Új hozzászólás Aktív témák
-
gaben200
csendes tag
Hányas felni megy rá akkor a favoritra??...Ami bisztos jó rá mert én is tudtam volna szerezni egy 185/60/14-est
-
rob210
nagyúr
Akkor most örülünk
Megnyugtatlak, hogy a favorit javítási költségei messze elmaradnak egy mostani autóhoz képest tehát csak mihez képest drága némely alkatrész javítása cseréje.
HAvernak most durrant el az önindítója bontótt önindító került 34.000.-
Ez pl. egy favorit esetében 5-6.000.-Renault power
-
darius
tag
Sajna nem volt elég a gumigyűrű cseréje, ülepítő tartály külön nem tartanak, bontó nincs a közelben, így "beruháztam" egy új AC pumpára. De most már tényleg örülünk
Közben pluszként hozzájött az is, hogy elkezdett diszkózni a műszerfal világításom, illetőleg néha egy-egy pillanatra elment a töltés is. Már kezdtem vízionálni egy generátor cserét, amikor észrevettem, hogy csak a fesz.szabályzó saruja lazult le túlságosan. Pótgenerátorom már van ugyan (bontott), de a cseréhez nem sok időm, kedvem lett volna. -
Tompie
őstag
Hali.
Azt akarom kérdezni, hogy Skoda Favoritba mennyibe kerül egy szivargyújtó beszereltetése, vagy csak simán egy szivargyújtó amit házilag beszerelnék, ha ez a házi beszerelés lehetséges, illetve ha lehetséges mennyire bonyolult? köszi -
Transzmoha
újonc
Sziasztok!
Van valakinek Skoda Favorithoz vagy Formanhoz való elektromos kapcsolási rajza?
-
rob210
nagyúr
-
rob210
nagyúr
válasz Transzmoha #1360 üzenetére
Fent van a neten egy csomó helyen.
google a mi barátunkRenault power
-
rob210
nagyúr
Az amperszám a leírásában (kapcsolási rajzban benne van fejből nem tudom sajna).
Az egységet bárhol megkapod ahol favorit alkatrészt árulnak.
De szvsz nem kell pont favoritba valót venned.
Én a múlt héten még a tescóban is láttam szivargyujtót.
HA van biztosíték kötve a szivargyujtóra akkor efektív élesbe az aksira is kötheted.
Azaz a bizti tánláról leveheted a plusz minuszt.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
Nekem van a favoritban csak az még nem szivargyújtó csak 12v-os csatlakozó,és én is köttem be magamnak egyet mert a most sokminden arról megyen,telefontoltotol kezdve minden és jó ha benne van,és foleg hogy ilyen egyszeru beraktni de mondjuk az elektronikaval kapcsolatos dolgokat szeretem
-
-
Tompie
őstag
Na egy probléma. Tegnap délelőtt mentem egy barátomhoz, ott voltam nála estig. Mikor mentem hozzá semmi baja nem volt a kocsinak ment/húzott rendesen. Aztán ugye napközbe leesett az ég, nagy eső. Este mikor beültem a kocsiba beindult, de már alapjáraton hallottam a hangján, hogy valami nincs rendben, a motor is rángatózott mintha ki akart volna ugrani, nem szépen járt mind délelőtt. Aztán mikor elindultam a kocsi jól rángatott, szinte alig akart menni, először azt hittem valami dugulás, máskor is csinált már ilyet akkor meghúzattam és utána nem sokkal normális lett minden, hát most nem. Ha lassan gyorsítottam akkor gyorsult gyorsult de ha odaléptem neki akkor rángatott. Nagy nehezen hazaértem, de a hát előtt nem sokkal megint úgy tűnt hogy normális minden motor hangja, húzott is. Leállítottam. Aztán próbaképp vissza is indítottam, hogy mizujs, hát megint alapjáraton az a furcsa motor járás volt mint mikor elindultam.
Úgy gondolom, hogy köze lehet ehhez a nagy esőnek, de mi?
Illetve néha csinálja ugyan ezt ha sokáig kb 1 hétig nem megyek vele.
Nemrégiben öntöttem bele ilyen STP üzemanyag adalékot de ezek szerint ez sem használ :SAzt még megjegyezném, hogy azt vettem észre, ha visszakapcsolok pl 4-ből 3-ba és úgy húzatom akkor normálisnak tűnik, ha felkapcsolok és megint húzatok megint jelentkezik a hiba.
Mi lehet a probléma?
[ Szerkesztve ]
-
favoRITA
csendes tag
Egyébként van egy két problémám és augusztusban lesz vizsga, addigra kéne kicserélnem ezeket. Tegnap hoztam el a lakatostol, a kasztni rendben . Mostanában jött ez elő, hogy jobbra indexelek és ha a kormány egyenesben van akkor indexel, ha viszont már kanyarodok akkor elmegy az index hang és a villogás is megszűnik. Nem rég valakinek a fékezéskor volt valami hasonló ha jól emlékszem, lehet itt is hasonló probléma mint abban az esetben ? A másik az ablaktörlő. Csak egy álásban töröl az pedig a folyamat. A többi kiment, pedig nemrég még az is jó volt, érdekelne hogy ilyenkor mit kell cserélni! Előre is köszi a válaszokat.
-
-
-
Joci77
csendes tag
én úgy jártam: vettem új gyertyákat meg új madzagokat kb.50 km után nem akart menni
1500-2000 fordulatnál , szaggatott .
hazajöttem és elkezdtem járó motornál leszedni a gyertyákról a vezetékeket. jé a 3as nem ix-el kicsavartam a vadi új mécsest és el van repedve a porcelán de ezt hova viszem reklamálni gyári hibás.. -
morca
csendes tag
Hali Mindenkinek!
Van egy 94-es skoda formanom. Van néhány apró probléma vele, leírom hátha tud valaki segíteni.
1. A kilóméteróra kilóméterszámlálója és napi számlálója nem megy.
2. A központizár nem mindig múködik. (olyan mintha hőmérséklet süggő lenne)
3. Az üzemanyagszint mérő nem a valós értéket mutatja.
4.Ha a világítást rajtahagyom nem mindig ad hangjelzést.
Remélem tud valaki segíteni.
Előre is köszönöm! -
rob210
nagyúr
A kilóméter órát szét kell szedni van benne egy fehér fogaskerék fogas rúd azt kell fellazítani rányomni a fogaskerékre és meghúzni a leszorító csavart.
Ez típushiba eddig mindenki megkérdezte akinek favoritja van
A központi zár nem mindig működik ez mit jelent mi a hibajelenség, mert így elég nehéz kitalálni
A hátsó ülés alatt van egy kis festékesdoboz fedeléhez hasonlító kupak.
Azt kipattintod alatta van a benzintank tisztítónyílása amibe a szintmérő bele van szerelve.
Kiveszed és letakarítod a jeladó úszó sínjét.
Ezek után menni fog.
A hangjelző relé meg hát az utólag beszerelt annak a kábelezését kéne megnézni valahol kontaktos.Renault power
-
morca
csendes tag
Köszi a választ.
A központizárral az a baj, hogy nem igazán tudom mihez kötni a hibajelenséget.
Egyszer működik, a következő nyitásnál már nem, azután egyszer csak megint működik.
A vezetékeket már néztem, de semmi rendellenes.
Arra gondolok valahol állítani kellene rajta, csak nem tudom hol.
Üdv -
rob210
nagyúr
Mikor zár rendesen hidegben vagy melegben?
Ezt azért kérdem mert itt miliméterekis számítanak és a hőtágulás téged is meg tud viccelni.
HAvernak is ez volt a hiba melegben sose zárt be rendesen.
Kicsit a rudazaton hajlítottunk csak egy KICSIT és rögtön minden jó lett hideg meleg időben egyaránt.Renault power
-
semetka
őstag
Ma kicseréltem az akksisarukat meg a testelőkábelt, mert reggelente az első indításnál 1-2 másodpercig nagyon lassan teker az önindító ( de utánna meg begyorsul) és mondom hátha testelési hibám van. Holnap reggel meglátjuk mi lesz, ha nem javul meg akkor máshol keresem a hibát.
van vmi testelő kábel a motor meg a kasztni közt, hol találom ezt pontosan, megnézném ezt is?
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Meg tudjátok mondani hogy hanyas csavar fogja az AC-t?
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==