Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • syler123

    veterán

    válasz markknight #138446 üzenetére

    Sokan ugye megvédték az Unreal Engine-t, mert hogy az mekkora technikai bravúr és csak a fejlesztők hülyék hozzá... Én ebben nem lennék biztos. PC-n pl a shader compilation stutter garantált, szinte minden UE játéknál. Konzolon sem teljesít jól. Openworldre nem jó, mert meg-megakad, amikor a pályarészeket tölti be. Texturákat lassan tölti be, ha betölti... Unreal Engine-t még sosem használtam, de azért hasonló lehet a Unity-hez, ahol azért szinte minden készen van és csak kódolni kell és belepakolni az asseteket. Alapból a grafikai motornak kellene ezeket lekezelnie, nem a fejlesztőknek benne lenni nyakig, hogy az Engine hibáit javítsák...

    Pont a Digital Foundry-sok is mondták, hogy a Fornite is meg-meg akad minden platformon. Ha az Epic Games sem tudja a játékot optimalizálni a saját játékmotorjával, akkor nem tudom, hogy más fejlesztők hogyan lennének képesek erre.
    Régen sokkal többen használtak saját játékmotort, nekem mint játékos sokkal jobban tetszett, mert egyedi grafikája volt a játékoknak, ma azért könnyen megmondható mi készült UE-el, szinte minden.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák