-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Zsubi
őstag
Múltkor megnéztem mennyit megy a kisautóm:[link]
-
VR6-Fan
veterán
G3 1,6@102ps? ha jól tudom, nem is rossz tőle hogy 200 felett gurul, apu toledoja is kb 230-nál hasal el (szintén 1,6@102le), bár ha jól emlékszem jobb a CW-je és az chipelt motor.
bah én ki se tudtam próbálni mit tud a 16V 5.-ben, 4.-ben 6500-6700-nál 220-on áll az óra, GPS-hez képest 10-et csal felfele
úgy néz ki ez lesz, az ezüst helyet, már ha papírozható és nem 3 kocsiból van össze tákolva, se a szín se a motor nem túl szimpatikus (motornak a teljesítménye..) a belső ha jó állapotú akkor nincs gond.
de ez lehet viszont hamar lesz véjerhat vagy 16VG60.. esetleg 1,8 20VT
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #6603 üzenetére
akkor deppel-ről nem megy a link asszem...
hát remélem azzal a zölddel rendbe lesz minden mert alapnak nem rossz képről, végre egy full spoileres kettesem lenne
jah lehet lesz egy garnitura ilyen felni pirelli[link]
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
-
#00809728
törölt tag
Ha esetleg valakinek kell lakk+edző
-
CYBERIA
őstag
Látom ilyen topic is van.
Kezdetnek megkérdezném, hogy Golf II 1.3 nyomatékgörbéje van-e valakinek?APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
#00809728
törölt tag
válasz fekeandras #6609 üzenetére
Hát te valamit nagyon elnéztél Báttya.
Én csak lakkot+edzőt árulok GLASURITBÓL.Link jó csak sajna a carstylingnél aki fizet annk mindenhol megjelenik a reklámja.Lehet a sorok között láttad és belekeverted? -
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #6612 üzenetére
Pedig ez a lámpa valóban szuperül néz ki nagyon megdobja a kisautót.
Én is láttam találkozón egy bogárhátúban.Renault power
-
CYBERIA
őstag
válasz tomcsi23 #6614 üzenetére
Igen, ismerem ezt az oldalt, de sajnos tényleg nincs fent.
Korábban küldtem egy "request"-et, nem tudom mi lesz belőle.APU: AMD, MB: AMG :) A peresztrojka nálunk olyan gyors, hogy már ma jobban élünk, mint holnap! | Tudja Mohnke, a nyugati demokráciák dekadensek. Előbb-utóbb alulmaradnak a szigorúan fogott keleti népekkel szemben. | Volvo och SAAB beundrare. | A vér nem válik vízzé.
-
mcs9
csendes tag
Sziasztok!
Skoda Octavia vásárlás előtt állok. Tudtok valami jó, és megbízható kereskedőt mondani, ahol jó áron be tudom szerezni a köv. évek családi autóját?
Elvileg Bp-i vagyok, de a távolság nem számít.
Ha nem akartok reklámozni, jó lesz privátban is...
Marsu?[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
Szia!
Nagyjából be kéne lőni: új-használt, benzin-dízel, teljesítmény?
VR6-Fan: 3-asban is mehet vagy 180-at, nem? 5. meg utazófokozat. Az előtte nagy nehezen elért sebességet tartja.
CYBERIA: egyebet nem tudok elmondani.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #6618 üzenetére
áhh nem VR6 ez, ez alatt van a VW legrövidebb váltója..
14-es télin kicsivel 160 felet (óra szerint) váltom a 4-est úgy 6400 körül, a 4.-es már relatív hosszú azért lehet benne kihuzatni, meg akkor 15-ös felni volt rajta.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
mcs9
csendes tag
válasz fekeandras #6620 üzenetére
Bocs, ha nem voltam egyértelmű: új autót szeretnék...
-
tomej
aktív tag
Sziasztok, segítség kéne. Octavia II 30000-es szervizre viszem az autót és egy kis probléma lett az olaj körül...
Én úgy emlékszem, hogy mobil 5W-40 -t írt itt régen valaki, hogy az van benne. A szakszerviz VW 507 01 -es minősítésű olajat adott meg e-mailben, ami a net szerint nincs is, csak 507 00. Én a Mobil S Synt 5w-40-et néztem ki, de ez VW 502 00, 505 00 minősítésű, a Mobil 1 ESP Formula 5W-30 4l VW 504.00, 507.00 VW 502.00, 503.00, 503.01, 505.00, 506.00
507 01 az ég világon sehol nincs...
Aki otthon van ebben, segítsen már egy kicsit.
Előre is kösz.
-
mcs9
csendes tag
válasz fekeandras #6622 üzenetére
1.8T benzin, Kombi, Elegance, 4x4. Futamidőt még nem tudom...
-
tomej
aktív tag
válasz #00809728 #6624 üzenetére
Benzines. De közben meglett a bibi: a szerviz által megadott vw 507 01 specifikációt a világon nem ismerik, legalábbis a kenőolajgyártók nem. De van vw 507 00 - ez pedig speciális 5w-30 long-life olaj, ami a 30000-es intervallumhoz kell. (Ez állítólag ekvivalens az 507 01-el) Köszi a segítséget!.
-
#00809728
törölt tag
-
tomcsi23
veterán
Egyszer már kibogoztam ezt a 507.01-es témát, de most nem találom a levezetést. Valami olyasmira emlékszem, hogy még egy plusz szabványt is belevettek, de ettől még a másik is (na, most nem tudom, melyik) megfelelő.
Pontosan milyen motor van benne? A csereciklust a motorra szabják, nem a bele töltött olaj határozza meg....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
DeadMeat
veterán
Pótféklámpát fábiába lehet kapni?Kiégett néhány led benne,cserélni kellene,vagy nemtudom mit lehet evvel kezdeni...
Valaki ötlet?Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
DeadMeat
veterán
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
jpisti
senior tag
válasz VR6-Fan #6627 üzenetére
Ez úgy hülyeség ahogy van... Az úgynevezett long life olajok simán elmennek 30 ezer km-t.
persze lehet olajat cserélni 15 ezrenként is de akkor olyan olajat illik használni. Egy long life olajat pazarlás 15 ezrenként cserélni. Egyébként a Skodák például képesek arra, hogy a fedélzeti sz-gép csökkenti az olajcseréig hátralévő km-ek számát a használat intenzitásától függően, tehát 30 ezres olajcsere az igencsak kímélő használatot jelent.A vok és a vagyok között pontosan egy "agy" a különbség!
-
jpisti
senior tag
válasz DeadMeat #6632 üzenetére
elméletileg izzók vannak benne. itt láthatod
A vok és a vagyok között pontosan egy "agy" a különbség!
-
VR6-Fan
veterán
na most őszintén, ki az aki az új FR leonjába vagy a golf 5 GTi-jében 30e km-nként fog olajat cserélni?
tehát azért...
tudom hogy elmennek az LL olajak annyit, csak ez nem valószínű hogy hosszú távon kifizetődik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz #00809728 #6638 üzenetére
persze nyilván van külömbség egy nehéz lábú Subaru tulaj 30e km-je közt meg egy öreg falusi faternak az 1,2 HTP fabia-ja közt.
apró beindult a VR6T, elég brutális így kipufogó nélkül
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
jpisti
senior tag
válasz VR6-Fan #6637 üzenetére
Minden olyan ember akiben még buzog az "ősi traktoros gén"... az én Octaviám (1.9 PdTDI 105LE) első tulaja is ilyen ember volt. 5000-nél kicserélte a gyári Long Life olajat egy másik LL olajra amit 15000-nél megint. Észre kellene venni, hogy ahogyan a villanyírógépből PC lett, úgy a mai 100% szintetikus olajoknak sincs sok köze a ~20-30 évvel ezelőtti ásványi szutykokhoz!
Ugyan olyan "Barom" az is aki ezekbe a modern olajokba mindenféle adalékokat öntöget a TV-Shop után szabadon... Ezek az olajok majdnem olyan bonyolult alkotások mint a motorok amibe beleöntik.
Amennyiben egy motort taposnak 100 000 km-en keresztül annak ki lesz keze-lába függetlenül attól, hogy 5000-ként vagy 30000-ként cseréltek benne olajat. Ismerek egy Octaviát (2.0 PdTDI 140LE) ami ~300 000 km után még a gyengülés jeleit sem mutatta pedig mindezt ~4 év alatt futotta le és főként sztráda tempóban.Tehát az aki csak 30000 km-ként akarja lecserélni az olajat az használjon LL olajat a többi összeesküvés elmélet hívő meg cserélje 10000 km-ként de legalább ne a méregdrága LL olajat használja hanem "csak" egy fél szintetikus olajat.
De felőlem....
A vok és a vagyok között pontosan egy "agy" a különbség!
-
VR6-Fan
veterán
átküldhetem msnen-en
vagy töltsd le őt és vele azt szedsz le amit akarsz.[link]
ill az én accomon és a kedvenceim közt találhatsz pár videot[link]
jpisti:nem véletlen hoztam fel én benzineseket
ill oké hogy elment 300e km-t gond nélkül no de hol? autópályan 5.-ben vagy 6.-ben és néha vissza van váltva 1-et és csókolom bár ez a dizeleseknél nem szokás mert ugye mélyről húz...
mind ezt ha városba tette volna meg már nem lenne olyan rózsás a helyzet.
meg mint mondtuk az olaj csere periodus nagyban függ az igénybe vételtől is.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
jpisti
senior tag
válasz VR6-Fan #6644 üzenetére
OK! nem vitázom végtére is csak 18 éve vagyok a szakmában és talán még nem láttam eleget...
Béke!Egyébként a diesel pláne a turbó sokkal jobban igénybe veszi az olajat mint egy "benzines" (otto) mivel a dieselnél rengeteg kormot kell megkötnie az olajnak. azért van, hogy egy dieselben az olajcsere után pár kilométerrel korom fekete az olaj. (a jó olaj, a silány azért marad sárga mert nem képes lemosni és megkötni a kormot)
Egyébként, mint mondottam: mindenki arra költi a pénzét amire akarja de biztosíthatom a tisztelt társaságot arról hogy egy "versenyszerűen" magyarul: állat módjára nyúzott motor sokkal jobban el lesz használódva 100 000 km után (még akkor is ha 5000 km-ként cserélik a hiper minőségű olajakat) mint egy átlagos használatú motor 200 000 km után LL olajat használva 30 000 km-ként.
És végül: (de ettől biztosan nem alszanak majd páran...) a mai olajok teljesítményszintje megengedné a 100 000 km-es csere intervallumot is, ami miatt mégis el kell vinni legalább két évente a kocsit szervizbe az azért van mert a fékek és egyéb közlekedésbiztonsági berendezések állapotát ellenőrizni kell. (nemzetközileg elfogadott statisztikák szerint egy magán személy által használt autó évente ~15 000 km-t fut.)
Tehát még egyszer: Béke!A vok és a vagyok között pontosan egy "agy" a különbség!
-
#00809728
törölt tag
Azért is használok PROLONGOT.
-
#00809728
törölt tag
válasz VR6-Fan #6648 üzenetére
Ott a pont.
Én ugy vagyok vele 15.000km csere évi 30.000megyek vele.Havernak egy caddy-je van long-life olajat használ ami természetesen nem olcsó kategoria.
Mindig utána kell tőltőgetni.4,5 kell bele de a 30.000szervizig a fél litykó kevés+mindig vesz 1litert.
190.000km van a caddybe 4éves és csak 1 tulajdonos hajtotta igaz Bp-Miskolc-Szfvár-Baja-Kaposvár utvonalokon. -
#00809728
törölt tag
Ugyan olyan "Barom" az is aki ezekbe a modern olajokba mindenféle adalékokat öntöget a TV-Shop után szabadon... Ezek az olajok majdnem olyan bonyolult alkotások mint a motorok amibe beleöntik.
Biztosan nagy tapasztalt ill hozzáértés lakozik eme hsz alapján."Ökör."
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Netfone
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Xbox tulajok OFF topicja
- Revolut
- GoodSpeed: Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- Tippmix
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vicces képek
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest