Új hozzászólás Aktív témák
-
axlfsi
veterán
Hm, igen, az van... Rendben, köszi, akkor nem hajkurászom az ampereket,... Mindnesetre, valami "izmosabb" töltőre lecserélném...
Tudos, ez mint a PC tápok is; a Vargáné és egy normális minkseg között 3*-os súlybéli különbség volt (ami egyenesen arányos is volt a minőséggel)
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Lemaitre
tag
Némi díszítés is megvan, illetve majdnem minden más, már csak a szélesebb gumikra várok ami jövőhéten érkezik ha minden igaz és teljes a szett Szerintetek milyen lett kinézetre?
Ma letekertünk a haverokkal olyan 50km-t és szerintem teljesen jól bírja, akkumulátor téren olyan 30km után ha 2-esbe állítottam (ilyenkor nálam ~4kw körüli a csúcsteljesítmény, de a max 6-nál is ugyanez volt) akkor csökkent 1 rublikát az 5-ből, amely vissza is került 5/5-re ha levettem a terhelést .
Nyeregcsőről: szerintem megéri az árát, sokkal kellemesebb vele az út, igaz még lehet visszább kell állítanom rajta, mert egy picit keménynek éreztem. Milyen ezen a jó beállítás egyébként? Ha kb. úgy állítja be az ember hogy nagyobb kátyúnál is teljesen tövig berúgózzon, vagy tövig jobb ha inkább sosem rúgózik be?
Sisakról pedig , szerintem tökéletesen megfelel a célra, illetve nem is mentünk gyorsan mivel haveroknak hagyományos bringa van még, de már 20-25km/h-nál is egész jól átszellőzött, a nagy szemüveggel együtt már más lehet a dolog, viszont én azt nem használtam csak a rendes szemüvegem amely a látásom miatt kell.
Töltést is kipróbáltam végre, azzal sincs baj, nem szükséges leválasztanom a controllerről közben az akksit, így szerencsére annak sem megy tropára a csatlakozó a sok húzogatástól
Végeredményben én már most megvagyok elégedve vele, remélem jó sokáig bírja majd azért
Tölteni egyébként mikor érdemesebb a hosszabb élettartam érdekében? A vége fele olyan 25% környékén vagy már hamarabb?Brolex
-
axlfsi
veterán
válasz Lemaitre #3404 üzenetére
4kW?! Aztakutyafáját, az azért nem semmi! 😂
Nem lett rossz egyébként és jó poén az a Cyberpunk "logo"Sisakról mutatnál fotót? Illetve érdekelne, hogy a fejed körmérete mennyi és melyik méretet választottad hozzá? Jó lett, nem szoros?
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Lemaitre
tag
4-en még annyira nem húz, de 6kw-on (3-as sebességfokozattól már ennyit is ráad úgy állítottam be) már brutális, ma is húzattam neki egy kis emelkedőn, az út is kicsit göröngyös volt, úgy éreztem az eleje majdnem megemelkedett a biciklinek, pedig előre is voltam dőlve direkt [Képek] nekem nagyon tetszik amúgy, fejméretem 57 cm, az M-es méretet rendeltem ami elvileg 57-58-as. Szerintem jó, mikor az elején felhúzod a füled lehet rosszul áll benne de amint megigazítottam egyáltalán nem zavart egész úton végig rajtam volt A maszkot úgyszintén nem használtam, majd hidegebb időkre jó lesz, a kesztyűt viszont használtam, a szemüveg pedig kifejezetten jónak tűnik, ilyen szilikonos anyagból van az egész keretje, és még elfér benne a szemüvegem is tehát arra is rátudom venni
big-J, értem köszi az infót Gyorsabb ?? mégis milyen motor van a tieden illetve hány watton használod? én 75-el mentem még eddig vele a leggyorsabban, végsebességet majd csak a szélesebb gumikkal akarok tesztelni, van a környéken egy jó egyenes út ahol autók nagyon ritkán járnak, majd ott megteszem, papíron 100-at írtak végsebességnek az enyémhez, amit szerintem vinne is.
Brolex
-
Lemaitre
tag
A tenyér részén nagyon lég áteresztő, igaz ott nem vastag az anyaga se, nem volt azzal sem baj vele, mondjuk másnak lehet melegebbnek tűnhet, én hozzá vagyok alapból szokva a meleghez mivel tetőn dolgozok.
Egyébként nézegettem valami fajta irányjelzős világítást esetleg ti tudtok valami más fajtát is? [Ezt] találtam csak pedig kerestem mindenhol szinte, szerintem nem is lenne rossz, idén már nem biztos, de jövőre mindenképpen akarok valami ilyesmit is rászerelni.Brolex
-
Kroni1
veterán
Sziasztok!
A Shimano Steps-nek hány generációja van? Lehet esetleg fényképből azonosítani, hogy melyik tipus lehet?!
Kinéztem egy használt Orbea bringát 400e alatt ezzel a rendszerrel, szerintem kezdőlépésnek nekem az elég lenne, és nem is félteném annyira mint egy 1M bringát... (igazából ingázás és max néha enyhe terepezés lenne a használat)
Pár kérdés:
1. Ez jól sejtem hogy az E6000 tipus?
2. Alkatrész mennyire kapható hozzá? (motorhoz ha kell valami, esetleg csereakksi) korábbi 1gen bosch-ról olvastam ha jól emlékszem, hogy akksit ahhoz már csak vadászva lehet találni...
3. Ha úgy alakul hogy szükségesnek érezném, ennél is megoldható a 25km/h korlát a telefonos programmal?Minden segítséget előre is köszönök!
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Az Orbea végül elkelt, de lehet nem is baj.
Van aki próbálta már a Bafang négyszögtengelyes, M300 (korábban modest) névre hallgató középmotorját?!
Egy ismerősöm szerint jó vele menni, de úgy olvasom nincs benne nyomatékszenzor amitől kicsit tartok... Az a bajom, hogy szinte minden pénztárcámnak megfelelő bringánál tudok valami ellenérvet, és 5-600e-nél jelentősen többet meg nem akarok kiadni, mert olyan bringát szeretnék amit azért néha a bolt előtt is kint merek hagyni leláncolva..
A Baddog Canario - ról mi a vélemény?! Tudom, a legolcsóbb bringa alap cuccokkal, de egyszerűen nem találok használtban sem olyat nagyon amit meg mernék venni, a régebbi generációs Active Line motoros bringákat is 350-450 körül hirdetgetik.. Erre meg legalább lenne gari hivatalosan is.
-
szitaati
aktív tag
Töltő: az enyém is hasonló, de csak 2A-es. Egyébként most már én is 3A-set vennék, mert lassúnak tartom. Más oldalról nézve viszont tényleg nagyon több A-t nem bírna a csatlakozó sem, illetve a celláknak az a jobb, minél kisebb árammal töltöd őket.
Más: esetleg el tudnád valahogy küldeni a képet az akkupakkodról amit kaptál? Tényleg érdekel, hogy hogyan oldják meg mások a kábelezést, mert nekem ez volt a kritikus pont az egészben. Köszi.
"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
szitaati
aktív tag
A rosszkutyáról azt gondolom, hogy annyiért nem is lehet rossz, de én biztos nem fizetnék fél misit valamiért, ami 25 km/ó-nál azt mondja, hogy kukk.
Ha van egy meglévő, jó kerékpárod és nem zavar a külső kábelezés, akkor érdemesebb egy 750W-os Bafang BBS02 kit + akku ráépítése szerintem (azért a 750W-os, mert annyira kevés a különbség árban az 500-as meg a 250W-os és e között, hogy nem éri meg a kisebb teljesítményűt venni). Valóban nincs benne nyomatékszenzor ami az első 20-30 km-en fura, aztán megszokod, hogy mikor milyen fokozaton érdemes használni és kész. Onnantól csak mosolyogsz.
Vagy ha ragaszkodsz a "bicikiszerűbb élményhez", akkor ott van a TSDZ2H (Tongsheng), az állítólag picit gyengébb a Bafang-nál, cserébe nyomatékszenzoros.
Mindkét kínai kitnél ki tudod venni a sebességlimitet, illetve programozhatod is őket, ha a gyári beállítás nem felelne meg (persze ehhez kell venni kábelt pár ezer Ft-ért).
Mindegyiknél van kopó alkatrész (a Bafangnál 4-5 éve még a motorvezérlő áramkör volt a gyenge pont, de az újak állítólag már jók, a TSDZ2H-nál meg egy fogaskerék a gyenge pont - kb. 3-4 eFt-ért bármikor rendelhető. Mindkét cucchoz mindenféle alkatrészt lehet kapni normális áron és van egy csomó anyag a neten, hogy hogyan kell őket cserélni. Nekem ez sokkal szimpibb, mint a Bosch-nál a kizrólag Bosch szervíz nyúlhat hozzá a motorhoz hozáállás (ahol a köszönés is 5000.-)"Lebegőpontos regiszterek vagyunk az átmeneti tárolók bizonytalan mágneses mezején"
-
Kroni1
veterán
válasz szitaati #3417 üzenetére
Szia, Köszi a hasznos írást!
Nincs jó bringám sajna, a mostani már kezd széthullani, ezért is akarok egy megfelelőt venni, de ezek az utólagosak nem tetszenek annyira, szofisztikáltabbnak gondolom a gyárilag kialakított rendszert.
Nyilván nekem se célom sokat rákölteni a szervízre, de azért 2 év garival szerintem nem zsákbamacska annyira a bosch motor sem.. Ráadásul az is kiüthető, és az Active Line Plus nem is veszi el olyan hirtelen 25-nél mint a korábbi generációs CX-ek, szép lassan kapcsol ki.
De őszintén szólva egyre inkább hajlok a Dema trekking bringa felé, mert legfőképp ingázásra lenne, azon meg kényelmesebben eljárok, gyárilag sárvédőzött, akksiról kapcsolható lámpa, stb... Ráadásul elvileg 30-ig szép lassan veszi el, és ha minden igaz ezt is ki lehet ütni belőle.. A terepes felhasználás csak hab lenne a tortán, de arra meg később lehet veszek inkább majd emellé egy céljárművet.
[ Szerkesztve ]
-
Joshi
titán
válasz szitaati #3417 üzenetére
Shimano motornál lehet mókerolni. Most már ~500km-t mentem a Merida Esspressoval és nagyon használható gyári márkás bringa is ha Shimano motoros. Most vasárnap Fertő-körnél csak az USA 32km/h limitet használtam, de a kerékátmérő csökkentésével(érték átírásával) lehet menni akár 45km/h-val is. Igaz utóbbinál nem a valós sebességet és megtett utat mutatja. Ez az Unlock ~30€-ba kerül, de bőven megéri.
[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
Csak az app 590, azon belül az US régió feloldás plusz pénz. De ahhoz képest hogy a Bosch/Yamaha és egyéb redszerekhez 50e ft körül van a tuning, ez egész olcsó.
MSI MPG Z390M GAMING EDGE AC, I7 9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , G.Skill Aegis 32gb 3200 DDR4, HP Reverb G2 VR
-
StLui
veterán
Shimano motoros (E8000) bringához melyik appot érdemes letölteni? a lentebb linkelt gondolom csak az unlock-hoz kell
E-TUBE Project, és E-TUBE ride-ot látok, bitang rossz 2,1 és 2,6-os értékeléssel[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
axlfsi
veterán
A Bosch hackkel csak ovatosan; nem tudom hany fele modszer van es melyiknel volt ez a sztori, de mar van precedens, hogy (allitolag) vegleg letiltott a motor. A sztori roviden annyi, hogy ki volt utve a 25km/h limit, majd egyszercsak letiltott a rasegites es 300km-n keresztul be sem kapcsolt, ... aztan megint jo volt egy darabig, majd ismet tiltott es allitolag a harmadik ilyennel vegleg letilt (es a szerviz sem segit rajtad).
Egy ebikeshopos eladotol hallottam (ha hazudott, akkor en is...).Szerk.: ja, es azt is mondta, hogy az ujabb rendszereiket mar at sem lehet vagni, ugy csinaljak meg (es ez most nem tudom, hogy mar a gen4-re vonatkozik-e vagy majd egy jovobelire ... annyira nem erdekelt).
Bafang4prezident![ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Nem tudom hol az osszefigges, de en meg nem lattam kinai appot, ami 2.5-nel tobbet kapott volna ...
Ez egy annyira ismert jelenseg, hogy el sem tudom mondani! ... valszeg egy utolso utani 12 eves csingcsung junior sufni-szoftverfejlesztese valamennyi vagy nem tudom miert olyan igenytelenek, de en is lepten-nyomon ebbe futok bele (akcio kamer appok, gimbal appok, stb stb...).˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
En mindenesetre elmeseltem a haveromnak is, aki ket honapja vett gen2-es CX Performance Bosch-sal szerelt bringat maganak es baratnojenek. Ott magnessel van atverve (ugye, amikor 20-at mer az ora, akkor az mar valojaban 40). Erre is azt mondta az elado, hogy nem hulyek a szervizben, mert ha javitasra kerulne a sor, kinyerheto roppant egyszeruen, hogy igazabol az a tengely milyen fordulatszamon futott es latjak a mernokok, ha akarjak, hogy okositva volt a motor - onnantol kezdve pedig csuklobol visszautasitjak a javitast...
Nem rendor meselte, hanem egy olyan bringaboltos elado, akinek az lett volna az erdeke, hogy vasaroljak tole, ... tehat ennek ellenere, valamiert ugy latszik, fontosnak talaljak es igyekeznek mar utalni ra elore, hogy "megteheted, csak ne lepodj meg, ha bukovaré" (nekem ez jon le ebbol legalabbis...).˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
axlfsi
veterán
Kinai, japan - szerintem egy kutya (de persze, biztos vannak udito kivetelek es ezt nem is ismerem nevezetesen; lehet akar jo is!). ... csak ahogy irtad azokat a tragya ertekeleseket, egybol ez ugrott be, hogy valamennyi ultragagyi, amiket en eddig lattam.
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Kroni1
veterán
Amúgy ha már a 25-ös tiltásról van szó, a Bafang-okat hogy szokták feloldani?! Az is szoftveresen oldható meg?!
-
axlfsi
veterán
Semmi extra. Egyszeruen nem kell kijatszani semmit, mert a menubol egyszeruen allithato. Azt hiszem, a gyari beallitas ugy van, hogy a 9 sebessegi fokozat a 25km/h -ig bezarolag oszlik el, de azt "ket kattintassal", menubol, a bringan (akar instant, fel perc alatt) atkonfigolhato, hogy az a 9 fokozat, milyen felso sebesseghatarig tarto rasegitesig ossza szet. Nekem most 50re van allitva (habar egy stabil, massziv, eros jo bringam van, de nem is kellene tobb... elvileg a legfelso hatar a 99+, azaz, kvazi vegtelen).
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Kroni1
veterán
Vettem első ebike-nak egy DEMA Elliot Tour 2020 bringát ingázáshoz, egyszerűen nem jött semmi olyan használt a látókörömbe az elmúlt 3 hónap alatt amit szívesen megvettem volna, és nem lett volna benne valami kivetnivaló az én szempontomból. (alapvetően egy Shimano 7000 vagy 8000 cross/trekking esetleg mtb típust szerettem volna jó áron, de amik tetszettek azok tulajaival nem tudtunk egyeségre jutni)
Egyenlőre nagyon tetszik a bringa, a nyomatékszenzor se hiányzik különösebben sík úton, ereje elég jó, (elméletileg 80Nm, szerintem talán kicsit kevesebb) akár legnagyobb sebességi fokozatban is pillanatok alatt kigyorsítok vele. Legnagyobb rásegítési fokozatban használom, mert minél kevésbé leizzadva, de minél gyorsabban szeretnék vele melóba be és haza jutni. Az lenne a kérdésem, hogy ez így nyírja nagyon a láncot ha 9-es fokozatban indulok és nem váltok vissza? Vagy inkább érdemes azért lámpáknál párat visszaváltani!? Gondolom igen..
A másik a rásegítés, 25-nél nem kapcsol ki, de a kijelzőn látom, hogy szép lassan csökkenti a segítséget, és kb 27kmph után veszi el, nagyon szépen van hangolva. Bafang G360.250 motor van benne, de ennél le van tiltva a kerékméret és a rásegítés állítás. Ezeket tudom hogy csak garivesztéssel lehet feloldani, de kérdésem, hogy elvi síkon ilyen gyárilag letiltott verziónál megoldható vajon?!
[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
Erre azért én nem vennék mérget, hogy van összefüggés a motor letiltás, és a limit kiütése közt. Ha így lenne talán több ilyet hallanánk elkeseredett, háborgó tulajoktól... Nem tudom hány ilyen eset volt, de sztem csak egy egyszerű motorhalál lehetett és összekombinálták a mókolással.
-
big-J
őstag
En a bafangommal mindig vissza valtottam. Ha legerosebb fokozaton van, az alacsony sebessegtol indulas nyirni fogja a muanyag fogas kereket ami benne van.
A legjobb megszokni hogy amikozben megallsz, hacsak nem veszmegallast csinalsz, kozben szepen vissza valtasz kettot.
-
axlfsi
veterán
Bizony! Érdemes visszaváltani szerintem is. Nem ismrrem ezt s motort, nekem váltó szenzor van beépítve, azaz, amikor váltok, 1mp-re(?) leáll a rásegítés, hogy a váltás során ne nyírja a láncot, kazettát, váltót - ezt az összhangot meg kell szokni, de gyorsan belejössz és onnantól királyság!
Használd egészséggel, Kroni1 😎
[ Szerkesztve ]
˜”*°•.˜”*°• 𝟚𝟘+ é𝕧𝕖 𝕒 𝕜ö𝕫ö𝕤𝕤é𝕘 𝕥𝕒𝕘𝕛𝕒 •°*”˜.•°*”˜
-
Kroni1
veterán
Kezdünk összeszokni a bringával, nagyon élvezem!
Két kérdés merült fel bennem még:
- erre a bringára tudok biztosítást kötni?! néha használom kozúti forgalomban is, ha lehet kötnék rá szívesen.
- a másik, hogy szeretnék egy erősebb lezárót venni hozzá, ami kicsit nehezebbé tenné a meglovasítását mint a jelenlegi. Milyet ajánlanátok?! Ez az ABUS jó lehet, vagy érdemes a 15-ös szintű gránitot venni?! Abból csak 85cm-eset találtam amit kicsit kevésnek érzek...
-
szitaati
aktív tag
-
Kroni1
veterán
Most azt olvasom, hogy ha van a lakásbiztosításomon felelősségbiztosítás is akkor az fizet kerékpáros eseményekre, nekünk pedig van benne ilyen. Majd rákérdezek.
-
AnyamBorogas
csendes tag
Hello!
Van egy KT LED880 electric controller szabályzó a biciklimen, ami a következő hibát produkálja:
https://youtu.be/_ZbaYMWxYP8
Amikor bekapcsolom, akkor egy darabig világít, majd elhalványul a led. (Egyik napról a másikra romlott el) Aksi maximumon, kontaktosság elvileg kizárva. Találkozott már valaki ilyesmivel, esetleg milyen irányból próbáljam megközelíteni a javítását.[ Szerkesztve ]
-
big-J
őstag
válasz AnyamBorogas #3444 üzenetére
Ez sajnos barmi lehet, egyedul akksit tudod kizarni, megnezni hogy az hany voltra megy amikor kijelzo igy kialszik.
-
Kroni1
veterán
Sziasztok! Van egy Dema bringám, gyárilag Bafang szettel, de nincs benne fékkapcsoló, fékezéskor is rásegit ha visszaváltok. jól látom h a szenzorok a computerbe kéne hogy becsatlakozzanak? C18 computere van, vajon így utólag is be tudom ezt építeni?! Örülnék ha nem dolgozna egymás ellen a fék és a motor...
-
ttrap
tag
A fékszenzor nem a kijelzőbe megy, hanem a motorból kijövő 1T4 EB-Bus kábelre, amin elvileg 4 csatlakozó van, a kijelző, a két fékszenzor és a gázkar csatlakozója. Közvetlenül a motorból van egy további csatlakozási pont a váltószenzornak. Legalább is a BBS02 szettemnél így van. A gyári szettnél nem tudom hogy megvan-e minden csatlakozás.
-
neo81
senior tag
Sziasztok!
Elektromos kerékpárt szeretnék vásárolni 200ezer Ft körüli árkategóriáig.Milyet fajtát tudnátok ajánlani?
Köszi!
Új hozzászólás Aktív témák
- Medence topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen TV-t vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Házimozi belépő szinten
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- World of Tanks - MMO
- nVidia tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen