Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz Janaboy #3950 üzenetére
Ha a síkot ki tudod tekerni és nem mész hegyre, vagy terepezni, akkor semmi értelme a pedelecnek. 25 -öt símán lehet tartani sík aszfalton, gyorsabban meg a pedelec sem megy hekkelés nélkül.
A megmozgatás csak rajtad múlik, mivel a rásegítés kikapcsolható.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sheep
addikt
válasz Janaboy #3950 üzenetére
Én nem értek egyet Somatommal, de nem akarok vitát nyitni erről. Szerintem sík úton is van értelme a pedelecnek, nagyon élvezem a túrázást a rásegítéssel. Nem a sebesség miatt hanem mert sokkal nagyobb távolságra eljutok fáradtság nélkül, és ez számomra fontos.
[ Szerkesztve ]
9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , HP Reverb G2
-
StLui
veterán
Mi nálad a nagyobb távolság? Ha a túra 100km, nem verseny akkor rámegy a nap, nézelődés , meg hasonlók, az meg megy analóggal is bőven. Ha gyenge vagy nagyon akokr 18-20 lesz az átlagod síkon, ha erősödsz 25-ig könnyen elmész. Ott meg lekapcsol a motor.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Janaboy
veterán
Köszi mindenkinek!
Majd megrágom.@Tannen: itt Nyíregyházán nem nagyon találtam helyet a próbára, legalább Miskolcra kellene mennem az ebikeshophoz, de lehet az lesz.
Janaboy
-
Somatom
veterán
Múlt hónapban kellett mennem egy XII. -> XI. -> Csepel -> Ercsi -> XII. kört. Ez 60Km. Közben nem volt töltési lehetőség. Úgy voltam vele, hogy ráérek, spórolok amíg lehet és kipróbálom, mennyire vagyok kripli. Hazafelé a Lágymányosi hídon kapcsoltam be a rásegítést. Cirka 45Km -t tekertem analógban a 25 kilós fully -val. Nem mondom, hogy nem fáradtam el, de nem volt izomlázam. Bár, lehet, hogy csak azért, mert én még fiatal vagyok. Szvsz. síkhoz fölösleges a pedelec.
Sheep:
A napi 100Km nyilván más dimenzió. Ahhoz hardcore bringásnak kell lenni.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
szitaati
aktív tag
Úgy rémlik azt írtad, hogy már 5 épített bringán vagy túl. Illetve úgy emlékszem, hogy Te a nagy végsebességre mentél rá, legalábbis mikor végigbogarásztam a nyáron a fórumot ez jött le/erre emlékszem.
(Ha valaki szeretne 25-nél gyorsabban menni nem is nagyon van más lehetősége az átépítős cuccokon kívül szvsz.)
Hogyhogy mégse ajánlod senkinek az átépítést? Egyik se váltotta be a hozzá fűzött reményeid?
Nem a gyári rendszerek jobb kidolgozottságát akarom kétségbe vonni, csak szerintem vannak esetek/felhasználási mód, amikor bátran ajánlható az átépítés."Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
big-J
őstag
válasz szitaati #3960 üzenetére
Ahogy somatom irta, ha nem eleg, a gyari is tud 25 fole menni. Regio+kerekmeret allitassal 35 talan 37ig fel lehet menni. Ezen a szinten mar olyan gyorsan fogy az akksi, hogy nem is erdemes gyorsabban menni vagy gyorsabban haladot epiteni, csak ha smkp erejut, pedalozas nelkulit akarsz epiteni (az elso utan csak olyanokat epitek).
A nem smkp ereju kittekrol meg picivel fennebb leirtam mit gondolok. [link]
[ Szerkesztve ]
-
motifator
senior tag
válasz Runner_fxr #3963 üzenetére
Én próbáltam, de nekem nem hozta azt, amit vártam. Őszintén szólva erősebbnek gondoltam. Ezek után döntöttem úgy, hogy akkor a budget megoldásnál maradok (bbs02 + a jó öreg trance 2) és marad a 950 Adventure Viszont én szinte csak terepen használom az e-bikeot és nem kímélem, úgyhogy lesz egy hosszútávú teszt, meglátjuk mit bír ilyen felhasználás mellett.
Viszont baromira tetszenek a Haibike-ok. Tapasztalatod van az össztelós típusokon belül bármelyikkel? Ha egyszer kihal alólam a bbs02, lehet, hogy az váltja majd.Funky + Jazz
-
szitaati
aktív tag
Én úgy vettem ki az elmúlt hetekben, hogy ezt egyre kevésbé hagyják a gyártók. (Boschról írta valaki, hogy ha véletlen szervízbe viszed le is tiltják.)
Meg aztán ha már százezreket fizetek valamiért ami elvileg műszakilag előrébb mutató, akkor utána kerékméret állítgatással kelljen átverni meg ilyesmi? És a többszázezres gyári gépre vegyek külön komputert ami pontosan jelzi, hogy mennyivel megyek, mert az állítgatás után a gyári műszer pontatlan lesz.De ha már itt tartunk, melyik gyári rendszert lehet így átverni? És melyiket lehet BT-n appal átállítani az új 20/21-es rendszerek közül? Hadd legyek már képben akkor ezzel is.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
Somatom
veterán
válasz szitaati #3967 üzenetére
Milyen más választásod van? Runner leírta, hogy mi a gond az épített gépekkel. Egy teljesítményszörny helyett, inkább egy SMKP -t vennék és közlekednék vele többé-kevésbé legálisan. Ahány ilyen nagy teljesítményű, épített bringát láttam, mindegyikről ordított, hogy full illegális házibarkács. Még a nyáron mentem együtt egy ilyennel. Akkora kerékagy volt hátul, hogy fogpiszkáló hosszúságú küllők tartották a felnit. Lámpánál állva hagyott. Aztán jött egy kanyargós rész, ahol tempóból ráestem, annyira le kellett lassítania, mert a tömeghez képest se fék, se futómű.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
szitaati
aktív tag
válasz Somatom #3969 üzenetére
big-J megy rá ezekre, én nem kampányolok a "teljesítményszörnyek" mellett (big-J se persze, ne értsetek félre). Értem ez alatt az ilyen 3-5 kW-os gépeket.
Mindegy, ezen évekig polemizálhatnánk, nálam egy BBS02 vagy egy TSDZ2 épített gép nem para, sőt. Az én 125 kg-om alá szerintem bőven elfér a 750W.
Melóba járni tempósan, hazamenetben megizzasztani magam nekem tökéletes.
Az smkp 2-3-5 kW-os gépekkel szemben ezeken van egy motor a középcsapágynál, egy akku a palacktartó helyén meg némi külső kábelezés. Nyilván barkácsabb megoldás, mint egy gyári bringa (bár az agymotoros gyáriaknál szerintem jobbak...), de erősebb is, gyorsabban is megy (kb. ez a másik választás, hogy válaszoljak), olcsóbb is (ha van egy jó bringád amit átépítesz). Nekem ez így bőven pozitív.
Rendőr urakkal meg kb. még egyszer se találkoztam az elműlt 20 évben (csak autóval) és ezekről nem süt, hogy nem bicikli (szerintem).
Ha a nyomatékszenzor a szempont, akkor ott a TSDZ2, ha az erő, sebesség számít akkor inkább a Bafang. Mindkettővel elég sok km-t megtesznek külföldi fórumokon, ha el is romlik valami, az kb. annyiba kerül, amennyiért egy Bosch szervízben max köszönnekPersze súlyelosztás, geo ezek a gyáriak mellett szólnak, de legyünk őszinték, azért elég kevés ember feszegeti a határait (használja rendszeresen sportcélra) a bringáját. A többi, alkalmanként terepre tévedőnek ezek nem olyan erős szempontok. (hú, mit fogok ezért kapni )
[ Szerkesztve ]
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
Tannen
tag
Bosch tuning update, hátha valaki most nézelődik a témában:
Három fajta megoldás létezik a Bosch motorokhoz, illetve ahhoz, amilyen nekem kellene (Gen 4.).
1. A szenzor érzékelő áthelyezése, ami után a hajtókar lassabb pörgésével verjük át a vezérlőt. Ez a legolcsóbb, egy mágnes és néhány gyorskötöző kell hozzá, hátránya, hogy nem lesz pontos a mért sebesség és távolság, viszont bármikor eltávolítható.
[link]
2. Egy spéci box, amit a bringa saját érzékelőjére kell ráhúzni, ez kb. ugyanezt csinálja sw-el, mindenfajta mókolás nélkül.
[link]
[badass]
3. Profi tuning box, amihez már komolyabban be kell avatkozni, itt az a kérdés, hogy milyen problémát okoz a későbbiekben, és a Bosch szervízben.
[VOLspeed]Nálam kb. 60% hegy, 40% sík felhasználás van, még nem döntöttem.
-
big-J
őstag
válasz Somatom #3969 üzenetére
Van, akinek csak az a lenyeg hogy menjen, esetleg olcso legyen. Na ok vesznek olyan motrot, ami biztos eleg (olcsot es tul nagyot) es olyan akksit ami olcsobb cellakbol lesz (es nagyobb). Esetleg vazbol sem olyat valasztanak, hogy be lehessen valahova rejteni a dolgokat, akksit is keszen vesznek ahelyett hogy a vaz format egeszitse ki.
Tervezes es penz kerdese, hogy minek nez ki vegul.
#3970
Nem feltetlenul kell rosszabbnak lennie sulyelosztasnak. Ha a vazcso ala megy az akksi, es nem er lejjebb a fogasnal, pl lejjebb lesz a suly mint a gyariaknal.
Ez a spitzung forma, amit ez eredmenyez, joval lejjebb teszi a sulyt mint vaz fole vagy vaz belsejebe rejtett dizajnok.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Rokonságomban van 2db ilyen spitzng, én szervizelem őket, ez a bringa egy nagy határ szar amúgy. Egy nagyon erős trekking. Semmi köze a sportos MTB-hoz. A szerelése egy agyrém, az irányítása vicc kategória. Ez a bringa tipikusan olyan embereknek készült akik full tele vannak pénzzel, megvesznek valami erőset, de bringázni nem tudnak. Rendes terepen ez a foshalom 2 perc alatt elvérzik egy minőségi, normál E-Enduro-val szemben. A forgáspontoknál a csapágyak alul méretezettek, pár hónap alatt kikotyogósodik. Apró kis csapágyak egy közel 30kg-os bringában. A váltó bovdene olyan kacifántosan jut el a hátsó váltóig, hogy a váltó működtetése komoly erőt igényel, csak egyféle nagyon erős, nagyon drága jagwire lex-sl bovdenház képes ezt tolerálni, bármi mással lehetetlen a váltóját beállítani. Csak gartulálni tudok a tervezőknek ehhez a rakás szarhoz!
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #3973 üzenetére
Amikor en neztem rola ertekleseket, en is fogtam a fejem par dolgon. Ez tenyleg inkabb jatekszer csak. Az a bazilika elso fogas is rossz tervezes jele. Ennek porognie kellene mint a ganajszoro, max 38 vagy 40t-vel. Asszem magyar videot neztem elmondta 3 szor hogy 75 a sebesseg "limit", aztan a foszer rault es asszem 60ig sem ment fel sprintben. De az elso fogas azert olyan nagy, hogy elhigyje mindenki, meg talan dombon lefele 65 folott is tudjon tekerni. Ki az a barom aki olyat csinal? Ez a 75os limit meg olyan mintha egy suzuki swiftet ugy reklamoznanak, hogy 300kmh az elektronikus korlatozas. "Jo" marketing. 😹
Amirol en irtam az kizarolag az akksi helye, monjuk en levagnam/lekerekitenem az aljan a sarkat, de amugy stimmel. Ez a forma alul alacsonyabb sulypontot ad, en mar ilyenre epitem oket. Egyelore 700-800wh os akksikat be tudnak rejteni a vazba, de nagyobb vagy utolagos eseten egyertelmuen jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Chal
addikt
Megnyílt ma a pedeleces IFKA pályázat, gondoltam akkor felmelegítem a témát, és rámozdulok a Decathlonos E-ST 900-ra (még a nyáron jártam erre, és akkor sokat kérdezve + visszaolvasva e mellett döntöttem, de aztán vásárlás nem követte a dolgot).
Sajnos úgy néz ki nem lesz jó, mert max 60mm gumiátmérő a pályázat egyik követelménye, a bicajon meg 2.8"-as van (~71mm). A Decathlon szerint ők rátesznek nekem bármit ami műszakilag oké (azért le lehet menni 60mm alá, náluk is van választék bőven külsőben ilyen téren), de vissza fogják dobni mert az eredeti adatlapot nézik.
Aki esetleg jobban benne van az IFKA pályázatos dologban meg tudja ezt erősíteni? Tényleg megugorhatatlan a dolog akkor is, ha leigazolom hogy én másfajta külsővel veszem a bringát?
Illetve azóta nem olvasgattam semmit a témában, ha esetleg lett jobb ár/érték arányú gép, hasonló paraméterekkel (de 60mm alatti gumiszélességgel ), akkor szívesen látnék tippet erre is.
-
Runner_fxr
Ármester
Szerintem a Horváth András féle videóra gondolsz. Az erejével amúgy nincs baj, mert maga a TQ motor jó cucc. Tény, hogy nekem nem kéne a súlya miatt és nincs is szükségem ilyen szintű rásegítésre, de amit az a motor tud az azért eléggé jópofa. Sokkal erősebb mint bármilyen szabvány pedelec motor. Ami a végsebességet illeti, a 45-ös S-Pedelec is úgy tud 45-öt ha izomból tekered. Sokan elfelejtik és reklamáltak is páran emiatt, mert azt hitték, hogy a pedált simogatva 45-el fog repeszteni mintha egy robogó lenne. A nyitott spitzing is ilyen, 72km/h elvileg amit tud, de ehhez kell izomból taposni és kell neki hely is ahol fel tud gyorsulni. A reális kb az 55-60, amit ki lehet tekerni átlag emberként. A 45-ös S-pedelec is kb 35-öt tud kényelmesen, a 45 már izzasztó művelet. Nekem amúgy az összes ilyen építésről az a véleményem, hogy mint sportos MTB vicc kategória, akárhogy trükközöl olyan nem lesz mint a gyári. Nem véletlenül fogynak így a gyári gépek. A spitzing meg inkább egy luxus terkking mintsem sportos MTB. A lényegi része talán az a mondandómnak, hogy érdemes külön választani a kerékpározásra szánt elektromos kerékpárokat és a motorozásra szántakat. Ez két külön kategória.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz Runner_fxr #3977 üzenetére
És mi a véleményed pl a Shimano lock mentes telefonos appjával kapcsolatban? Ugye itt elvileg testre lehet szabni a rásegítés karakterisztikáját. Én még ebbe nem piszkáltam bele, de külön állítható néhány dolog. Lehet ezt érdemben változtatni? Arra gondolok, hogy pl a High rásegítésnél a nyomatékkijelző csúszka tényleg menjen a max közelébe. Én sokszor azt tapasztalom, hogy még High-on se dolgozik kellően a motor. Végül is nem gond, mert legalább dolgozok én, hiszen ezért vettem a bringát, de na...
-
big-J
őstag
válasz Runner_fxr #3977 üzenetére
A lényegi része talán az a mondandómnak, hogy érdemes külön választani a kerékpározásra szánt elektromos kerékpárokat és a motorozásra szántakat. Ez két külön kategória.
Ezt tizszer alairom. Mas sport, es mas terep idealis nekik. Ha nem dombos helyen lakok, sok hasznat nem veszem mtb vagy e-mtb nek, a-bol b-be felesleges, ebike-al viszont lehet szorakozni lapos erdoben, epitett palyan, ilyesmi, viszont nehezebben fuzod at a legtechnikasabb terepen, es dombon lefele az extra suly miatt nehezebben/lassabban manoverezed, ami onmagaban nem gond, csak az olyan palya, ami direkt mtb-re valo, inkabb szukos neki.
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
válasz vtechun #3674 üzenetére
Sziasztok!
Azóta is megelégedéssel használom munkába járni a kis rettenetet. 180 km-t mutat az órája, de szerintem nem pontos, mert 21-22 km/h-nál többet sosem mutat menet közben, miközben GPS-el nézve 28 is szokott lenni.
Szóval lehet már benne olyan 250 km. Eddig semmi baja nem volt, szépen teszi a dolgát. Féke persze nyikorog, de legalább szól a járókelőknek, hogy jövök. Csengő nincs rajta csak "duda", azt meg nem akarják észrevenni, hogy egy bicikli mögöttük..
Össze lehet hajtani ugye, de azért elég nehéz berakni a csomagtartóba, főleg a "teniszkönyökömmel". Lámpái nagyon jók. Talán egyetlen/legjelentősebb hátránya, hogy saras, nyálkás időben nagyon felszórja a sarat - pont az akksira, meg a zsinórokra. Ezt kiküszöbölendő egy literes Listerine PET palackot kettévágva, felerősítettem a sárvédőn lévő két csavarral. Várom azóta a nyálkás időt, hogy lássam, hogy szuperál, de szerintem jó lesz. Szóval, ennyi pénzért (70 ezer ft) nagyon megérte
-
Spirit
őstag
Egyelőre elméleti szinten érdekelne, hogy lehetséges-e komolyabb átalakítás nélkül egy Apache Power Silent motorral rendelkező pedelecnél megemelni vagy kiütni a korlátot. Nyilván az a motor nem 40-50km/h-ra való, nem is az a cél, de egy US régiós 32-nek nagyon örülnék. Tavasszal lejár a garancia és elgondolkoztam.
-
Joshi
titán
válasz Runner_fxr #3982 üzenetére
Nem, a nyomaték görbén kimegy a csúszka teljesen ha mondjuk brutál szembeszél vagy emelkedő van, azzal nincs gond. De pl ha sík terepen tekerek, akkor még félig se és ilyenkor a hatótáv is nagyon baráti.
-
sompetike
aktív tag
Az a nyomaték mérő nem a motor rásegitésének értékét méri, ha nem a te belepedálozott nyomatékodat...
n450-n1610i-e318-e628-e688-n3210-e10-e20-e28-er310-et65-sm35-sme45-n3650-n6220-mv360-n6230-n6230i-mitacmio a701-n5630xm-n8-NEXUS 4-mate7-Honor 7 Samsung Note7-S7edge-Huawei MATE 10 PRO-Samsung Note10–Iphone 13PM
-
torrrent
aktív tag
Annyi lenne a kérdésem, ha az újabb vázba épített aksis gépeknél az erőforrást már nyugdíjazni kell kvázi már csak 60,70%-ot bír, akkor mit lehet tenni?
Illetve mit lehet tenni a nem kivehető aksinál, ha túrázol és a szállásra az aksit felviheted, de a bringát nem tölteni. -
Runner_fxr
Ármester
válasz torrrent #3985 üzenetére
A vázba rejtett akkuk nagy része is viszonylag könnyen kivehető. Néhány kompakt modell esetében van csak az, hogy motor kiszedés után távolítható el az akku. Tehát általában ugyan az van mint a külsős akkunál, csak nem a vázról veszed le az akkut hanem alulról jön ki a vázból.
-
torrrent
aktív tag
válasz Runner_fxr #3986 üzenetére
Okés köszi a választ!
Tavasszal kacsingatok valami komolyabb géppel ezért kérdeztem.
(Bocs valaki tud adni tanácsot folyamatos hátsó kerék küllő törésre OFF téma) -
Runner_fxr
Ármester
válasz torrrent #3987 üzenetére
Érdemes előre gondolkodni, ha tavaszra akarsz új bringát, azt lehet mostanában kéne megvenni, elég hamar elfogy a készlet. Én pl most rendeltem meg azt a bringát amit majd tavassztól fogok rendesen használni.
Folyamatos küllőtörés akkor szokott lenni ha el vannak öregedve és/vagy túl vannak húzva a küllőid. Kérdés a felni állapota, ha nagy nyolcasokat kellett már kiszedni belőle, akkor előfordulhat hogy kénytelen vagy bizonyos küllőket megtépni míg mások lazák maradnak. Ha a felni jó, akkor egy újraküllőzés segíthet.
[ Szerkesztve ]
-
torrrent
aktív tag
válasz Runner_fxr #3988 üzenetére
Igen, most hogy mondod ez lesz!. Újra kell az egész hátsó kereket rendbe rakni. Sajnos nem volt időm Elfogyott a türelmem. Egy fél délutánt rá kell szánni, vagy egy nap egy hétvége és sör.
Viszont ez nagyon megfogott, hogy a beépített (aksis) gépeknél is mindig van megoldás. -
Runner_fxr
Ármester
válasz torrrent #3989 üzenetére
Hamar össze lehet azt hozni, max 1 óra alatt kényelmesen újra fűzöm és centrirozom. Persze anno nekem is fél nap volt egy kerék.
Persze, ugyan olyan könnyen kijön az akku a vázból is. Amiatt ne aggódj. Én ezt a gépet rendeltem meg, ennyi benne az akku kivétele a vázból: [link]
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3990 üzenetére
hát hogyhogy végül mégis ez?
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
Tudom, hogy nem akartam megint Meridát, de azt be kellett látnom, hogy hiába tetszik baromira az új Santa Cruz Bullit , eszemben nincs 3 milliót adni egy bringáért (a képen szereplő felszereltséggel 4,2 millió). Szóba jött még a YT Decoy, de ott még a "régi" Shimano rendszerrel kínálják a bringákat. Orbea is nagyon esélyes volt, de arra sem nagyon tudtam volna jó árat, meg a tesztekben is akadt néhány kivetni valóm. Specialized-et is fontolgattam, de azzal meg úgy voltam, hogy egyrészt már a csapból is a Turbo levo-k folynak ráadásul ezek a gépek is irreálisan drágák, rengeteg embernek van idehaza is, kvázi egy divat bringa lett, másrészt a Brose motor körüli rengeteg garis probléma is eltántorított. Így ismét visszatértem a Meridához, elkezdtem újra olvasgatni a teszteket, főként a 21-es modellekről, és azt kellett nyugtáznom, hogy ezek bizony még mindig baromi jó gépek. Szinte csak jót olvastam és hallottam róla, ismerem is a Meridásokat, ár is jó, volt is már ilyenem még az első generációból, ezzel nagyon mellé nem nyúlok. Ami miatt ódkzodtam tőle az a méretezése, M-es kicsit kicsi volt, pedig általában mindig M-es bicóim voltak. Így most rendeltem egy L-est. Konkrétan ez a modell (a képen egy M-es van, az enyém egyel nagyobb lesz) 2021 Merida - eONE SIXTY 8000 [kép]
-
Dr.FantastiK
őstag
válasz Runner_fxr #3992 üzenetére
Hasznald Egeszsegel !
ez 36 vagy 48 voltos ??
[ Szerkesztve ]
Main full time job : >>> The ultra fast money producer !!!
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3992 üzenetére
Ésszerű döntés, azu érzelemmel szemben
Gratula hozzá!Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Dr.FantastiK #3993 üzenetére
Köszi! 36V
StLui Köszi! Nyilván valamilyen szinten minden érzelmi döntés, ez is tetszik, máskülönben nem adtam volna érte annyi pénzt, mert azért olcsónak ez sem mondható, de kétségtelenül nem egy Santa Cruz árszint.
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #3995 üzenetére
Ésszerűséghez az is kell, hogy tetszen is a bringa, jó is legyen, és az ára is elfogadható legyen a lehetőségekhez képest.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
vtechun
veterán
Tudtok ajánlani jó ár/érték arányú téli öltözetet biciklire? Főleg térd/láb lenne érdekes, mert a kabátom jól véd. Ugye pedelecen nem igazán melegedek ki, de a munkába menet 20 perce -4-6 fokban hideg tud lenni
-
thompherkins
tag
Sziasztok!
Erről a cégről hallott már valaki? Nagyon szépen hangzik amit leírnak, de nem tudom mi lehet a valóság: https://ridee.hu/
Épp vásárlás előtt állok és jó lenne kipróbálni a napi 20 km-re egy pedelecet, és 1 hónap 5000 Hufos kuponnal 15 ezerért megfelelne nekem, -
motown5l
senior tag
Sziasztok. Érdeklődnék, hogy, hogyan kel kitorolni a villaskulcsot a computerbol?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest