Új hozzászólás Aktív témák

  • pomk

    őstag

    Lords of the Fallen téma...korábbi leírásom egy fórumtrásnak:
    "Én indítottam egy Solace-t, egy Warrior-t és egy Rogue-t. Ebben a sorrendben. Hasonló érzésem volt mind a Warrior-al mind a Solace-al.
    A súly nagyon fontos tényező a karaktered mozgása során. Ha nem a legfontosabb! Ha túlterheltté válik, nagyon lelassul. Ezt úgy tudod figyelni, hogy a karaktered lapján bal alul van egy azt hiszem "weight" vagy valami hasonló jellemző. Ennek kell minél alacsonyabbnak lennie. Ha zöld jó vagy, ha szürke akkor már lassabb vagy mint illenék. Gondolom van piros is, de addig soha nem jutottam el. :) A súly a tárgyaid egyik tulajdonsága, amely összeadódik és az összes tárgyaid súlya, az erőd ill. az endurance figyelembe vételével jön ki az előbb említett érték.
    Rogue esetén gyorsnak kell lenned, így inkább erre figyeltem oda mint arra, hogy magas legyen az armorom. Viszont egy Solace / Warrior esetén az armor fontosabb és mehet a sebesség rovására. Egy tárgy súlya annál nagyobb, minél nagyobb / vastagabb / több fém van benne. Pl. egy tör súlya jelentősen kevesebb mint egy csatabárdé ill. egy full acél páncél is többszöröse lehet egy bőr vértnek. Ezen kívül a fegyvereknél a súly miatt ugye az ütési sebesség is változik egyenes arányban. Minél nehezebb, annál lassabban tudsz vele ütni.

    Ezek tükrében számomra a Rogue vált be. Igaz, hogy vele nagyon sokat kell mozogni, vetődni, elugrani ütések elől, oldalra ill háta mögé kerülni az ellenfeleknek. Kevesebb a sebzése mint a másik 2 kasztnak, de pl. van hátbaszúrás, ami azonnali halál. :) Ezen kívül ha pl. kicsi kerek pajzs (buckler) van nálad, akkor tudsz parry-t végrehajtani vele ha pontosan időzítesz az ellenfél támadása közben. A parry-t követően pedig oldalra kell kerülnöd, onnan megütni és így akár 4-5x sebzést is be tudsz vinni.
    Warrior esetén pedig ha mondjuk tower shield van nálad, akkor ezzel ki tudod védeni az ütéseket az ellenfél elkábul ettől és te eközben tudod ütni.

    Kicsit bonyolult és összetett a harcrendszer de ha egyszer kiismered magad rajta, akkor már nagyon logikus az egész. Van 3 féle mód: csak fegyver, fegyver + pajzs, gauntlet(ez majd később kiderül a játék során). Csak fegyver esetén általánosságban annyi, hogy nagyobbat sebzel, de ugye mivel nincs a kezedben pajzs, nem tudsz védekezni. Pajzs + fegyver esetén kisebb a sebzés, de tudsz védekezni, gauntlet később(nem lövöm le a poént).

    Ki kell ismerni minden ellenfél típust ahhoz, hogy melyik hogy / mikor / merre / mennyit üt és az ütések közti réseket kihasználva kell támadni. Ill. van pl. a fent említett parry lehetőség rogue esetén. Érdemes egyébként nézni pár videót a kiválasztott kasztról hogy hogyan is kell harcolni vele. Minden kaszt teljesen más stílust kíván, külön-külön meg kell tanulni őket.

    Ja, és rengeteg türelem kell hozzá! Készülj fel, hogy kb. 10-20-30x meg fogsz halni mire ráérzel és élvezetessé válik a játék. És ne rohanj, ne akard püfölni az ellenfeleket vakon mint más játékokban. Taktikázni, kivárni és időzíteni kell. Mindig! Sokkal jobban tudsz így haladni mint ha csak elkezdenéd ütni mint a cséphadaró. Várj a megfelelő pillanatra és akkor üsd meg.

    Kicsit elrettentően hangzik, de megéri a befektetett energia. A játék gyönyörű, élvezetes és nekem kifejezetten szimpatikus, hogy meg kell tanulni vele játszani. Nem egy BF ahol leülsz és lősz a nagyvilágba aztán majd valaki csak beleszalad. :DDD "

Új hozzászólás Aktív témák