Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mustármag
őstag
Sziasztok
Egy olyan kérdésem lennek hogy egy I7 11700kf és egy Be quiet! pure rock 2 fx párosnál mennyire normális cinebench r23-alatt a majdnem azonnali 100c°(100%venti)?
Processzor igényes játék alatt, a 80 feletti átlag hőmérséklet?Minden segítséget és információt előre is köszönök
-
Mustármag
őstag
-
-
Mustármag
őstag
Én benne vagyok, de egy ilyen lapba szeretném beletenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mustármag
őstag
Sziasztok
Internetezős gépbe egy E6850-nél erősebb procinak van értelme?
Azért Socket 775, mert van itthon egy fél konfigom, egy proci és egy HDD hiányzik a működéshez. -
Mustármag
őstag
válasz spanglee001 #15429 üzenetére
Én laikus vagyok, azt írom le hogy én mivel próbálkoznék.
-BIOS-ban minden energiatakarékos dolgot kikapcsolni és úgy használni.
-Esetleg egy hálókártya 1000-2000 ft-ért lehet kapni.
-Vedd ki az egész konfigot a gépházból és próbáld meg úgy milyen.
-Esetleg ha van olyan ismerősöd akinek az alaplapja működik a procidal akkor rávenni hogy cseréljetek egy időre lapot.
-Keresel egy közeli boltot ahol vállalnak számítógép bevizsgálást és leadod a teljes konfogit hogy mondják meg ők mi a hiba. -
Mustármag
őstag
válasz Picturemaker #14965 üzenetére
Rendben, köszönöm
-
Mustármag
őstag
Sziasztok
Intel i5 3470 procinak 58°C max hőmérséklet hosszútávon belefér vagy jobb lenne lejjebb nyomni?
-
Mustármag
őstag
válasz dodopek #5860 üzenetére
Adnak hozzá ha minden igaz.
A régit a proci tetejéről aceton mentes köröm lakkal és vattával (ami nem szálasodik ki) óvatosan letörlöd.
Majd nyomj egy keveset a tetejére úgy egy borsónyit, húz az ujjadra egy darab nejlont (folpack is jó) kend szét hogy egyenletesen fedje. Először inkább kevesebbet. (az se jó ha túl kevés és az se ha túl sok)
Lényegében ennyi. -
Mustármag
őstag
válasz betegphiu #5857 üzenetére
Próbáld meg IBT-m el is.
Nálam jobban terhel az IBT-em legalább egy 8-10 c°-al többet csinál.(vagy nem tudom jól beállítani a Prime-t.)