Új hozzászólás Aktív témák
-
Ysthvaan
csendes tag
És az én csoda Roadstar rádiómmal kapcsolaban nincs vkinek vmi ötlete, hogy hol lehetne kikapcsolni? Most itthon maradt az előlap, a sok önindítózás, meg a világítás miatt ismét lemerüt az akksi, de ez így nem jó. Valszeg nem túl gyári, mert egy fél matrica sincs rajta
Ha már megy az autó, akkor ez is cserélve lesz, legalábbis 4 hagszórás kivitelre, nem akarok és Somogyit, de normásis hangzást annál jobban. Elég sok időt fogok (szeretnék) az autóban eltölteni, most vonatozok évi több mint 20e km-t.
Jóéjt, holnap írom a szerelő véleményét.
Rob: -
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #951 üzenetére
Jah a rádió arra van ötletem.
Úgy a tápcsatlakozó környékén kéne kikapcsolni.
Aztán kivenni a keretből.
Ellépni a kocsitól 2-3 méternyire.
Jobbkézben erősen megszorítani, fordulni vele kettőt-hármat és nagy lendülettel kb. 46-47° szögben elhajítani a b.dös p.csába.
Nem érdemes ilyenekkel szarakodni.
Nem kerül sokba egy kulturáltan szóló Mp3-as cd.
Én 10.000.- vettem az LG-t ami a golfban van, de semmi bajom vele.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
Erre én is gondoltam már, de most vagy két hónapig nem fog beleférni a keretbe a rádió csere. Amikor megláttam a kocsiba már akkor röhögtem, USB-s, memóriakártya olvasós, mp3 cd-s anyámtyúkja, és baromi szar hangzás
Addig ezt élvezhetem, ha nem eszi meg az akkut.
Soha nem értettem az olyan embereket akik vesznek valamit, ami közismerten szar, de legalább sokat tud Ez a mindegy milyen, csak ócsó legyen, és csili-vili...
Az LG-t mostanában dicsérik, ezekszerint történt némi minőség javulás a bevezetés óta? Régen legalábbis a hifijük gyalázatos volt.
Mindegy. Várom, hogy újra legyen autóm -
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #954 üzenetére
Nekem és két ismerősömnek is bevált, de ott is meg kell válogatni a korai szériák valóban szarok.
Ha ennyire nincs most lóvé akkor a következőt tudod csinálni.
A táp kábelre teszel egy kis kapcsolót amit addig lelógatsz a kesztyűtartóba vagy a közép konzolba.
Mivelhogy ronda de legalább az aksidat nem teszi tönkre.
Ugyanis egy aksi 10.000.- töl kezdődik.
1-2 hónap kapcsolgatást meg kibír az ember, ha nincs más megoldás.Renault power
-
darius
tag
Ezek a magnók már csak ilyenek, szívják a delejt. Én konkrétan egy kis villanykapcsolót eszkábáltam a magnó hátuljához. Nem túl autentikus, de megteszi. Gondoltam, hogy majd befogom valamelyik vakkapcsolót, de már annyira megszoktam, hogy ez már így marad
-
Ysthvaan
csendes tag
A kék gombon nekem nincs felirat, és hiába nyomkodtam, csak váltogatott, de lehet, hogy hosszan kéne megnyomni, majd kipróbálom, annyira nem izgatott föl a kezelésének az öröme, hogy 5 percnél tovább szórakozzak vele (előlap levétele után villog alatta vmi és úgy is meríti elég durván az akksit) és tényleg gyagyin néz ki:
Más.
Beszéltem a szerelővel, azt mondta, hogy hiányzott az elosztó fedélről egy alkatrész, és azt kellet kicserélni, és teljesen beköpte a gyertyát (ezt gondoltam).
De elfelejtettem mondani a szerelőnek, hogy a kézi szivatóval úgy ment az autó, mintha automata lenne benne, vagyis, mihelyt megmozdult a mutató, visszatoltam, majd adtam neki egy gázfröccsöt, és és visszajött alapjáratra, most ez nem működik, és fogalamam sincs miért. Mindegy, holnap fölhívom, hogy van-e ötlete, mert szerinte porlasztó csere, mert nagyon hiányos. Csak fogalmam sincs, hogy hogy tűnt el belőle minden, amikor hazajöttem vele és utána is ez a rész ment.
Mindegy. Elosztófedélcsere 4000.- telefonon kérdeztem. -
Ysthvaan
csendes tag
Kíváncsiság:
Kb mennyibe kerül egy bontott jó karburátor? Bár elképzelhetőnek tartom, hogy csak az automata szivatót kéne megvenni hozzá, bár a szerelő szerint ez nem lehetséges, csak egybe. Néztem a könyvbe, hogy házilag elég bonyolult lenne szétszedni, és összerakni, de ha mond rá valami horror árat (mondjuk 30e), akkor nekifogok, spéci szerszámaim ugyan nincsenek, de hézagot tudok mérni, a kulcsaim vannak, satum van.. stb
Csak ez is olyan része az autónak, amiben félek több kárt tudok csinálni, mint hasznot
Ennyi mára, muszály lenne erről a témáról elállítani az agyamat, mert holnap nem fogok levizsgázni (pont a benzin befecskendezésből, és a karburátorok lelkivilágából) -
Tibcee
tag
válasz Ysthvaan #960 üzenetére
Nekem egy kazettás Sony Xplod CA-630X van benne, 4k-ért vettem szinte új állapotban,dobozában. Autóhifis haver ajánlotta ezeket az utolsó szériás kazettás Sony-kat, mert a kommersz kategóriában ezeknek a legjobb a hangzása, ezután már a Sony-nál is sokat esett a színvonal, amúgy meg Favoritba nem is tennék mp3-at.
1 hónapig állt a kocsi államvizsgára való készülésből fakadó időhiány miatt, ma járattam meg december közepe óta először a gépet, akku ki volt véve, így azzal nem volt gond, a karbi kicsit rakoncátlankodott, na de azért nem sokáig, AC megtette a hatását, így kb. 2 perc alatt indult is az autó, utána meg már nem volt gond, jobb mint volt és a nagy hideg elmúltával a fogyasztás is csökkent.
-
Ysthvaan
csendes tag
Nem szeretnék én smucigoskodni az autómmal kapcsolatban csak most minden szinten extra mélypontra jutottam, anyagilag lekileg, stb. Gyakorlatilag most érzem úgy, hogy innen lefelé nincs út. De még optimista vagyok Remélem 1-2 hónap alatt kimászok a mostani helyzetemből, de ha túl sokat kéne rövidtávon költeni az autómra, vagy lerohad még párszor (egyenlőre nem tartom a kocsi hibájának; én futottam bele a sza*-ba), csak fokkozza a helyzetem súlyosságát. Úgy gondoltam 150-ért a nevemre veszem a kis gépet, kb 20-at ráköltök az feltétlen fontos javításokra, majd apránként teljesen helyre jön minden gondom vele.
Még 1 kérdés, az alkatrész én vegyem meg vagy bízzam a szerelőre, mert eldöntöttem ezt még a szolnoki út előtt megcsináltatom, így nem szívesen mennék vele sehova, hogy kell egy gyertya kulcs és pár km-enként kiszedni, megpucolni és visszatenni, valószínű hiába NGK, nem bírná sokáig a gyertya sem -
rob210
nagyúr
válasz Ysthvaan #964 üzenetére
A gyertya bírja, de Nem szerencsés.
A szerelő a keresztúri úti bontóból venné a karbit, amit te is megtehetsz.
Szerintem érdemes felhívni őket és megkérdezni mennyibe kerül egy bontott favorit karburátor.
Aztán felhívod a szerelőt, hogy mennyiért tudna egy karbit szerezni.
A két árból már látni fogod melyik a jobb.
Annyit még esetleg tudok segíteni, bár ez nem segítség, hogy ha tényleg műszaki zseni vagy
Kicseréljük a karbit Budapestiek révén.
Egy tömítésgarnitúra kell hozzá, egy benzinszűrő, csavarhúzó aba bilincsek. Benzincsövek.
Ez nem kerül sokba 1-2 ezer forint.
De a szerelő ha mást is kell állítani szerencsésebb megoldás.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
No ma megpróbáltam bekötni a fordulatszám mérőt,de nem sikerült,pedig mindent úgy csinálta m ahogy mondtátok.ěn már arra gondoltam hogy kell még valami hozzá mert az enyémben eredetileg nem volt,esetleg az elosztóba kell még valami(vagy az óra hibája mert 105/120 mérővel próbáltam csak kíváncsiságból),de nem tudom.Amikor rátettem a gyújtástrafóra a kábelt mindig bedöglött,De ahogy tudom a favorit elosztója kontakt mentes,és a mérő pont ezt méri
-
rob210
nagyúr
Sok sok embernek sikerült már bekötni, miért pont neked nem sikerül?
Ha van egy fordszám mérő órád akkor fogod, beindítod az autót.
A negatív szálat rácsípteted az aksisarura ( lengőbiztosíték szükséges a kábelre ) és szépen a jeladó szálat egyesével ráérinted a lábakra így megtalálod azt ami a jelet adja.
Ennyi.
Igaz nem túl szakszerű megoldás de max 3 biztosítékodba kerül még ha utoljára találod is el.
Ennél már nem tudok egyszerűbb módot.Renault power
-
rob210
nagyúr
-
Ysthvaan
csendes tag
Élnék a lehetőséggel amit felkínálsz. A szerelő azt mondta, hogy fogalma sincs mennyibe kerül, még körülbelül se a bontott karburátor, de így nem mennék vele messzire. Hétfőn megkérdezem a bontót, keresek keresztúron egy eredetiség vizsgálló állomást, hogy ne kelljen eljönni vele messzire, meg megveszem a cuccokat a Diadal utcában, ha sikerül, ha nem akkor máshol, de megszerzek még aznap mindent. Legfőbbképpen, mert a hét közepén még fékekből vizsgáznom is kell, na az az amit istenien el tudok rontani (munkahengert szvsz szabad otthon cserélni, de szétszedni és összerakni fontosabb részeket már nem illene ), pl ezért áll (4 bakon) a garázsomban a moszkva anyáméknál, no nem kell komoly garázsra gondolni, de nem esik rá az eső
Én és a műszaki zseni Maximum elméletben tudom, hogy mi hogy működik, miért olyan alakú a K-Jetronik tölcsére, hogy méri a levegőmennyiséget az L-Jetronik, de látni még nem láttam. Ennyit a műszaki zseniségről -
rob210
nagyúr
Nem én nem a 120-as mérőjét szereltem be, de az teljesen mindegy ugyan úgy müködik mindegyik.
Ha most a golfból kivenném és betenném a favoritba ugyan úgy működne.
Teljesen mindegy, hogy milyen benzines autó fordulatszámmérője van a kezedben.
Ha diesel a fordulatszámmérő ott lehet eltérés egyébként benzin-benzin között mindegy.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
Most nenézzetek hülyének,meg nehigyjétek hogy nem értem amit mondotok,de nekem egyszerűen nem megy,mert pont ugyanazt csináltam amit modtatok,márcsak arra tudok gondolni hogy az órám a szar,mert már vagy 10éve itt hánykolódik,meg a csatlakozók eléggé lógnak rajta
[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
NEm ha kap egy pozitiv és egy negatív sarut akkor áram alá helyezted a készüléket.
Utánna a jel szálat rá kell érinteni a pozitív sarura, de csak egy pillanatra.
"egy hangyafasznyi másodpercre"
Abból látod, jó-e ha kileng a mutató akkor jó.
Ha nem mozdul akkor bizony kuka a műszer.
De ezt már egyszer leírtam igaz nem ilyen részletesen.Renault power
-
Ysthvaan
csendes tag
-
rob210
nagyúr
75 lovas tehát nem egy erőgép.
De nekem pont jó kis családiautó.
Kegyetlen méretű a csomagtartója.
Még mindig be tudtam tenni amit be akartam.
Skodával előfordult, hogy nem minden fért bele, igaz azon volt tetőcsomim.
Azon kívül ez is csak 20 éves autó idén......de komfortosabb mint a skoda.
Jó benne a fűtés nagyon nem zörög az utastér mint a skodában azt nagyon utáltam a kis csodaskodában.
Azon kívül egyébként sok hasonlóság van a két gép között.
Az biztos, hogy klaszisokkal jobb mint a skoda de hát ez VW az meg még skoda.
A felicia már vW az már a motoron kívül teljesen VW csak a szíve skoda.Renault power
-
Sanyo91
csendes tag
MA ráhajtottam 260km-t a favoritomra és szerencsére nem volt semmi baja,pedig szegény átlag 90km/h ment,de elég jó tépet,csak azt vettem észre hogy egy karburátor tisztítás ráfér.
De egyszóval még ellehet velük indulni hosszabb utakra is[ Szerkesztve ]
-
Joci77
csendes tag
eleinte talán még örültem is (nem szó szerint) mikor valami elromlott,legalább az ember megismerte minden porcikáját a kocsinak. de beleuntam mert max. 2 hetente valamit service-lni kellett,vagy igy vagy úgy ,meg azért csak 94'es de sok kicsi is sokra megy...
aztán úgy döntöttem veszek1 újat .de a favoritot meg sajnálom eladni -
rob210
nagyúr
-
Joci77
csendes tag
a favorit az marad... sajnálom eladni
kellett valami amibe befér az egész család + babakocsi stb..
fabia II. -
Lzc
csendes tag
válasz Ysthvaan #960 üzenetére
Az autórádióval küzdőknek: az én autórádiómnak két tápbemenete van, egyiknek elvileg mindig tápon kell lennie (mini áramfelvétel memória + óra fenntartására), a másiknak meg elvileg csak gyújtáskor (ez a főtáp, nagy áramfelvétellel, még standy módban is - egy zöld gomb is világit a magnón, ha táp alatt van). A szerelő viszont úgy szerelte be a rádiót, hogy a két tápbemenet közösítve van és folyamatosan aksin van! Gondolom nincs külön tápvezeték arrafele a gyújtáskapcsolótól. Igy természetes, hogy leszívja az akksit 3-4 nap után a rádió. Beszeltem egy kis fekete kapcsolót a főtápra, a kistáp meg folyamatosan tápon marad - azóta nincs gond a lemerüléssel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kedvenc zene a mai napra
- Milyen monitort vegyek?
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- EAFC 24
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Apple notebookok
- Hardcore café
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Új Bestway medence vizforgatóval akciós áron
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!
- Keresek! Motorkerékpár