-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
VR6-Fan
veterán
mint ahogy beszophatod a használt váltóval is.
én utána járnék annak hogy mennyi lenne a cserélendő alkatrész, olyan meg nincs hogy valami ne legyen jó, ha a szar részét kicserélted, max ha rosszul rakják össze.
baromi sokan (már mint szerelők) félnek ám a váltó javítástól elég pepecs és idegőrlő egy munka."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
Tele van az ország VW bontókkal.
Szóval találsz váltót, de ha van egy kis szerencséd akkor találsz olyan helyet ahol van egyben golf.
Beindítják mentek vele kicsit és leszednik neked a váltót.
Én így vettem karburátort a golfra.
Menet közben kipróbáltam majd közöltem ezt meg ezt meg ezt kérem.
Leszerelték nekem és azóta használjuk a kisautót.
Amit egyre inkább kezdek megszeretni.
Bár nehezebb szerelni mint a jó öreg kis favoritomat.
Azon bár mit megcsináltam pikk pakk.
Itt azért ha nem lenne könyvem beszívnék egy két dolgot.
Van benne egy két bonyolúlt dolog.Szóval irány a bontó
Járj sikerrel.Renault power
-
fekeandras
őstag
"ha nem lenne könyvem beszívnék egy két dolgot"
Azért ezzel a programmal könnyebb dolgozni mint ha egy szervíz könnyvből lesnéd ki ugyanazt. Full magyar, mindent a legapróbb részletekig vázlat/metszet rajzzal ábrázoltak és érthetően leírnak (óriási köszönet a műfordítóknak), van amelyik ábra 3D -ben szabadon elforgatható stb... De a legkomolyabb előnye az, hogy benne van a Golf 1 Cabrio -tól kezdve a Volkswagen konszern összes sorozatgyártású autója (Volkswagen, Skoda, Audi, Seat). Ha idővel átülsz egy másik, konszernen belüli kocsiba annak is ott van benne minden infója. Nem kell újabb és újabb könyveket megvásárolni. Ezt 1x megveszed, készítesz magadnak egy biztonsági másolatot és használod azt az idők végezetéig.
mod: De az Etka és az Etos sem rossz program.
[ Szerkesztve ]
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #7554 üzenetére
15 píz? hm, nem is rossz.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz fekeandras #7554 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, de a könyv ingyen volt ezt pedig ingyen nem kapom meg.
Szóval melyikkel járok jobban?
A későbbiekben, meg ha veszek egy újabb autót, akkor meglátom érdemes-e.
Mert ezeket az új kocsikat elés speckó szerszámokkal kell szerelni, no meg a bevizsgáló műszerek sem egyszerűek hozzá.
Az árukat meg hagyjuk.
Renault power
-
m3tr0
senior tag
Nos. Vittem egy váltót a szerelőhöz, úgy néz ki megoldódik végre a dolog.
A váltó jól működik, olcsó, még nincs kifizetve sem, ha bármi baj lenne a szerelés után.(amúgy van még egy ugyanilyen, ha ezzel lenne valami gáz)
Remélem minden klappolni fog.
Jövő héten valamikor elkészül a kis autóm.https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz VR6-Fan #7558 üzenetére
Hát vittem még csak a váltót, de csere lesz cakk-pakk.
A váltó végén van egy tengely aminek fogai vannak..na most az kikopott a helyéről, és amivel csak érintkezett azt hegyesre koptatta.gamekiller: ugyanazt tudom mondani... a szerelő sem értette hogy hogyan tudott elmozdulni az a tengely..és az okozta az egész galibát.
Amúgy hittétek volna,hogy egy hármas Golf váltója is jó a ketteséhez?
Én nem...de úgy néz ki mégis.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
m3tr0
senior tag
válasz tomcsi23 #7561 üzenetére
Vagy egy olyan autóm,amin egy csomó alkatrész egy újabb típusából származik.
Nem baj,csak menjen, fötörjön...
Nah...asszem elmegyek ma este, felkutatom gyermekeim édesanyját.tomcsi23: ez egyébként a te aláírásodról jutott eszembe...már nem ,hogy felkutassam, hanem ,hogy ezt a fontos információt megosszam veletek
OMG. vigyáznom kell[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
-
m3tr0
senior tag
Jelentem nekem is az van 1.8 benzin.
Meg volt az éjszaka..hát rég nem sikerült ilyen jól...pedig se nem táncoltam, se nem ittam...viszont nem rég jöttem haza és keveset aludtam. Tippelhettek kettőt. Megyek nézem a Forma-1-et, egy nagy kávé mellett.[ Szerkesztve ]
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
rob210
nagyúr
Akkor van egy kérdésem, ha eked is nyulas a kocsid.
Nem érzed úgy, hogy bazi kemény a kocsi rugózása?
Nekem olyan mint ha ezalatt sport futómű de legalábbis keményített rugó lenne.A haver "igaz az egyes" golfjában ültem vezettem, de az egy ""hajó"" ehhez képest.
Az dől a kanyarokban leng a kátyúkban.
Pedig nincs ki a lengéscsillapítója.
Ez meg kemény pattogós olyan talán mint a GTI futóműve.
Te nem tapasztaltad ezt????Más
Úgy néz ki meg van a halk pattanás oka jobbra tökig alászedve.
Az egyik gömbfejem kivan, kicsit lóg és ezért csinálja.
Viszont egy újabb jelenség.
Indítok és érdekes nyüsszögő hangot ad.
Olyan mint ha folyamatosan csúszna az ékszíjam, csak nem olyan hangos.
Legalábbis onnan jön az ékszíj felöl.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
gondoltam, igazából ami rudazatos és hátradőlős motor, az a váltó esetek 90% jó neked, teszem azt száramazon egy 6-os golfból is.
rob:múltkor már azt hiszem linkeltél egy képet a kocsiról ami oldalról van fényképezve, meg tudnád ezt tenni még egyszer?
más:mi van este mindenki kupakolt meg party-zot ?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7569 üzenetére
nekem is kéne, meg az alját alváz védőzni ..
de most inkább F1-et lesem fél álomba.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7570 üzenetére
Én csak lazán felkeltem reggel 8-kor, néztem kicsit a tv-t azt megláttam a kocsi kulcsot.. mondom mit csináljak.. Kimegyek, csupa kösz, azt lemostam, viaszoztam, ablakmosóztam, olajat néztem..
De ezeken már nem lehet csak úgy bütykölni
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7571 üzenetére
de hogy nem, mindent amit ember épített lehet "bütykölni".
de ha neked egy hátsó fék tuskó csere bütykölés. (tegnapi program..)
lehet én is megejtek ma egy kis mosogatás undorítóan néz ki rajta a sok poros eső csepp, majd meglátom hogy érek vissza old timer kiállításról.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
m3tr0
senior tag
Abszolút én is ezt érzem. Múltkor is amikor mentem vele, gondolkodtam is,hogy ennek tényleg ilyen keménynek kell lenni..?! Mondjuk nekem bejön.
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/mazda/mx-5/mazda_mx-5_coupe_1.8i_16v_revolution-20518846#sid=b13b1a91-1e0f-480c-b898-8b9bfb218ee3
-
fekeandras
őstag
Hogy mik elő nem kerülnek ... G3 TDi
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7577 üzenetére
Hát ezt mondom én is.
Lehet ez valami fél átmenet a kettő között.
De a futómű már a gti-é.
Sose fogjuk megtudni.
De az biztos, hogy pattog a kicsike szépen szedi a macskakövetMás
Ebben a csodaszekérben, hogy van kötve a duda?
Relé vezérli, vagy direktben van kötve.
Kicseréltem direkt a kürtöt de semmi.
Megnyomom az agyat halk kattanás mint egy relé lenne és nem szól.
Néha meg szól.
Renault power
-
VR6-Fan
veterán
lehet hogy full gti futómű van alatta akkor gyárilag (hüm akkor elvileg picit szélesebb is mint a széria, meg, 2cm)
de nagyon egyszerűen el lehet dönteni hogy GTi vagy sem mert a simában nem volt stab. rúd csak a GTI/GTD(/GT)-kben.
szerintem direktbe (max biztosíték..), kormány érintkező, vezeték szakadás.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #7581 üzenetére
én egyáltalán nem tudtam hogy lesznek ilyen inyencségek kirakva.
de két S1 quattro is volt kiállítva, kint állt a régi kis lámpás is a 80-as évek elejéről.
(szolídan ki volt írva az adatlapjára hogy turbonyomástól függően 400-600le. )
meg nagyából számolgatuk bátyámmal hogy az újabbik S1-be 1 perc alatt 1,4le benzin megy bele 80%-os befecskendező müködtetésnél, egy hengerbe. A VR6 T-jében az egész motorba megy ennyi benzin egy perc alatt.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rob210
nagyúr
válasz VR6-Fan #7582 üzenetére
Szerintem ma felálok egy aknára úgy is kíváncsi vagyok már nagyon mennyi munkám lesz az aljával.
Remélem csak alvázvédőzni kell heggeszteni nem(hiú ábránd)
Meg a kipuffogóm is ki van lukadva valahol kifúj.
Az okozhat 1-2 literes benzin fogyasztás emelkedést?Renault power
-
fekeandras
őstag
közép-kelet európa leggyorsabb dízel dragstere a "miénk"! HQ!!!
bocs az off -ért.
-
tomcsi23
veterán
válasz fekeandras #7586 üzenetére
Komoly. Még reggel is látni, hogy merre ment.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
rob210
nagyúr
válasz tomcsi23 #7587 üzenetére
A Hungaroringen okt 23.-án.
Elég keményet ment a kis szekér, csak a vizes aszfalton nem tudta leadni ezt a teljesíítményt.
Minden esetre élmény volt látni élőben meg közelről.
Jó fej a tulaj nem arcoskodik még akkor se ha belülről akarod lefotózni a kocsit.
(motorra értem)Renault power
-
tomcsi23
veterán
Jah, hát ki kéne már vinni asszonypajtást is ilyen az rendezvényekre.
Más: reggel toltam egy pár kört 4 lehúzott ablakkal - királyos volt. Nagyobb sebességnél már lobogott a hajam rendesen, de nem volt vészes. A hangja is elvarázsolt.
Már majdnem kábrijó fíling....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
tomcsi23
veterán
válasz rootkiller #7590 üzenetére
Ha a hátsó is le van húzva, egész más élmény.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
VR6-Fan
veterán
-
tomcsi23
veterán
Nem mentem sokat, csak a környéken. Meg amúgy se a fogyasztásra gyúrtam, az megvolt a normál duplája is szerintem.
Reggeli friss levegő, a csúcs már nagyjából elhaladt, viszonylag tiszta út, király volt.Ezt a légterelőt már Dodi is mondta anno. Lehet, hogy jó, de nekem rontja az összképet. "Mamával" meg amúgy se lehet lehúzott ablakkal haladni, max állni.
VR6-Fan
60 "jócskán" megvolt, már majdnem motoros fíling volt a szél, csak a bogarak nem pattogtak a fejemen. Tartósan tuti nem menne, főleg ilyen tempónál, de ezt a kicsit kibírtam.
Lehúzhatatlan hátsó ablakkal mindegy is. A napfénytetőt sajnálom, hogy nincs, de ez van....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz tomcsi23 #7595 üzenetére
shibedach helyet van vörös csigát
le kéne már szívni a váltót a kocsiról megnézni mi szar a kuplungnál, remélem csak maga a ferodor van megkopva mert akkor megy kevlározásra, az meg örök darab, a váltóm hamarabb fog "felrobbani" mint hogy az szét menjen.
aztán mehet az élvezkedés itten is, csak győzni kell tankolni.
csak a francba itt van a vizsgák ideje, meg 1 érettségi is
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
Egy olyan kérdésem lenne srácok, hogy adott a Fabia amit már láttatok..
Arra kéne nekem sport hátsó dob, és a vég.. Találtam is szettbe, 15-25k-ig.. Értelem szerű melyiket megvenni ha van rá lehetőség, de felmerült egy kérdés..
Ha kicserélem, mennyivel fog megnőni a most jól beállt 5-6 literes átlagfogyasztás 100km-en?
Hallottam olyat hogy akár 2-3l-el is, de ez szerintem túl dúrva.. Számítok valamennyire, de mégis mennyi az annyi?Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7597 üzenetére
Szia!
milyen motyót lőttél hozzá?
ha közel azonos a fojtása mint a gyári végdobnak akkor gyakorlatilag semmit nem fog változni a fogyasztásod, csak a hangod.
gondolom több dobot nem akarsz ki szedni és vagy cső méretet változtatni?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
gamerkiller
senior tag
válasz VR6-Fan #7598 üzenetére
Valami ilyesmi, de annak a dob elött a motor felöli oldalon nem hajlított, hanem egyenes, és kb egy 30cm-es cső jön ki belőle, amit rá kell hegeszteni a folytatásra ahonnan levágtuk a gyári dobot...
Szerk: Nem nem akarok semmin változtatni.. Előszőr csak a véget akartam cserélni, de aztán konzultáltam a helyi boltossal, hogy semmi nem változna, ezért erről az ötletről gyorsan letettem..
[ Szerkesztve ]
Sony PSP Slim & Lite + 8Gb, Nokia N Series 73 + 2Gb ¤¤ Steam: hayhap4pa ¤¤ Bad Company 2 : Hayh4
-
VR6-Fan
veterán
válasz gamerkiller #7599 üzenetére
bah már a remus is divat kipufokat gyárt...
na szóval gondolom a cső méret nem lesz kisebb mint a gyári kipufé szóval az nem folyt többet.
és szerintem ez egy jóval nyitotabb dob is mint a gyári szal elképzelhető minimális fogyi növekedés, már ha mást nem akarsz mahinálni a kipufon.
meg gyanítom nem valami halk darab a cucc.
mennyit kostál egy ilyen?
én pl a Supersprint termékeket preferálom, utcai meg A/H/N verseny csoportokban is.
(egy a gond baromi drága, de örök élet garis motyok és tényleg jók)
sajnos Fabiára nem nagyon látok semmit tőlük.
mod:várjál neked a lökös egyáltalán ki vna vágva a kipufnak ?
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23