Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • WayneGace

    őstag

    válasz wednesday #15 üzenetére

    Én is emlékszem, hogy pl. Heroes of M&M 3 mennyivel szebbnek tűnt az elődjéhez képest. Az is sokat dob a játékélményen.
    De messze nem elsődleges. Példának a dungeon keepert tudnám mondani, amikor újból játszottam, akkor már elég pixelesnek tűnt, kis felbontás, stb.. De egy idő után, amint megszoktam, már nem volt zavaró. Persze utána egy mai játék megint másképp hat.

    BestSecret invitációt privátban adok.

  • #06658560

    törölt tag

    válasz wednesday #9 üzenetére

    Ha visszatekintek játékélményeimre, szigorúan PC-n maradva, akkor amik meghatározóak voltak, nyomot hagytak, nem voltak újak, egyediek- csak kreatívak a játék oldaláról: Betrayal at Krondor, Goblins széria, CIV-galaxis, SIM City és tesói, Tycoonok, Duke Nukem, Heretic. MMORPG-ben a szögletes grafikájú Silkroadban sokszor üldögéltem és néztem a napfelkeltét, naplementét, esőt hosszú perceken át, mert olyan hangulatosan megcsinálták. A Dark Messiah of Might and Magic a cső pályaszerkezete ellenére is érdekes, jó történettel megáldott fps/rpg hibrid lett. A Sacredben a rengeteg fejlesztési út nyitott kvázi végtelen távlatokat.

    Mindezek ellenében a Sniper Silent Warrior az egyik legnagyobb csalódásom, mert nem csak cső, de eszetlen killemall is, nem sniper játék. Pedig a távoli dolgok grafikailag szintén jó hangulatot adtak, élvezetes volt.

    Votl a telefonomon a Baldurs Gate remake, nem játszottam vele sokat, de veszett jól éreztem magam azzal is- a sörös nóta a kocsmában a legelején, a karakter szövegei, mind feldobták.

Új hozzászólás Aktív témák