Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz Ferdzsoo #2697 üzenetére

    Szerintem az a reccsenés amit hallasz, az első kis lánckerék felől jön, ott a lánc hajlamos reccsenni a fogaskeréken. A gen 2 cx-nek ez az egyik legnagyobb hibája, hogy ilyen kicsi lánckereket alkalmaznak elöl a belső áttétel miatt és ezáltal nem csak egy nehéz, nagy otromba krumpli ez a motor, hanem még iszonyú terhelésnek van kitéve a lánc és a lánckerék. Amikor anno felújítottam a cannondale moterra bicóm, kapott új hajtást (lánc, lánckerék, sor), 1000km után már lenyúlt a lánc, feltettem az új láncot az 1000km-t futott lánckerékre és már darált rajta az új lánc, kellett neki kb 50-100km, hogy összekopjanak és ne daráljon az új lánc az 1000km-t futott lánckeréken! Ráadásul zajosabb is. Amikor megvettem a Merida eone sixty-t shimano motorral, nem hittem el, hogy mennyivel simábban fut a hajtása mint a bosch. És az olajat sem zabálja úgy. Bosch motoros bicóim egy nagyobb tekerést nem bírtak ki egy olajozással, 30km terep után már porzott a lánc és olyan hangja volt mintha soha nem olajoztam volna, menet közben is kenni kellett. Shimano-t meg 200km után elég kenni és még akkor is csendesebb. Bosch-ból csak a gen4-et érdemes ma már megvenni. Én a helyedben eladnám azt a gépet amíg még viszonylag van értéke. Hosszútávon sokkal jobban jársz egy normál lánckereket alkalmazó, belső áttétel mentes motorral. Bosch gen 2 sok sebből vérzik, szar a tömítése, nehéz, gyorsan kopik a hajtás is, jobb tőle megszabadulni én úgy gondolom.

Új hozzászólás Aktív témák