Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
freaghill
őstag
-
narancsnn
senior tag
Azt írta, hogy majd csinál olyat is amikor nem pörög ki
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Itt van a bekötési séma attól függően, hogy sima, vagy BOSE. Mindkettő benne van.
Kihúzod a multi pin 3 csatlakozót és megnézed, hogy kikapcsolt gyújtásnál, bekapcsolt helyzetjelzővel van-e feszültség a 58s és a 31 lábak között.
+58s jön a lámpakapcsolóból
-31 Az akksi negatívjáról, ez testeli az egész rádiót.Elvileg a 4-es és a 8-as láb között meg kell jelenni a 12V feszültségnek, ha bekapcsolod a lámpát, az a gyanúm, a régi rádióban máshol volt ez a kábel. Azt is meg tudnám mondani, hol volt, ha gyári rádió volt benne, amin működött ez a funkció.(persze tudni kellene a rádió típusát, pontos évjáratot)
Ha nem itt van, addig keresed, míg meg nem lesz, az a te kábeled, ahol megszűnik a feszültség, ha lekapcsolod a lámpát. Ezen kívül van még egy + kábel ami mindig áram alatt van, ez tartja a memóriát, tehát ne keverd össze a kettőt. Mindegyiket a 8. lábhoz mérd, az a negatív, csak a 3. csati lábait mérd.
Jó keresgélést.
freaghill Gyári a központi zár?
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
Ha már Mágus ennyire kedves.
Hogy tudom megnézni, hogy a központi miért nem zár?
Szerk.: Gyári.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #54918 üzenetére
Ne haragudj, elfelejtettem.
G3 1.9 TDI AHU 90 LE
Csak 1 kulcsom van hozzá (kötsög nepper nem küldte el a másikat) és úgy emlékszem, mikor kinn voltam, hogy amikor elfordítottam a kulcsot a vezetőoldali ajtónál akkor lezárt a másik oldalon is.
Itthon észrevettem egyszer, hogy nem csinálja, azóta semmi változás.
Szervizkönyvbe láttam, hogy lehet a csomagtartónál állítani, hogy azt is zárja a központi vagy ne. Egyszer sikerült eltekerni, hogy ne zárja, azóta semennyire se megy, mert a kulcsom elég görbe. Lehet ez zavart be? Vagy ez független?Így most ha lezárom a kocsit és lenyomom az anyósülésnél a gombot akkor a csomagtartóm még mindig nyitva van.
[ Szerkesztve ]
-
Én most Dániában nyúzom Gazsit. És minden reggel mén a zállófűűűűűűtés.
Timert beállítod, legutolsó sora hogy mennyi ideig menjen. Nekem 25 perc alatt az összes ablakot leolvasztja és olyan 20 °C körüli levegőt nyomat bé. Elméletileg a motor vizét olyan 1-2 óra alatt 50re is fel tudja nyomni, de nekem már az is elég ha nem gyilkolom a hidegindítással. ITt most olyan -4 és 0 között van este és reggel, de fűtő pogram lejárta után sac 0,3 másodpercig izzít csak és mánis pöcc-röff.Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #54921 üzenetére
Központi záradról csak ennyit találtam.
Nézd át a komponenseket, én a csomagtartóban kezdeném a szivattyúval,(kap-e áramot, morog, szív?)ha az megy, akkor meg kell keresni, hogy hol ereszt a rendszer. Ha a szivattyú működik, át kell nézni a vákuum csöveket, valahol el lesz törve vagy szétesve.
A dokumentum végén megtalálod hogyan lehet működésbe hozni a szivattyút, ha nem indul be, meg kell nézni, van-e tápellátása, ha nincs, akkor biztosítékok.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #54922 üzenetére
Holnap szerintem rá is nézek, köszi szépen!
Ha nem emlékszem rá, hogy kinn ment volna mellé burrogás is, akkor azt jelenti, hogy mégis csak utólagos és nem pneumatikus?
Mert ahogy nézem a tankbeöntőt is ennek kéne zárnia de nekem mintha a tanksapkámon lenne egy zár.Holnap mindenképp ráfekszek a dologra.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #54923 üzenetére
Azt írtad gyári. Én itt töröm magam, Te meg nem vagy képes megnézni, mi van a kocsidban.
Legközelebb, ha kérdezek valamit, akkor egyenes választ várok, ami a jelen esetben a NEM TUDOM lett volna.A gyárit sem úgy kell elképzelni, hogy kívül hallani, a csomagtartóban kell hallgatózni.
[ Szerkesztve ]
-
freaghill
őstag
válasz Mágus2 #54924 üzenetére
Én azt hittem gyári, de most hogy belegondoltam komolyabban az ábrák miatt, elbizonytalanodtam
Faternak gyárija van és mikor centrállal lezárom akkor lehet annak hallani azért mikor lemennek a gombok
De azért holnap majd meglesem a csomagtartót.
Köszi!
Szerk.: NEM TUDOM
Késő?[ Szerkesztve ]
-
gabor85
őstag
Akkor én is kérek segítséget.
Újabban a Passat (B6-2005-11 BKP motorkód) vezető oldali kilincse nem működik.
Teszem azt, 20 alkalommal nyitnám de alig érzékelhető rugóerő hiányában a kilincset kevés erőfeszítéssel ki tudom húzni ütközésig, de nem nyílik. A többi ajtó igen. Aztán fordul a kocka, 20 alkalommal tökéletesen működik a zárrendszer mind a 4 ajtónál. Nem tudom eldönteni hogy mechanikus hiba vagy netán más.
Van ötleted?[ Szerkesztve ]
-
Ck.
addikt
-
-
válasz narancsnn #54936 üzenetére
Hát...nekem majd 4 hónapomba telt találni egy 100k alattit. És nem is szereti az írott médiát. Szimplán megeszi a fej a dvd-t. Nem tudom mit tegyek vele most is itt a telefonomat kell használnom mert a lemez megint nem mén, és mán unom hogy 2-4 havonta vegyek DL+ Verbatin anyagot neki. És ez típus probléma. USAban is szidják e miatt és az olvasó fej cserében találták meg a megoldást. 50 ojró plusz posta plusz szerelés.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
zsolt1225
aktív tag
Itt 54 secnél a képen az egy cordoba lenne? Elég durván néz ki...
-
rob210
nagyúr
Srácok, egy fogós kérdés.
Termosztátból melyik a jobb?
-Facet
-Febi Bilstein
-Gates
-ValeoRenault power
-
FoBCRaistlin
őstag
Igen, még élek... Ne reménykedjetek
Mágus... Mi ez a megkülönböztető jelzés?
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #54945 üzenetére
Na pont nem veszek többet semmit a bárdiban.
Szerencsére nem a saját tapasztalat, haveré, de cigány banda lett a bárdi nagyon.
Ráadásul most kedvezmény nélkül veszem olcsóbban az alkatrészeket mint a bárdiban kedvezménnyel, nagyon elszálltak minden téren.Renault power
-
rob210
nagyúr
válasz MunezXBK #54949 üzenetére
Hát uram elkeserítelek én is azt hittem milyen olcsón tudok tőlük vásárolni a 40%-os kedvezményemmel.
Egy példa de számtalan példát tudnék sorolni.
Febi hengerfej csavarkészlet náluk: 9792.-
Swag hengerfej csavar készlet webshopban: 5754.-
Az én kuplungom is egy jó példa: bardinál 39890.-
Webshopban:19604.-Amikor a hengerfejemet csináltattam pl. náluk nem lehetett szelepvezetőt kapni és szívósor tömítést.
A webshopban volt 4-5 féle. A futár ingyé hozta oda ahova mondtam és akkor amikor mondtam, tehát még utána menni sem kellett.
Szóval én is azt hittem milyen jó a bardi aztán, hogy egy kicsit kinyílt a szemem pont rájöttem, hogy egyáltalán nem jó.A haver példája meg vett egy Vízpumpát szak szervizben szereltette be a kis buta. (mondjuk 6 éves az autó)
A vízpumpa 2 hónap alatt megadta magát, most épp megy az igazságügyi szakértő bevonása, ugyanis a bardi szerelési hibára hivatkozik.Egyszóval nagyon cigány banda lett, és sajnos egyre többen panaszkodnak rájuk.
Én meg mivel elég sokat szerelek (hál istennek nem az enyém) így nem szeretnék ilyesmibe belefutni.Renault power
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest