Hirdetés
- Úgy tűnik, hogy elkészült a S.T.A.L.K.E.R. 2 Heart of Chornobyl
- EAFC 25
- Call of Duty: Black Ops 6
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- PlayStation 5
- Star Wars: The Old Republic - MMORPG
- Nintendo Switch
- EA Sports WRC '23
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
Nem hiszem. Egyébként az ilyen "filléres" tétel, de semmit sem ér. Sőt! Ha beragad alá a sár, akkor inkább nyűg. Ilyesmivel kértem a bringát, Bergusonék felrakták, de már levettem. Most ilyenek vannak rajta. Ezek már nem filléresek, de csak utcára használom. Terepen félnék, hogy beleakadnának valamibe. A hátsó gyorszáras, az első meg adapteres, úgyhogy mindkettő pillanatok alatt le/fel pattintható.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
senior tag
válasz Somatom #4754 üzenetére
Én is gondolkodom a tubeless-re alakításon.
Illetve vettem bele 630-as akksit átépítő szettel. Előtte 2 db 504-es akksival nyomtam, de igazából az 1000 wattot soha nem használtam ki, így eladtam a tartalék akksit, és vettem a 630-ast. Még nem kezdtem el használni, majd ha sűrűbben tudok tekerni. Akkor majd eladom ezt az 500-ast is, mert a 630 pont megfelel az igényeimnek.Mini Gaggia (Aplimont) pid box-szal vagy nélküle eladó
-
-vitya-
őstag
Nem tudtok javasolni valakit / céget, akik át tudják programozni a bafang m400-amat?
Vettem kábelt, megvan a SW, de nem íródik be az adat, és mivel még nem csináltam sosem, simán lehet, h én rontok el valamit....-=Витя=-
-
senior tag
válasz Somatom #4756 üzenetére
Innen rendeltem , itt volt akkor a legolcsóbb. Most még 10 €-val olcsóbb is, mint akkor, viszont szarabb a forint.A dokkolót pedig innen , ez viszont már 10 €-val drágább, mint akkor volt. Az ebayen találtam hozzá gyári matricát is, az elég drága volt, szállítással ~10e Ft .
Mini Gaggia (Aplimont) pid box-szal vagy nélküle eladó
-
Sziasztok.
Maximum 500k értékben szeretnék vásárolni rásegítéses bicajt.
A maximum az azt jelenti, hogy maximum 500k tehát nem 580k.
-195cm magas vagyok szal ha lehet valami nagy méretű kéne.
-Nagy hatótáv resegítéses módban. (60km+)
-Nem muszáj teljesen felszereltet.
-Magyarországon lehessen szervizelni ha gondja van.
-Ha lehet valami olyan legyen ami nem esik szét 1 év alatt.
-1 évben max 500-700km-t teszek egy biciklibe.
-NEM terepre kell de ha lehet ne is cérnaszál gumis legyen mivel alkalomadtán kavicsra/földre is tévedek.
-Legalább elől legyen lengéscsillapítás.
-Sok sebességes váltó sem ártana ha esetleg lemerül az akku.
Továbbá az érdekelne, hogy hogyan lehet állami támogatást kérni egy ilyen termék megvásárlására? Mi a menete és milyen árak vannak?
Köszi előre is.S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
Des1gnR
őstag
válasz AuraSync #4761 üzenetére
Szerintem ezért a pénzért tudnál venni egy jó használt e-bike-ot. 4-5e km-es gépeket látok marketplace-en, csoportokban és jofogáson.
Szerintem menj el ebbe az irányba, az enyémbe is 4k km van és olyan mint egy új.v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
Des1gnR
őstag
válasz Somatom #4763 üzenetére
A km-t csak az állapot miatt mondtam. Az évjárat is fontos persze, de nem ennyire szomorú a sztori mint amennyire beállítod. Kollégám 8 éves KTM-jével nemrég kerültük körbe a Tisza tavat a gyári akkuval és maradt neki 20%. Én már akkor is elégedett leszek 5 év múlva a 8 éves gépemmel ha egy Tisza tó kör menni fog.
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
StLui
veterán
válasz Des1gnR #4764 üzenetére
Síkon szinte nulla fogyasztással tekerek, ki lehet menni a világból, ott nem fogyaszt szinte semmit, tehát ha 20% maradt az akár mutathatja azt is hogy már rossz az aksi, de mutathatja azt is, hogy nagyon a motorra hagyatkozik.
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Des1gnR
őstag
Igen, síkon kimész a világból. Econ hajtottunk mindketten azonos tempóval. Az enyém 40%-on maradt, de nagyobb is az akksim. A rossz nekem nem ilyen, de biztos lehet kapacitás mérést csinálni egy akkun.
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
Somatom
veterán
-
Somatom
veterán
válasz Des1gnR #4768 üzenetére
Havonta két hetet vagyok itthon, akkor használom. Télen is, tegnap is gurultam, a franc se akar Budapesten autóval kínlódni. Félig merülve szoktam letenni a másik két hétre a ház tárolójában, ami 10-25 fok között van. Ez a Merida gyári akkuja.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Somatom #4767 üzenetére
Van rákötve lámpa az akkura? Csak mert ha igen, akkor simán csinálhat ilyet jó akkuval is, főleg tuningolva, szándékosan tartalékol a világításra. De úgy tudom ez pce eszközzel átállítható, hogy ne tartalékoljon. Az akkut inkább úgy teszteld, hogy maxra töltöd és megnézed mit tud úgy a bringa. Ennyi idő és km után még nem kéne döglődnie az akkunak, főleg ha figyeltél a tárolására is.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #4770 üzenetére
Semmi sincs rákötve, a lámpának külön külső akkuja van.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
DigitXT
nagyúr
válasz Somatom #4767 üzenetére
Ez a fél töltöttségről (?) hirtelen kikapcsolós dolog nem sok jót ígér.
Rollereknél gyakori hiba (főleg "olcsóbb típusoknál") az akku sérülése,
ami után ilyeneket kezd csinálni, mert már csak részlegesen működik.Nyilván egy drágább eBike komolyabb akkuval fut, mint a hitvány roller,
de esetleg ugyanúgy utolérheti a baj... Nem csak hatótávolság teszttel
lehet ellenőrizni (mínuszokban nem lenne kellemes), hanem konkrétan
megmérhető a kapacitás, megfelelő műszerrel (műterhelés): eredetileg
14Ah-t tud a specifikáció szerint. És 36V-os... Valószínűleg egy 10s4p
akku 3500-as cellákból. Ha nem jön ki belőle 10-12Ah, akkor gond van.Új korában gondolom nem csinált ilyen (hirtelen) kikapcsolós dolgot.
Ha lemerült, akkor szép lassan jelezte a teljesítmény csökkenésével...
Elvileg az lenne normális, ha minden elektronika működik még akkor is
ha kevés a delej, csak a rásegítést hanyagolja... a kikapcsolás gyanús. -
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #4772 üzenetére
Eddig egyszer csinált ilyet. Majd tavasszal letesztelem. Ha döglődne, azt is tudomásul venném, mert nem mondhatnám, hogy teljesen rendeltetésszerűen használom.
Mókolás óta nagyjából 30Km -t tudok elmenni egy töltéssel. Télen annyit sem. Mivel ettől hosszabb távokat nem szoktam menni, ezért nem kellett spórolnom az akkuval. Vagyis, szinte a teljes életében max terhelésen volt. Nem tudom, hogy ez mennyire befolyásolhatja az élettartamát.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
sheep
addikt
Sziasztok, lenne egy problémám:
Cube Reaction Hybrid 625 SL, Cx 4gen, Bosch Nyon kijelző
Hard resetet csináltam mert eladtam a bringát és az új tulajnál nincs rásegítés mert a LOCK mód aktív. Legalábbis erre tudunk gondolni, hogy emiatt nem megy a motor. Van egy ilyen prémium funkció hogy "szoftveres" lockot lehet vásárolni hozzá, és ha leveszed a Nyont akkor nincs rásegítés, ha visszarakod akkor meg ismét működik.
A gond az, hogy hiába rakjuk vissza a nyont, a lock rajta marad, és nem lehet deaktiválni. A furcsa az egészben hogy én nem vettem meg sosem ezt a funkciót, de most mégis aktív.
Az új tulaj próbaképp megvette, de nem tudja deaktiválni ő sem. Nekem az app azt mutatja most is hogy nem vásároltam meg a lockot, de akkor miért zárt le? És hogyan lehet deaktiválni?
Természetesen nem lopott , minden eredeti, számla is megvan.
Van valami ötletetek hogy mit lehet ezzel kezdeni? Külföldi vásárlás és a gari lejárt.
Egyből szerviz?[ Szerkesztve ]
9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , HP Reverb G2
-
Szokás szerint megint csalódnom kellett a "Pro"hardver lakosságában.
Egy egyszerű kérdést tettem fel a topic-ban látszólag profi emberek között, de sajnos épkézláb választ nem kaptam rá.
Ez miért van? Hát csak a szokásos itt túl "Pro" mindenki mint minden másik topic-ban is.
Ahhoz értenek hogyan hekkeljenek bicikliket, hogyan cserélgessünk Rom-okat telón vagy éppen mókoljunk valami mást, de amikor egy hozzánemértő mint én feltesz egy számotokra egyszerűnek tűnő kérdést akkor megáll a tudomány. (ez nem csak erre a topic-ra vonatkozik sajnos hanem a PH 80%-ra)
De persze tipikus ha most a saját fejem után menve megveszek valami semmirevaló biciklit akkor 2 perc alatt hozzámvágnátok, hogy jó nagy sz@rt vettem.
Holott én megkérdeztem.Szal ja kösz a nagy semmit PH már sokadszorra.
Sztem már a gyakorikérdések is lassan színvonalasabb hely lesz ennél.
S23 Ultra / Watch 6 / Q80T 65" / 14600KF / RTX 4080 S / JBL / S3000 Pro
-
Somatom
veterán
válasz AuraSync #4781 üzenetére
Közöttünk nem sok pro ember van. Én egyről tudom, hogy az. Anno majdnem ugyanígy kezdtem, ahogy Te. Annyi volt a különbség, hogy én csak a felhasználói igényeimet írtam le. Az volt a válasz, hogy ez 1 millánál kezdődik. 1,3 lett a vége akciósan. Az iménti firmware mutogatás is egy pontosan ugyanolyan bringáról történt. Nyilván vágom, ha egyszer ugyanolyan, mint az enyém. Ettől még egyáltalán nem vagyok pro. Te 500 -ért szeretnél minőséget, teleszkópot, meg 65Km -es hatótávot. Ennyire pláne nem vagyok pro.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
matt22
tag
válasz AuraSync #4781 üzenetére
Felesleges ez a sértődöttség. Az alapvető tájékozódást és a "piackutatást" saját magadnak kell elvégezned, ne várd hogy ezt majd valaki megcsinálja helyetted. Aztán ha kinéztél pár modellt akkor leírod és szívesen megnézzük melyiket javasoljuk.
Hogy ne legyen nagy a meglepetés azért néhány gondolattal segítenék:2 éve gyakorlatilag semmit nem lehet kapni. Se bicajt se alkatrészt. Ami fizikailag van a boltban azt tudod megvenni, vagy előrendelsz és vársz hogy egyszer majd talán lesz olyan is amit kinéztél. A megjelölt várható szállítási időpont jellemzően fikció.
Az általad megjelölt elvárások és ár nincs szinkronban.
Az állami támogatás feltételeit és menetét teljes részletességgel megtalálod a neten, senki nem fogja esszé jelleggel kifejteni. Csak akkor pályázz ha teljesül amit fent írtam azaz találsz olyan boltot ahol fizikai készleten van amit szeretnél ÉS a bolt le van szerződés az állammal. Maga a pályázat nem túl bonyolult dolog, és jellemzően pozitívan bírálják el, de semmire nem mész vele ha fizikailag nem tud neked senki kerékpárt produkálni.
A kerékpár piacon jelenleg évek óta utánpótlás problémák és ezért vadkapitalista viszonyok vannak és lesznek várhatóan évekig, a kínálat javát lefölözi a nyugat-európai vásárlóképes közönség. Itthon - főleg állami támogatással - azt tudsz venni ami jut, nem feltétlenül azt amit szeretnél.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz AuraSync #4761 üzenetére
Rengetegszer volt már itt téma, hogy "kis" pénzért mit kaphatsz, elég lett volna visszaolvasni.
Szívesen segítünk, de azért ez a topik nem olyan pörgős mint a hagyományos bringás topik, nyilván ott hamarabb jön a válasz is.500-700km az kb semmi egy évben, elképzelhető, hogy sokkal többet fogsz menni, főleg ha megtetszik az ebike használat. Magyarországon rendes szerviz háttere a prémium rendszereknek van, Bosch, Shimano, Brose. Ha mást veszel, az sem feltétlen javíthatatlan, de macerásabb. Viszont prémium rendszerrel aligha kapsz 500K-ért új bringát.
Ezek a gépek 800k-1M közt találhatóak (kezdődnek), vagy használt, akkor beleférhetsz az 500k-ba. A karbantartás pedig minden bringánál fontos, ahhoz, hogy hosszú távon kiszolgáljon, futás teljesítménynek megfelelően karbantartani kell, ez mindegyikre igaz, a 2-3 milliós gépekre is.[ Szerkesztve ]
-
sheep
addikt
válasz Runner_fxr #4784 üzenetére
Azért kellett a factory reset mert a Bosch ebike appban a telefonom össze volt párosítva a nyon-nal, és az én adataimat tárolta (km, gps, mindent).
És mivel eladtam a bicajt ezért töröltem az én adataimat az appban az én fiókomból, az új tulaj pedig beregisztrálta az ő neve alá. Csak ezt nem gondoltuk hogy utána letilt.
Meg amikor én vettem a bringát a tulaj akkor is resetelte az ő adatait, és ott nem volt semmi gond.
Na mindegy, mindenképpen szerviz lesz belőle mert nem tudjuk megoldani, nagyon remélem hogy ők le tudják venni a lockot.
De azért sz@rjon sünt a Bosch hogy így kiadnak egy hivatalos appot. Ennek nem szabadna így működnie szerintem.
Amúgy esetleg tudsz ajánlani egy normális szervizt, akikkel van tapasztalatod?[ Szerkesztve ]
9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , HP Reverb G2
-
Runner_fxr
Ármester
A legújabb szoftver volt a bringán? Alapvetően megbízható a Bosch, de nyilván előfordulhatnak hibák, mint minden szoftverben, érdemes mindig frissíteni.
Most mondanám azt, hogy megnézem én is. Viszont nekem csak március végén nyílik meg a saját szervizem. Én úgy gondolom, hogy az ebikeshop-ban meg fogják oldani, Bosch szoftveres kérdésekben nekik elég nagy tapasztalatuk van, mondhatni országos szinten a legnagyobb.
[ Szerkesztve ]
-
kalmani
tag
Elektromos Kerékpár Rémtörténet:
Faterom, megunván a nagyvárosban ellehetetlenedett autózást, parkolás, jó 10+ éve vásárolt egy közép kategóriás elektromos kerékpárt. Nagy lelkesedéssel használta, mert lerövidítette a bankba, boltba, hivatalba járási időt, és a parkolással sem kellett nyüglődni. Három év után kezdett csökkenni az akku kapacitása, ezért az egyik útján elfogyott az elektron. Haza kellett tekerni a gépet. Nagy csalódás volt az új akku 60 000 forintos ára. Kevesebb lelkesedéssel, de használta a gépet amíg az újabb akku is legyengül. Nem mert elindulni 5km-nél messzebbre. Vásárolt egy újabb akkumulátor, sajnos ezt már nem tudta elkoptatni leromlott egészségi állapota miatt. Soha többet nem volt használva a brinyó. 20 000 forintért tudtam eladni.
Kerékpár ára 240 000 forint volt, plusz 120 000 forint a két akkupack. Összesen 700 kilométert ment a gép. Tehát minden egyes megtett kilométer kb 485 forintba került. Áramot nem számoltam bele... -
DigitXT
nagyúr
válasz kalmani #4789 üzenetére
700 km-hez nagyon sok töltés nem tartozhat, ha ezalatt megevett két akkupakkot a masina, ott valami komoly gondok voltak az akkuval. Főleg úgy, hogy ezek csak rásegítős történetek (elvileg kisebb fogyasztás, hiszen teker a vezető is): egy olcsó kínai rolleren, amin csak az akku dolgozik a 700 km olyan, mintha mi se történt volna, pedig 15-20 km-enként biztos kell tölteni, mégis közel 100% kapacitás megmarad még. Egy esetben tud hirtelen elhalálozni ekkora távon, ha eltörik, de az is visszavezethető gyártási/konstrukciós hibára. És javítható. 10+ éve viszont nem dobtak utánad egy rendes Li-Ion akkut olcsón, szóval a rémtörténetből csak az nem világos, hogy milyen akkupakk is volt az, ami bemondta az unalmast.
[ Szerkesztve ]
-
Gömbike
senior tag
válasz kalmani #4789 üzenetére
Nekem a kínai fosom ( Neuzer Zagon ) akkumulátora most 3 éves éppen. Semmi bajom vele, az akksit mikor hideg van, beviszem a lakàsba. Mikor kell, előveszem.
Tisztában vagyok vele, ha mínuszokban kint állna, nem bírna ennyit. Rãfigyelek, ez nem kerül semmibe.Akinek két bekezdésnél több van a memóriában, az látja a szomorú jelent.
-
nilrem
aktív tag
Össztelós EMTB gépekkel szemezek. Nekem valahogy a Bosch rendszer kattant be alkatrész ellátás miatt. Schimano és Bosch tulajok írhatnának a legújabb típusokkal kapcsolatos hibákról hogy könnyebb legyen a döntés.
Váznál tartok a karbontól, mert ha az sérül akkor bizony csere. Így alu vázast szeretnék.
Márkában tetszik KTM; CUBE; SCOTT; FOCUS itt is nyitott vagyok még.
2 milliós határig ki milyen gépet venne? Tudok várni az áhított gépre akár egy évet is.Az élet a legjobb játék próbáld ki!
-
sheep
addikt
Megoldódott a dolog, hátha esetleg más is belefut hasonlóba. Az itthoni szervíz nem tudott segíteni, felvették a kapcsolatot az anyacéggel és ők küldtek egy kódot amivel le lehetett szedni a lockot a bringáról (persze ehhez kellett a számla hogy be lehessen azonosítani hogy nem lopott, stb).
Szal a a lényeg hogy működik újra.9700K, INNO3D GEFORCE RTX 4090 X3 OC , HP Reverb G2
-
mistar
tag
Ez jó hír
-
Runner_fxr
Ármester
Semmi különbség nincs alkatrész utánpótlásban a Bosch és Shimano között. Fő alkatrészek amúgy is egyben cserések, nem javíthatóak, gondolok itt a motorra és az akkura. Inkább azon érdemes elgondolkodni, hogy az agresszívebb működést vagy a természetesebb bringásabb érzést kedveled. Érdemes lenne menni 1-1 kört egy tesztgéppel, hogy érezd a két karakter közti különbséget. Amúgy a Gen4CX és az EP8 is kiváló rendszer. Nekem az EP8 szimpatikusabb működésben és kinézetben is.
Ami a márkákat illeti, általánosan mindenhol hiány van, szóval nem könnyű most azt a gépet megvenni amit elsődlegesen kiszemelsz. A felsorolt márkák közül én a Cube-ot és a Scott-ot kevésbé kedvelem, mármint ebike fronton, amúgy mint márka jó, de nekem a Cube és Scott ebike geometriák nem annyira tetszenek és a Cube emtb rugózási karaktere sem a legjobb. Amit ajánlanék még: Merida, YT, Commencal, Haibike, Canyon.
Karbon váz valóban nem létszükség egy E-MTB esetében, de azért annyira félni sem kell tőle, javítható amúgy. Bár elnézve az árakat, karbon fully E-MTB többnyire 2M felett van már. Érdemes a vázat fóliával védeni, alunál sem hátrány.
Rugótra érdemes még figyelni, 140mm rugózás alatt szerintem annyira nem érdemes gondolkodni, itt a motor úgy is segít, jól tekerhető lesz, lefelé meg élmény. 140-160mm közti tartomány az optimális egy fully E-EMTB-nak. Csak akkor vennék kisebb rugóúttal ha ritkán mész terepre és akkor is inkább csak túra jelleggel. Ez esetben a 120mm-el is el lehet lenni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Egy kis háttér infó a tuningolni vágyóknak. A Shimano és Bosch motor is tárolja a sebesség adatokat, tehát egy garis bringa esetében ez azért lehet gond, mert hiába veszed ki vagy kapcsolod ki a tuningot, kiolvasható a rendszerből, hogy tuningolva volt. Még egy kis infó az új motorokról, ami már szerintem nagyobb gond, hogy az új generációs motorokban nem lehet csapágyat cserélni, azt a motor teljes élettartamára tervezik, ami kb 50 ezer km. Ez lehet kicsit több és kicsit kevesebb is, felhasználás függő. Sajnos az újabb, kompakt motorok építése olyan, hogy sérülés nélkül nem lehet a csapágyat eltávolítani belőle. Ebből a szempontból a jó öreg Gen 2-es krumpli jobb, mert abban mindent ki lehet cseréni, munkába járós igáslónak, lehet jobb megoldás a régebbi rendszer.
-
Somatom
veterán
válasz Runner_fxr #4798 üzenetére
Kérdés, hogy mi a tuning. A sebességadatokat nem GPS jelből szerzi, hanem kerékfordulatból. Ha elállítjuk a szoftverben a kerék kerületét, akkor a mért sebesség nem változik. A másik opció a régióváltás. USA -ban 32Km/h a megengedett, ahol ugyanezt a bringát, ugyanezt a konstrukciót szintén forgalmazzák. Ha ott, a 32Km/h -nál a gyár garanciát vállal a motorra, akkor máshol sem mondhatja, hogy nem arra tervezték.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Latitude 5580, 15,6" FHD, I5-7300U, 8GB DDR4, 256GB NVMe SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- HP ProBook 455 G5 , 15,6" FHD IPS,AMD A10-9620P, 16GB DDR4, 128GB SSD, WIN 10/11, Számla, Garancia
- LG 27MR400 Monitor
- Dell Latitude 7390, 13,3" FHD IPS Touch, I5-8350U, 16GB DDR4, 256GB SSD, WIN 10/11, SZÁMLA, GARANCIA
- Lenovo Thinkpad T450, 14" HD+ IPS, I5-5300U CPU, 8GB DDR3, 250GB SSD, Dupla akku, WIN 10, Számla, Ga
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs