni rá és mikor vége bevinni a bontoba . Ez az alkatrész mármint a torony merevítő annak kell aki versenyez a kocsival. De ahhoz rozsdamentes küszöb is kell hogy a kocsi ne csavarodjon . Ezeket a kocsikat közlekedési céllal kell igénybe venni.
BENEFON DELTA--------N8
-
andras966
csendes újonc
Lehet ez az oka, hogy sebességváltás után rángat kicsit a kocsi?
-
mcfly72
tag
válasz andras966 #16616 üzenetére
A rángatás szerintem karburátor, vagy gyújtás, a tömítés ha gatya, akkor vizes az olaj, no meg olajos a víz, erősen szappanos az olajbeöntő kupak belülről, főzi a kocsi a vizet,jobb eset ha "csak" erősen gőzös a kipuf-gàz. Cserélni nem km. után kell, akkor ha tönkremegy. Persze felgyorsul a dolog ha hajtod a kocsit mint a bolond!
a csoda csak a skoda
-
kmarco05
csendes tag
Sziasztok!
Jobb hátsó féklámpám kiégett de nem tudom sajnos hogy a foglalaton belül melyik izzó az.
Tudnátok esetl3eg egy képet vagy infót küldeni róla?
Köszönöm !
Üdv,
KMarco
-
vil59
tag
válasz andras966 #16618 üzenetére
Mikor hozzám került a favorit, ha jól emlékszem, az első műveletem az volt, hogy lecseréltem a karbi gumitalptömítését, mert a tűzfal felöli oldala szénné volt égve, a kipufogó felszálló hője miatt.
Én viszont, pont emiatt, már nem új gumitalpat tettem bele. Lehet kapni fémlapot, erre megy rá a bakelit távtartó és úgy a karbi.Köztük pedig a tömítések. Ezt így lehúzva, többé nincs falslevegő probléma, végleges megoldás. -
kmarco05
csendes tag
Köszönöm !
-
andras966
csendes újonc
Sziasztok!
Sikerült beszereznem újfajta ajtókárpitot a Favoritra. Kaptam hozzá szerencsére egy pár tartó fület is, két fajtát fehéret és feketét. Tudnátok képet küldeni ,hogy a tartó fülek berakása után ,hogyan kellene kinéznie a dolognak? Kiindulási pontnak kellene.... -
vil59
tag
válasz bringasisti #16627 üzenetére
Köszönöm a választ!
Csak amiatt aggódtam, hogy nem őzbarna a porcelán. A menetes rész tetején, a felső peremen vékony korom-film réteg volt , ami egy 'karikás' mozdulattal lejött és alatta nagyjából már látszódott a fém.
0,62-körüli az elektródahézag,a 0,6-os hézagmérő hajszálnyit mozog, mikor közé dugom.Egy éve néztem, azóta ez nem változott. Most annyit tettem, hogy a 0,4-es hézagmérőre kétoldalán ráhajtottam 2000-es polírpapírt és az elektródák közé bedugva, oda-vissza meghúztam a felületeket. Szerencsére nem voltak beégve, mert azonnyomban tükröződtek. Még nagyítóval is megnéztem a pozitív szeg szikrafelületét, de nem volt szivacsos. Viszont azt vettem észre rajta, hogy a sarkai már egész enyhén le vannak gömbölyödve. Kb. 20ezer km. van bennük. Mielőtt újonnan betettem őket,észrevettem, hogy a gyertya végén, ahova a pipa rámegy, ott van rajta egy menetes henger és alatta a gyertya menete gyárilag fekete volt. Nem tudom, mi célból, de attól tartottam, hogy ez nem igazán jó vezető felület, úgyhogy műszerész drótkefével leszedtem róla és ezt is felpolíroztam, majd fogóval ráhúztam.Ez után ide is polír jött, hogy a pipa belsejében fémesen érintkezzen majd. Tulajdonképpen a későbbiekben az is elég lehet itt, ha a pipa rádugott gumicsonkját , kőrkörösen megmozgatom időnként. Igaz, itt nem szokott beégni a két felület.
((azért nem vagyok ám mindig ennyire precíz..))[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz mcfly72 #16629 üzenetére
Szia, köszönöm a válaszod.
Ezek szerint jó az alapjárati előgyújtás. Persze, ez csak egyik előfeltétele annak, hogy jó kondiban maradjon a gyertya. Ehhez szerintem az is kell, hogy magasabb fordulatszámokon is meglegyenek az optimális gyújtási előfokok. Valahol van egy lista, hogy hány foknak kell lenni 1200-nál,1600,2000-nél,stb.
Ha jól emlékszem, az alapjárati 3-5°minusztól,nagyjából 3500 fordulaton, már kb. 20-25° az előgyújtás. Emiatt, nagyon üzemszerűen kell működnie már ebben a fordulattartományban a vákuumos dobnak és a röpsúlynak ahhoz, hogy a gyertya épségben túlélje.
Az a véleményem, ha jó a benzinszint, a szikra intenzitás, a vákuumdob és a röpsúly is megfelelő előhúzási értéket biztosít, akkor a Favorit simán felszalad a Kékestetőre is...
A benne lévő gyertyák, Brisk D17YC.[ Szerkesztve ]
-
andras966
csendes újonc
Gyújtás pozitív ágát honnan a legegyszerűbb levenni? A szivargyújtót nem sikerült kiszedni így onnan nem tudtam leszedni a vezetéket...
-
andras966
csendes újonc
válasz bringasisti #16632 üzenetére
Végre szereztem gyári digitális kis órát ahhoz fog majd kelleni.
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok,
látom most újra beindult az élet, ez jó hír.
Pár hete sajnos észrevettem, hogy néha (el/feltűnő jelenség) hogy csattog a hidrotőkém. Ezzel egy időben 3 hengerezik a motor.
Lakótelepi "janik" módjára összedugtuk a szomszédokkal a fejünket, és kitaláltuk, hogy nagy valószínűséggel be van égve az egyik szelepem ami néha nyitott állapotban marad.Kérdezném, hogy lehetséges-e, hogy ennek köze van ahhoz, hogy utóbb úgy vezetek, hogy kb. 60-nál már 5.-et kapcsolok és ez csak ilyen 1500-1600-as fordulatot jelent. Nem erőlködik a motor, de talán ki kéne forgatni 2000, vagy afölé? (gondolnék itt a fokozott korom képződésre)
Gyertyákat nemrég cseréltem, azok rendben levőek voltak.Ja, és hogy ez véletlenszerűen jelentkezik, és 5-10 mp után megszűnik a jelenség. Jellemzően dugóban állva, araszolva szoktam megfigyelni, hogy csinálja.
-
mcfly72
tag
válasz bringasisti #16639 üzenetére
Azért gondolom nem 3 literhez a 2 deci!? Van valami "recept"?
a csoda csak a skoda
-
FeniX-
aktív tag
válasz bringasisti #16641 üzenetére
Halihó, de az injektor alkatreszeket nem teszi tonkre?
-
Mikimano2
csendes tag
Üdv. Mindenkinek!
Segítség kellene favorit 136l -hez.
Most került hozzám egy ilyen példány eléggé elhanyagolt állapotban.
-egyenetlen alapjárat(berezonál tőle a kaszni) az autó feketén füstölt, gyertyák koromfeketék voltak (ezen azóta javítottam kicsit némi porlasztó állítgatással, a füst nagy mértékben csökkent, de az ingadozás maradt)
-ablakmosó nem kap áramot(nem tudom pontosan hogy a kapcsolókart befelé kell nyomni, vagy magam felé húzni, de sehogy nem működik) próbáltam megnézni a biztosítékokat, de sehol nem találom a táblát!
-kilóméter számlálót asszem elrontottam egy menet közbeni nullázással
-csomagtér csak kulcsal nyitható(látok ugyan elektromos csatlakozót az ajtón, de kapcsolója sehol sincs, plusz nem is ér hozzá rendesen az ellendarabjához)
Szóval a fenti témákban kérnék segítséget, valamint ha tud valaki letölthető szerelési könyvet, az is érdekelne.
(pl. porlasztó beállítása, ill. hogy miket kell ellenőrizni rajta,
gyújtás beállítása, stb.)
Várom szíves segítségeteket. -
bringasisti
Topikgazda
válasz Mikimano2 #16643 üzenetére
Kell hozzá egy 150*4 és és egy marok csavarhúzó. Jobb első kerék felől a hernyó csavar segítségével beállítod a legnagyobb fordulatot majd az anyós ülés felől a marok csavarhúzó segítségével az optimális fordulatot. Ekkor ismét a kerék felől megkeresed a legnagyobb fordulatot. Szerintem nagy a kartelgáz és mindig lesz egy kis ingadozás. Biztosíték tábla a kesztyűtartó alatt van, első körben segédkábel segítségével vigyél áramot a szivattyúra. Kilométer órát ki kell venni ha nincs elszakadva az oda vezető spirál akkor meg kell nézni hol nem megy tovább a hajtás az órán belül. A csomagtér csak kulccsal nyitható ha valamelyik lámpa nem ég akkor ha jó az egő akkor meg kell nézni ha bezárt állapotban még egy kicsit nyomsz az ajtón akkor változik valami?BENEFON DELTA--------N8
-
Mikimano2
csendes tag
válasz bringasisti #16644 üzenetére
Kössz a gyors választ.
A kartergázt hogy tudom ellenőrizni?
A kesztyűtartónál akko ki kell bontani a belsejét és alatt lesz a tábla, ha jól értem.
Írok majd hogy mik a fejlemények. -
Mikimano2
csendes tag
válasz bringasisti #16646 üzenetére
Sajnos ma délelőtt már be se tudtam indítani.
Ahogy mondani szokták, megszívhatta magát.
A porlasztó hátsó részénél folyik ki a benzin.
(pedig tegnap melegen már egész bizakodóan ment...)
Mi legyen, szedjem le a porlasztót és tisztítsam ki azt is, meg a gyertyákat is...?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen