Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    Reflektálnék pár dologra.

    Nem mindegy milyen katonát milyen fegyverrel lősz: részben így van, Normal módban mindent lehet sebezni mindennel, de vannak olyan egységek akiknek van páncélja amit bizonyos fegyverekkel könnyebb leszedni, de ezt a játék el is mondja. Ami fontos, hogy ettől függetlenül másmilyen fegyverrel/lőszerrel is sebezhetőek csak kevésbé hatékonyan.

    Ezt felhozni negatívumnak...

    Ezen felül a ellenséges katonáknak is van szintje amire oda kell figyelni. Nem szabad fejjel rohanni bárminek amit meglátunk.

    Sokkal nyitottabb a pálya mint korábban: ez így van, sok helyen vannak rejtett átjárók illetve az adott feladatot a pályarészen sokszor több irányból is elérhetjük. Ha játszottatok a Dishonored játékokkal akkor olyasmi, talán annyi lehetőség nincs és függ a képességeinktől is néha a tovább/át jutás de ettől függetlenül ez nem az a csőlövölde mint a korábbi részek (amikor a szériáról vagy a korábbi részekről beszélek ezentúl a MachineGames féle vonalra fogok gondolni, ezek az Old Blood, a New Order és a New Colossus). De hozok egy példát a játék elejéről képekkel.

    Ezen a képen az egyik pályarészt láthatjátok, pirossal kereteztem 2 bejáratot is amerre be lehet jutni a szemben levő létesítménybe. Elindulhatunk innen a háztetőkön keresztül vagy

    erre lent az épületen keresztül. Ez a pályarész egyébként közel sem ekkora, az épületen túl több irányba is folytatódik. Vannak kisebb, és nagyobb negyedek is ahova el kell majd menjünk.

    Küldetéseinknek szintje van: ha elérjük a főhadiszállásnak számító Katakombákat ott lévő NPC-ktől tudunk majd felvenni feladatokat, ezek között lesz ami a szintünknek megfelelő, lesz ami pár szinttel nagyobb a miénknél és lesz ami jóval magasabb. Ez utóbbit lazán egy halálfejjel jelöli a játék.

    A megölt ellenségek visszateremnek egy idő után: igen ez így van. Az elhagyott pályarészekre idővel visszakerülnek az ellenségek és ha közben "elutazol" máshova akkor visszatérve úgy szintén nem egy kihalt puszta lesz előtted.

    Mikrotranzakciók: vannak skinek a játékban, ezek lehetnek a speciális ruhánkat és a fegyvereinket átszínező, módosító megoldások. Ezeket megvásárolhatjuk rendes pénzért vett fizetőeszközzel vagy a játékban összegyűjtöttel is, egyáltalán nem kötelező zsebbe nyúlni.

    Az itt látható ruhaskin ára magas, 2000 játékbeli pénzt összegyűjteni nem olyan nehéz ugyan viszont a játék elején ezt a pénzt inkább a fegyverek fejlesztésére érdemes elkölteni.

    A Terror Ikrek: személy véleményem szerint egyáltalán nem csúnyák, teljesen átlagos tinilányok kinézetre. Persze nincsenek kirittyentve és hajukat valószínűleg nem véletlenül vágják rövidre, hiszen harc közben ez a viselet a praktikusabb. Jellemük is tipikusan a korukbelieket idézi, ezt megértem ha valakinek nem szimpatikus, de ettől még a játékmenet nem lesz rossz.

    COOP játék esetén a nehézségi szintet egyébként megemeli a játék, sokkal nehezebb úgy előre haladni, ha 2-en játszotok mintha egyedül AI segítségével játszanál illetve úgy vettem észre az ellenségek összetétele is változik némiképpen.

    [ Szerkesztve ]

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák