Új hozzászólás Aktív témák

  • james001

    veterán

    válasz sp8787 #205918 üzenetére

    Minden játékfejlesztő és tervező azt tárja eléd amit ő lát,amit ő elképzel,utána már rajtad múlik hogy megérted-e azt amire ténylegesen gondol. Kojima nem lesz ettől zseni,de mégis annyira kreatív esze van,különleges az a sztori amit eléd tár,olyan amit azért nem látsz minden játékban. Nála igen fontos maga csak a történet. Ezért szeretik ilyen sokan őt,mert nem egy hétköznapi észjárása és ízlése van,nem egy mindennapi játéktervező aki "csak legyen valami hülye sztorija oszt jóvan úgyis a gameplay a lényeg" mentalitással rendelkezik.
    Metal Gear-ben soha nem szerettem annyira a gameplay-t,mert eléggé "ügyetlenül" van megcsinálva,most lehet direkt vagy sem,de a sztorija és az apró részletei azok amik miatt igazán beleszerettem. A szívét és lelkét is belerakja a játékaiba,és olyan dolgot is ami néha eléggé tanulságos is (pl. MGS2 végén Solid beszéde). De ezt mindet neked kell felfognod és magadban elgondolkozni minderről,mert ő direkt ezt akarja hogy még 1 hét múlva is az ő játékán agyalj.

    És amúgy meg:
    Ez jobb verzió :P

    [ Szerkesztve ]

    "The stars have died and the heavens go up in flames"

Új hozzászólás Aktív témák