Új hozzászólás Aktív témák

  • discrate

    aktív tag

    eddigi tapasztalataim a BF1-ről:

    szerintem nagyon jó játékot hozzot össze a DICE. előtte BF3/4-et is toltam, és bevallom, hogy először vonakodtam a vásárlástól attól tartva, hogy csak az előző szériát kapom új skinnel... de nem.
    számomra más a játékstílus, a hangulat, nagyon bejönnek az old-school fegyverek (a modernekkel se volt bajom), na és a hangok... az überkirálybrutál.

    összességében kevés buggal találkozom a gameplay során, úgy fogalmaznék, hogy nem zavaró annyira (BF4 emlékszünk ugye hogy jött ki és mennyi idő lett mire kiforrottá vált?).

    a pályák jók, egyediek, nem egy kaptafára készültek, elég nagy különbség van pl a forest / ballroom / sinai desert között.

    a 4 kaszt jól elkülönül, de még csiszolhatnának a balance-on (fognak is, lsd ucsó update). a support az, ami kilóg a sorból, szvsz az első szinteken jóval gyengébb mint a másik 3.

    - a medic nagyon erős, univerzális karakter, kicsit furcsállom is, hogy ugyanúgy van közeli gyors automata pontos fegyvere mint az assaultnak és távcsöves magas rate of fire-rel rendelkező puskája mint a snipernek. emellett persze a saját mid-range játékszerei se rosszak, sőt. a gyógyítási képessége pedig rengeteg pluszt ad, sok ütközetet túl lehet élni vele. szerencsére a revive-ot is használgatják, simán eldöntheti a csatát.

    - őszintén szólva sose sniperkedtem korábban, mert béna voltam. próbálgattam lelkesen, de általában levadásztak. na ez gyökeres fordulatot vett a bf1-ben! az első kaszt lett, amit kimaxoltam, és elnyertem a varázscsúzlit, a martini-henryt. :DD
    a fegyverek brutál jók lettek, és a sweetspot mindent megváltoztatott. ismerned kell a fegyvered, és a megfelelő range-be kerülbe 1 lövés 1 ember. tdm-ben általában top3 megvan 4-5 k/d aránnyal. ez korábban elképzelhetetlen lett volna. kicsit tartok is tőle, hogy jön majd nerf a martini-re, mert egy beast :D

    - az assault hozza a szokásos közelharci gyorstüzelős formáját. a model 10-a shotgun elég nyomasztó az ellenfelek szempontjából, mert elég a ravaszt egyszer meghúzni (nemtom a battlelog stat mennyire megbízható, de 90+ killem van vele és 100% a pontosság :D ). a nagy firerate-esekkel szintén figyelni kell a távolságra, mert drasztikusan kezdenek szórni, ahogy nő a táv, de ügyesen a pontozós technika itt is működik.

    - a lángszórós a legnagyobb móka, bár elég sebezhető (gáz gránát nem árt neki), szépen lehet pörkölni vele egy az egyben. az élete töltődik, csak sokat kell várni rá, hogy meginduljon.

    tetszik a szuronyos sprintkamikaze megoldás is (az ötlet maga), bár elég ritkán használom, mivel akár egy testcsellel le lehet rázni, és az ellenfél mellé/elé érkezés szinte biztos halállal jár.

    az ásólapátos, buzogányos agyloccsantás király lett, változatosságot adnak a csak késes bélfakasztáshoz képest.

    a sokféle gránát (sima, impact, gáz, pörkölős) szintén kreatív és jól jön különböző helyzetekben.

    amit hiányolok/nem tetszik:

    - a medic bag-et nagyon sokszor nem dobja le, csak mondja, hogy megtörént, többször is kell próbálkozni vele (még ha simán van hely neki, akkor is).
    - a menü még mindig lassú, és sokszor eltűnik a képi megjelenítés (az ábrák helyett csak fekete háttér látszódik), a töltési idő is elég hosszú.
    - az ucsó patch-csel már elvileg ki lehet lépni a menübe a kör végén megszakítva a következő betöltését, de GYAKORLATBAN nem. ezt hogy tesztelték, könyörgöm? állandóan befagy vagy túl sok kerregés után kidob server inaktivitás miatt.
    - a kör végén, amikor a highlight-ok vannak, nincs kiírva, hogy ki nyert. ez nem tűnt fel senkinek?
    - a hosszabb nevek (mint az enyém) nem férnek ki, olvashatatlanok
    - K/D arány számítása nem jó, mert ha nulla halálom van, akkor azt nem tudja értelmezni. kvázi egy 1.5 K/Ds aránnyal is lehet valaki a legjobb hiába csináltam 15-0-t.
    - nem értem, hogy miért nem indul el egy round korábban? miért kell várakozni arra, hogy mindenki deploy-t nyomjon, amikor 8/10 vagy 9/10 már készen áll??? :W simán induljon el, aztán majd csatlakozik, aki még fegyvert válogat/skint állít/hugyozik épp. betölti nagy nehezen a pályát, és még utána 50 sec malmozás megy. lehet, hogy ergonomiai oka van, hogy addig lehet egy kicsit pihenni, nyújtózni? mindegy, én erre használom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák