Új hozzászólás Aktív témák
-
Megnyitom a linket, erre egy Shadow of the Colossus kép fogad. Ha ilyen menő lesz a következő Mass Effect, akkor Hajrá Bioware!
A Slime draws near! Command?
-
MasterMark
titán
Switch Tax
-
félisten
Az a kerekes jármű érdekes meg az utolsó CA. képen az a hologramost izé mi lehet? Mintha a bolygót mutatná rajta a feladatokkal .
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
haxiboy
veterán
Nagyon!!! Nagyon!!! NAGYON!!! Nagyon várom! A Mass Effect talán az egyetlen játék ami ennyire megragadott és le tudott kötni.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
VictorHUN
aktív tag
Annyira nagy titok, hogy a parasztnak sejtése se legyen róla, hogy mekkora szar lesz
David Icke: Ébred már az oroszlán
-
-
SunMount3r
nagyúr
Nem úgy volt, hogy ME-nek vége és egy új, de azzal összefüggő címen dolgoznak?
-
[Prolixus]
addikt
válasz SunMount3r #14 üzenetére
Nem úgy volt.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
SunMount3r
nagyúr
válasz [Prolixus] #15 üzenetére
Ja igen, valószínűleg azzal kevertem, hogy nem lesz benne Shepard.
-
haxiboy
veterán
Kinek mi...nekem pl nagyon tetszett mind3 rész, igaz én nem a gameplayért és a lövöldözésért játszottam hanem a történetért. Ezért is olvastam mind a 4 könyvet, minden hivatalos krónikát stb.
Vigyázat spoiler!
Mindenkinek aki játszotta figyelmébe ajánlom ezt:
Makes sense!
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
félisten
Mint annyian, Én is a történetért játszottam és mert élvezetes volt. Bizonyára Te is tudod ,hogy pont a történet kialakítás és az összecsapott befejezés volt az ami miatt annyi kritikát kapott a ME 3. Ezzel a véleményemmel nem vagyok egyedül.
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
CybonTom
tag
Nekem is tetszett mind3 rész, kivéve a legvége... ugyanis nehezen bírnám rámondani, hogy megütötte azt a mélységet és színvonalat amit maguk a játékok képviseltek, az átszínezett, minimálisan változó, az előző pár száz óra játékát abszolúte semmibe vevő és amúgy is logikátlan lezárás.
Nagyon remélem, hogy megint csinálnak egy bődületesen jó játékot, jó történettel és végre normális lezárással.[ Szerkesztve ]
-
Hiftu
senior tag
Ez is trilógia lesz?
Remélem hallgatnak a visszajelzésekre és egy élvezetes játékot raknak le az asztalra.
Az elöző trilógiából is tetszett mind a 2.95 rész.Tessék mondani, lehet itt hazudni? - Kaszt: Decker, Faj: Troll, Működési Terület: Prohardver
-
haxiboy
veterán
Szerintem pont nem lett lezárva a sztory, ha elolvasod a Shepard sulykolásáról szóló elméletet megérted hogy miért, de hadd magyarázzam el :
Spoiler!!!
Ugye amikor haladunk a nagy sugár felé ami felvisz a Citadelbe, a rádión lehet hallani hogy senki nem jutott fel, illetve mi kapunk egy elég nagy sebzést harbingertől. Innentől kezd érdekes lenni a sztory. Miután felkeltünk minden lassítva történik, harbinger elmegy mintha nem tudná/érdekelné hogy ott vagyunk, minden tele van árnyékokkal, hangokat hallunk, suttógásokat akárcsak amikor álmodik. ME1-ben a Rachni Queen úgy irta le a súlykolást amelyet álmukban hallottak/láttak mint "oily shadows". Ismerős? Illetve hogy került fel előttünk Anderson, és hogy értek szinte egyszerre oda ha csak az az egy felvezető út volt a citadelbe?
Amikor lelövi Shepard Andersont miért fáj neki is? És miért pont ugyanott van a seb mindkettejüknek? Miért hazudik a Catalyst? Míg a két kék (control, és a synthesis) végződésnél átváltozunk Husk-á addíg a controlnál felébredünk pedíg egyértelműen kijelentette a Catalyst hogy mi is meghalunk mert részben mi is szintetikusok vagyunk. Plusz, hogy is éljük túl azt a nagy robbanást? Kizárt hogy bárki is túlélne akkora robbanást. Illetve amikor Shepard fellélegzik látszik hogy törmelék van körülötte nem fém hanem köves törmelék. Ergo : Onnantól kezdve hogy eltalálnak minket az egész shepard agyában játszódik le, mert akkor volt olyan állapotban hogy a súlykolással részben átvegyék felette az irányítást. Egyértelműen a Destroy a megfelelő választás hisz akkor felkelünk és bár a történet nem említi felkelünk és folytatjuk a harcot tovább (vagy nyugdíjba vonulunk levarrjuk Liara-t még párszor és várjuk a világvégét).Szerintem a valóság az hogy az Ilusive Man, és Anderson is vígan élhet a sztory szerint, ahogy Shepard sem hal meg és a catalyst/crucible pedíg egyértelműen a Reaperek kiírtására lett kitalálva, nem pedíg amit a Reaperek be akarnak adni.
Shepard az első résztől kezdve hallucinációkkal/rémálmokkal küzd, és annyi Reaper Tech-el érintkezett mint kb senki az egész univerzumban (a reapereket kivéve persze) hogy szerintem aki elhiszi hogy pont őt ne sulykolnák...hát nem tudok szavakat. Szerintem a Reaperek felhasználták Shepardet arra hogy az univerzum esetleg a Reaperek által fejletlennek titulált fajokat / illetve eltűnt fajokat lsd. Leviathan is beállítsák a csatasorba hogy jó munkát végezhessenek. Valahogy kisértetiesen hasonlít Sarenre nemde?
Tényleg nagyon érdemes átnyálazni az irományokat mert ez nem olyan mint az eredetben hogy van rajt gyűrű/nincs rajt gyűrű, hanem egyértelmű utalások vannak, csupán a rengeteg információ közül sokan nem tartják lényegesnek.
Spoiler vége!
Ennyit az én kis monológomról, aki ilyen játékkal játszik próbáljon kicsit elvonatkoztatni, mert ez nem Call of Duty ahol mész és lősz, inkább interaktív filmnek lehetne felfogni...
[ Szerkesztve ]
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
Gergosz2
veterán
Ez a játék eddig semmit sem mutatott magából . Még azt is megkérdőjelezném, hogy fejlesztik vagy ha igen akkor csak most látnak neki igazán, hogyha kijön az új DA. E3-s jelenlétük is teljesen indokolatlan volt.
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
Polllen
nagyúr
Érthető, hogy ennyi ember próbálja megmagyarázni, hogy a kedvelt játék vége is zseniális, mert így nem kell szembesülni azzal a tökön rúgással, amit a befejezés összecsapása okoz.
Bármi is volt az eredeti terv, részben valósították meg. Utólag pedig bármit rá lehet sütni.
Külön öröm, hogy említed a cod-t, hiszen az me3 nagyobbik fele pontosan ugyanolyan lövölde."Odamentem egy párhoz...négyen voltak!"
-
tiv83us
veterán
Az a szintetikus piramis-szeru epitmeny csoport igen creepy, szerintem nem tul baratsagosak lesznek a lakoi sem
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
haxiboy
veterán
Vegyünk egy verset, ott sem tudod mire gondolt az író hacsak nem árulja el konkrétan. Szerintem ahány ember játszik annyi különböző befejezése lesz értelmezés szempontjából. Bár tény hogy az ME2-ben elég sok lövöldözős rész volt, az ME3-ban pedíg szintén volt rengeteg, viszont a 3 ban már választhattad hogy szeretnéd-e "RPG módban" tolni ahol kevesebb hangsúly van a harcon, könnyebb legyőzni az ellenfeleket, gyorsabban le lehet tudni a játék ezen részét, harmadszorra már én is így játszottam. A codot azért hoztam fel mert ott választásod sincs a 2mp történet fél óra lövöldözés között, addíg ME-ben mindigis megvolt adva a lehetőség hogy ne kelljen annyit lövöldözni.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
félisten
Ezt te is tudod hogy belemagyarázás. Művészi befejezésnek állítod be, miközben maguk a készítők is bevallották, hogy a kiadáskor már érezték a szükségességét egy DLC kiadásának, mert maga az alapjáték is logikai bukfenceket tartalmazott a "magyarázatok " tekintetében.
Amúgy meg az egész 3. rész játékstílusa sem volt nekem annyira szimpatikus mint a 2. részben, valamint a befejezés ha ilyen belemagyarázósra sikerült, akkor igencsak stílusidegen lett, mivel nem ez jellemezte a játékot az első két részben. Ezt, aki végigjátszotta az első 2 részt , érezte, hogy ez a vég nem passzol egyszerűen az egészhez. ( és nem, nem akarok végigolvasni 4 könyvet ahhoz, hogy élvezhessem a játékot befejezéssel együtt Mintha egy sport cipőt húznál fel egy szmokinghoz.
Persze ha neked tetszik , én tiszteletben tartom, de elég nagy vihart kavart a játékvilágban ez a rész, még a tesztelők és a szaksajtó is értetlenül állt a dolgok előtt."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
tiv83us
veterán
A ME3-al masfel nagyon nagy gond volt. A fel az ending (csak azert nem egesz, mert az EC azert valamennyire mentette a menthetot), a foproblema viszont az volt, hogy a ME a Reaperekrol szol, a ME3 pedig a Cerberusszrol... Az, hogy leradirozunk par huskot meg maraudert, aztan a vegen berepul Harbinger, egy szot sem szol es lelezerez mindenkit, az nem Reaper war, hanem lame as fuck.
Uff.[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
haxiboy
veterán
Hát tény hogy elég szubjektív, és igazából bármit be lehet magyarázni. Én úgy gondolom hogy a játék történései úgy voltak ahogy leírtam. De majd talán egyszer elárulják hogy mi is történt valójában. Talán a következő részben. Bízom benne hogy néhány nyitott szálat lezárnak a készítők, és hogy szervesen kapcsolódik a mass effect univerzumhoz. Abban szerintem mindenki egyet ért velem hogy nagyon nehéz dolga van a fejlesztőknek, és nincs tökéletes játék sem, kár volt eladniuk a lelküket a gonosznak, úgy talán nem baszogatná őket senki.
Premium Mining Rigek és Gamer/Workstation gépek: tőlem, nektek :)
-
CybonTom
tag
Nem írok, hosszabb választ, mert látom már te magad is elismered, hogy amit írtál elég szubjektív. Sajnos a vége igenis pocsék lett és összecsapott, amin még a dlc is csak nagyon nagy jóindulattal segített bármit is és az amit kaptak az arcukba érte az remélem elindította őket valami normális úton.
-
Xelloss
aktív tag
Tegyük hozzá a Terminátor reapert a ME2-ből én ott ledöbbentem ,hogy ez a nagy Reaper terv? Meg alapból ez az "aratás" baromság.. meg a faj aki megteremtette és ellene fordul , tipikus klisé , ez a faj aztán meg elmenekül,megöleti magát... Fuck logic!
[ Szerkesztve ]
"Sometimes to achieve the world one desires, one must take regrettable measures."- Solas
-
tiv83us
veterán
Hat igen, tulajdonkeppen a ME2-nek sztori szempontbol semmi ertelme nem volt, minek kezdenek bele epiteni egy Human Reaper-be, mikor mar ugyis az egesz Reaper sereg par honap utazasra van a Milky Way-tol, es akkor aztan arathatnak, amennyi belejuk fer. Az, hogy "Terminator Reaper", marmint, hogy ugy nez ki, azt legalabb megmagyarazzak, nincs is vele gond, csak ertelme nincsen.
Ettol fuggetlenul a csapat epites tetszik, meg a Suicide Mission maig oda*basz, a Collectorok is jol el lettek talalva, csak a main plot egy logikai bukfenc.
(Arrol mar nem isz beszelve, hogy minek kellett Saren, meg Sovereign a ME1-ben, ha egyszer a gyerek vegig ott figyelt a Citadelen es barmikor aktivalhatta volna a Citadel Relay-t, de ebbe mar bele se' menjunk, csak remenykedjunk, hogy az uj iro csapat odateszi magat a ME4-re).Always Outnumbered, Never Outgunned
-
oriic
HÁZIGAZDA
"(Arrol mar nem isz beszelve, hogy minek kellett Saren, meg Sovereign a ME1-ben, ha egyszer a gyerek vegig ott figyelt a Citadelen es barmikor aktivalhatta volna a Citadel Relay-t, de ebbe mar bele se' menjunk, csak remenykedjunk, hogy az uj iro csapat odateszi magat a ME4-re"
Minap néztem PM-jeinket, és pont erről beszélgettünk anno emlékszel?
Live-Die-Respawn
-
Eli_Stone
aktív tag
-
nubreed
veterán
Remélem, hogy teljesen új grafikai motort kap és kidobják a francba a dx9 only hozzáállást. Az Alien Isolation grafikájától leesett az állam, helyenként iszonyú élethű, ilyen szintű grafikát várok el most már minden sci-fi játéktól.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.