Új hozzászólás Aktív témák
-
csab89
csendes tag
hehe..én pontosan tudok neked válaszolni nkem szinte mindig igy áll a mutatom
kb 250-300km-t tudsz elmenni vele normálisan...ha nem normálisan mész vele, mint soxor én akk oan felére csökken a normálisnak...
mikor nekem kigyullad a lámpa akkor kb70km-t tudok elmenni vele lájtosba...sajna már 2xer leragadtam ez miatt
am ami a képeden van az nekem a 3ezer ft-os tankolás[ Szerkesztve ]
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
Tibcee
tag
Na, ma még tankoltam rá 8 lityót, amúgy friss jogsi+ nyúzom, nekem ez a tegnapi állás szintén egy 3ropis tankolás után volt. Lehet,h rossz a szintjelző lámpám, mert már a pirosnak a tetejében is lógott egyszer és nem jelzett, bár lehet, hogy még épp 7 és fél lityó volt benne.
-
csab89
csendes tag
lenne 1 oan problémám, amit már közel 1 hónapja észre vettem...hogyha városba közlekedek és néha + huzatom a kicsit, akkor felmelegszik a vizem és csak akk megy le am ráhuzom a melegre a fütést...de városon kivül sose csinál ilyet :S
mi lehet a baj rob? gondolom vmi a hütövel, vagy nem hüti a viz rendesen a hüvelyeket vmi a tököm van vele...ja és elég hamar, 2-3 nap után elfogy a hütövizem is, töltöm állandóan, de nem lehet hengerfejes, mert most cseréltem ki a tömitést és nbem is füstöl + nem is csinál semmi szokatlan dolgot...ugyan ugy megy mint a meszes...Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
Két dolog attól még lehet hengrefejes hogy most lett megcsinálva.
Elég ha nem nyomatékkulcsal lett meghúzva.
Vagy ha nem lett felsíkolva csak kicserélve a tömítés.Ha nagyon fogy a víz akkor nézd meg hol folyik el.
Illetve még egy kérdés az olajad nem tejeskávé színű?
Húzd ki a nívópálcát és nézd meg.
Ha tejeskávé színű akkor nincs miről beszélni akkor összefolyik a víz meg az olaj.
Az meg csak a hengerfejben lehetséges.Ha nem akkor meg tuti, hogy elfolyik valamelyik illesztésnél a vized.
A melegedés pedig azért van, mert nem kapcsol be a hűtőventillátorod.
Ki kell cserélni a hőgombát amit a hűtő aljánál találsz.
Ez tulajdonképpen egy hőmérséklet érzékelő jeladó ami a ventillátor be ki kapcsolását szabályozza.980.- ba kerül.
Renault power
-
csab89
csendes tag
na +van kicseréltem a högombát azt jo lett...szerencsére volt itthon a sok favo cucc között
nemrég irtad h a benzin szintjelzötjelzöt hol keressük...én néztem de nem találtam:S meik oldalon kell? vagy egyáltalán mit látni igy kivülrölŰ, mit kell keresnem? mer most nekem is behalt, mer uj dobot hegesztettem 7végén, azt szétütöttem hátulját és gond attolEladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
A hátsó ülésnél ha felemeled az ülőlapot, akkor az autó jobb oldalán anyós oldal, van egy olyan kupak szerűség mint a festékes dobozokon.
Azt ki kell pattintani egy csavarhúzóval.
Az alatt található az egész elektromos rész és a jeladó maga, ami egyébbkként nem egy bonyolult szerkezet.
Korábban már képekkel is illusztrálta egy kedves fórumtárs a szerelés procedúráját, érdemes visszakeresni.Renault power
-
csab89
csendes tag
na +javult a mutató köszi a tippet...
am még mindig fogy a viz vmiér, de nem tom:S, az olaj tökéletes, a motor tökéletes...nem tomam azt nem tod, mi az a *ar ami rajt van a kilométerórán? rá van vmi zöld genyo ragasztva, hiába cserélem ki a ledeket, mer attol zöld az egész....vhogy segits, hogy lehetne leszedni azt a micsodát onnan léccci, mer ez naon fontos!
[ Szerkesztve ]
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
Az a zöld izé egy hóálló gumi hüvely.
Ha gyári rizsszem izzóra cserélsz, akkor lehúzod a régiről és rátolod az újra.
Célszerű száraz kézzel csinálni.A víznél meg nézd meg, hogy a bilincsek nem eresztenek-e.
Nálam egyszer az volt a hiba, hogy a bilincs nem volt rendesen meghúzva és alatta eresztette el a vizet.
5-6 nap alatt fogyott belőlle 2-3 deci.Húzgáld meg a bilincseket a gyárikat meg cseréld le ava bilincsre.
Renault power
-
csab89
csendes tag
értem...és ezt a gumi hüvelyt el se lehet távolitani? :S
igen, oan ledeket vettem, ami pont belemegy a gyári foglalatba ...szép jégkékoks, megyek nézem is a bilincseket, mer nem rég leszedtük az összeset, lehet, hogy 1et kihagytunk :S
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
csab89
csendes tag
-
Lzc
csendes tag
Sziasztok!
93-as Favoritom van. Pár kérdés, hátha tudtok segíteni. Ha elkezd esni, a gyújtáselosztó benedvesedik, a motor elkezd döcögni, majd leáll. Az elosztó-fedelet lecseréltem kb. 2 éve, ettől javult ugyan a dolog, de nem szűnt meg. A szerelőm szerint nem lehet mit csinálni. Szerintetek? Pl. szilikonragasztóval leragasztani a fedelet?
Az indexkar sokszor nehezen kapcsolható, és nagyon könnyen bekapcsol a fénykürt indexeléskor. Elég kellemetlen. Valamit már cserélt a szerelőm, de nem sokat javult a helyzet. Mit lehet csinálni? (Tudtommal mindkét jelenség típushiba.)
Más: már nagyon régóta keresek a belső visszapillantó fölé betehető gyári digitális órát (a műszerfalon fordulatszám-mérőm van). nincs valakinek eladó? -
f.szabi
újonc
Sziasztok!Szükségem lenne egy megbízható 120-as motorra.Valaki tud segíteni?
-
csab89
csendes tag
üdv...az indexes jelenség nálam is jelen volt, de kicseréltem a kapcsolót és +szünt! sztem ez a helyes +oldás, elmész a bontoba és adnak egy 500sér , valamint órát is sztem találsz ott, a mulétkor én is láttam, suntam is h miaz, nem esett le, de akk már tom h mi az
am rob, szét szedtem a müszerfalat, és sajnálattal tapasztaltam, hogy nem tudom levenni azt a zöld izét az órárol , nem akarom h hiába vettem ledeket bele , vmit csak kilehet találni...csináltatni nem lehet vmiböl??
mutizok képet róla:
http://kepfeltoltes.hu/view/090910/P1010204_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/090910/P1010205_www.kepfeltoltes.hu_.jpg[ Szerkesztve ]
Eladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
Így viszont én nem értem mit szeretnél.
Azt hogy a kilóméter óra ne zölden világítson?Mert hogy akkor is marad amit mondok.
Ki kell szedni azt a zöld réteget belölle ami van.
A haveromnek például kiszedtük és kék irattartó dossziéból sniccerrel vágtunk bele másikat.
Nagyon faja lett.A zöld réteg kiszedéséhez tovább kell bontani a műszeregységet.
De nagyon figyelj oda , én nagy szétterített újságpapír fölött csináltam, hogy a legkisebb alkatrész is meglegyenRenault power
-
rob210
nagyúr
A típushiba valójában nem típus hiba csak kevés a hozzáértő szerelő.
Több megoldást is láttam már.
- Egyik a gyujtáselosztó körbeburkolása. (vízszigetelés.)
- Másik a gumi ó gyűrű alkalmazása ami tökéletesebb és egyszerűbb.
- Harmadik az alsó felső gyujtáselosztó ház cseréje, jó minőségűre, amiben gyárilag van ó
gyűrűA világításra is van megoldás. Ki kell cserélni a relét ami a világítást vezérli egy 94-es évjáratuéra.
780.- ba kerül.
Valamint ha ez nem oldja meg akkor mint azt előttem már mondták, a bajuszkapcsolót kell kicserélni, mivel szétkopott.A harmadik kérdésedre csak azt tudom mondani ez nem a hirdetés topik, de a Tecsóban én láttam olyat amit be lehet szerelni igaz ez Nem gyári és 2300.- került
Renault power
-
semetka
őstag
Kellene egy kis segítség.
Nem indul az autó, az önindítója halt meg. Tekerné de nem bírja, sztem beszorult. Meg búg is mikor indítanám.
Abban kellene segítség h milyen nehéz levenni illetve felrakni és hány csavar fogja?[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Honnan tudom eldönteni h bendixes ha leveszem?
Úgy gondoltam h itthon leveszem aztán beviszem a szerelőhöz h csinálják meg, de ha nem nehéz munka akkor megcsinálom én.==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
-
csab89
csendes tag
Hát rob, ezt sajna nem értem teljesen
azt akarom igen, hogy máshogy világitson, és mi is gondoltuk a végén, hogy kivágjuk a zöldet belöle, de akk ki kell vágni a 0,80,100,180, és km/h feliratot....azt azzal mit csináltatok? :S
valahogy légyszi segits, mer darabokba a müszerfal, de senki nem tud segiteniEladó felni favoritra, nagyon szépen mutatnak!!! fehér, 5 ágú! érdeklödni nálam ha érdekel!
-
rob210
nagyúr
-
Lzc
csendes tag
Köszönöm az 5leteket! Indexet és gyújtáselosztót megpróbálom helyrehozni. Nagyáruházas órával már többször próbálkoztam, de vagy rosszul járnak, vagy kijelző-kontakthibásak lesznek, vagy az első kánikulai napon teljesen beadják az unalmast. Egy korábbi autórádiómon volt óra, de azt mindig hard-resetelni kellett, mert valamiért a feszültség a rádiónál 10V alá leesik, ha bekapcsolt fényszóró és közepes/nagy hangerő mellett fékezek. És ettől kiakadt ez a régebbi kezettásrádió, de egy vadi új MP3 lejátszó is. By the way, nincs ötletetek, mitől lehet a fesz. esés? Végigmértem amit tudtam, rádió mögötti vezetékek jók, akksi teljesen feltöltve, szerintem a generátor is jó.
Szóval sosem tudom mennyi az idő, a fordulatszámmérő helyett néha praktikusabb lenne az óra. -
rob210
nagyúr
Szerintem veszel egy elemes órát és beteszed a műszerfalra oda ahova akarod, van hely elég rendesen, meg szögletes is a kicsikie műszerfala szóval nem nehéz felfogatni.:-D
Egyébbként a feszültség stabilizátorral van valami gáz.
Azt annó nekem is cserélték, de azt én is szervízben csináltattam, mert azt már nem mertem beválalni.Jah és ha egy ellenállással fixre kötöd a magnót akkor ezek a hibák megszűnnek.
Veszel egy biztosíték lengőajzatot beleteszel egy biztit rákötöd a pozitív szálra és megoldódott a dolog.
onnantól úgy fékezel ahogy akarsz.Renault power
-
semetka
őstag
Visszakaptam a kocsit.
De fesz. szabályzót cseréltek, az önindítót meg se nézték.
Azt mondták h nem engedte a fesz szab a töltést, mindig 12 volttal töltött. Hogy tényleg így van-e az majd kiderül h 2-3 napig nem megyek vele. Ha nem indul akkor az önindító is szar.
Most először kételkedek a szerelőkben h mégsem azt javították amit kelett volna. De rem nem lesz igazam[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
baloo79
tag
Üdv minden Skodás tulajnak!
Végül rávettem magam (egy kis segítséggel persze) a regisztrációra, így mostantól itt fogom rontani a levegőt!
Igyekszem rendszeresen itt lenni, mert sok kérdésem lenne, bár, ahogy elnézem, van még bőven mit visszaolvasnom a topikon belül.. -
baloo79
tag
Köszi!
Máris egy kérdés: A Forman műszerfala (fordulatszámmérős) beépíthető-e az eredeti órás műszerfal helyett? Találtam egyet, de nem venném meg, amíg megnyugtató választ nem kapok.. Az eladó szerint a panel hátulján lévő csatlakozók "tüskéi" nem ugyanazok, bár még nem volt időm szétszedni a Favorit műszerfalát, hogy megnézzem..
Hm.. Rob, milyen verdát nyüstölsz?
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
A műszerfal beszerelhető, de elég csak az óracsoportot megvenni minek az egész műszerfal
A csatlakozó valóban nem stimmel egy lábat át kell tenni 3helyről 4 helyre.
De mivel én is beszereltem a 94 es óracsoportot a 90-es évjáratú favoritba így azt hiszem megoldahtóJelenleg egy 1.6 os Golf II benzin amivel róvom az utakat.
Renault power
-
Tibcee
tag
Szegény Favo kapott ma rendesen, 2 mázsa szőlőt szállítottam apámmal vele kb. 20 km távolságból, de jól bírta a kiképzést és még bőven raktam bele a cuccot, amikor a barátnőmék Szuzukijában már rég elfogyott a hely. Alapjáratot állít majd rajta ismerősöm,mert most elég vérszegény, mondhatni szar (max. 600) így induláskor nyomni kell neki, de jó volt, 4esben vitte lazán a 90et így megpakolva is és ment volna még.
-
rob210
nagyúr
Az alapjáratot két csavarral lehet állítani a karburátoron, nem nagy ördöngösség.
A 200kg nem is olyan sok.
Én a tetőcsomagtratón 12 gipszkarton lappal, és a csomagtartóban 10zsák csemperagasztóval vágtam neki a 17.-kerületi Baumaxtól az Üllői útig az útnak.
Egy bajom volt csak nagyon ésszel kellett vezetni, mert a fékek nem bírták a terhelést.
A kocsi szvsz még vagy 200kilót bírt volna.Jó kis nyüstölhető gépsárkányok ezek.
Renault power
-
Tibcee
tag
Sajnos a csavargatáson már túlvagyunk, (a csavart védő műanyag sapkát is leszedtük) nem hozott eredményt,1x sikerült beállítani 900-1000 közé,de gázadás után visszaesett, haver szerint vmi gyújtás bibi van, elvileg jövő héten viszem, aztán meglátjuk,de csak hideg indításnál okoz problémát.
Fért volna még bele 3 műanyag láda szőlő+ a tetőcsomagtartóra is egy, de a többit vitte a Suzuki,hogy "Nehogy megszakadjon szegény kis Favorit..." persze én tudtam, hogy bírná,de rájuk hagytam. -
semetka
őstag
Olyan ötletem támadt, hogy tenni kéne a 120-as skodába automata övet. Vagy 120glsből tudném vagy skoda formanból kiszedni mert annak fekete az öve. A favoritnak barna. Nem tudtok vletlen vmi helyet, bontót ahol tudnék szerezni?
[ Szerkesztve ]
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
rob210
nagyúr
A gyujtás csak úgy nem mászkel el magától.
Ha a két csavarral nem tudjátok beállítani, akkor inkább a bimetállal lesza baj az valóban tönkre tud menni.
Illetve lehet még egy bibi de azt hallanád.
Ez pedig a vezérműlánc túlzott nyulása.
Ha nagyon megnyúlik a vezérműlánc akkor fodul elő, hogy nem lehet beállítani az alapjáratot, akár hova is csavarsz akármit.De annak igen csúnya csörgő cisszegő hangja van.
Renault power
-
darius
tag
Rég jelentkeztem, örömmel látom, hogy pörög a topik!
Abban a szerencsés helyzetben voltam, hogy a jobb hátsó fékem piszkosul melegedett. Elvittem a szerelőmhöz a gépet, aki egyből azt kérdezgette, mikor szerelték ezt utoljára. Emlékeim szerint az előző vizsgáztatáskor rendbe tették, de kiderült, ehhez se nyúltak hozzá mélységében... Így ki lett cserélve mindkét oldalon a munkahenger, a betétek, meg persze fel is lettek szabályozva a dobok, és most olyan a fékem, mint egy álom! Csak azt sajnálom, hogy hamarabb nem leltem rá erre az aranykezű mesterre -
rob210
nagyúr
Igen a fékekkel annó én is sokat szívtam.
Egy erőteljes fékezéskor 4 irányba kezdett menni az autó.
Na mondom most volt elég.
Kicseréltem a betéteket pofákat.
Lecseréltem a dobokat.
Olcsóbb volt a bontóból venni mint felszabályoztatni.Na onnantól olyan volt a fékem mint az álom
Renault power
-
semetka
őstag
Akarok rakni, egy komolyabb hangrendszert a 120-asba. 2 hangszóró a kalaptartóba 2 az ajtóba. Az ajtónál felmerült egy kis problémám. Mekkora fér be illetve, ha esik az eső akkor nem folyik-e rá a hangszóróra, mivel az ajtó belsejében is folyik egy kis víz az elvezetőkben?
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
-
semetka
őstag
Az első ajtóból, hogy a legjobb elvezetni a kábelt az autóba??
==Gigabyte Z170X Gaming 3 Core i5-6600 2x4GB DDR4 2666MHz Kingston HyperX Fury with Intel HD Graphics 530==
Új hozzászólás Aktív témák
- Ledvance LED Flat 1200lm/2700K/IP20/20W/380 mm átmérőjű mennyezeti LED lámpa -1 db 5000 / 3 db 13000
- Meross MSS425F okos elosztó, 4 alja + 4 USB, Homekit kompatibilis
- Aqara MCCGQ11LM nyitásérzékelő (HUB szükséges hozzá) + vízmentes 3D nyomtatott tok
- Meross MSS210 intelligens aljzat Homekit kompatibilis 4 darab
- Meross MSS315MA-EU intelligens aljzat energiamérő funkcióval (Matter / Homekit) 4 darab