Új hozzászólás Aktív témák
-
vil59
tag
válasz andras966 #16799 üzenetére
Szia.
Én is elgondolkodtam azon,hogy kevertetek ki azonos színű festéket, mert volt karosszéria hibám. Mondták, hogy spray flakonba tőltik.
Én sem tudtam a színkódomat.Azt mondták, próbáljak nekik bevinni egy karosszéria darabot, amit bemérnek számítógéppel...Végül is, nem lett belőle semmi...
-
bringasisti
Topikgazda
Az hogy milyen kódot adott meg a gyár már nem lényeges mert az lyukkártya kód volt amit már nem használnak, most sima kártya van más a kód. Mikor utoljára vettem festéket egy faszi éppen akkor vitt be egy tanksapka ajtót hogy ilyen festéket kér 3 decit.
Nekem sárga kocsim van( olajbarna)
Skoda festékkód; 6245 gyári kód > 427/c2[ Szerkesztve ]
BENEFON DELTA--------N8
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16802 üzenetére
Hát, ez az infód napra kész volt.. A bordó kódja nincs meg véletlenül? ):
Most, hogy szó került róla, már írtam is egy email-t,autófesték keverő szaküzletnek, hogy milyen módon jutok hozzá színazonos sprayhez. Úgy, hogy nem tudom a színkódomat és mintát sem tudok vinni..
Azt kérdeztem, ha autóval megyek oda, úgy bemérik-e ?
Végül is, motorháztetővel mégsem állíthatok be..
Ha nem jön válasz, megyek személyesen.. -
vil59
tag
válasz bringasisti #16804 üzenetére
Akkor, ez nem az újpesti Procolor. Itt régebben voltam, de nem színkeverés miatt,habár foglalkoznak vele, hanem kész sprayt vettem. Sajnos, egy árnyalattal sötétebbet kaptam, az előző számsorozatú meg világosabb volt. Pont a kettő közti kellett volna...Azon filózok, mit szedjek le a kocsiról, amit bevihetnék színmintának.Marad az, hogy viszem az egész autót. ):
[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz bringasisti #16806 üzenetére
Kicsi a világ..
Köszi a címet.
Pont ide írtam azt az emailt. Az üzletnek a neve: Polilackfarben. A pizza mellett van. -
vil59
tag
válasz bringasisti #16809 üzenetére
Igen. A Merkúr korszakban, még nem volt nagy színválaszték. Ott volt a Zsiguli, Wartburg, fehér és kész.
Ma meg kijön egyazon típus,tízféle fehér árnyalattal.[ Szerkesztve ]
-
vil59
tag
válasz mcfly72 #16810 üzenetére
Igen, az élek, sarkok, lefedett felületek veszélyes helyek, ilyen szempontból.
Ezt a kilincs alatti helyet is mindig úgy szoktam lekezelni,hogy megemelem a nyitófület és kőrben,alatta is kap egy kis karnaubát.
Az a baj ezekkel a helyekkel, hogy eső után, a szabad karosszéria felületek előbb-utóbb leszáradnak, míg ahol a vícsepp megáll, ott hosszabb távon kikezdi a fényezést.
Nagy zuhi elkapott hazafelé. Mikor hazaértem, már sütött a nap ezerrel. Innentől egy hétig fedett helyen állt, nem mentem vele sehova. Mikor ránéztem, az ajtó gumikéder alsó csíkja alatt állt a víz. Egy hét után.. -
bringasisti
Topikgazda
válasz bringasisti #16815 üzenetére
A matek nem volt soha az erősségem. 1 nulla lemaradt.
BENEFON DELTA--------N8
-
mcfly72
tag
-
bringasisti
Topikgazda
Korábban egy forumtárs írta hogy a Tatai úti bolt már csak online működik. Most voltam náluk és az Országbíró útra költöztek a Reitter Ferenc út sarkára és kiszolgálják mindenkit. 200 méter a különbség
BENEFON DELTA--------N8
-
mcfly72
tag
Nem értem gondom keletkezett! Sziasztok!
A minap kinyitottam a motortértetőt,mivel már régen nem- szimpla ellenörzés, - víz,olaj, ablakmosó, blablabla...és látom, hogy a jobb elején a kocsinak, (bent a motortérben) a gyujteloszó,+vízpumpa+ aksi+ satöbbi környékén erősen grafitos lerakódás látható, olyan mintha egy csomó grafit ceruza belét lereszelve odaszórta volna valaki!
Mi a hóember csinál ilyet, az autó rendesen működik, minden rendben vele, indul pöcc, minden jó!
Mi lehet ez? Valaki?a csoda csak a skoda
-
mapet1969
újonc
válasz bringasisti #16820 üzenetére
Szia! Én voltam az aki azt írta, hogy a skoda-shop már csak online fog működni, mivel ott jártam a régi üzlet előtt, ami teljesen ki volt ürítve, és az ablakában olvastam a kiírást! Butaságokat nem szeretek mondani, de köszönöm az infót, nekem is jóleső hír, hogy még mindig vannak!
-
mcfly72
tag
Én a rotor felöl gyanítom a dolgot, inkább jobbfelé rakódik a dolog mint felfelé- a motorháztető belül nem annyira olyan!
De onnan hogy jön ilyen "por"...?a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz mcfly72 #16821 üzenetére
Szia.
Én arra gondolok, hogy a jobb első gumi, kanyarodáskor beleér valamibe és súrolja, forgácsolja azt,ami hosszabb távon gumipor lerakódást eredményezhet. A kerék forgása felszórja a motortérbe.
Lehet, hogy csak kis mértékben ér valamihez és nem hallod menet közben.
Nekem dobok vannak minden kerékjáratban,de a bal első, sajnos egyszer megrepedt, vagy tíz centi hosszan. Kicsit el is van deformálódva ott és egy része belóg a kerék felé. Szerencsére ez a sérülés felűl van, a lengéscsillapító kivágásánál,de erősebb berugózáskor sem ér a gumihoz.
Esetleg nézz körül, hogy áll a gumid környéke.
(gondoltam a fékbetétre, da az már csak nem...)[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
Köszi! Megnézem, bár az eddig miért nem volt? No meg ott nem sok hely van ,hogy így feljusson a cucc,gyakorlatilag a kerék felett a legkoszosabb a kasztni belül, ott elég zárt a rendszer, a trafó környéke a legszennyezettebb! A fék nemsokára cserés, de az csak a felnit koszolja.
Arra gondolok,hogy az ékszíj szállít oda valamit, valahonnan, de mit és honnan? Vagy valakinek ötlet?
A gyújtás elosztó esetleg valamit forgácsolhat?a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz mcfly72 #16830 üzenetére
Nálam az ékszíj hűvösebb időben túl laza, mikor meg már meleg, akkor meg feszesebb lesz. De mikor még laza, akkora a kilengése, mármint annyira meg van nyúlva, hogy mikor beindítottam, akkor egy rövid ideig hozzá ért az alsó takarólemezhez. Ahogy rángatódzott az ékszíj. Legalábbis én ezt figyeltem meg az enyémen. Fényes volt a lemez ott,ahogy kicsiszálta az ékszíj.Már nem ér hozzá, mert lejjebb kalapáltam a lemezt. Igaz, nekem nem volt ilyen lerakódás itt.
-Csak egy tipp. - -
vil59
tag
Nem tudom, a generátor ékszíj tárcsán lévő ventilátor melyik irányba fújja a hűtőlevegőt. Mert,ha esetleg a feszszabályzó szénkeféi valamiért elkezdenek nagymértékben, hírtelen kopni,akkor, ha a venti a trafó irányába fúj,vagyis kiszívja a levegőt a generátor belsejéből,így esetleg oda rakhatja le a szénport. De mint mondtam, nem tudom mi a fújás iránya. Lehet, hogy az olajszűrő felé fúj. Akkor meg lőttek a 'teóriámnak'..
[ Szerkesztve ]
-
mcfly72
tag
Köszi! Ez is, ezek is lehetőségek, délután csekkolom!
Különben gyanakodtam a fesszabájzóra én is, de azt elvetettem mivel az ha rossz, rögtön küldi a jelzést a műszerfalra, amúgy azt évente cserélni szoktam, nem tudom miért de tönkremegy.....[ Szerkesztve ]
a csoda csak a skoda
-
vil59
tag
válasz mcfly72 #16833 üzenetére
Igen, ezek csak lehetséges hibák.
Közben megnéztem a feszszabályzóm márkáját, mert nem túl rég, meígértem,hogy közzéteszem. ARROW típus és kb. nyolc éve jól működik.
-Egy dolgot gondoltam még a jelenségedre, habár ennek se lehet túl nagy valószínűsége:
Szemben állva, a bal első lyuk a hengerfejben az egyes henger kipufogó kijárata. Ott a sortömítés bal széle, ha átereszt, kinyomhatja a kormot. De ha ilyen sok lerakódásod van, akkor itt esetleg nagyobb már a hézag, de annak hangja is lehet.
(Kicsi az esélye, csak eszembe jutott valami.) -
vil59
tag
válasz mcfly72 #16841 üzenetére
Majd, ha kiderül, számolj be róla..és alaposan takarítsd majd ki ezt a helyet, ne szívja be hosszabb ideig a légszűrő ezt a port. Zuhanyt neki !
Vagy mosd le most tisztára és menjél vele, ha nem jöttél rá semmire. Később újra ránézel, hogy újra ott van-e a dolog..[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Sziasztok, kérdésemmel elsősorban Mágushoz fordulnék, de végülis publikus, szóval akinek van tapasztalata, nyugodtan szóljon.
2002-es AZE motorkódú (skoda motoros) fabiában mennyire nehéz a hidrotőke csere? Mi kell hozzá?
Sajnos, egyre gyakoribb a csattogás, és a vele együtt járó három hengerezés. Gondoltam, mielőtt gépműhelybe vinném a hengerfejet, teszek egy próbát a hidrotőkékkel. (Ha otthon is megoldható reális áron + időn belül)Köszi, üdv mindenkinek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FeniX- #16845 üzenetére
Nem nagy történet, olyan, szétszedni, mint az állítósat. Leveszed a szelepfedelet, a himbasort és egyenként kihúzod a pálcákat, maga a hidotőke lent vana pálca végén, a pálca és a vezérmű tengely között.
Összerakés után 30 percig nem indítható a motor, hogy üljenek össze a hidrotőkék.
[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
aktív tag
Jajj, még egy: a hibakódok alapján talán még "lokalizálni" is tudnám, hogy melyik hengerben marad ki a munkaütem, és akkor elég lenne csak azt a kettőt kicserélni. (?)
-
McSzaby
őstag
Sziasztok,
van egy 120-s Skodam. Amikor beinditom, megyek vele tökéletes, viszont amikor megállok vele egy pirosnál, vagy kereszteződésben, akkor lefullad magától. Tippetek van miért lehet? Úszószint, vagy mi a baja? Teljesen gyári gép.
#ThankYouSirAlex #ThankYouLouis
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- MotoGP 24 - Íme a launch trailer
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gitáros topic
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen