Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
big-J
őstag
Igen, a suly ugyanakkora, de nem az egyenletes terheles miatt, hanem egy sokk hatas (katyu) miatt lesz baja a felninek es kullonek.
A sokk, hogy milyen eros, nem csak a sulyon mulik hanem annak a sulynak a felfuggesztesen, ami a sokk hatast tompitja. Nyilvan az emberi test sulya a cangan erosen tompitva er a hatso kerekre. -
szitaati
aktív tag
Én úgy tapasztalom, hogy kb. ugyanannyi amperrel segít rá, csak az akksi vége felé már jó 10 V-tal kevesebb feszültség párosul az ugyanannyi amperhez, vagyis az összteljesítmény csökken (mondjuk 15A-es rásegítésnél a 10 V különbség már 150W, ami nem kevés).
Más mit tapasztalt?"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
válasz vtechun #3649 üzenetére
Elsőkerékhajtástól én ódzkodnék, de nagyon. Rettenetesen el tudja kefélni az irányíthatóságot, ha pont oda teszel nagyobb súlyt. Illetve padkára fel-le se kimondottan előnyös, ha plusz 3-4 kilós a kerék. De mondom, én az irányíthatóság miatt messzire elkerülném.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
Gömbike
senior tag
válasz vtechun #3649 üzenetére
Ezek ebben az ár szegmensben pedál fordulatot érzékelnek.
A nyomatékszenzoros az egy kategóriával feljebb van. Illetve ott kezdődik az a világ s a vége határtalan.
Én bújtam a netet és Kecskeméten vettem ennyiért. Ingyen házhoz szállították.
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
big-J
őstag
Most latom. Ja direkt van es minden ertelmes elektromos rendszer igy oldja meg. Azert van, mert egy csomo kihasznalatlan akksi teljesitmenyt hagyna a vezerlo ha ott kapcsolna le, ahonnan szamitva mar nem kepes eleget adni a padlogazhoz.
Szoval eppen forditva, ha nem lenne ilyen rendszer, akkor kapcsolna le az akksid (igy a bafang is) amikor most visszavesz a teljesitmenybol.Ha erdekel a matek: 48v akksi vedelmi szintje 37v, padlogazkori feszultseg eses 5v. Felgaz felszultseg es 2.5v.
Ha nincs telejsitmeny elvevo rendszer, ha 37+5=42v-ra ernel, es gazt nyomsz, lekapcsolna az akksi.
Ha van telejsitmeny elevo rendszer, 37+2.5=39.5v-ig engedi lemenni.
Igy haza tudsz menni az utolso egyenesben.[ Szerkesztve ]
-
-
Somatom
veterán
Ugyan már! Melyik tanyabájknak van erősített felnije? Hány ilyet láttunk már? Ott a húsz kiló rugózatlan tömeg. Ma az egyik német faluban az öreg tata előttem trekkingelt úgy, hogy a csomiján volt egy láda, azon meg két 15 kilós tápos zsák.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
vtechun
veterán
-
vtechun
veterán
hogyan nézed sonoff switch-csel?
Nekem Tuya okoskonnektorjaim vannak, azok szoftvere elvileg tud olyat, hogy fogyasztás alapján lehet automatizmust létrehozni, pl. hogy kapcsoljon le, ha x watt fölé emelkedik/csökken a fogyasztás, stb. Tehát, amikor 80%-hoz ér, akkor egész biztosan visszább veszi a töltési sebességet is, azaz lehet automatizmust kötni hozzá.
-
Kroni1
veterán
válasz vtechun #3664 üzenetére
Én mivel mindig kb ugyanakkor érek haza és dugom fel töltőre, ezért úgy terveztem, hogy megpróbálom megsaccolni mennyi idő kell neki amig eléri a kb. 75-85% közti töltöttséget, (ezzel bőven jó vagyok másnapra) és ehhez beidőzítem csak egyszerűen a lekapcsolást.
De most hogy mondod vannak fogyasztásmérős switchei is a sonoffnak, lehetne valahogy biztosan azzal okosabban, de nekem csak simák vannak, egyenlőre a saccolós kikapcsolás lesz.
-
big-J
őstag
válasz vtechun #3662 üzenetére
Igen rovid ennek mar a hatotava, en mindenkinek azt mondom, ha uj aruval es olcson akarod nyomni elektromos rollert vegyel, abbol jobb minosegut/nagyobb hatotavut kapsz ugyanannyiert mint egy elektromos cangat.
Mellesleg ha ilyen full kinai arut veszel, ne toltsd sehol ahol problema lenne ha felgyulladna legjobb ha kiveszed akksit es loszeres ladaban toltod.
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
Van egy visszaigazolt rendelésem erről a praktikerből. Remélem kihozzák. Gondolom el volt árazva, mert sikerült megrendelni 69990-ért . Hívott is az ügyintéző, hogy zöld vagy fekete kell Pedig azt hittem azért hív, hogy sajnálatát fejezze ki az elárazás miatt. Szóval, csak ezért csaptam le rá. Ahogy nézem az aksi is kivehető, szóval akár szerelni is könnyebb.
3666: 80% fölött erősen változik a töltés karakterisztikája a Li-ion akksik töltése közben. Szóval azt egészen biztosan jelezné egy fogyasztásmérő okoskonnektor. Csak azt kell megfigyelni, hogy miről, mire változik ekkor, aztán arra mehet az automatizmus.
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz vtechun #3674 üzenetére
Abba az akksiba sokkal tobb cella elfer mint ami benne van. 30 cella lehet benne es belefer 65.
De nem kell szetberhelni, lehet masikat tenni bele, egy mozdulattal.https://m.aliexpress.com/item/33022176063.html
Ez a doboz jar bele, minosegi cellakkal(nem tartozek) , akar 4x akkora tavra is szert tehetnel, ha valaki megcsinalja neked (en nem foglakozok ilyennel, de itthon vannak joparan).
Lehet arulnak keszen is, de annyit nem neztem utana.
[ Szerkesztve ]
-
Wajk
addikt
A Neuzer Palermo-ról mi a vélemény?
Feleségnek lenne boltbarohangálósnak, olyan 7-8km/út. Heti 2-3x, városban.Tudom nem egy csúcskat, de ezeknek az elvárásoknak megfelelhet, vagy szétesik pár év után? Próbáltam utánolvasni, nem rossz a megítélése, de elég szürke folt.
köszönet
iPhone 13 Mini 256GB | RT-AC65P - SWRT B5.1.7 - M3 2TB
-
vtechun
veterán
köszi, ezt jó tudni. Akkus csavarbehajtót alakítottam már át lítiumosra. Szóval annyira távol nem áll tőlem, de max egy ilyen üreset moddolnék alkalomadtán
A kerékpárra rátérve:
Annyira nem vagyok tőle természetesen elájulva. Nekem úgy tűnik, hogy az 5 fokozat annyit tesz, hogy bármennyire kicsit is mozdítom a pedált, elkezdi bizonyos sebességgel hajtani a motort. 4-esben pl 13-14 km/h órával. 5-ösben 22 körül.
Azt hittem, hogy tekerem és segít, de gyakorlatilag nem ez az érzés van bennem menet közben. Gondolom nem, lehet vagy nem egyszerű nyomatékszenzorosra átalakítani.Nagyon rövid a leghosszabb fokozat is, szóval, ha annyival tekerném amennyivel megyek, akkor úgy néznék ki mint egy spinninges edzés közben. Ezen esetleg majd talán lehet egy nagyobb első lánckerékkel javítani. Ma ezzel jöttem dolgozni, 20 perc alatt ide is értem 5-6 km. Szóval nem rossz.
-
Gömbike
senior tag
válasz vtechun #3679 üzenetére
Gratula a bicajhoz!
Nekem is az első lépésem az volt, hogyan első lánckereket nagyobbra cseréltem, mivel “elfogyott” alólam a bicikli. Hiába tekertem, mint majom a köszörű kövön szindróma.
Ettől nagyobb terhelést kapott hátul és szétment a kínai menetes lánckerék ( a spúrok nem kazettással szerelték az agyat ). Innen indult a lavina, klasszisokkal jobb hátsó kerék ( Shimano 7 sebességet agyváltó ) komolyabb acélküllőkkel fűzött abroncs, stb.
De most már bátran el merek vele indulni akár 20 km-re is
Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
vtechun
veterán
Van rajta kijelző. 5-ös fokozatban eléggé lórugásszerűen indul holnap egy nagyobb etapra megyek vele.
Alapesetben ahogy néztem 80 watt körüli teljesítménnyel tölt. Okoskonnektorral belőttem, hogy 30 watt alatti teljesítményfelvétel esetén vegye el az áramot, így talán nem öregszik meg olyan hamar az akksi.
-
vtechun
veterán
-
motifator
senior tag
Sziasztok, szeretném megosztani veletek a tapasztalataim illetve csatlakozom az ebike táborba Nemrég építettem egy kb. 8 - 9 éve épített Giant Trance paripám. Semmi extra, de egészen tűrhető XC váz az építéskor elérhető egészen tűrhető alkatrészekkel tűzdelve. A történet ott kezdődött, hogy egy kicsit élvezetesebbé szerettem volna tenni az erdőjárást. Őszintén szólva baromira tetszenek a komolyabb gyári pedelec gépek, de felmérve a piacot csak a motorom beáldozásával tudtam volna egy olyan gépet venni, amire azt mondom, hogy OK. Viszont egyik e-bike sem pótolná a 950ADV-t, szóval elkezdtem utánajárni, milyen kompromisszumos utólagos megoldások léteznek és végül a BBS02 mellett döntöttem.
Gyakorlatilag azt kell, hogy mondjam, plug and play, szerencsére nem ütköztem semmi problémába beépítés alatt és a bejáratós / ismerkedős 100 km alatt eddig hozza az elvárásomat. Sajnos nem nyomatékszenzoros a technika, de kiismertem a viselkedését és egészen kezelhető. Mivel én sík terepen viszonylag keveset tekerek, egy kisebb teljesítményű is bőven elég lenne. Lehet azért is, mert állat módjára tolom a pedált motorral is, viszont sokkal kellemesebb, élvezetesebb és kevésbé nyúzottan érek haza egy - egy gurulás után. Most épp várok egy 34T első lánckerékre, mert a rendelt kitnél 44T volt a konfigurálható legkisebb, így is, ha sík úton megyek a jelneleg 5 konfigurálható szintből max 3 vagy 4 használok, és simán tartható a 35-40 km/h. Erdőben 2 rásegítésnél nem is kapcsolok feljebb, ebből kiindulva a 250 - 300W pedelek tényleg bőven elég egy ilyen felhasználásra. Az akksi eddig hátizsákos volt, most a felső vázon van, nem túl szerencsés elhelyezés, de nem volt más opció a váz kialakítása és mérete miatt.
A Sur-Ron is képbe került, de próba után valahogy mégsem azt hozta, amit vártam tőle. Persze nem szabad motorhoz hasonlítani, de nekem kevésnek tűnt még erősen módosított áttétellel is, bringának pedig nehéz, de mókás szerkezet.[ Szerkesztve ]
Funky + Jazz
-
big-J
őstag
válasz motifator #3693 üzenetére
[https://prohardver.hu/tema/re_elektromos_rasegitesu_kerekparok/hsz_2957-2961.html]
Ezt ajánlom akkor megnezni, mas lesz a 34essel a lancvonalad, es lehet nem fogod tudni hasznalni legnagyobb fogasokat.
[ Szerkesztve ]
-
motifator
senior tag
Köszi az infót! Nem ezt a fajta (lekkie) lánckereket rendeltem, hanem első lánckerék adaptert egy 34T lánckerékkel, elvileg ebben is lesz valamennyi offszet, de ha megjön kiderül, hogy elég-e Na meg az a kérdés, hogy el fog-e férni, ha úgy szerelem fel, hogy a lánckerék befelé esik, mert minden képen, amit találtam róla kifelé van felszerelve a lánckerék.
[ Szerkesztve ]
Funky + Jazz
-
vtechun
veterán
nem láttam semmi feleslegesen kilógó cuccot sajnos
Ezek a menüpontok vannak egyébként benne.
4.Setting
P01: backlight brightness, level 1 is the darkest, level 3 is the brightest;
P02: mileage unit, 0: KM; 1: MILE;
P03: Voltage level: 24V, 36V, 48V, 60V, 64V Default 36V;
P04: Sleep time: 0, no sleep; other numbers are sleep time, range: 1-60; unit
minutes;
P05: Power assist position: 0, 3 file mode:
1, 5 file mode:
P06: Wheel diameter: unit, inch; accuracy: 0.1;
This parameter is related to the display speed of the meter and needs to be
entered correctly.
P07: Number of speed magnets: Range: 1-100;
This parameter is related to the display speed of the meter and needs to be
entered correctly.
If it is a normal hub motor, directly input the number of magnetic steel;
If it is a high speed motor, it is also necessary to calculate the reduction ratio,
input data = number of magnets × reduction ratio;
For example: motor magnet steel number 20, reduction ratio 4.3: input data:
86=20×4.3
P08: Speed limit: the range is 0-100km/h, 100 means unlimited speed.
The input data here indicates the maximum running speed of the vehicle: for
example, input 25, indicating that the maximum running speed of the
vehicle does not exceed 25km/h; the driving speed is maintained at the set
value.
Error: ±1km/h; (both assist and speed limit)
Note: The value here is based on kilometers. When the unit setting is converted
from kilometer to mile, the speed value of the display interface will be
automatically converted to the correct mileage value, but the speed limit
value data set at this menu under the mile interface. No conversion,
inconsistent with the actual display mile speed limit value;
Note: The P09-P15 menu is only valid in the communication state.
P09: zero start, non-zero start setting, 0: zero start; 1: non-zero start;
P10: Drive mode setting 0 : Power drive (the booster position determines how much
power is output, and the switch is invalid).
5
1 : Electric drive (driven by the rotary handle, the power assist position is invalid at
this time).
2 : Power assist drive and electric drive coexist simultaneously
P11: Boost sensitivity setting Range: 1-24;
P12: Boost start strength setting Range: 0-5;
P13: Power magnetic steel disc type setting 5,8,12 magnetic steel three types
P14: Controller current limit value setting Default 12A Range: 1-20A
P15: Controller undervoltage value
P16: ODO clear setting Long press the up button for 5 seconds ODO clear
P17:0: cruise is not enabled, 1: cruise is enabled; auto cruise is optional (only valid for
protocol 2)
P18: Display speed ratio adjustment range: 50%~150%,
P19: 0 gear enable bit, 0: 0 gear, 1: 0 gear
P20:0: Protocol No. 2 1: 5S Protocol 2: Alternate 3: AlternateItt a P05, P07, P09, P10, P11, P12, P13, P19 szorul némi magyarázatra nekem. Valaki tudja miket jelentenek? Köszi!
ill. a P06 esetén az abroncs átmérőt érdemes megadni, vagy megmérem kompletten kerékkel "bruttó" átmérőt?
[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz vtechun #3696 üzenetére
Amit kerdeztel azok kozul egyedul a 12 olyan ami erdekes, es az a megindulas hirtelenseget szabalyozza. Itt nem latok olyat hogy teljesitmeny korlatos legyen a rasegites sebesseg hatar helyett, sajnos, nehol szokott lenni pedig.
A kerek sebesseg allitas pedig ugy zajlik hogy gps app a kezedbe aztan tekersz es nezed felfele csal vagy le, es utana allitod.
Meg max sebesseget (08) meg kraftot (14) tennem fel egy kicsit, 12 rol 15re, ha nem fogy 1 akksi kockanal tobb max gyorsulas alatt.
[ Szerkesztve ]
-
vtechun
veterán
a max sebesség 100-on volt alapból
a kraft pedig 15-ön, csökkent is két kockát gyorsuláskor simán, azt visszavettem 10-re.
Az 5 sebességi fokozatot semmilyen szempontból nem lehet befolyásolni. Gyakorlatilag bináris. Vagy forgatja a motort, vagy nem. Ez teljesen normális a fordulatszenzoros pedelec-eknél? Valahogy emlékeim szerint (egyszer valami török kereskedőnél kipróbáltam egy Mercedes-Benz pedelecet jópár éve) folyamatosan szépen segített, nem lökött meg állat módjára egy bizonyos sebességre. Ez számomra csalódás, még, ha bagóért is tudtam megszerezni
Azt hittem, hogy tényleg az erőt adja a motor, szóval tekerem, aztán max könnyebb tekerni a nagyobb fokozatokban, de gyakorlatilag csak sebességet állít. A tekerés pedig ON fokozat, ha meg nem tekerem, akkor OFF. -
szitaati
aktív tag
válasz vtechun #3698 üzenetére
Elhiszem, hogy csalódás. Nekem a Bafang BBS02 motrom szintúgy PAS szenzoros, mégis van valamiféle okosság benne, mert pl. ha emelkedőre érek és nem váltok vissza, elkezd jobban segíteni. Változik a rásegítés mértéke azonos beállított rásegítési-szint mellett is menet közben (gondolom sebességet/pedálfordulatot figyel ehhez).
Viszont úgy van programozva, hogy váltások után egy pillanatra rányomja a kakaót, induláskor is lök egyet aztán picit visszavesz. Viszont ha leveszem a rásegítést akkor nem zavaró ez utóbbi.Nálad a P12-vel játszanék, esetleg a P11-el is, ha a P12 nem hozna eredményt.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
Új hozzászólás Aktív témák
- Sorozatok
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Opel topik
- Filmvilág
- Pendrive irás-olvasás sebesség
- BIOS frissítés
- Már jövőre befuthat a Stellar Blade PC-s kiadása
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
- XFX Radeon Speedster SWFT 319 RX 6800 - BONTATLAN - ALZA GARANCIA
- Bomba ár! Lenovo X1 Yoga 3rd - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" 2K Touch I W11 I CAM I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo X1 Carbon G3: i7-G5 I 8GB I 256GB SSD I 14" QHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T450s - i5-5GEN I 8GB I 128GB SSD I 14" HD+ I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T14s - i5-10G I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest